SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Nou hjb dan.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee,maar als mensen slim doen en er niks vanaf weten moeten ze niet stoer lopen praten
Stoer lopen praten over de marketing van starbucksquote:Op maandag 23 juli 2012 21:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee,maar als mensen slim doen en er niks vanaf weten moeten ze niet stoer lopen praten
Jezelf boven iedereen verheven voelen omdat je toevallig een economische studie doetquote:
ja alles kids in dit topic, alles flowquote:
Ja weg met topic verneukend plaatje.quote:
Negeren!quote:
Topic verneukend plaatjequote:Op maandag 23 juli 2012 21:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja weg met topic verneukend plaatje.
[..]
Negeren!
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Topic verneukend plaatjetoe even. Prachtig nummer. Maar nu zal ik wel een hipster zijn omdat het nummer altijd op nummer 1 staat in de top 2000
Geniaal nummer indeed maar plaatje nogal groot, ik heb RSI van het scrollenquote:Op maandag 23 juli 2012 21:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Topic verneukend plaatjetoe even. Prachtig nummer. Maar nu zal ik wel een hipster zijn omdat het nummer altijd op nummer 1 staat in de top 2000
Dat komt niet alleen door het scrollenquote:Op maandag 23 juli 2012 21:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geniaal nummer indeed maar plaatje nogal groot, ik heb RSI van het scrollen
Bedrijfskunde is geen economie en het is Bedrijfseconomie & economie. Maar gezien het feit dat jij alles weet ,niet alleen hier maar ook in de xbox party altijd laat ik het hierbijquote:Op maandag 23 juli 2012 21:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jezelf boven iedereen verheven voelen omdat je toevallig een economische studie doet![]()
Wat studeer je als ik vragen mag? Bedrijfskunde & economie?
dat is ook niet gezond hequote:Op maandag 23 juli 2012 21:26 schreef vandermar het volgende:
Ik wil wel eens dit gebitch tijdens een party horenik lach mijzelf dan in een coma
Hij heeft altijd kritiek op iedereen en weet het altijd beter .Rijst etc. kunnen dit ook bevestigen.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:26 schreef vandermar het volgende:
Ik wil wel eens dit gebitch tijdens een party horenik lach mijzelf dan in een coma
Nu gaat Mathijs zeggen, haha trololololoquote:Op maandag 23 juli 2012 21:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij heeft altijd kritiek op iedereen en weet het altijd beter .Rijst etc. kunnen dit ook bevestigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |