Ze denken vast dat het iets met jodenhaat te maken heeftquote:
Jij kan beter Hidi, en waarom zouden ze dat denken?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze denken vast dat het iets met jodenhaat te maken heeft
Begint beide met fasciquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:24 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Jij kan beter Hidi, en waarom zouden ze dat denken?
Ben gefascineerd door je bericht echt waarquote:
Ja en ben je nu beter dan een ander?quote:
Mooi woord.quote:
Eensch!quote:
Trieste vrouw, denk dat opa gelukkiger is!quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:31 schreef beequeen het volgende:
D, dt of t blijft moeilijk.
Oh wacht....als antwoord komt dan; als je me maar begrijpd.![]()
En dat is?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:36 schreef mootie het volgende:
Het is weer helegaar off-topic, mensen!
Terug naar de belangrijke dingen in het leven!
Koffie ja goed ideequote:Op woensdag 25 juli 2012 17:36 schreef mootie het volgende:
Proost moots, ik neem een wit wijntje. Die ouwe zal wel aan het bier zitten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:36 schreef mootie het volgende:
Als oop nou ff zijn cam aanzetquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:37 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe fascinerend ook allemaal, zullen we het over die ouwe mopperkont hebben ipv over elkaar?
Dat lijkt mij duidelijk. Hij wil dat zijn trouwe fans ook nog een beetje een leven hebben.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, waarom doet hij dat eigenlijk zo spaarzaam momenteel?
Nou, hij heeft geen idee wat hij teweeg brengt , zijn 'trouwe fans' krijgen last van ontwenningsverschijnselenquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij duidelijk. Hij wil dat zijn trouwe fans ook nog een beetje een leven hebben.
Weet je zeker dat mopperkont wel met een t is? Er is spellingscontrole hoor!quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:37 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe fascinerend ook allemaal, zullen we het over die ouwe mopperkont hebben ipv over elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |