quote:Ik ga niet het concert
Op zaterdag 10 augustus 2002 19:07 schreef chelloboy het volgende:
Morgenavond naar concert toe van the Human League in Paradiso lekker weer terug in de jaren 80.
Zijn er hier nog meer die morgen of Maandag naar hun concert gaan?
quote:Bestaat die groep nog? Ik vind "The Lebanon" één van de beste nummers.
Op zaterdag 10 augustus 2002 19:07 schreef chelloboy het volgende:
Morgenavond naar concert toe van the Human League in Paradiso lekker weer terug in de jaren 80.
Zijn er hier nog meer die morgen of Maandag naar hun concert gaan?
quote:Dat zei ik dus ook al, ook toevallig
Op zaterdag 10 augustus 2002 19:11 schreef LeefbaarFok het volgende:[..]
Bestaat die groep nog? Ik vind "The Lebanon" één van de beste nummers.
quote:Ja ze bestaan nog steeds pas nog een nieuwe cd gemaakt Secrets is best goed maar ga toch vooral voor de oude nummers.
Op zaterdag 10 augustus 2002 19:11 schreef LeefbaarFok het volgende:[..]
Bestaat die groep nog? Ik vind "The Lebanon" één van de beste nummers.
quote:Philip Oakey zag er altijd vreselijk opgedirkt uit. Teveel make up, liefst scheef -net als bij de mensen van Anymotion-, en een scheefgeknipt kapsel. Maar de groep maakte lekkere aanstekelijke muziek.
Op zaterdag 10 augustus 2002 19:13 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Dat zei ik dus ook al, ook toevallig
quote:Dat is zo, maar had de zanger van The Cure ook niet altijd make-up op en vreemd haar. Iedereen deed hem ook altijd na. Was misschien een rage in de jaren 80 om je af te zetten tegen de "normale" burgers en het was "in" om er anders uit te zien
Op zaterdag 10 augustus 2002 19:17 schreef LeefbaarFok het volgende:[..]
Philip Oakey zag er altijd vreselijk opgedirkt uit. Teveel make up, liefst scheef -net als bij de mensen van Anymotion-, en een scheefgeknipt kapsel. Maar de groep maakte lekkere aanstekelijke muziek.
quote:En waar meneer Oakey tegenwoordig als een kalende 40er door het leven gaat zit Robert Smith nog steeds met z'n vingers in het stopcontact en heeft de 'ie de lipstick van z'n vrouw nog steeds niet teruggegeven.
Op zaterdag 10 augustus 2002 20:09 schreef Muurbloempje het volgende:
Dat is zo, maar had de zanger van The Cure ook niet altijd make-up op en vreemd haar. Iedereen deed hem ook altijd na. Was misschien een rage in de jaren 80 om je af te zetten tegen de "normale" burgers en het was "in" om er anders uit te zien
De tracks:
1 Dance Like A Star
2 Looking For The Black Haired Girls
3 4JG
4 Blank Clocks
5 Cairo
6 Dominion Advertisment
7 Dada Dada Duchamp Vortex
8 Daz
9 Future Religion
10 Disco Disaster
11 Interface
12 The Circus of Dr Lao
13 Reach Out (I'll be there) (Instrumental)
14 New Pink Floyd
15 Once Upon A Time In The West
16 Overkill Disaster Crash
17 Year Of The Jet Packs
18 Pulse Lovers
19 King Of Kings
20 Last Man On Earth
quote:Hij had niet altijd make up op. In de tijd van "A Forest" was die make up niet te zien of had hij er zelfs geen op. Droeg hij ook make up toen hij nog bij Siouxie & The Banshees was?
Op zaterdag 10 augustus 2002 20:09 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Dat is zo, maar had de zanger van The Cure ook niet altijd make-up op en vreemd haar.
quote:Hij is tijdelijk bij S&TB geweest, dus kun je moeilijk spreken van 'nog' aangezien dit al tijdens zijn Cure-tijd was. Overigens droeg Siouxie zo mogelijk nog meer make-up dan Robert dus zal hij zeker wel mee hebben gedaan (al is dat puur een idee en geen feit)
Op zaterdag 10 augustus 2002 22:02 schreef LeefbaarFok het volgende:Droeg hij ook make up toen hij nog bij Siouxie & The Banshees was?
quote:Ja, dat is echt TYPISCH jaren 80.
Op zaterdag 10 augustus 2002 20:09 schreef Muurbloempje het volgende:
Was misschien een rage in de jaren 80 om je af te zetten tegen de "normale" burgers en het was "in" om er anders uit te zien
Of misschien vinden ze het gewoon *leuk*?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:46 schreef chelloboy het volgende:
Wel leuk dat die jaren 80 bandjes nu nog steeds optreden,ok het geld zal wel bijna op zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |