Is grote onzin. Je hebt betaald met PayPal? Dan kan de koper via PayPal gewoon geld naar jou storten.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:27 schreef xoxoSooph het volgende:
Hai,
Nou daar ben ik weer, de verkoop ging niet door, de verzendkosten waren te hoog. Oké, prima, nu zegt die persoon dat ik hem eerst positieve feedback moet geven voordat hij het geld kan 'refunden'.
Waarom is dit zo? Ik vind dit namelijk niet erg positief eerlijk gezegd...
Klopt, het is betaald via PayPalquote:Op maandag 23 juli 2012 13:30 schreef jroz het volgende:
[..]
Is grote onzin. Je hebt betaald met PayPal? Dan kan de koper via PayPal gewoon geld naar jou storten.
Geschil starten/aanmakenquote:
Ik kan ook gewoon geld over maken naar jan en alleman met en PayPal account, daar komt geen eBay tussen.quote:
Maar we zijn er over eens dat hij het niet verzend en dat ik het geld terugkrijg. Maar als ik dus positieve fb kan ik dus eigenlijk naar m'n geld fluiten omdat er dan geen geschil meer kan worden aangemaakt?quote:
Snap ik, maar het is voor mij:quote:Op maandag 23 juli 2012 13:32 schreef RemcoDelft het volgende:
Geld terug is een gunst van de verkoper, hij wil daar dus graag iets voor terug.
Ben ik niet zeker van. Maar heeft hij dat in een email gezegd dat je positive feedback moet geven? Stel voor om eerst geld te ontvangen en dan de feedback te plaatsenquote:Op maandag 23 juli 2012 13:32 schreef xoxoSooph het volgende:
[..]
Maar we zijn er over eens dat hij het niet verzend en dat ik het geld terugkrijg. Maar als ik dus positieve fb kan ik dus eigenlijk naar m'n geld fluiten omdat er dan geen geschil meer kan worden aangemaakt?
Via eBay/PalPal niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:32 schreef RemcoDelft het volgende:
Geld terug is een gunst van de verkoper, hij wil daar dus graag iets voor terug.
Klopt wilde ik ook al zeggen.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben ik niet zeker van. Maar heeft hij dat in een email gezegd dat je positive feedback moet geven? Stel voor om eerst geld te ontvangen en dan de feedback te plaatsen
Nee, is onzin. Je kan nog steeds een geschil aanmaken. Verkopers kunnen het echter als argument richting PayPal gebruiken: kijk eens PayPal, klant is tevreden, dus geschil klopt niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:32 schreef xoxoSooph het volgende:
[..]
Maar we zijn er over eens dat hij het niet verzend en dat ik het geld terugkrijg. Maar als ik dus positieve fb kan ik dus eigenlijk naar m'n geld fluiten omdat er dan geen geschil meer kan worden aangemaakt?
Die vent liegt dus. Ik zou een geschil aanmaken. Die positieve feedback is alleen nadelig voor jou als hij niet terugbetaalt.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:35 schreef xoxoSooph het volgende:
[..]
Klopt wilde ik ook al zeggen.
Hij stuurde dit:
Hi sophie can you give me some positive feedback as paypal wont release funds until ive had good feedback from you, its the same with my other buyers I dont get paid until they leave good feedback, then once released I can refund your amount thabks again and im sorry
Wat hij zegt is wel waar, is terug te vinden op googlequote:Op maandag 23 juli 2012 13:35 schreef xoxoSooph het volgende:
[..]
Hij stuurde dit:
Hi sophie can you give me some positive feedback as paypal wont release funds until ive had good feedback from you, its the same with my other buyers I dont get paid until they leave good feedback, then once released I can refund your amount thabks again and im sorry
Ik kon het niet vinden?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat hij zegt is wel waar, is terug te vinden op google
Dat verhaal is gewoon dikke kul.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:35 schreef xoxoSooph het volgende:
[..]
Hij stuurde dit:
Dit. Je hoeft echt geen feedback te geven als je iets via eBay hebt gekocht.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:38 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Dat verhaal is gewoon dikke kul.
Als men mij via Paypal betaald heb ik binnen enkele minuten beschikking over het geld, of ik nu een negatieve of positieve fb heb, of helemaal nog geen fb.
Oké, bedankt. Ik heb teruggestuurd dat ik eerst de refund wil en daarna fb geef...quote:Op maandag 23 juli 2012 13:39 schreef jroz het volgende:
[..]
Dit. Je hoeft echt geen feedback te geven als je iets via eBay hebt gekocht.
Wel nee, dikke onzin. Verkopers zeggen dit nogal eens om te zorgen dat ze niet als nog een negatieve feedback krijgen na de refund. Heel wat mensen geven toch eerst positieve feedback bij een minder goed produkt waardoor de feedback eigenlijk een onbetrouwbaar iets is.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat hij zegt is wel waar, is terug te vinden op google
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |