Zo erg is het dus ook weer niet.quote:een hersenschudding en diverse kneuzingen
Maar wel een shock. Misschien heb je wel gelijk. In de eerste zin stond ernstig. Heb ik overgenomen. Vandaar.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:11 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Zo erg is het dus ook weer niet.
Niets gebroken en geen interne bloedingen..
Misschien ook maar eerst lezenquote:Op maandag 23 juli 2012 17:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar wel een shock. Misschien heb je wel gelijk. In de eerste zin stond ernstig. Heb ik overgenomen. Vandaar.
De kop waar ik het van heb had het eerst ook over ernstig.quote:
Daarom kan jij het niet zelf eerst lezen? Als er spelfouten in waren had je ze ook zo gepost?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
De kop waar ik het van heb had het eerst ook over ernstig.
Doe niet zo moeilijk met dit weer. Maak je niet druk.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:48 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Daarom kan jij het niet zelf eerst lezen? Als er spelfouten in waren had je ze ook zo gepost?
[Motorcross] Het 14-jarige supertalent Jeffrey Herlings.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:58 schreef Szura het volgende:
Wees blij dat tong de naam in de TT überhaupt goed heeft gespeeld
Hij reed in 2009 het Europees Kampioenschap MX2 en werd tweede in de eindstand achter Christophe Charlier als veertienjarige.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:04 schreef tong80 het volgende:
Nober toch raar dat ie pas 17 is. 3 jaar geleden opende ik het eerste topic over hem. Toen won ie al zijn eerste grand-Prix
Hopen dat het allemaal goedkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |