Hoort dit rijtje bij zijn top uitspraken of juist bij de bloopers ?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:22 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Huppelkut Mongolen parnasiachat dommekoe houtneuker (die is overigens niet van hemzelf maar geleend) soepoog soeplul rooierakkers staatsmongool zeug .nou wie volgd
het is een mix van beide eigelijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoort dit rijtje bij zijn top uitspraken of juist bij de bloopers ?
Opaatje is gewoon opaatje is volledig zichzelf, das ook een gave!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Dus in zijn jonge jaren was hij een soort forum-hoolie. Dat had ik niet achter hem gezocht
Nu ben ik benieuwd naar de meest vermakelijke Opa uitspraken of gebeurtenissen die er op de stream langs zijn gekomen sinds Johan er niet meer on stream was. Ik geloof dat hij daarna is begonnen met streamen.
Ik denk dat PB vast wel een aantal topuitspraken of bloopers van hem heeft verzameld.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:58 schreef beequeen het volgende:
Nou, als deze posting Cc niet over de streep trekken om gezellig een avondje ouwe te kijken, weet ik het ook niet meer.
sorry maar ik gebruik niets voor een vete .al mijn posten gaan nog steeds over opaatje.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
Hebben we hier te maken met volwassenen? Kan gewoon niet geloven hoe kinderachtig en sneu sommigen hier zijn.
Ga lekker naar die chats waar jullie het over hebben en maak elkaar daar uit voor rotte vis of wat dan ook.
Niet hier.
Houtvester en Margo. Blijkbaar lezen jullie je dm's niet. Dan maar even zo.
Nokken nu.
En niet die Opa als vehikel voor jullie vetes gebruiken.
Is oud nieuws, maar ondertussen zit opa lekker in het zonnetje in zijn eigen tuin en heeft geen idee van dit alles! En gelijk heeft hij!quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
13 kratten bier? Ik denk dat ik nu begrijp waarom hij rugproblemen heeft: vroeger haalde hij z'n bier nog zelf.
Nee dat doe je niet, al je posts hebben een dubbele bedoeling.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:20 schreef Houtvester het volgende:
[..]
sorry maar ik gebruik niets voor een vete .al mijn posten gaan nog steeds over opaatje.
Terwijl ik anderen zie posten naar mij persoonlijk toe Mzzzz vreemd ,maar het zal wel
Blijf het raar vinden hoor een dansende rugpatient ,als ie naar de keuken loopt weet ie niet vooruit te komen ,hij zal toch niet simulleren he of aanstellen voor de kamera .quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop en Oma hebben vanavond heerlijk met gasten ge-bbq'd. De gasten zijn intussen naar huis, maar Oop en Oma feesten nog na en zijn in romantische sferen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |