OMG! en jij denkt HBO te kunnen gaan doen?quote:Op maandag 23 juli 2012 15:04 schreef Aladeen het volgende:
Hallo,
Ik en me tweeling broer gaan volgend jaar naar de HBO, ik ga bouwkunde studeren en hij gaat accountancy studeren. Nu willen we beide niet op kamers gaan en zitten we beide te twijfel waar we onze studies gaan doen. Onze opties zijn:
Den Bosch =
#1 Bouwkunde van Nederland
#3 Accountancy van Nederland
Anderhalf uur reizen van deur totdat de les begint. (3 uur per dag totaal)
Utrecht =
# Beide opleidingen iets boven HvA aangeschreven (één van de laagste dus)
Halfuur reizen van deur totdat de les begint. (1 uur per dag totaal)
Welke hogeschool zouden jullie kiezen?
Nee, het maakt niets uit als we naar verschillende scholen gaan.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:24 schreef dabadbass het volgende:
Wil je perse met je broer op dezelfde school?
Heb anders wel Havo met een gemiddelde 7.4 gehaald, zonder veel moeite. Met het NT/NG pakket met economie.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:27 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
OMG! en jij denkt HBO te kunnen gaan doen?
Me
Nederlands trok je gemiddelde omlaag?quote:Op maandag 23 juli 2012 15:29 schreef Aladeen het volgende:
[..]
Heb anders wel Havo met een gemiddelde 7.4 gehaald, zonder veel moeite. Met het NT/NG pakket met economie.
Nope, Nederlands is echt een te simpel vak, het is niet meer zoals het vroeger was in jouw tijd.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Nederlands trok je gemiddelde omlaag?
Ow ok.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:38 schreef Aladeen het volgende:
[..]
Nope, Nederlands is echt een te simpel vak, het is niet meer zoals het vroeger was in jouw tijd.
quote:Op maandag 23 juli 2012 15:38 schreef Aladeen het volgende:
[..]
Nope, Nederlands is echt een te simpel vak, het is niet meer zoals het vroeger was in jouw tijd.
quote:
Ja dat lijkt me een goed plan, als ik me gaan ergeren aan de reistijd kan ik dan nog op kamers gaan.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:15 schreef Rnnz het volgende:
[..]![]()
Anyway, je geeft in je eigen OP al het antwoord. Avans is ook de beste hogeschool van Nederland, zou ik die extra reistijd voor lief nemen (en misschien wil je toch nog binnenkort op kamers).
Is in de trein leren wel fijn? 's ochtends kan je sowieso niet leren omdat het er veelste druk is en waarscheinlijk moet staan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:26 schreef Rnnz het volgende:
Die twee uur leren kun je toch ook in de trein besteden aan leren?
Twee uur minder reistijd per dag wil niet zeggen dat je ook die uren besteedt aan leren.
Uh oh.. ik heb 't gevoel dat er een thuiswonend vs. uitwonend discussie gaat uitbarstenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:01 schreef Aladeen het volgende:
Omdat als ik thuis blijf, ik niet hoef te gaan werken en toch geld overhou.
Als ik op kamers moet gaan moet ik gaan werken, koken, kleding wassen enz.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:26 schreef Aladeen het volgende:
Ik woon in Culemborg, dat is net onder Utrecht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |