Houd me ten goede, maar volgens mij moeten zij op een bepaald punt in het traject de naam van de melder wel kenbaar maken.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
http://www.amk-nederland.nl/
zeer zeker anoniem. Ik zou er zeker melding van maken.
Volgens mij is dat dus op een bepaald moment ook door die partij wel op te vragen, net als bij Meld Misdaad Anoniem, hoe treurig ook.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ja de naam van de melder is bekend bij AMK zelf, maar niet bij de omgeving.
Lijkt me niet. Wie zegt dat je geen wraaklustige ex met een sterke fantasie bent?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:31 schreef RevRun het volgende:
Als ik gewoon een mail verstuur van achter een proxy is zeker niet genoeg dat hun actie ondernemen?
zo zwak he, je laat een kind dus in elkaar slaan omdat je er anders zelf eventueel problemen mee zou kunnen krijgen.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:30 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Volgens mij is dat dus op een bepaald moment ook door die partij wel op te vragen, net als bij Meld Misdaad Anoniem, hoe treurig ook.![]()
Dit is namelijk ook de reden dat mensen in mijn kennissenkring in een soortgelijke situatie het maken van een dergelijke melding niet hebben doorgezet.
Even informeren kan iig nooit kwaad.
Oh wat raar. Ik studeer/werk rondom dit soort zaken en zover ik weet,is het anoniem gebleven.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:30 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Volgens mij is dat dus op een bepaald moment ook door die partij wel op te vragen, net als bij Meld Misdaad Anoniem, hoe treurig ook.![]()
Dit is namelijk ook de reden dat mensen in mijn kennissenkring in een soortgelijke situatie het maken van een dergelijke melding niet hebben doorgezet.
Even informeren kan iig nooit kwaad.
Niet helemaal. Situatie ligt iets ingewikkelder en er is zeker actie op gekomen/genomen, slechts via een andere weg.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:34 schreef NineteenOFour het volgende:
[..]
zo zwak he, je laat een kind dus in elkaar slaan omdat je er anders zelf eventueel problemen mee zou kunnen krijgen.
Ik heb thuis ook een gezin waaraan ik moet denken.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:35 schreef Jellereppe het volgende:
Maak er melding van zou ik zeggen! Je gaat er toch niet alleen naar kijken en verder niks doen?
ik trek mn conclusies op basis van wat jij zegt.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:36 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Niet helemaal. Situatie ligt iets ingewikkelder en er is zeker actie op gekomen/genomen, slechts via een andere weg.
Maar gelukkig trek je geen voorbarige conclusies.
Via welke weg dan?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:36 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Niet helemaal. Situatie ligt iets ingewikkelder en er is zeker actie op gekomen/genomen, slechts via een andere weg.
Ja, heel lastig voor je. Nu zie ik het problematiek. Mwah, durf in dat geval niet te zeggen wat je zou moeten doen.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:38 schreef RevRun het volgende:
[..]
Ik heb thuis ook een gezin waaraan ik moet denken.
Dat is juist het dilemma.
Het ging TS om de anonimiteit van meldingen bij het AMK en daar heb ik op gereageerd.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:38 schreef NineteenOFour het volgende:
[..]
ik trek mn conclusies op basis van wat jij zegt.
je zegt, er is een situatie geweest waarbij mensen het nodig vonden om melding te doen maar dit hebben ze niet gedaan omdat ze er dan misschien problemen mee zouden krijgen.
die vind ik zwak.
mensen die het niet op die manier doen maar het via een andere weg alsnog gemeld weten te krijgen die vind ik verstandig.
daar had ik nog niet bij stil gestaan, goed punt.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:41 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Het ging TS om de anonimiteit van meldingen bij het AMK en daar heb ik op gereageerd.
Daarbij gaat het er niet per definitie om dat de melders in de problemen komen, maar dat dat soms ook negatieve gevolgen kan hebben voor de kinderen in kwestie.![]()
Fijn dat we het verder eens zijn.
quote:Op maandag 23 juli 2012 20:43 schreef NineteenOFour het volgende:
[..]
daar had ik nog niet bij stil gestaan, goed punt.
In diezelfde periode kwamen bij deze kids andere instanties in beeld vanuit school, waaronder de GGZ, en zij hebben toen, zeker ook op basis van de toegespeelde info over wat er speelde, eea vrij discreet opgepakt.quote:
Ga maar na, als bijvoorbeeld opa en oma of de buren juist een veilige haven zijn en het komt uit dat zij of andere oplettenden de melding hebben gemaakt, zijn die kinderen zo mogelijk nog verder van huis. Al helemaal als het vermoeden ontstaat dat de kinderen hun mond voorbij hebben gepraat. Het is nog niet makkelijk.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:43 schreef NineteenOFour het volgende:
[..]
daar had ik nog niet bij stil gestaan, goed punt.
Er wordt een gezinsvoogd aangewezen, deze praat met de kinderen,ouders,school,grootouders etc.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:45 schreef RevRun het volgende:
[..]![]()
Daar had ik zelf nog niet eens aangedacht.
Straks ranselt hij zijn kinderen nog harder af met alle gevolgen van dien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |