Dit is toch vrij 'speciaal'?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar dat is best moeilijk vrees ik met deze recente caps
Dat shirtje hangt er een beetje verdacht bij.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:59 schreef HiDiHo het volgende:
Dit is gewoon een soort verkapte screenlock, zou er iets besproken worden?
Als ouwe-fan moet je toch weten dat hij nu stamppot eet?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:59 schreef HiDiHo het volgende:
Dit is gewoon een soort verkapte screenlock, zou er iets besproken worden?
Normaal doet ie dat toch heel ranzig on-camquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ouwe-fan moet je toch weten dat hij nu stamppot eet?
Wees blij dat het hangtquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat shirtje hangt er een beetje verdacht bij.
Yeps, in zijn ranzige shirt waar hij al een aantal dagen mee in de tuin zit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:01 schreef HiDiHo het volgende:
Normaal doet ie dat toch heel ranzig on-cam
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:05 schreef HiDiHo het volgende:
Zo, maar even een tweet uitgegooit voor deze happening
Dan maak ik even een capje van dit fraaie stilleven.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:05 schreef HiDiHo het volgende:
Zo, maar even een tweet uitgegooit voor deze happening
Die streepjes op de leuning staan voor het aantal biertjes die hij genuttigd heeft?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan maak ik even een capje van dit fraaie stilleven.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die streepjes op de leuning staan voor het aantal biertjes die hij genuttigd heeft?
Ik denk voor het aantal uren dat hij in zijn stoel doorbrengt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
Die streepjes op de leuning staan voor het aantal biertjes die hij genuttigd heeft?
Okay, maar wát maakt dat je af en toe daar aanwaait? Wat trekt je aan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:50 schreef Poezewoes het volgende:
Moet je teleurstellen kijk niet de hele avond, kom daar af en toe aanwaaaien.
De meeste dingen lees ik op fok, want daar wordt hij in de gaten gehouden, ken de man alleen beetje langer dan alle mensen die hier posten over hem.
Ik vind dit geen positieve bijdrage aan deze voortreffelijke reeks.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hou me stil, sorryquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind dit geen positieve bijdrage aan deze voortreffelijke reeks.
Ik neem aan dat het PB is. Die is er fanatiek genoeg voor.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:13 schreef HiDiHo het volgende:
Wie doet eigenlijk dat youtube kanaal van opaatje?
leeftijd 35 jaar?
En dat wil ik dus echt weten: WAAROM!!!!!quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het PB is. Die is er fanatiek genoeg voor.
Ik zie daar een grote inkomstenbronquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Pearlbitch doet het imo gewoon uit een vreemd soort gevoel van humor. Dat doet ze trouwens wel goed.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:20 schreef mootie het volgende:
En dat wil ik dus echt weten: WAAROM!!!!!
PB, kun je ons je fascinatie / preoccupatie met Opa uitleggen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |