Grappig, vriendin en ik zitten nu te speuren voor exact hetzelfde!quote:Op maandag 23 juli 2012 20:18 schreef Lindytje het volgende:
Goedkoop 13 augustus? De fuck was dat voor post?
Dus: tussen 30 juli en13 augustus 2012
Ik vind dat voor een uur leuk om te doen, dan word ik chagrijnig, en ik ben al bijna twee uur van het zoekenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
Grappig, vriendin en ik zitten nu te speuren voor exact hetzelfde!Ergens tussen 4 en 19 augustus, 4-7 dagen en waar maakt niet uit
Dat heb ik ookquote:Op maandag 23 juli 2012 20:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind dat voor een uur leuk om te doen, dan word ik chagrijnig, en ik ben al bijna twee uur van het zoeken
er zijn wel een boel andere dingen... maar je mist zeker 75% als je niet van de achtbanen sopt.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:27 schreef Mss het volgende:
Maar een vriendin van ons is donderdag jarig, en omdat haar bruiloft een beetje een fiasco was wil ze haar verjaardag op haar manier doen. We gaan dus met haar en haar man, wij samen en haar ouders naar een pretpark. En nu hoor ik dus dat het Walibi wordt.
Ik heb echt extreme hoogtevrees en durf niet eens achtbanen in. Laat staan of ik er uberhaupt wel in pas. En ik wil niet dat ze de plannen voor mij omgooien, want zij is gek op achtbanen. Maar ik vind het ook lame om ¤30 te betalen om een beetje in een park rond te lopen en nergens in te gaan.
Geen idee wat Ladies Beach is, maar het klinkt als heul veul tettenquote:Appartementen Golden Moon hebben een zeer centrale ligging en een uitstekende prijs-/kwaliteitverhouding. Zowel het bekende 'Ladies Beach' als het centrum van Kusadasi liggen op loopafstand!
Ik heb niks anders in Walibi kunnen ontdekken. Zodra we de achtbanen hadden gehad zijn we weer weggegaanquote:Op maandag 23 juli 2012 20:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
er zijn wel een boel andere dingen... maar je mist zeker 75% als je niet van de achtbanen sopt.
Dat klinkt goedquote:Op maandag 23 juli 2012 20:26 schreef Loqi het volgende:
@ Lindy
Berlijn is mega veel te doen! Veel musea (kunsthistorisch, oorloghistorie, fotografie, etc)
Veul shoppen
Mooie stad ansich om gewoon doorheen te lopen
Huge dierentuin midden in het centrum
Veel parken/groen
Groot paleis om te bezoeken
Concentratiekamp in de buurt om te bezoeken
die wilde waterbaan is ook wel grappig.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb niks anders in Walibi kunnen ontdekken. Zodra we de achtbanen hadden gehad zijn we weer weggegaan
Het wordt ook nog slecht weer zaterdag. Misschien kun je aanbieden om een dag samen met haar iets te gaan doen Mss, om goed te maken voor zaterdag. Als je je daar gaat staan vervelen is het ook voor niemand leuk...
Daar ga ik alleen in als het heul heul warm is en dat is het nooit in dit landquote:Op maandag 23 juli 2012 20:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die wilde waterbaan is ook wel grappig.
Nee, want nu moet en zal ik iets vinden...quote:Op maandag 23 juli 2012 20:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat heb ik ookstop er lekker even mee
daar ga ik deze vakantie voor de eerste keer heen, maar mijn moeder vond het een mooie tuin, ouderwets, maar wel goedquote:Op maandag 23 juli 2012 20:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat klinkt goed
Is die dierentuin een beetje diervriendelijk? Dus: fatsoenlijke leefrruimte enzo? Anders weet ik vast dat ik daar niet heen hoef
Idee! Thanx!quote:Op maandag 23 juli 2012 20:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hier Lin:
http://neckermann.nl/vlie(...)/pr_earlybookable%3E{0}/pk_active=1/pk_vacationchanneltype%3E{productpackage}/pk_vacationchannel%3E{flight}/pr_airportgroup%3E{ams;ein;rtm}/pr_defaultdeparturedayint%3E20120727/pr_defaultreturndayint%3C20120820/pr_budget%3E{nvn_200_400}&fh_refview=lister
[..]
Geen idee wat Ladies Beach is, maar het klinkt als heul veul tetten
Ik stop er lekker even meequote:Op maandag 23 juli 2012 20:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, want nu moet en zal ik iets vinden...ik ben irritant
En dat inderdaadquote:Op maandag 23 juli 2012 20:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat wel balen is Lin, is dat er geen goede last-minutes zijn. Aangezien het een klotezomer is gaan veel mensen last-minutes boeken, dus blijft de prijs hoog...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |