Kan, maar die kabel is aannemelijker.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:45 schreef Innisdemon het volgende:
Klopt, 206 heeft een kabel.
Het klinkt als je drukgroep die het aan het begeven is. Doe jezelf een lol, er rijd hiermee niet richting Berlijn, want je gaat het niet redden.
Wat is duurder ? Een andere auto kopen of deze (laten) repareren ?quote:Op maandag 23 juli 2012 16:46 schreef foinfoin het volgende:
Is zoiets duur, of jullie weten? Ik heb hem twee weken geleden helemaal laten nakijken en repareren voor ¤ 400. En ik heb hem pas twee maanden.
Misschien wordt het anders wel een erg dure auto...
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:34 schreef 2cv het volgende:
En autorijden kost geld. Accepteer dat of ga met het OV.
Wanneer je naar de garage gaat is niet relevant. Het is relevanter om te weten hoeveel kilometer je gaat rijden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:45 schreef foinfoin het volgende:
Donderdag naar de garage. Kan ik in die tussentijd nog wel gewoon rijden?
Of is zoiets gevaarlijk?
En ook wanneer je je auto niet goed meer kan stoppen omdat je het koppelingspedaal wel intrapt maar er niets gebeurt. Beetje onhandig als je b.v. wilt stoppen voor een stoplicht.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:51 schreef raulbouli het volgende:
Gevaarlijk voor je lichaam, die kan gewicht verliezen en conditie opbouwen als je lopend moet, omdat je auto niet meer rijdt
Ik weet niet hoe dat bij een Eend werkt, maar met de auto's die ik rij, stop je nog altijd met de remquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:41 schreef 2cv het volgende:
En ook wanneer je je auto niet goed meer kan stoppen omdat je het koppelingspedaal wel intrapt maar er niets gebeurt. Beetje onhandig als je b.v. wilt stoppen voor een stoplicht.
Dit, kabel vervangen. Het is een beetje een gok, wie weet rijdt je met alleen een nieuwe kabel zo weer 50.000 erbij. Maar als de koppeling te slecht is zal die nieuwe kabel ook weer binnen no time kapot gaan.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
aah, zelfsteld mechanisme van de kabel defect. deze gaan kapot door dat de drukgroep te zwaar gaat, of te wel kabel en koppeling set compleet vervangen, en monteer uitsluitend een ORGINELE koppelings kabel. Immitatie kabels geven problemen bij PSA
de kabel zit op pak en beet 3 tientjes (orgineel) ruil koppeling set zit op ca 250 euro
neequote:Op woensdag 25 juli 2012 12:31 schreef CafeRoker het volgende:
Kan dat zelfstelmechanisme er niet gewoon tussenuit?
al blijft het uitstel van executie, maar dat uitstel zou waarschijnlijk wel vrij lang zijn. Ik kan natuurlijk niet in je knip kijken
Er zijn zo te zien gewoon handmatig verstelbare kabels te koop.quote:
Moet je wel rekening mee houden. Als je denkt 'fuck, hij kan niet meer uit de versnelling' kan je al te laat zijn.quote:
Te laat voor wat? Die auto slaat wel af als je remt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:56 schreef 2cv het volgende:
[..]
Moet je wel rekening mee houden. Als je denkt 'fuck, hij kan niet meer uit de versnelling' kan je al te laat zijn.
is zo te zien ook een zelfstellendequote:Op woensdag 25 juli 2012 12:44 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Er zijn zo te zien gewoon handmatig verstelbare kabels te koop.
http://www.onderdelendire(...)elingskabel--rk27170
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |