Grappig, vriendin en ik zitten nu te speuren voor exact hetzelfde!quote:Op maandag 23 juli 2012 20:18 schreef Lindytje het volgende:
Goedkoop 13 augustus? De fuck was dat voor post?
Dus: tussen 30 juli en13 augustus 2012
Ik vind dat voor een uur leuk om te doen, dan word ik chagrijnig, en ik ben al bijna twee uur van het zoekenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
Grappig, vriendin en ik zitten nu te speuren voor exact hetzelfde!Ergens tussen 4 en 19 augustus, 4-7 dagen en waar maakt niet uit
Dat heb ik ookquote:Op maandag 23 juli 2012 20:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind dat voor een uur leuk om te doen, dan word ik chagrijnig, en ik ben al bijna twee uur van het zoeken
er zijn wel een boel andere dingen... maar je mist zeker 75% als je niet van de achtbanen sopt.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:27 schreef Mss het volgende:
Maar een vriendin van ons is donderdag jarig, en omdat haar bruiloft een beetje een fiasco was wil ze haar verjaardag op haar manier doen. We gaan dus met haar en haar man, wij samen en haar ouders naar een pretpark. En nu hoor ik dus dat het Walibi wordt.
Ik heb echt extreme hoogtevrees en durf niet eens achtbanen in. Laat staan of ik er uberhaupt wel in pas. En ik wil niet dat ze de plannen voor mij omgooien, want zij is gek op achtbanen. Maar ik vind het ook lame om ¤30 te betalen om een beetje in een park rond te lopen en nergens in te gaan.
Geen idee wat Ladies Beach is, maar het klinkt als heul veul tettenquote:Appartementen Golden Moon hebben een zeer centrale ligging en een uitstekende prijs-/kwaliteitverhouding. Zowel het bekende 'Ladies Beach' als het centrum van Kusadasi liggen op loopafstand!
Ik heb niks anders in Walibi kunnen ontdekken. Zodra we de achtbanen hadden gehad zijn we weer weggegaanquote:Op maandag 23 juli 2012 20:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
er zijn wel een boel andere dingen... maar je mist zeker 75% als je niet van de achtbanen sopt.
Dat klinkt goedquote:Op maandag 23 juli 2012 20:26 schreef Loqi het volgende:
@ Lindy
Berlijn is mega veel te doen! Veel musea (kunsthistorisch, oorloghistorie, fotografie, etc)
Veul shoppen
Mooie stad ansich om gewoon doorheen te lopen
Huge dierentuin midden in het centrum
Veel parken/groen
Groot paleis om te bezoeken
Concentratiekamp in de buurt om te bezoeken
die wilde waterbaan is ook wel grappig.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb niks anders in Walibi kunnen ontdekken. Zodra we de achtbanen hadden gehad zijn we weer weggegaan
Het wordt ook nog slecht weer zaterdag. Misschien kun je aanbieden om een dag samen met haar iets te gaan doen Mss, om goed te maken voor zaterdag. Als je je daar gaat staan vervelen is het ook voor niemand leuk...
Daar ga ik alleen in als het heul heul warm is en dat is het nooit in dit landquote:Op maandag 23 juli 2012 20:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die wilde waterbaan is ook wel grappig.
Nee, want nu moet en zal ik iets vinden...quote:Op maandag 23 juli 2012 20:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat heb ik ookstop er lekker even mee
daar ga ik deze vakantie voor de eerste keer heen, maar mijn moeder vond het een mooie tuin, ouderwets, maar wel goedquote:Op maandag 23 juli 2012 20:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat klinkt goed
Is die dierentuin een beetje diervriendelijk? Dus: fatsoenlijke leefrruimte enzo? Anders weet ik vast dat ik daar niet heen hoef
Idee! Thanx!quote:Op maandag 23 juli 2012 20:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hier Lin:
http://neckermann.nl/vlie(...)/pr_earlybookable%3E{0}/pk_active=1/pk_vacationchanneltype%3E{productpackage}/pk_vacationchannel%3E{flight}/pr_airportgroup%3E{ams;ein;rtm}/pr_defaultdeparturedayint%3E20120727/pr_defaultreturndayint%3C20120820/pr_budget%3E{nvn_200_400}&fh_refview=lister
[..]
Geen idee wat Ladies Beach is, maar het klinkt als heul veul tetten
Ik stop er lekker even meequote:Op maandag 23 juli 2012 20:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, want nu moet en zal ik iets vinden...ik ben irritant
En dat inderdaadquote:Op maandag 23 juli 2012 20:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat wel balen is Lin, is dat er geen goede last-minutes zijn. Aangezien het een klotezomer is gaan veel mensen last-minutes boeken, dus blijft de prijs hoog...
Kon je de link openen? Nee toch?quote:
Ja, precies dat probleem kwam ik tegen....quote:Op maandag 23 juli 2012 20:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat wel balen is Lin, is dat er geen goede last-minutes zijn. Aangezien het een klotezomer is gaan veel mensen last-minutes boeken, dus blijft de prijs hoog...
Ja, en dan ga ik daar misschien 3 keer in, en dan ben ik klaar voor die dagquote:Op maandag 23 juli 2012 20:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die wilde waterbaan is ook wel grappig.
Ik heb 1 keer op de lastminutes gewacht, tevens de enige keer dat ik meer dan 400 euro voor een vakantie heb betaaldquote:Op maandag 23 juli 2012 20:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik stop er lekker even meeHebben al vlucht en transfer cheap gevonden, nu nog hotel erbij
[..]
En dat inderdaadIk ga ook eens last minute
Alles bij elkaar nog niets onder 600 gevonden
Jawel!quote:Op maandag 23 juli 2012 20:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kon je de link openen? Nee toch?
Nee, dan moet lies alweer op school dingen doen en ik heb die twee weken vrij van de friettent ...quote:Op maandag 23 juli 2012 20:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het scheelt ook echt een klap geld als je niet aan de schoolvakanties vastzit.
Wij maakten er vaak gebruik van als wij de eerste regio waren die vakantie had. Dan gingen we die eerste week, waren de prijzen ook nog wat gunstiger. Hebben jullie niet een laatste week als op andere plekken de scholen al begonnen zijn?
Pp ?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Voor 385 euro zit je een week in Rome
Nevermind..quote:
WAAROM LAAT JE HEM ZIEN DAN?quote:De door u geselecteerde reis is voor de opgegeven vertrekdatum, reisduur, vertrekplaats en/of aantal personen helaas niet meer beschikbaar.
Klik op "terug" om een andere reis selecteren.
Dat is ZO VAAK, of ineens 300 duurder ofzoquote:Op maandag 23 juli 2012 20:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nevermind..
[..]
WAAROM LAAT JE HEM ZIEN DAN?![]()
Die is het vervelendste! Dat die prijs alleen geldt in oktober...quote:Op maandag 23 juli 2012 20:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is ZO VAAK, of ineens 300 duurder ofzo
Ja,terwijl je wel een periode op hebt gegevenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die is het vervelendste! Dat die prijs alleen geldt in oktober...
Op 'populariteit'quote:Op maandag 23 juli 2012 20:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of sites die niet op prijs sorteren
Een goeden spel om autistenlijstjes bij te makenquote:
Omdat .hm.... daarom ofzo?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom krijg je een stedentrip naar Berlijn als je op zonvakanties zoekt?
NOOIT!!!!!!!!quote:Op maandag 23 juli 2012 20:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lin, ik vrees dat je gewoon naar Llorret de Mar moet, dat is lekker goedkoop
Niks boeiends volgens mij.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kan je in Spanje nog speciale merken nagellak kopen?
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zo googelen en toen kreeg ik dit
And now I has a scared
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:09 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
ik vraag me altijd af hoe mensen met zulke nagelszo'n hoofd zichzelf/anderen...plezieren...
![]()
Ik denk dat je jezelf daar een plezier mee doetquote:
Ja, ik baal wel. Nu moet ik er alleen nog voor zorgen dat zij zich nu niet verplicht voelt om de plannen te veranderen.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf daar een plezier mee doet
"als je je plannen veranderd sla ik je op je bek" ?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik baal wel. Nu moet ik er alleen nog voor zorgen dat zij zich nu niet verplicht voelt om de plannen te veranderen.
Goeden!quote:Op maandag 23 juli 2012 21:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"als je je plannen veranderd sla ik je op je bek" ?
Slotje opgelost
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme, dit ziet er uit als een gezellig hotel zeg!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan denk je "ach, ergens in een stad als Berlijn of Parijs, prima toch?
Neen, dit is in Lloret de Mar
Ziet er goed uitquote:Op maandag 23 juli 2012 21:58 schreef Lindytje het volgende:
Zeer waarschijnlijk wordt het eerst 4 dagen
http://www.weekendjeweg.n(...)83&mf=08&df=02#dates
En dan 4 dagen
http://www.weekendjeweg.n(...)mf=08&df=05&period=3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
In Lloret hoef je ook geen uitzicht te hebben.. Dat is alleen om te slapen.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme, dit ziet er uit als een gezellig hotel zeg!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan denk je "ach, ergens in een stad als Berlijn of Parijs, prima toch?
Neen, dit is in Lloret de Mar
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Lollers, ik heb een mail van de HRM-dame waar ik vanochtend gesprek mee had.... in Comic Sans
En ik was buiten op de tuinbank in slaap gedonderd, heerlijk buiten liggen tukkenTwee falers in1 postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Lekker krabben dan!Don't come closer, I might hurt you
FTFYquote:Op maandag 23 juli 2012 22:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
In Lloret hoef je ook geen uitzicht te hebben.. Dat is alleen om te neuken.
2 op mijn oog ook echtquote:Op maandag 23 juli 2012 22:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Twee falers in1 post![]()
![]()
![]()
Lekker krabben dan!
Gij net meisjequote:
Goeden!quote:Op maandag 23 juli 2012 22:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
In Lloret hoef je ook geen uitzicht te hebben.. Dat is alleen om te slapen.
Ja, echt.... comic sansquote:Op maandag 23 juli 2012 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
2 op mijn oog ook echt
maar echt, dat mailtje, ik moest hardop lolleren hehehehe
het was ook wel eenquote:
Net 2 gestileerde meeuwen op je ogenquote:
quote:
Hulde Masja, je blijft me verbazenquote:hier een ooglook compleet zonder oogpotlood of eyeliner. Gewoon, omdat ik daar zin in had. Bovendien geeft het een heel ander effect, een beetje alsof je er heel onschuldig uit ziet.
naar het schijnt 15 augustus alquote:
KUTTERDEKUTKUTquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
naar het schijnt 15 augustus al
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Color Club komt ook met Holo's![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kan er alleen verder nergens iets over vinden...
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verder vind ik ook niks
Color Club doet dat niet zo. Vorig jaar hadden ze in deze tijd ook ineens 3 nieuwe collecties.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar het lijkt me sterk dat ze 15 augustus dan al uitkomen, dan zouden ze het toch wel wat promotie hebben meegegeven?
MOAR holo!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verder vind ik ook niks
Gaarheid woeiquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:21 schreef Dwyn het volgende:
Anders sta je even de hele nacht op je werk omdat alle koelingen zijn uitgevallen. En dan nu, like a boss, je gaan aankleden om weer te gaan werken.![]()
![]()
Oeh, succes! Moet je lang vandaag?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:21 schreef Dwyn het volgende:
Anders sta je even de hele nacht op je werk omdat alle koelingen zijn uitgevallen. En dan nu, like a boss, je gaan aankleden om weer te gaan werken.![]()
![]()
Tot 14 uur gelukkig maar. Denk ook niet dat ik het langer volhouquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oeh, succes! Moet je lang vandaag?
Nee snap ikquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Tot 14 uur gelukkig maar. Denk ook niet dat ik het langer volhou
Oh enquote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Heul veul espressootjesquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee snap ikDit zal ook al wel een kunst worden om vol te houden..
met wie ga je>quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga binnenkort weekendje weg, nog aanraders qua steden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nog 2 nieuwe China Glaze collecties. Dit zijn volgens mij de collecties die nog niet bekend gemaakt mogen worden.weeeeiiirdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knoei
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nog 2 nieuwe China Glaze collecties. Dit zijn volgens mij de collecties die nog niet bekend gemaakt mogen worden.echt, china glaze is op dreefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Goed idee, ben ik nog niet geweest! Thanks!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tof! Ik ben zelf nogal Praagverslaafd
quote:Hi MC,
Recently your Dropbox has been feeling kind of lonely :-(
oh joh, no worriesquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Heb trouwens net alsnog ff een bijdrage ovegemaakt voor de meet, had er in de vakantie niet meer aangedacht. Wel heel erg laat, sorry!
FUCK YEAH!!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
autsj. Hoe is t verder met de voetjes?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
FUCK YEAH!!
Goedemorgen![]()
Zenuwblok die om 6 uur uitgewerkt raakt...
Dat!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
autsj. Hoe is t verder met de voetjes?
Heb je ook zin in file?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb echt erg veel zin om aan het strand te ligeen geloof ik
Ja hoor, typisch weerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:39 schreef Lindytje het volgende:
Skjoe, de juli doos van beautybox is een samenvoeging met die van augustus... Komt 'medio augustus'
en wat is de prognose?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:40 schreef Puckzzz het volgende:
Behelpen....ik haat hulpbehoevend zijn![]()
Ik kom wel bij het aanrecht en die kop koffie maken lukt ook wel....maar ik krijg het kreng niet naar buiten met twee krukken.
En afkeurende blik van Rick toen hij vanochtend de (nog bijna volle) fles rose naast het bed zag staan. FUCK yeah....als ik in bed lig hoef ik niet meer op hč?
als ze het maandag overboeken heb je het meestal dinsdag om 12:00quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:43 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil ook naar het strand maar niemand wilt mee
En ik zou gister salaris krijgen en ik heb nog steeds niks
Joh niks van aantrekkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:49 schreef Puckzzz het volgende:
Nou er hoefde geen gips om. Ik heb een soort schoentje gekregen. Dat is wel praktischer maar ook kwetsbaarder. Tot 1 augustus zo rond hobbelen, dan verder kijken. Zeker 6 weken niet autorijden. Zal mijn baas blij mee zijn
Hardlopen met dit weer? Ben je gek ofzo?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:50 schreef PriemGirl het volgende:
Deze middag zweten in de bossen! Of ik ga een paar uur in de bossen.... Of... ik ga een paar kilometer (hard)lopen met de hond........ Ik haat lopen eik; maar het is goei weer en ook wel fijn voor hond en ik wil er weer wat kilo's af
Lekker genieten van het thuis zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:49 schreef Puckzzz het volgende:
Nou er hoefde geen gips om. Ik heb een soort schoentje gekregen. Dat is wel praktischer maar ook kwetsbaarder. Tot 1 augustus zo rond hobbelen, dan verder kijken. Zeker 6 weken niet autorijden. Zal mijn baas blij mee zijn
Ja maar het 'hard'lopen; is dus eerder wat joggen (heb in jaren niet gelopen; dus lijkt me niet straks om meteen keihard er tegenaan te gaanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hardlopen met dit weer? Ben je gek ofzo?
Ik gok dat het tijdens het lopen wel meevalt. Ervoor en erna daarentegen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hardlopen met dit weer? Ben je gek ofzo?
Als jij het fijn vindt, moet je het gewoon doen chickiequote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar het 'hard'lopen; is dus eerder wat joggen (heb in jaren niet gelopen; dus lijkt me niet straks om meteen keihard er tegenaan te gaan).
Maar is toch fijn? Even goed zweten! En niet te lang ook...
Ja, dat! 0 afkoeling...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik gok dat het tijdens het lopen wel meevalt. Ervoor en erna daarentegen.
Eerder moeten opstaan, the horror.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:57 schreef PriemGirl het volgende:
Zit er aan te denken om het 's morgens te gaan invoeren... Hond is dan ook een stuk moe-er... Alleen moet ik er wel een half uur eerder voor opstaan en daar heb ik dan altijd wel wat moeite mee
Oeh respect als je dat zou lukken!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:57 schreef PriemGirl het volgende:
Zit er aan te denken om het 's morgens te gaan invoeren... Hond is dan ook een stuk moe-er... Alleen moet ik er wel een half uur eerder voor opstaan en daar heb ik dan altijd wel wat moeite mee
I hope soquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ze het maandag overboeken heb je het meestal dinsdag om 12:00
Ik vraag het me ook afquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zou het een week volhouden denk ik.
Ieh bah, Zumba.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb al moeite met 1x sporten in de week.. Maar nu hebben ze bij het sportcentrum een zomerrooster waarbij een aantal lessen toch doorgaan, dus een goed excuus om niet te gaan heb ik niet echt..
Alleen is de enige les waar ik deze week heen kan Zumba. Ik haat Zumba. Maar ik ga toch. En hopelijk ben ik dan straks trots op mezelf of zo
Ja ik vrees dat ik mezelf ook heel erg haat tijdens dat uurtje. Heb het 1x eerder gedaan en vond het echt niet leuk. Maar het is de enige sportles die ik deze week kan doen. En ik wil toch echt nog een paar kilo's kwijt.. Dus dan moet het maarquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ieh bah, Zumba.
Twee keer gedaan, daarna vermeden als de pest.
Ik haat salsa ook, volgens mij zit daar het verband.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:10 schreef PriemGirl het volgende:
Zumba2 jaar gedaan met een vriendinnetje
Ik vond het echt tof
Dat kun je ook gaan doen in plaats van dagelijks een half uur eerder opstaan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:10 schreef PriemGirl het volgende:
Zumba2 jaar gedaan met een vriendinnetje
Ik vond het echt tof
Flauwquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:13 schreef PriemGirl het volgende:
Ze hebben hier de dag en uur gewijzigd waardoor ik niet meer kan
Balenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:13 schreef PriemGirl het volgende:
Ze hebben hier de dag en uur gewijzigd waardoor ik niet meer kan
Valt me wel een beetje van 'm tegen hoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:14 schreef PriemGirl het volgende:
en ik kan wel zumba voor de wii downloaden; maar denk niet dat cif blij wordt als ik om 6u30 ga zumba-en in de slaapkamer terwijl hij kan uitslapen tot 8u
Hehe, nee niet echtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:14 schreef PriemGirl het volgende:
en ik kan wel zumba voor de wii downloaden; maar denk niet dat cif blij wordt als ik om 6u30 ga zumba-en in de slaapkamer terwijl hij kan uitslapen tot 8u
Ga naar Sjaanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valt me wel een beetje van 'm tegen hoor.
Ik moet ook m'n Wii echt eens omgebouwd krijgen, stuk goedkoper.
Plonsje machen!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon samen met samson in een ven springen, olé!
Ik heb het ruim een half jaar vol gehouden om elke avond te wii fittenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hehe, nee niet echt![]()
Maar in je eentje Zumba of zo voor de wii lijkt me ook weer zo...saai..
Ew neequote:
Ik ook! Net klaar met ontbijtenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:56 schreef Diconnected het volgende:
Ik moet nog douchenlekker zo'n vrije dag
Dat heb ik wel al gedaanquote:
Ghihiquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik haat salsa ook, volgens mij zit daar het verband.
Wii ombouwen? vertel!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valt me wel een beetje van 'm tegen hoor.
Ik moet ook m'n Wii echt eens omgebouwd krijgen, stuk goedkoper.
Dat is *iets* met een harde schijf en geheugenkaartje en dan kan je downloads spelen. Maar ik weet zelf niet precies hoe dat verder werkt.quote:
Nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:58 schreef Mss het volgende:
Ik ga de hele middag op kantoor zitten met het raam dicht want mijn collega's vinden dat het tocht
ieh bah tochtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:58 schreef Mss het volgende:
Ik ga de hele middag op kantoor zitten met het raam dicht want mijn collega's vinden dat het tocht
Dat zou fijn zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:09 schreef Sharana_LV het volgende:
IJs ik kan je wii wel voor je doen heur
Ik heb een SD kaartje nodig van 512 MB, 1Gb of 2GB, maar NIET groter dan 2GB!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn.Wat had ik daar nou voor nodig? Ga toch zo richting mediamarkt.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:58 schreef Mss het volgende:
Ik was Kirby vergetenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wees blij nu kun je kirby spelen ja
Check! Dan ga ik zo even kijken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb een SD kaartje nodig van 512 MB, 1Gb of 2GB, maar NIET groter dan 2GB!
En natuurlijk een HD voor de games. Ik raad aan om een 2.5" hdtje te kopen omdat die geen extra stopcontact in beslag nemen en alleen stroom pakken wanneer je wii aan gaat maargoed, dat moet je natuurlijk zelf weten. Hoe groot de HD is maakt niet uit, hoe groter hoe meer games je er op kunt gooien maar wii games zijn niet zo groot dus je kunt sowieso al heel veel kwijt.
Hoe kan je kirby vergeten.quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:10 schreef Sharana_LV het volgende:
En ja natuurlijk wil ik het ook voor puckzzz doen
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAT IS DEZE!
IK ZAL NOG ES WAT VOOR JE DOEN VERDOMME!
Jou vergeet ik toch nooitquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het is ook een stukje van mij wat je vergeet ja
t00t t00tquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jou vergeet ik toch nooit
Toet toet!
Zeg, je bent toch een fotograaf?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:21 schreef Puckzzz het volgende:
Noh....een kennisje van me heeft een filter op Instagram die ik niet heb. Wat is deze?
Neequote:
JAquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:43 schreef Puckzzz het volgende:
Ken je dat? Dat je stiekem heel even het verband eraf wil halen om je wond te bekijken?
NIET DOEN!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:43 schreef Puckzzz het volgende:
Ken je dat? Dat je stiekem heel even het verband eraf wil halen om je wond te bekijken?
wond korstjes krabbenquote:
uhm nee dat heb ik nog nooit gedaanquote:
Zolang het niet uit mijn anus of oren komt vreet ik het opquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:01 schreef Lindytje het volgende:
Omnomnomnom, een hapje witte bloedcellen en bacteriën en prut
Datquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:02 schreef PriemGirl het volgende:
Dafuq HET IS HEET !!![]()
Dat had ik heul niet zien aankomen toen ik op kantoor met climate control zatJeetje man
Ik heb het toch maar even ingeruild voor wandelen; want lopen in dit weer is killing
WondjesKorstjes krabben! Te vroeg je korst er af halen waardoor het weer bloed... je bloed oplikken
![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zolang het niet uit mijn anus of oren komt vreet ik het op
Ik lik iedere dag m'n bloed, omnomquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat![]()
![]()
Bloed oplikken doe ik ook wel eens, als ik niks heb om het aan af te vegen
Korstjesquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:04 schreef Diconnected het volgende:
Zo, ik heb ook gedouchten mezelf natuurlijk weer eens gesneden met scheren
Ik haat korstjes, want dan ga ik weer pulken, en dan duurt het weer 3 weken voordat zo'n plekje goed dicht zit, en 2 maanden later heb ik weer een litteken erbijquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Dico komt dat door je diabetes dan?
maandag een sollicitatie gesprek
entape eraf en met nog maar 1 kruk hoeven te lopen
Zo kijkt ie standaardquote:
Wat een kekke jasquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Dit is ons nieuwe huisgenootje sinds afgelopen vrijdag:
[ afbeelding ]
Juupke
quote:
Baardagaamquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:37 schreef Loqi het volgende:
[..]
Wat een kekke jas
[..]tof beest, was is het?
Ja toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:37 schreef Loqi het volgende:
[..]
Wat een kekke jas
[..]tof beest, was is het?
D'aaaw cutequote:
Het is toch een babykadderquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
de titel van je afbeelding ook
babykadder
Go Juupkequote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik ben alleen niet zo'n fan van al die levende beesten die dan als voederdier moeten dienen![]()
Maar: Juupke heeft liever dode dan levende krekelsDus nu vriezen we ze in en ontdooien we er een paar per portie
Hehe, onze eerste kat is naar bier genoemd, dus de eerste baardagaam moest ook vernoemd worden naar bier vondquote:
Goeden redeneringquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hehe, onze eerste kat is naar bier genoemd, dus de eerste baardagaam moest ook vernoemd worden naar bier vondhaha
luie Juupquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik ben alleen niet zo'n fan van al die levende beesten die dan als voederdier moeten dienen![]()
Maar: Juupke heeft liever dode dan levende krekelsDus nu vriezen we ze in en ontdooien we er een paar per portie
Nice!!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Daar zie ik hem nog best voor aanquote:
Hennez?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Daar zie ik hem nog best voor aan![]()
Of het moet mijn hont zijn. Mijn kat is namelijk naar een kledingzaak vernoemd
Ik ben er wel blij meequote:
Mexxquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hennez?
Ik wil nog steeds een keer een rooie, alleen zodat ik 'm Heinz kan noemen
zoals die van mijn ouders!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hennez?
Ik wil nog steeds een keer een rooie, alleen zodat ik 'm Heinz kan noemen
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mexx![]()
Ik had bij mijn ouders thuis een rooie, die heet(te) Stacey. Alleen daar gaat/ging het niet zo goed mee. Is 16 jaar en is de laatste week helemaal afgetakeld, wilde ook niet meer eten en zo. Was liever buiten dan binnen. En nu is hij sinds zaterdagavond niet meer gesignaleerd dus ik vrees dat hij niet meer terugkomt
Och... wat sneuquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mexx![]()
Ik had bij mijn ouders thuis een rooie, die heet(te) Stacey. Alleen daar gaat/ging het niet zo goed mee. Is 16 jaar en is de laatste week helemaal afgetakeld, wilde ook niet meer eten en zo. Was liever buiten dan binnen. En nu is hij sinds zaterdagavond niet meer gesignaleerd dus ik vrees dat hij niet meer terugkomt
Zeg!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb alleen zo'n hekel aan die Heinz strip, die is zo ontzettend niet grappig
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan zoeen erbij, retro kleurencombo
[ afbeelding ]
16 is zeker mooi! Eerste kat die het gehaald heeft bij ons. Alle andere beestjes tot nu toe werden (voortijdig) ziek en zijn uiteindelijk naar de dierenarts gebracht. Ik vind het ergens wel fijn dat hem dat bespaard is gebleven want lijkt me alleen maar extra stressvol, maar toch vind ik het kut dat ik hem niet meer heb gezienquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja vaak zonderen ze zichzelf af om te sterven
Maar 16 is een mooie leeftijd
Die ogenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan zoeen erbij, retro kleurencombo
[ afbeelding ]
ja, het voelt wel fijner als je gewoon nog een keer kan knuffelen en tot ziens kan zeggenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
16 is zeker mooi! Eerste kat die het gehaald heeft bij ons. Alle andere beestjes tot nu toe werden (voortijdig) ziek en zijn uiteindelijk naar de dierenarts gebracht. Ik vind het ergens wel fijn dat hem dat bespaard is gebleven want lijkt me alleen maar extra stressvol, maar toch vind ik het kut dat ik hem niet meer heb gezien
Een garfieldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |