Heb de laatste 20 minuten gezien. Heerlijke platte humor.quote:
Ben al geweest in mijn eigen stadquote:Op maandag 23 juli 2012 22:59 schreef AnneX het volgende:
Oh oh, wat was het leuk op de Parade.![]()
Gaán, al is het alleen al om de sfeer te beleven op het terrein!
Wij waren ook naar twee voorstellingen en hebben tussendoor gegeten en buiten genoten van
alle reuring.
Het zomerweer was ook mooi meegenomen.
Wie gaat er ook in Utrecht? of in Amsterdam.
Dóen.
Lulligquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:44 schreef Isabeau het volgende:
Nou, in het noorden is de trein gewoon een stuk korter (1 treinstel) waardoor die nog net zo vol is als normaal.
en zwolle ligt eruitquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:44 schreef Isabeau het volgende:
Nou, in het noorden is de trein gewoon een stuk korter (1 treinstel) waardoor die nog net zo vol is als normaal.
Hier ook, maar dan nog was het half leeg (scheelt wel dat ze dit jaar geen zomerdienstregeling hebben, dus er rijden gewoon 4 treinen per uur richting Enschede). Volgens mij heeft iedereen vrij genomen in de eerste weken van de schoolvakanties omdat die zo laat vallen dit jaar. Heb het nog nooit zo extreem rustig gezien.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:44 schreef Isabeau het volgende:
Jup, veel mensen die ik ken zijn meteen deze week weg..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hier ook, maar dan nog was het half leeg (scheelt wel dat ze dit jaar geen zomerdienstregeling hebben, dus er rijden gewoon 4 treinen per uur richting Enschede). Volgens mij heeft iedereen vrij genomen in de eerste weken van de schoolvakanties omdat die zo laat vallen dit jaar. Heb het nog nooit zo extreem rustig gezien.
Vanaf dit weekend pas.quote:
En dan gewoon géén treinverkeer via Zwolle mogelijk hèquote:
Wel wat treinverkeer geloof ik, maar wel behoorlijk beperkt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dan gewoon géén treinverkeer via Zwolle mogelijk hèEr is maar 1 spoor richting de rest van Nederland vanaf het Noorden, handig
Vooral leuk als je met veel koffers ed naar (of van) Schiphol moet.
Waarom is dat, werkzaamheden?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wel wat treinverkeer geloof ik, maar wel behoorlijk beperkt.
Ja, station Zwolle wordt (al geruime tjid) flink verbouwd.quote:
Dat is waar ja, ik ben er recent nog geweest maar wist niet dat het ook invloed had op het beschikbaar aantal sporenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, station Zwolle wordt (al geruime tjid) flink verbouwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |