Oma is wel tof jaquote:
Alleen dat accent.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Oma is wel tof jadaar zit echt geen greintje kwaad in.
Ik zeg maar even niks......quote:Op maandag 23 juli 2012 21:42 schreef pullup het volgende:
Heel veel zegt ze gelukkig niet, het is gewoon een stille kracht.quote:
Misschien was Oop net even de deur van het toilet aan het openen.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:39 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Opa heeft de opening van het nieuwe topic gemist.
Hoe heeeettttt uuuuttt uuuuuhhhh.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:46 schreef pullup het volgende:
Heel veel zegt ze gelukkig niet, het is gewoon een stille kracht.
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:39 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Opa heeft de opening van het nieuwe topic gemist.
Ik heb het geluid er inderdaad vrijwel nooit bij aan staanquote:Op maandag 23 juli 2012 21:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe heeeettttt uuuuttt uuuuuhhhh.
Tenenkrommend als je wat vaker kijkt en luistert.
Er kan nog wel wat aan de efficiëntie gewerkt worden inderdaadquote:Op maandag 23 juli 2012 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien was Oop net even de deur van het toilet aan het openen.
Eigenlijk zou er een po naast de stoel moeten staan. Het 'gemak' dient de mens nietwaar?
T61 is nog veel handiger.. vooral voor de habitués van een belendende chatbox.quote:
Ik zou sommige mensen met een Utrechts accent wel eens live op stream willen horen.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe heeeettttt uuuuttt uuuuuhhhh.
Tenenkrommend als je wat vaker kijkt en luistert.
Gelukkig heb ik not the faintest waar het over gaat. Dacht dat jullie het over snelwegen haddenquote:Op maandag 23 juli 2012 21:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
T61 is nog veel handiger.. vooral voor de habitués van een belendende chatbox.
Ik weet, dit gaat ver. Als het te ver is bezemt Lavenderr dit wel weg![]()
Omie is een schat!!!quote:Op maandag 23 juli 2012 21:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij weet hoe ik spreek, klink. Remember Jaap?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zou sommige mensen met een Utrechts accent wel eens live op stream willen horen.![]()
eéntje heb ik er al gehoord, daar werd ik niet vrolijk van
Die bij elk zelfstandig naamwoord van meer dan twee lettergrepen het woord "fokkking" als tussenwerpsel toepast? Ja, die herinner ik me wel..quote:Op maandag 23 juli 2012 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij weet hoe ik spreek, klink. Remember Jaap?
Doe niet zo onschuldig, peebeetje. Die heb je vast en zeker opgeslagen.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Die bij elk zelfstandig naamwoord van meer dan twee lettergrepen het woord "fokkking" als tussenwerpsel toepast? Ja, die herinner ik me wel..
Tinneke Schouten is wel leuk hoor ,zou oop daar ook zo van houden ..quote:Op maandag 23 juli 2012 21:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou sommige mensen met een Utrechts accent wel eens live op stream willen horen.![]()
eéntje heb ik er al gehoord, daar werd ik niet vrolijk van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |