Jij heldin!quote:Op maandag 23 juli 2012 21:13 schreef Samzz het volgende:
*Schenkt Barbie een wijntje in.
Proef eens, lekker.
Morgen nog werken daarna lang weekendquote:
Als je maar wil kan alles!quote:Op maandag 23 juli 2012 21:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Morgen nog werken daarna lang weekend. En iets zegt me dat een kater en mank lopen niet echt samen gaat
.
Stom lullen en slecht autorijden. Dat moet lukken, gezien je geslacht.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:37 schreef Tegan het volgende:
Ik kan wel gewoon doen alsof ik dronken ben.
Aaaaaaaaaaawquote:Op maandag 23 juli 2012 20:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind haar er eigenlijk wel heel lief uitzien, ik wil graag een wandeling maken door het park en haar daarna uit eten nemen bij kaarslicht
Enne, losbandig zijn enzoquote:Op maandag 23 juli 2012 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stom lullen en slecht autorijden. Dat moet lukken, gezien je geslacht.
quote:
Fixed!quote:Op maandag 23 juli 2012 20:41 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind haar er eigenlijk wel heel lief uitzien, ik wil graag een wandeling maken door het park en haar daarna uit eten nemen bij kaarslicht
Ook als hij het met een barkruk doet als hulpstuk?quote:
Romantische seks kan toch best een beetje ruig zijnquote:Op maandag 23 juli 2012 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook als hij het met een barkruk doet als hulpstuk?
Zij kan zitten op de barkruk. Je kan haar over de barkruk heenhangen. Teder edoch passioneel.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:45 schreef Barbusse het volgende:
Zonder barkruk, Air. Teder edoch passioneel.
De mogelijkheden die jij zietquote:Op maandag 23 juli 2012 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij kan zitten op de barkruk. Je kan haar over de barkruk heenhangen. Teder edoch passioneel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |