SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Nou hjb dan.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee,maar als mensen slim doen en er niks vanaf weten moeten ze niet stoer lopen praten
Stoer lopen praten over de marketing van starbucksquote:Op maandag 23 juli 2012 21:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee,maar als mensen slim doen en er niks vanaf weten moeten ze niet stoer lopen praten
Jezelf boven iedereen verheven voelen omdat je toevallig een economische studie doetquote:
ja alles kids in dit topic, alles flowquote:
Ja weg met topic verneukend plaatje.quote:
Negeren!quote:
Topic verneukend plaatjequote:Op maandag 23 juli 2012 21:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja weg met topic verneukend plaatje.
[..]
Negeren!
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Topic verneukend plaatjetoe even. Prachtig nummer. Maar nu zal ik wel een hipster zijn omdat het nummer altijd op nummer 1 staat in de top 2000
Geniaal nummer indeed maar plaatje nogal groot, ik heb RSI van het scrollenquote:Op maandag 23 juli 2012 21:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Topic verneukend plaatjetoe even. Prachtig nummer. Maar nu zal ik wel een hipster zijn omdat het nummer altijd op nummer 1 staat in de top 2000
Dat komt niet alleen door het scrollenquote:Op maandag 23 juli 2012 21:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geniaal nummer indeed maar plaatje nogal groot, ik heb RSI van het scrollen
Bedrijfskunde is geen economie en het is Bedrijfseconomie & economie. Maar gezien het feit dat jij alles weet ,niet alleen hier maar ook in de xbox party altijd laat ik het hierbijquote:Op maandag 23 juli 2012 21:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jezelf boven iedereen verheven voelen omdat je toevallig een economische studie doet![]()
Wat studeer je als ik vragen mag? Bedrijfskunde & economie?
dat is ook niet gezond hequote:Op maandag 23 juli 2012 21:26 schreef vandermar het volgende:
Ik wil wel eens dit gebitch tijdens een party horenik lach mijzelf dan in een coma
Hij heeft altijd kritiek op iedereen en weet het altijd beter .Rijst etc. kunnen dit ook bevestigen.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:26 schreef vandermar het volgende:
Ik wil wel eens dit gebitch tijdens een party horenik lach mijzelf dan in een coma
Nu gaat Mathijs zeggen, haha trololololoquote:Op maandag 23 juli 2012 21:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij heeft altijd kritiek op iedereen en weet het altijd beter .Rijst etc. kunnen dit ook bevestigen.
http://www.studeren.uva.nl/economie/quote:Op maandag 23 juli 2012 21:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Bedrijfskunde is geen economie en het is Bedrijfseconomie & economie. Maar gezien het feit dat jij alles weet ,niet alleen hier maar ook in de xbox party altijd laat ik het hierbij
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDquote:Op maandag 23 juli 2012 21:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Blader even in je postgeschiedenis. Zoek al je domme uitspraken op en je ligt in een deuk.
Boek leest toch beter.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:29 schreef marcie216 het volgende:
ik ben een schooier, ik heb een epub van Ik, zlatan gekregen van een vriend waar je hem gratis gewoon kan downloaden
http://www.eur.nl/bachelor/economie/quote:Op maandag 23 juli 2012 21:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
http://www.studeren.uva.nl/economie/
Is toch een studie of begrijp ik het verkeerd?
En ik weet inderdaad alles, fijn dat je dat even bevestigd.
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Blader even in je postgeschiedenis. Zoek al je domme uitspraken op en je ligt in een deuk.
dat wel, maar ik ga het op mijn ipad zetten.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:30 schreef marcie216 het volgende:
[..]
dat wel, maar ik ga het op mijn ipad zetten.
quote:
Ze zijn gelukkig wel jong allemaal. Adrianoquote:
Hier heb je er eentjequote:Op maandag 23 juli 2012 21:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Chelsea is gewoon een mooie club
5 cent per A4,quote:
Sorry, we zullen weer normaal doenquote:Op maandag 23 juli 2012 21:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jullie gedragen je echt als een stel kleuters hipsters
Wat voor bestand?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:32 schreef marcie216 het volgende:
GJE, ik heb je hulp nodig.
Ik heb het bestandje gedownload en mijn ipad zit aan mijn laptop. Hoe kan ik het dan op mijn ipad zetten?
Ik weet het niet, maar die jongen zij gewoon in je boekenstore ofzo toevoegen in itunes, maar dat kan ik nergens vinden.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat voor bestand?
PDF'je geweaun?
Geen ervaring mee, vraag het hemquote:Op maandag 23 juli 2012 21:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar die jongen zij gewoon in je boekenstore ofzo toevoegen in itunes, maar dat kan ik nergens vinden.
johquote:Op maandag 23 juli 2012 21:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze zijn gelukkig wel jong allemaal. Adriano
Hij is net op vakantie gegaanquote:Op maandag 23 juli 2012 21:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, vraag het hem
Google het even danquote:
Dat is je FOK! naam gekkie.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:47 schreef marcie216 het volgende:
ik zie nergens iets van Books staan in itunes
En waarom noemen jullie mij marcie?
Zolang Mertensacker er niet naast staat moet het te doen zijnquote:Op maandag 23 juli 2012 21:48 schreef Dudeweiser het volgende:
kuuuuuut ik moet tegen iemand met van buyten centraal
Lees editquote:
Kom anders even mee clubben?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bedankt dat jullie in mijn topic de hele tijd ontopic bleven
Maar ik ging naar de winkel en voetballen voor de mensen die vroegen waar ik heen ging.
Eens is de eerste keerquote:Op maandag 23 juli 2012 21:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat kan nu niet, en ik heb dat nog nooit gedaan
Moet je installeren knuppelquote:
Ibooks? Snap er echt geen hol van.quote:
Jaquote:
Oke kan ik dat gewoon downloaden via Itunes, ja toch?quote:
Appstore jaquote:Op maandag 23 juli 2012 22:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke kan ik dat gewoon downloaden via Itunes, ja toch?
haha ik 1 wedstrijd gespeeld en zowel tegenstander als ik 1 schot op doelquote:Op maandag 23 juli 2012 22:04 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb 2 wedstrijden gespeeld, en de 2e verloren. Nu heb ik geen zin meer.
Komt wel goed !quote:Op maandag 23 juli 2012 22:04 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb 2 wedstrijden gespeeld, en de 2e verloren. Nu heb ik geen zin meer.
Open even een topic in DIG andersquote:Op maandag 23 juli 2012 22:09 schreef marcie216 het volgende:
als ik op mijn ipad naar de appstore ga, en dan in type : ibooks, gaa thij laden en staat er verbinding met iTunes store mislukt
Het is al gelukt, nu moet ik nog books op itunes vinden (op mijn pc)quote:Op maandag 23 juli 2012 22:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Open even een topic in DIG anders
het is volgens mij geen pdf'je?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:13 schreef Dudeweiser het volgende:
Wat een moeite om een fucking PDFje erop te zetten zeg
NEEEEEE!quote:
nicequote:
Ik durf te wedden dat je na een paar pagina's het boek gaat kopenquote:Op maandag 23 juli 2012 22:21 schreef marcie216 het volgende:
het is gelukt![]()
846 pagina's waarvan tot 808 tekst is
Waarom zou ik dat doen? het is niet voor thuis te lezen hoor? het is voor in het vliegtuig enzo, en ik leer ook heel vaak vanaf mijn Ipad dus dat komt wel goedquote:Op maandag 23 juli 2012 22:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je na een paar pagina's het boek gaat kopen
Het leest ongelooflijk kut.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:30 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? het is niet voor thuis te lezen hoor? het is voor in het vliegtuig enzo, en ik leer ook heel vaak vanaf mijn Ipad dus dat komt wel goed
Nu zet ik er een film op.
Qua leren en lezen prefereer ik een boekquote:Op maandag 23 juli 2012 22:30 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? het is niet voor thuis te lezen hoor? het is voor in het vliegtuig enzo, en ik leer ook heel vaak vanaf mijn Ipad dus dat komt wel goed
Nu zet ik er een film op.
Valt wel mee toch? Als je je ipad staand gebruikt, is het net zo groot als een bladzijde van een boekquote:
Leren maakt me niet uit, doe ik ook altijd op wrts en samenvattingen van internet enzo.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Qua leren en lezen prefereer ik een boek
Dat is niet het probleem, je krijgt echt heel erg pijn in je ogen,quote:Op maandag 23 juli 2012 22:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Als je je ipad staand gebruikt, is het net zo groot als een bladzijde van een boek
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat is niet het probleem, je krijgt echt heel erg pijn in je ogen,
een computerscherm is iets anders dan een ipad scherm he. En de lettertjes zijn veel kleiner.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat merk ik dan wel, maar we zitten hier ook allemaal uren lang op FOK! en krijg je ook geen pijn van je ogen toch, maar ja ik probeer het wel
Wie niet luisteren wil moet maar voelen zou ik nu al gedacht hebben.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een computerscherm is iets anders dan een ipad scherm he. En de lettertjes zijn veel kleiner.
De letters op mijn ipad zijn groter dan hierquote:Op maandag 23 juli 2012 22:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een computerscherm is iets anders dan een ipad scherm he. En de lettertjes zijn veel kleiner.
Ik heb ook al paar keer gezegd dat ik het gewoon ga proberen. Als ik last krijg stop ik wel gewoon. heb genoeg andere boeken bij om te lezen.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:41 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Wie niet luisteren wil moet maar voelen zou ik nu al gedacht hebben.
#JBGSquote:Op maandag 23 juli 2012 22:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb zojuist mijn honderdste verliespartij gehaald. [ afbeelding ]
Ik heb vandaag mijn 100e (en 101e) trophy binnen gehaaldquote:Op maandag 23 juli 2012 22:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb zojuist mijn honderdste verliespartij gehaald. [ afbeelding ]
Hoeveel winst heb je ?quote:
Ik iets van 420-10-77quote:
Wil je nu een koekje?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik iets van 420-10-77
Conclusie: Ik ben beter.
Wat is nou je probleem? Je doet een beetje gefrustreerd en vervelend.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:47 schreef Thorb het volgende:
Irritante mannetjes zijn meestal beter in fifa ja.
Dat is wel heel extreemquote:Op maandag 23 juli 2012 22:48 schreef vandermar het volgende:
Nog 1 jumbo, tot nu toe 0x squadfitness in 39 jumbo'sdraai misschien net kiet
Als het kan met chocolade erop, ja.quote:
Carlitos Velaquote:Op maandag 23 juli 2012 22:50 schreef WezepAFCA het volgende:
El Shaarawy is met afstand mijn favoriete speler op FUT 12. Wie bij jullie?
Vind ik ookquote:
Mansally is wel getransferd maar hij is daarom niet meer waard omdat hij nog steeds in de MLS speeltquote:Op maandag 23 juli 2012 22:51 schreef vandermar het volgende:
Wahaha, alweer geen squadfitnessik draai een kleine winst als de TP leeg is
heb echt geen ene fluit gekregen, duurste waren
4-1-2-1-2 Ainsworth
4-4-2 Ashe
Kandji
4-4-2 Mansally
Giacomo Beretta zit dus ook in FUT, was een vreselijk groot talent maar heeft dacht ik nooit voor Milan gespeeldin FM een heel groot talent en altijd goedkoop op te halen en hij werd heel goed altijd!
Nee, kloptquote:Op maandag 23 juli 2012 22:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mansally is wel getransferd maar hij is daarom niet meer waard omdat hij nog steeds in de MLS speelt
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:50 schreef WezepAFCA het volgende:
'nobody likes a show off' - Rachel in Suits.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik iets van 420-10-77
Conclusie: Ik ben beter.
kom je nog?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
'nobody likes a show off' - Rachel in Suits.
En het is ook zo.
Moet jij niet weer gaan eten?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
'nobody likes a show off' - Rachel in Suits.
En het is ook zo.
Bronze: Grabban/Kandjiquote:Op maandag 23 juli 2012 22:50 schreef WezepAFCA het volgende:
Powell weer teruggekocht voor 35kquote:Op maandag 23 juli 2012 22:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bronze: Grabban/Kandji
Silver: Marlos/Vela
Gold: ik heb er maar een paar gebruikt dus daar kan ik niks over zeggen
Ik wou dat ik jou ritme had, ik slaap nu pas rond 3/4 uur en word rond 12 wakker. Mag wel iets eerder allemaal van mij.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu ga ik nog even een uurtje koopjes zoeken (power hour) en dan moet ik alweer op bed
Ga je zo slapenquote:Op maandag 23 juli 2012 23:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wou dat ik jou ritme had, ik slaap nu pas rond 3/4 uur en word rond 12 wakker. Mag wel iets eerder allemaal van mij.
Is ze geefbaar?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:01 schreef vandermar het volgende:
Iemand een zusje hebben? 17 jarige snotkind dat continue irritant is. Je krijgt 100 euro
picsquote:Op maandag 23 juli 2012 23:01 schreef vandermar het volgende:
Iemand een zusje hebben? 17 jarige snotkind dat continue irritant is. Je krijgt 100 euro
Als je een foto hebt dan zou de keuze iets makkelijker worden. Eventueel mag je dan de 100 euro zelf houden.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:01 schreef vandermar het volgende:
Ik zou dat nu wel willen (3 uur is wel laat maar ik ging meestal half 2 op bed) Ik ga dan wel later slapen maar ik kan maar tot 12 uur FUT doenquote:Op maandag 23 juli 2012 23:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wou dat ik jou ritme had, ik slaap nu pas rond 3/4 uur en word rond 12 wakker. Mag wel iets eerder allemaal van mij.
Die van Bialystok, die je eerst hadquote:Op maandag 23 juli 2012 23:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
Weet iemand nog een toffe away kit?
Picsssquote:Op maandag 23 juli 2012 23:04 schreef vandermar het volgende:
Niet geefbaar. Ik herhaal niet geefbaar
Beter Feyenoord dan Ajaxquote:Op maandag 23 juli 2012 23:04 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ja maar dat zegt niets want jij bent voor Feyenoord en hebt dus geen smaak. ()
quote:Op maandag 23 juli 2012 23:04 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ja maar dat zegt niets want jij bent voor Feyenoord en hebt dus geen smaak. ()
quote:
pics, dan oordeel ik wel evenquote:Op maandag 23 juli 2012 23:05 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb nog wel een zus van 22 en een zus van 24 in de aanbieding. Voor mij zijn ze een 1, voor anderen misschien niet
Ja, ik wil nu alleen wel wat andersquote:Op maandag 23 juli 2012 23:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die van Bialystok, die je eerst had
quote:Op maandag 23 juli 2012 23:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Veel veel veel Beter Feyenoord dan die kut joden
Ik bekijk die van mij objectiefquote:Op maandag 23 juli 2012 23:05 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb nog wel een zus van 22 en een zus van 24 in de aanbieding. Voor mij zijn ze een 1, voor anderen misschien niet
Foto's zeggen meer dan 1000 woorden.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:05 schreef Fuszy het volgende:
Ok, dan pak ik ook mijn BPL bronze team ook al ben ik daar niet altijd tevreden over.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:07 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Dark we moeten een keer een potje doen!
ik weet niet hoe ik die post? hyves links werken nietquote:Op maandag 23 juli 2012 23:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Foto's zeggen meer dan 1000 woorden.
puushjequote:Op maandag 23 juli 2012 23:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ik die post? hyves links werken niet
puush of screenshotquote:Op maandag 23 juli 2012 23:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
dm is genoegquote:Op maandag 23 juli 2012 23:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hey gier, delenquote:
Hij heeft me nog niet gedm'tquote:
Linkjeeeequote:Op maandag 23 juli 2012 23:10 schreef Fuszy het volgende:
godverdomme, die jeugd van tegenwoordig. Stel geile beren
je moet die Vuckic gaan halen, geniaal goed als CF of STquote:Op maandag 23 juli 2012 23:07 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Dark we moeten een keer een potje doen!
Nou grote Feyenoord vriend van me, fototjesquote:Op maandag 23 juli 2012 23:10 schreef Fuszy het volgende:
godverdomme, die jeugd van tegenwoordig. Stel geile beren
Als ST kan wel, maar team nog niet gebruiktquote:Op maandag 23 juli 2012 23:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
je moet die Vuckic gaan halen, geniaal goed als CF of ST
quote:Op maandag 23 juli 2012 23:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nou grote Feyenoord vriend van me, fototjes
ik verwacht de link morgen in mijn dm broeder.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]nee ik moet slapen. Heb alcohol op en moet er vroeg uit, meestal een slechte combinatie
Hopelijk geen kater, ik ga je missen, tot morgen!quote:Op maandag 23 juli 2012 23:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]nee ik moet slapen. Heb alcohol op en moet er vroeg uit, meestal een slechte combinatie
Als Marsie en ik morgen geen DM hebben, danquote:Op maandag 23 juli 2012 23:11 schreef Fuszy het volgende:
Het is wel verrassend dat je geen Slew hebt of is dat bewust?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als ST kan wel, maar team nog niet gebruikt
dm verstuurdquote:Op maandag 23 juli 2012 23:15 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Als Marsie en ik morgen geen DM hebben, daner wat.
Ik heb ook naar de shooting gekeken.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is wel verrassend dat je geen Slew hebt of is dat bewust?
Ik ben benieuwd hoe dat team speelt want mijn BPL bronze team speelt niet altijd even goed. Dat kan ook aan de formatie (4-3-1-2) liggen.
Ik heb dmquote:Op maandag 23 juli 2012 23:15 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Als Marsie en ik morgen geen DM hebben, daner wat.
Vuckic, Dalle Valle en Eccleston proberen, als ik het goed schrijfquote:Op maandag 23 juli 2012 23:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, Slew mist nog wel eens bij mij maar dat doen die anderen ook. Ik ben nooit effectief
Die eerste 2 hebben 2*, ik vind Eccleston de beste van die 3 en hij heeft 3*quote:Op maandag 23 juli 2012 23:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vuckic, Dalle Valle en Eccleston proberen, als ik het goed schrijf
DM hem maar. Bij mij is de cheat veilig.quote:
Dat gaat niet werken.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:24 schreef marcie216 het volgende:
Wie heeft een chill 352 team met westcarr en kandji voorin? budget ongeveer 30/40k
Surequote:
kan nietquote:Op maandag 23 juli 2012 23:24 schreef marcie216 het volgende:
Wie heeft een chill 352 team met westcarr en kandji voorin? budget ongeveer 30/40k
Westcarr - Kandjiquote:Op maandag 23 juli 2012 23:24 schreef marcie216 het volgende:
Keek ik ook al, Westcarr en Kandji dan 7quote:Op maandag 23 juli 2012 23:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Westcarr - Kandji
Dawkins
rest MLS/Engelse leagues
Dan hebben ze allebei 7 chemquote:Op maandag 23 juli 2012 23:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Westcarr - Kandji
Dawkins
rest MLS/Engelse leagues
quote:Op maandag 23 juli 2012 23:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een zieke cheat is dit, unlimited goals
Wat een kut team, niet eens Reyesquote:Op maandag 23 juli 2012 23:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een zieke cheat is dit, unlimited goals
De vraag is eerder wat er niet goed aan hem is. Niks.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:30 schreef WezepAFCA het volgende:
Ik heb nog nooit met Vela gespeeld in FUT12 puur omdat de teams waar hij in paste me niet interesseerde, maar wat is er zo goed aan hem?
En toch is hij rechtsquote:Op maandag 23 juli 2012 23:30 schreef laucas het volgende:
[..]
Ontzettend lompe speler maar wel een behoorlijke linker.
Zijn linkerbeenquote:Op maandag 23 juli 2012 23:30 schreef WezepAFCA het volgende:
Ik heb nog nooit met Vela gespeeld in FUT12 puur omdat de teams waar hij in paste me niet interesseerde, maar wat is er zo goed aan hem?
Ik heb Arsenal versie maar in de lucht is hij matig.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
De vraag is eerder wat er niet goed aan hem is. Niks.
Ik heb Nilmar op de bankquote:Op maandag 23 juli 2012 23:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat een kut team, niet eens ReyesEn met je bronze bank
Beetje zoals El Shaarawy dan maar dan als Echte spits ipv Shaarawy die meer CF/CM is?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zijn linkerbeenzijn skills
zijn snelheid
zijn neusje voor de goal
gewoon alles op knie/voethoogte voorgeven, insta goal.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb Arsenal versie maar in de lucht is hij matig.
En ik gun het jou van harte dat je er van genietquote:Op maandag 23 juli 2012 23:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik heb Nilmar op de banken ga maar lekker haten, ik geniet van dit team
Arsenal oefent morgen ouwe. Wel op een kut tijd.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Friendlies morgen.
get a roomquote:Op maandag 23 juli 2012 23:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En ik gun het jou van harte dat je er van geniet![]()
Bro love, nohomo.
Ik vind hem helemaal niet zoals shaarawy. Shaarawy vind ik een echte spelmaker maar Vela vind ik een pure klinische afmaker. Zijn finessequote:Op maandag 23 juli 2012 23:31 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Beetje zoals El Shaarawy dan maar dan als Echte spits ipv Shaarawy die meer CF/CM is?
Malaysia – Arsenalquote:Op maandag 23 juli 2012 23:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Arsenal oefent morgen ouwe. Wel op een kut tijd.
Oh snap!quote:Op maandag 23 juli 2012 23:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Mijn team is zo goed dat zelfs GJE er mee kan winnen.
Ricky Roya Drentha bij AC milan. Word nog leuk daar.quote:AC Milan is mogelijk de nieuwe werkgever van Royston Drenthe. Volgens het Italiaanse La Gazzetta dello Sport hebben de Milanezen hun oog laten vallen op de veelzijdige linkspoot. De voormalige Feyenoorder kan gratis de overstap maken naar Milaan, omdat hij een transfervrije status geniet.
Hadden knokpartijen geworden met Ibrahimovicquote:Op maandag 23 juli 2012 23:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ricky Roya Drentha bij AC milan. Word nog leuk daar.
Je hebt mazzel dat je geen ps3 heb, of ik een xbox.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Mijn team is zo goed dat zelfs GJE er mee kan winnen.
Kabir gaat zeker weg?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ricky Roya Drentha bij AC milan. Word nog leuk daar.
Totaal nietquote:
Die is ook wel goed maar ik vind Taylor beterquote:
Inderdaad, Eccleston voelt aan als 80 pace en Vuckic voelt weer langzamer aan als 70 als ik hem gebruikquote:Op maandag 23 juli 2012 23:36 schreef Thorb het volgende:
Oke eerste potje gewonnen met 4-2, hij was wel goed maar speelde 343 dus wel wat ruimte. Eccleston 2x, Pogba en Powell scoorden. Even wennen dat ze weinig skills hebben maar qua passing zijn ze wel goed. Eccleston voelt ook wel sneller aan dan 75.
Ja hoor Richiequote:Op maandag 23 juli 2012 23:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je hebt mazzel dat je geen ps3 heb, of ik een xbox.
Je had gehuild om genade.
El Kabir speelt bij Cagliariquote:
Ja Kevinquote:
Eckte mooiboyz kunnen meer dan alleen plastic met knopjes betalenquote:Op maandag 23 juli 2012 23:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alleen eckte mooiboyz kunnen typen op een BB.
onnodig weer dit.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alleen eckte mooiboyz kunnen typen op een BB.
Echkte mooibois betalen hun eigen pokkie.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eckte mooiboyz kunnen meer dan alleen plastic met knopjes betalen
Hahahahahahahahhahahahahhahahahahahahhahaahahahahahhahahahahhahhahahahahhahahahahaquote:Op maandag 23 juli 2012 23:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik zou Geluidssysteem ook hard batta geven trouwens als ik een eksbox had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Ohdehhhquote:Op maandag 23 juli 2012 23:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Echkte mooibois betalen hun eigen pokkie.
Ja als LW 2x gescoordquote:Op maandag 23 juli 2012 23:39 schreef WezepAFCA het volgende:
Ik had iets gehoord dat Kandji misschien een IF krijgt? (ik was op vakantie)
IS NEE EEN AFBEELDING?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:39 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hahahahahahahahhahahahahhahahahahahahhahaahahahahahhahahahahhahhahahahahhahahahaha
[ [url=nee]afbeelding[/url] ]
quote:Op maandag 23 juli 2012 23:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
IS NEE EEN AFBEELDING?
NIET? NEE? DAN GEEN IMG EROMHEEN JOH EIKEL
quote:Op maandag 23 juli 2012 23:39 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
HahahahahahahahhahahahahhahahahahahahhahaahahahahahhahahahahhahhahahahahhahahahahaIk vol verwachting te wachten op die foto van nee maar blijkt het een spoiler te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ik won laatst nog 2x ruim van jouquote:Op maandag 23 juli 2012 23:40 schreef Kamikazie het volgende:
Ik geef jullie allemaal batta, buk maar voorover ben niet bang voor beetje stront aan de knikker.
Je snapt mijn woordgrapje niet?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:40 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik won laatst nog 2x ruim van jou.
Hmmm niet dat ik pace afhankelijk ben maar als LW hoop ik toch dat hij dan een upgrade krijgt naar minstens 80 pace. En dat hij bronze blijft.quote:
Dat komt omdat iedereen bang is voor je black mambaquote:Op maandag 23 juli 2012 23:40 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik won laatst nog 2x ruim van jou.
Daar doe ik wel vrij veel damage mee ja.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat komt omdat iedereen bang is voor je black mamba
quote:Op maandag 23 juli 2012 23:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat komt omdat iedereen bang is voor je black mamba
Hier kan ik niks tegen inbrengen.quote:
Pino gaf Dutchies batta?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:41 schreef Rijst het volgende:
GJE je geeft helemaal niemand batta. Iedereen wint van je.
Clubs potjes tellen idd mee.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Pino gaf Dutchies batta?
En ik was daar MoTM ook nog
Ik snap het woordgrapje welquote:Op maandag 23 juli 2012 23:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je snapt mijn woordgrapje niet?En geef een definitie van ruim.
GJE krijgt sterallures.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Pino gaf Dutchies batta?
En ik was daar MoTM ook nog
Mooiquote:
Dan wint GJE dus. Je had beter kunnen zeggen dat ze niet meetellen!quote:
w00tquote:Op maandag 23 juli 2012 23:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hier kan ik niks tegen inbrengen.
Jij wint.
Pak futhead, selecteer op pace en doe het lekker zelf, jezus manquote:Op maandag 23 juli 2012 23:43 schreef marcie216 het volgende:
Dark, ben je hier nog?
Ik wil graag een brons engels team dan maar. budget 30/35k met veel pees
Danku
Ja godver. Jullie xboxers hebben echt mazzel dat hij op de ps3 zit.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan wint GJE dus. Je had beter kunnen zeggen dat ze niet meetellen!
Het is zo.quote:
Genoeg.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pak futhead, selecteer op pace en doe het lekker zelf, jezus manhoeveel werk is het!
Je wil zeggen dat jullie goed zijnquote:Op maandag 23 juli 2012 23:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is zo.
Rijst altijd grote mond, maar ondertussen gewoon vernederd worden door een club die hij zelf slecht noemt
Doe normaalquote:Op maandag 23 juli 2012 23:43 schreef marcie216 het volgende:
Dark, ben je hier nog?
Danku
Hij heeft wel gelijk hoor, no offencequote:
Liever een anusridder dan een stokslobberaar.quote:
Mijn huidige club staat 84e positie op de lijsten jaquote:
Bij een clubs potje kan alles gebeuren ja.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is zo.
Rijst altijd grote mond, maar ondertussen gewoon vernederd worden door een club die hij zelf slecht noemt
Ik weet niet of je ma dat tijdens de sex schreeuwtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Maar 2 keer niet winnen zegt toch wel watquote:Op maandag 23 juli 2012 23:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bij een clubs potje kan alles gebeuren ja.
Wat voor formatie, en wil je spelers met skills of niet?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:43 schreef marcie216 het volgende:
Dark, ben je hier nog?
Danku
Oke, kringspiermusketierquote:
Endeldarmtoeristquote:Op maandag 23 juli 2012 23:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Liever een anusridder dan een stokslobberaar.
Ik was daar niet bij maar bij dat 2e potje speelde jullie wel slecht. Dat is wat ik heb gehoordquote:Op maandag 23 juli 2012 23:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar 2 keer niet winnen zegt toch wel wat
Hee, Het liefst 433quote:Op maandag 23 juli 2012 23:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat voor formatie, en wil je spelers met skills of niet?
Overigens ga ik meedoen aan de trend van non-rare teams (nou ja, bijna dan) Ik ga een Serie A silver team maken met Diamoutene en Von Bergen CB, Bergougnoux CAM en als enige rare El Shaarawy, de rest weet ik nog niet.
Schandknaapquote:
Zodanig slecht dat jullie niet wonnen?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik was daar niet bij maar bij dat 2e potje speelde jullie wel slecht. Dat is wat ik heb gehoord
Wat voor lijstquote:Op maandag 23 juli 2012 23:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mijn huidige club staat 84e positie op de lijsten ja
anusadmiraalquote:
Ranglijstquote:
plintmiegerquote:
Dikke care. Clubs potjes zijn BSquote:Op maandag 23 juli 2012 23:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zodanig slecht dat jullie niet wonnen?
Zegt meer wat over jullie dan
wtf is dat nou weer? Je verzint gewoon woorden niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |