abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114559968
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 23 juli 2012 @ 11:29:59 #2
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114560003
Een TT met dubbele betekenis! :o

Billy, harde deadlines stellen (al dan niet samen met een docent) en die halen! :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_114560107
Vooral dat halen is dan wel belangrijk inderdaad :P
Be someone that makes you happy
pi_114560233
Kom op billy, je kan het!

Er kwamen weer jummie lijstjes voorbij.

Lijstje van vaiz! Wow, :D

Hier semi vrij. Heb nicht beloofd een website voor haar fotografie te maken, maar niet zo'n zin. Maar goed, over twee uurtjes reis ik af, ze woont een uurtje rijden van me vandaan. Ze vroeg op ik mee wilde eten: macaroni. Als in, witte macaroni met zo'n mix uit een pakje, met van die geleiachtige rode saus uit een pakje. Ik durfde dit keer eerlijk te zeggen dat dit niet zo goed voor me is en dat ik liever wat anders of thuis eet. Krijg ik terug: okay! Wordt laat thuis eten dus :')

Dus toch maar een soort van planning:

O: volkorenbrood met gekookt ei, tomaat, boter en thee met melk
B: yoga
L: verse courgette/ spinaziesoep met een beetje kaas en cracottes met paturain
T: om mee te nemen naar nicht: shake van ananas, aardbeien, kokosmelk en sinaasappelsap
D: geen idee, Freud zal koken denk ik
pi_114560299
@ Nallie, ik eet heel netjes, maar zie veel van mijn eten ook echt als verwennerij. Geniet van vrijwel iedere maaltijd.
pi_114560349
Sorry niet gezien dat ik hem dicht had gegooid!!
Worry is a misuse of imagination
pi_114560374
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 11:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Een TT met dubbele betekenis! :o

Billy, harde deadlines stellen (al dan niet samen met een docent) en die halen! :Y
De echte deadline is in september. Maar had zelf de 25e afgesproken met decaan. Dan zou ik 1,5 week hebben. Maar was vorige week ziek en deze week is het mooi weer :( :')

Maar goed het moet gebeuren!!!!! Dus ik ga zo aan de slag :)
pi_114560377
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 11:42 schreef Vlierbloesem het volgende:
@ Nallie, ik eet heel netjes, maar zie veel van mijn eten ook echt als verwennerij. Geniet van vrijwel iedere maaltijd.
Maar ga je dan nooit spontaan uit eten of op stap of naar een pretpark of iets anders waardoor je planning in de war wordt geschopt?
pi_114560564
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 11:45 schreef Perruche het volgende:

[..]

Maar ga je dan nooit spontaan uit eten of op stap of naar een pretpark of iets anders waardoor je planning in de war wordt geschopt?
Afgelopen tijd niet. Plannen werden steeds vooraf gemaakt.

Overigens verandert er wel eens wat aan mijn planningen en dan pas ik het ook aan in het topic, maar nooit met patat/bitterballen/cocktails :+.

Maar ik ga binnenkort op vakantie. Dan kan ik niets plannen en krijg ik hele andere lijstjes :P.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlierbloesem op 23-07-2012 11:59:10 ]
pi_114560886
Plannen Billy, plannen! En naar de biebiipv thuis werken, dat werkt voor mij goed.

Mijn ontbijt was turkse yoghurt met aalbesjes, muesli, kiwi en een beetje honing. Zo lekker :9
Heeft iemand suggesties voor een D met een merquezworstje?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_114560944
Rucola met geitenkaas en tomaat! :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_114560990
Ik hou niet van kaas Viz ;)
pi_114561040
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:04 schreef Ewelina het volgende:
Plannen Billy, plannen! En naar de biebiipv thuis werken, dat werkt voor mij goed.

Mijn ontbijt was turkse yoghurt met aalbesjes, muesli, kiwi en een beetje honing. Zo lekker :9
Heeft iemand suggesties voor een D met een merquezworstje?
Ik kan niet zo goed plannen. Eigenlijk totaal niet. :P Deed het de laatste paar weken samen met de decaan maar die is nu op vakantie/heeft een andere baan.
pi_114561127
Aiiii ik moet bekennen dat plannen ook niet mijn sterkste punt is. In de bieb werkte ik sowieso beter, dat wel. Heeft de decaan geen vervanger? Studieadviseur?
pi_114561137
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:07 schreef Ewelina het volgende:
Ik hou niet van kaas Viz ;)
Dikke plak waldkorn met pesto
Rucola met zongedroogde tomaten, olijven, pijnboompitten en wat carpaccio of rosbief. Beetje dressing voor de smaak natuurlijk ;) Vinaigrette of zo :9
pi_114561146
Dat klinkt al beter :9
evt iets met couscous?
pi_114561180
:@ enige keer couscous was toen bij de niet-zo-BBQ-BBQ-meet... Zou het niet weten...
pi_114561202
Lijstje:

O: lijnzaadcracker met halve avocado en kalkoenfilet
T: stukjes kaas en chorizo
L: salade met gemengde sla, komkommer, tomaat, paprika, kalamata olijven, zalm en een dressing van mosterd, citroensap, olijfolie en z&p
T: banaan, handje nootjes
D: bbq
S: ik hoop dat ik niet te laat thuis ben want ik wil nog wel een rondje rennen.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_114561234
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_114561260
Hongerrrrrrr
pi_114561479
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:12 schreef Ewelina het volgende:
Aiiii ik moet bekennen dat plannen ook niet mijn sterkste punt is. In de bieb werkte ik sowieso beter, dat wel. Heeft de decaan geen vervanger? Studieadviseur?
Ik moet het gewoon even doen. Maar wel eng, zelf bedenken wat ik het komende half jaar ga doen, iig de goede balans vinden tussen niet te veel werk en niet te veel koffie halen.
pi_114561728
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:09 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik kan niet zo goed plannen. Eigenlijk totaal niet. :P Deed het de laatste paar weken samen met de decaan maar die is nu op vakantie/heeft een andere baan.
Het is mooi weer en de decaan met wie je de planning maakte is op vakantie en de echte deadline is in september?

Ik zou het wel weten..
Ik heb met de slechte zomers wel geleerd om de zonnestralen te plukken.
pi_114561961
El lijstos:

O: havermout met bevroren bosbessen en frambozen :9
T: nectarine
L: twee volk boterhammen met ei, tomaat, 30+kaas, 1 koolsalade, 1 spinaziesalade
T: bananas
S: rondje hardlopen als het niet te warm is
D: salade met zalm en opgebakken aardappeltjes
T: klein bakje kwark met bosbessen en havermout
  maandag 23 juli 2012 @ 12:42:28 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114562043
Yo! Nog iets gemist hier? Samenvatting, Viz? :P.

Typisch: de hele week is het mooi weer en in het weekend kelderen de temperaturen weer :{w.
Niet meer actief op Fok!
pi_114562161
quote:
7s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:32 schreef Xennia het volgende:

[..]

Het is mooi weer en de decaan met wie je de planning maakte is op vakantie en de echte deadline is in september?

Ik zou het wel weten..
Ik heb met de slechte zomers wel geleerd om de zonnestralen te plukken.
Ja is ook zo. Dat stageformulier moet sowieso dus dat ga ik doen. En ik moet ook nog Spaans leren maar dat kan ook buiten in het zonnetje. Voel mij alleen wel een beetje schuldig omdat ik het wel af heb gesproken.

Heb gewoon het idee dat ik nog heel veel 'moet' dus luieren vind ik dan een beetje lastig. Zoals werk zoeken etc. Heb gister wel lekker gevaren dus kan natuurlijk het een en ander combineren.
pi_114562265
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:46 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja is ook zo. Dat stageformulier moet sowieso dus dat ga ik doen. En ik moet ook nog Spaans leren maar dat kan ook buiten in het zonnetje. Voel mij alleen wel een beetje schuldig omdat ik het wel af heb gesproken.

Heb gewoon het idee dat ik nog heel veel 'moet' dus luieren vind ik dan een beetje lastig. Zoals werk zoeken etc. Heb gister wel lekker gevaren dus kan natuurlijk het een en ander combineren.
Dan ga je deze week iedere dag van 9-12 aan de studie (zonder fok) en daarna de zonnestralen plukken. En niet te laat naar bed 's avonds.
pi_114562308
quote:
7s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:49 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dan ga je deze week iedere dag van 9-12 aan de studie (zonder fok) en daarna de zonnestralen plukken. En niet te laat naar bed 's avonds.
goeie tussenoplossing. voor vandaag te laat maar morgen kan het. dank je.
pi_114562364
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:50 schreef Probability het volgende:

[..]

goeie tussenoplossing. voor vandaag te laat maar morgen kan het. dank je.
Het is nog niet te laat om naar het strand te gaan vandaag.
Ik ga me maar eens in mijn bikini wurmen.
pi_114562867
Bikini en strand O+

Freud is helaas geen strandtypje, verveeld zich snel. Ik moet voor dit jaar maar eens ene strandmaatje regelen :+
pi_114562910
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:10 schreef An24 het volgende:
Bikini en strand O+

Freud is helaas geen strandtypje, verveeld zich snel. Ik moet voor dit jaar maar eens ene strandmaatje regelen :+
Meld :D
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_114563027
Fashion flater: ballerina's met een pantykousje erin waarvan t randje dan net uitsteekt... :')
pi_114563214
:? jaaahaaa, dat zijn de flaters :?
pi_114563433
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:16 schreef Nallie het volgende:
Fashion flater: ballerina's met een pantykousje erin waarvan t randje dan net uitsteekt... :')
haha, lekker met blote voetjes erin!
pi_114563662
:D waarom kousen in ballerina's!! Ik heb wel een panty aan wegens op kantoor :')

Lijstjeupdate
O: griekse yoghurt met bosbessen en kokos
T: kleine banaan en nectarine
L: triangelbroodje met geitenkaas, paprika, tomaat en sla, 200 sla met courgette, olijven en mozzarella
T: of een handje nootjes of 150 ml vruchtenyoghurt
B: 2x20 minuten fietsen
D: iets met garnalen en paksoi enzo en rijst
S: rondje lopen
T: ?
pi_114563826
Ik begin trouwens olijven steeds meer te waarderen, snap alleen niet dat ze altijd heel geserveerd worden, 1/4e brengt volgens mij vaak al genoeg smaak?!
pi_114563869
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:44 schreef V1z0R het volgende:
Ik begin trouwens olijven steeds meer te waarderen, snap alleen niet dat ze altijd heel geserveerd worden, 1/4e brengt volgens mij vaak al genoeg smaak?!
Waar doe je ze in dan... ik eet ze gewoon "alleen"..
pi_114563875
Ik vind je sig overigens heul niet waar!
pi_114563966
Gewoon salades, op broodjes... Dan zie je hele olijven waar naar mijn mening 1/4e ook genoeg was :@

:D vond het een grappig zinnetje, dus gekoppietpastaat
pi_114564003
Olijven heb je nooit genoeg, viz. je neemt toch ook geen kwart biefstuk als je een hele kan nemen!
pi_114564017
/uitgeluld...
pi_114564058
Ik gooi ze nog wel eens door pastasaus heen. Ook lekker. :Y
Gooi er denk vanavond ook wat door mijn pastasalade heen. :)

Anna, wanneer ga je die Ventoux opfietsen?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_114564112
is al geweest ;)
  maandag 23 juli 2012 @ 13:52:17 #43
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114564120
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:48 schreef Perruche het volgende:
Olijven heb je nooit genoeg, viz. je neemt toch ook geen kwart biefstuk als je een hele kan nemen!
:D

Biefstuk :9

quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:45 schreef Perruche het volgende:
Ik vind je sig overigens heul niet waar!
Ik ook niet! Sommige mensen zijn stom en sommige mensen zijn lief. </Captain Obvious>

Lunch was soepje, bruine pistolet met ham/kaas en een bekertje stevia-gezoete yoghurtdrink :9
pi_114564201
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:52 schreef V1z0R het volgende:
is al geweest ;)
Heb ik dat even helemaal gemist dan?! :o
Doe wat je niet durft.
pi_114564235
Geweldig! In m'n nachtweek wordt even besloten dat het mooi weer wordt :') Zo kan ik me dus niet voorbereiden door de hele dag in mn bed te blijven stinken he :+
pi_114564385
Brrrr heb het gewoon koud hier op kantoor. Het klimaat is hier zo belabberd geregeld dat het binnen ijskoud wordt als het buiten warm is. Kan dus ook nooit met blote benen of op open schoenen naar werk in de zomer :')
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_114564471
quote:
11s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Niet publiekelijk gemeld geloof ik :@ (nu ook niet zeker of ik dit wel mocht meedelen :o)
pi_114564877
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Biefstuk :9

[..]

Ik ook niet! Sommige mensen zijn stom en sommige mensen zijn lief. </Captain Obvious>

Lunch was soepje, bruine pistolet met ham/kaas en een bekertje stevia-gezoete yoghurtdrink :9
Zo beter?! :7
pi_114565107
Volgens mij ben ik mijn zonnebril kwijt ;(
  maandag 23 juli 2012 @ 14:27:43 #50
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114565152
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:18 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Zo beter?! :7
*O* ^O^
pi_114565237
Even een blij muziekje erin gooien:
Doe wat je niet durft.
pi_114565336
Wat vinden wij hier van maxi-rokken (tot op de grond?)
pi_114565438
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:33 schreef Perruche het volgende:
Ik vind maxi jurken heel leuk, maar bij maxi rokken moet je volgens mij wel mee uitkijken dat je geen bible belt uitstraling krijgt. :P

Doe eens een voorbeeld? En waar wil je het mee combineren?
Doe wat je niet durft.
pi_114565441
En dan alleen een bikini-top erboven? ^O^
pi_114565529
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:36 schreef V1z0R het volgende:
En dan alleen een bikini-top erboven? ^O^
Ok, met een bikini topje erboven hoef je niet bang te zijn voor de bible belt uitstraling. :P
Doe wat je niet durft.
pi_114565554
Ik vind maxi-rokken heel leuk!!
Als het een wijde rok is vind ik het leuk met en strakke top en bij een strakke rok staat zo'n losse off-shoulder top leuk vind ik.
Met mooie sandaaltjes bijvoorbeeld O+
pi_114565638
Jullie hebben ook geen last van mijn probleem, dat maxi wel heel erg maxi moet zijn om bij mij ook maxi te zijn.
Bij de NafNaf winkel ook hele leuke maxi jurkjen, maar bij mij stoppen ze dan 5 cm boven de enkel. -O-
Doe wat je niet durft.
pi_114565705
Zoiets, even linkjes:
1
2
3
4
pi_114565758
3 beetje erg oubollig, 4 dan wel weer tof! :Y 1 & 2 mwah, neh :{
pi_114565805
ik vond 4 ook het leukst. En dan gewoon met een simpel wit hemdje & een grote ketting ofzo!
pi_114565900
2 & 4 vind ik het leukst :)
pi_114565924
Ik weet het niet perr, Denk dat ik een aan foto moet zien om te zien of het leuk staat of niet.
Ben bang dat ze weinig doen voor je figuur.
Doe wat je niet durft.
pi_114566021
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik weet het niet perr, Denk dat ik een aan foto moet zien om te zien of het leuk staat of niet.
Ben bang dat ze weinig doen voor je figuur.
Beter dan een joggingbroek. Strak moet het al helemaal niet zitten hoor, met die blubberbillen van mij!
pi_114566157
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:54 schreef Perruche het volgende:

[..]

Beter dan een joggingbroek. Strak moet het al helemaal niet zitten hoor, met die blubberbillen van mij!
De waarheid als een koe!

Overigens denk ik dat het wel meevalt met blubberbillen bij jou. :Y
Zal nog even navragen of ik blubberbillen had tijdens het hardlopen. :D Behalve dat ik het er belachelijk langzaam uit vond zien, vond ik het blubber gehalte wel meevallen. *)
Doe wat je niet durft.
pi_114566226
Overigens denk ik dat het juist wel leuk is, bedenk me nu dat ik vroegah toen ik nog hippie was ook zo'n lange rok had, in dezelfde kleuren als die met die streepjes!

* in winkelmand :')
pi_114566301
quote:
7s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:52 schreef Xennia het volgende:

[..]

Het is nog niet te laat om naar het strand te gaan vandaag.
Ik ga me maar eens in mijn bikini wurmen.
ik lig in mijn hangmat in de tuin (:
pi_114566310
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:01 schreef Perruche het volgende:
Overigens denk ik dat het juist wel leuk is, bedenk me nu dat ik vroegah toen ik nog hippie was ook zo'n lange rok had, in dezelfde kleuren als die met die streepjes!

* in winkelmand :')
Hehehe, ik heb er ook wel eens eentje gehad in mijn hippie periode. :D
Doe wat je niet durft.
pi_114566339
Nou, in je jurkje zag het er niet blubberig uit hoor, jouw bips :9 :P

Lekker comfy juist, zo'n rok.

Ik denk er totaal niet bij na of mensen naar me kijken tijdens het lopen, heb ook nooit zoals Xennia gehad dat ik me ongemakkelijk voel als ik langs mannen ren of dat ze naar m'n boobs/kont kijken.
Draag wel altijd vrij losse shirtjes en een capri, in een kort shortje of een strak topje is dat misschien anders.
pi_114566340
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:33 schreef Perruche het volgende:
Leuk!
  maandag 23 juli 2012 @ 15:09:21 #70
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114566389
Ik vind jurken leuker dan rokken. Rokken moet je wel echt het type voor zijn en een beetje nonchalance uitstralen. Als ik het aantrek, ben ik gelijk zo'n refo. Niks mis mee, maar is niet de uitstraling die ik ambieer.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_114566393
ze hadden een hele mooi chiffon maxi rok bij mango, zie hem nu niet maar wel andere leuke:

http://shop.mango.com/NL/mango/kledij/rokken
pi_114566420
Ik vind lange rokken an sich heel tof :Y Alleen de rokken die gelinkt werden, niet zo.
pi_114566440
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:09 schreef Probability het volgende:
ze hadden een hele mooi chiffon maxi rok bij mango, zie hem nu niet maar wel andere leuke:

http://shop.mango.com/NL/mango/kledij/rokken
Neeee die vind ik echt veul te sjiek! het is voor mn vrije tijd :P
pi_114566458
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:11 schreef Perruche het volgende:

[..]

Neeee die vind ik echt veul te sjiek! het is voor mn vrije tijd :P
Met een hemdje ook? En slippertjes ?
pi_114566500
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:11 schreef Probability het volgende:

[..]

Met een hemdje ook? En slippertjes ?
Ja... "Vrije Tijd". Ik loop de ganse dag in een mantelpakje! Het moet vooral nonchalant zijn, en dat vind ik die niet. Wel leuk voor naar werk eigenlijk.
pi_114566514
Moeten het wel feestelijke slippertjes zijn vind ik, niet echt casual rokken namelijk. Tenzij die denim rokken, maar die zijn lelijk!
pi_114566531
Dacht dat het gewoon simpele rokken waren? Lig in de zon dus zie het niet zo goed
pi_114566545
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:13 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja... "Vrije Tijd". Ik loop de ganse dag in een mantelpakje! Het moet vooral nonchalant zijn, en dat vind ik die niet. Wel leuk voor naar werk eigenlijk.
Ik dacht een beetje aan een hippy stijtje, nonchalant maar wel mooi
pi_114566619
Dit vind ik leuke rokken!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_114566686
:Y maar vond ik van #4 ook, hippie-jurkenrokkken zijn leuk!
pi_114566822
Oeh ik heb niet het idee dat ze wat voor mij zijn, maar ik vind ze best leuk!

Om mn verbrande hoofd tegen te gaan heb ik een hoedje :)
Edit: link lukt niet mobiel.
pi_114566955
Welke Puff bedoelt:
pi_114566958
:D viz!!!
pi_114566964
O+ het is zo blauw buiten O+
pi_114567011
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:32 schreef V1z0R het volgende:
Welke Puff bedoelt:
[ afbeelding ]
Volgens mij was Puff de bible belt ontvlucht hoor!
Doe wat je niet durft.
pi_114567076
Ik heb een lange rok, heel leuk! Wel opletten dat je er open schoenen onder doet (of pumps met een mega hoge hak) om het grefo-effect te vermijden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_114567160
Oh dat printje vind ik niet zo, geloof ik, ewelina :D maar lange rok = win heb ik besloten. Er staat een nieuwe outfit klaar op zalando.

Ik weet nu waarom ik zoveel shop - bijna alles wat ik had dateerde van toen ik 18 was, en dat kan eigenlijk echt niet meer!
pi_114567204
Ho, ho, HOOOOOOOOOOO!

Pas als je 50 bent mag je een bloemetjesrok aan! :N

Die regels zijn er niet voor Jan Lul he?! }:| :P
pi_114567234
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:40 schreef V1z0R het volgende:
Ho, ho, HOOOOOOOOOOO!

Pas als je 50 bent mag je een bloemetjesrok aan! :N

Die regels zijn er niet voor Jan Lul he?! }:| :P
:o zijn er nog meer waar ik rekening mee moet houden? Mannenregels der vrouwelijke kledij, ofzo?
pi_114567327
Bloemetjes zijn leuk V1z0r!
Denk dat je rok in beweging leuker staat dan zo statisch op een foto Ewelina. :)
Doe wat je niet durft.
pi_114567438
quote:
11s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Volgens mij was Puff de bible belt ontvlucht hoor!
Nee echt! Van papier met roze en lime en hij staat me niet gereformeerd (ik doe de rand plat). Zonder hoofdbedekkibg heb ik een verbrand hoofd.
pi_114567460
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:41 schreef Perruche het volgende:

[..]

:o zijn er nog meer waar ik rekening mee moet houden? Mannenregels der vrouwelijke kledij, ofzo?
Beenwarmers mogen alleen als je op jazzballet zit of helegaar lijp van de xtc op een dancefeest staat en van plan bent de meest onbekende DJ backstage te plezieren in bijzijn van minimaal 5 security-medewerkers.
pi_114567501
Beenwarmers waren echt tof vroeger :D

Had dan een oversized witte sweater met een legging met roze en oranje bloemen en witte beenwarmers :D
pi_114567525
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:46 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nee echt! Van papier met roze en lime en hij staat me niet gereformeerd (ik doe de rand plat). Zonder hoofdbedekkibg heb ik een verbrand hoofd.
Heb je het plaatje gezien wat V1z0r heeft gepost? :P
Doe wat je niet durft.
pi_114567531
Ik had vroeger wel eens beenwarmers aan. Maar ik zat ook op ballet. *)
pi_114567587
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

:@

Dat is het hoedje dat Puff probeerde te plaatsen....

:')
pi_114567634
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:51 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:@

Dat is het hoedje dat Puff probeerde te plaatsen....

Serieus?! :D
Hehehe, typisch zo'n geval van "je moet m in het echt gezien hebben". :P
Doe wat je niet durft.
pi_114567657
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ja het is die in een andere kleurstelling :)
Ik ben nog niet oud of chique genoeg voor de echte cote d'azurhoedjes
pi_114567698
Maar als het een hoedje van papier is dan moet dus niet gaan regenen? :P
pi_114567699
Zo'n hoedje kan met de juiste outfit en haren best leuk zijn :)
Heb zelf een Panama-hoedje :9 En zag bij de Bijenkorf vet mooie vilten hoeden voor de winter, in mostergeel, wijnrood, donkergroen, echt lekker 70's!
pi_114567726
ik had zo'n grote flaphoed! supercool.
  maandag 23 juli 2012 @ 15:55:31 #102
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_114567750
Ik wil nog zo'n hoedje met voile, of een fascinator. O+
pi_114567789
Is dit ook te netjes?

pi_114567813
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:53 schreef _aurum_ het volgende:
Maar als het een hoedje van papier is dan moet dus niet gaan regenen? :P
Het voelt best stevig :P en is om de zon tegen te houden, van regen gaat, mn huid niet zo pijn doen ;)
pi_114567824
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:56 schreef Probability het volgende:
Is dit ook te netjes?

[ afbeelding ]
Ik zou het eerder te shabby vinden. :P

Ik ben niet zo'n hoedjes drager. Alleen petjes op vakantie.
Alhoewel hoedjes wel tof staan bij mij. Misschien toch maar eentje kopen. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_114567832
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:57 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Het voelt best stevig :P en is om de zon tegen te houden, van regen gaat, mn huid niet zo pijn doen ;)
Wel eens zonnebrand geprobeerd?
Doe wat je niet durft.
pi_114567853
Ik vind de outfit rechts erg leuk, maxi rok en hoedje!
  maandag 23 juli 2012 @ 15:59:05 #108
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_114567872
Oooh die is idd leuk prob! O+
pi_114567883
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:58 schreef Probability het volgende:
Ik vind de outfit rechts erg leuk, maxi rok en hoedje!
[ afbeelding ]
Da's mij te gestyled. Ben meer van de hippiestijl. *boks* met Vaiz :)
pi_114567896
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Wel eens zonnebrand geprobeerd?
Op mn hoofdhuid? Nee, daar wordt mn haar zo vettig van :')
pi_114567938
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:59 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Goed punt!
Ik verbrand nooit op mn hoofd eigenlijk. Dacht dat je gewoon je gezicht bedoelde. >:O
Doe wat je niet durft.
pi_114567944
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:59 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

verbrand jij door je haar heen :o? au!!
pi_114568106
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:59 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Da's mij te gestyled. Ben meer van de hippiestijl. *boks* met Vaiz :)
Oeh!

Nu met babybuik is zoiets helemaal wel tof, zo'n hippie-jurk, bikini-topje, huuuuuge hoepeloorbellen, overdaad aan armbanden :o :Y
pi_114568211
I could be english :')

Daglijstje
O: 2 gekookte eitjes, dubbele boterham pindakaas
L: wrap met salade van paprika, komkommer en rivierkreeftjes
T: nectarine
pi_114568609
Eén dagje nauwelijks eten en gelijk 2 kg lichter :o Vandaag even aan het bijeten, heb vandaag al 4 stuks fruit op. En koffie vond ik vandaag nog niet te zuipen. Veel te sterke smaak..
pi_114568752
Vind die rokken leuk maar wel bij anderen :) ik heb hetzelfde als Henk, ze komen tot m'n enkels :')

Heb lekker de hele middag op een terras gezeten en nu weer op balkon. Bedacht me alleen net pas dat ik nog zou gaan sporten :')
pi_114569044
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:28 schreef Nallie het volgende:
Vind die rokken leuk maar wel bij anderen :) ik heb hetzelfde als Henk, ze komen tot m'n enkels :')

Heb lekker de hele middag op een terras gezeten en nu weer op balkon. Bedacht me alleen net pas dat ik nog zou gaan sporten :')
Morgen is er weer een dag! Af en toe moet je ook je relaxmomenten pakken!

Zit te denken wat ik ga eten, iets gezonds en licht verteerbaars.. Denk aan broccoli met kip ofzo. In ieder geval niet te vet en gekruid.. Iemand andere lekkere tips?
pi_114569077
Rijst! Met gepocheerde kip. of een witte boterham zonder korstjes. als ik ziek ben heb ik vaak trek in augurken met kaas :').
pi_114569188
Augurken heb ik echt geen zin in nu.. Normaal wel hoor, maar nu echt niet .. Ik kan alweer redelijk normale dingen eten, heb ook gewoon gelunched met brood en kip enzo als beleg. Maar wil echt even vitamineboost eten. Dus misschien broccoli met paprika enzo.
Maar voel me alweer zo normaal dat ik vanavond misschien een klein rondje ga fietsen.
pi_114569235
Ik vreet dan altijd cashews en melk, enige wat binnen blijft als ik echt ziek ben :@
pi_114569280
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:39 schreef the85mc het volgende:

[..]

Morgen is er weer een dag! Af en toe moet je ook je relaxmomenten pakken!

Zit te denken wat ik ga eten, iets gezonds en licht verteerbaars.. Denk aan broccoli met kip ofzo. In ieder geval niet te vet en gekruid.. Iemand andere lekkere tips?
Ik zit al de hele dag te relaxen :') schop mezelf wel even erheen voor een kort rondje.
Rijst is inderdaad altijd goed! Of groentesoep!
pi_114570248
Ik krijg de vraag "definieer blubberbillen".
Iemand? Perr?
Doe wat je niet durft.
pi_114570359
Drilpudding op pootjes.
pi_114570921
Ik heb het idee dat sommigen hier een verkeerd beeld van zichzelf hebben.. Misschien iets te negatief over zichzelf? Ik heb dat bij mezelf soms ook, ik vind mezelf er nog lang niet sportief of atletisch uitzien, maar anderen zien dat blijkbaar toch anders..
pi_114570990
Ik heb eerder het probleem dat ik met zo'n maxi rok de grond aan het aanvegen ben of de taille zit onder mijn oksels :')
pi_114571232
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:38 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb eerder het probleem dat ik met zo'n maxi rok de grond aan het aanvegen ben of de taille zit onder mijn oksels :')
Same same

In laten korten die handel :)

Hoe lang ben jij?
pi_114571297
Ik ben 164 cm kort :+
pi_114571344
quote:
14s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:19 schreef Perruche het volgende:
Drilpudding op pootjes.
Ah, heldere omschrijving!
Tnx. De vraag staat nog uit bij mijn observator van gister. :P Die heeft genoeg tijd gehad om mijn achterwerk in actieve toestand (=hardlopend) te bewonderen. :D
Doe wat je niet durft.
pi_114571951
Hoi zon O+ Doei pijnstillers! :W

Ik ga zo hard mijn best doen om zo snel mogelijk te emigreren, ik ben gewoon van de ene op de andere dag een compleet ander mens met wat zon!

Vandaag dus weer een lijstje:

O: 2 rijstwafels met kaas, appel
T: cappuccino, volkorenkoekje
L: salade met olijfjes en feta, eitje, karnemelk
T: komkommer, wortel, olijfjes
D: gemengde groente, saucijsje, salade
T: glaasje wijn in de tuin denk ik :)
pi_114573150
Mar wat bizar :o maar wel heeeel fijn natuurlijk *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_114573277
quote:
11s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Oh ja, ik had dus stilgehouden dat ik wel 17 km geklommen heb (een verbetering van 16,5 van mijn record) maar de top niet gehaald heb. Dus nu moet ik nog een keer terug, wat geen straf is want het was wel echt tof! Maar ik had mezelf volledig opgeblazen en op het laatst zat ik bijkans achterstevoren op mijn fiets om mijn moeder te roepen.

/verder bijlezen (ik typte bijkezen, ha)
pi_114573378
Ha, vandaag is mijn lijstje best ok!

Pre-O: krentenbol
O: cruesli met melk
L: 2 boterhammen grillworst, vruchtenyoghurt
T: bakje meloenstukjes van AH
D: tomatensoep van unox, salade met gerookte kip, avocado, tomaat, komkommer, paprika en homemade dressing
T: perenijsje

Alleen ligt er nog een zak maltezers in de kast en de meneer is naar de bios. Met een beetje mazzel heb ik heul geen tijd om die zak open te trekken :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_114573447
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 18:56 schreef anna82 het volgende:

[..]

Oh ja, ik had dus stilgehouden dat ik wel 17 km geklommen heb (een verbetering van 16,5 van mijn record) maar de top niet gehaald heb. Dus nu moet ik nog een keer terug, wat geen straf is want het was wel echt tof! Maar ik had mezelf volledig opgeblazen en op het laatst zat ik bijkans achterstevoren op mijn fiets om mijn moeder te roepen.

Wat ging er de vorige keer mis na 500 meter?

Ik vind 17 km ook een hele prestatie, dus *O* voor jou!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_114573464
Wat ontzettend fijn Mar!
quote:

[..]

Desondanks een geweldige prestatie wat mij betreft!
pi_114573511
quote:

[..]

Klinkt goed en intensief! Iets te snel gestart dat je daarom jezelf opgeblazen hebt? Lijkt me ook wel eens mooi om zoiets te doen. Heb je nog speciale training daarvoor gedaan of is het vooral kilometers maken?
pi_114573572
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 19:00 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Wat ging er de vorige keer mis na 500 meter?

Ik vind 17 km ook een hele prestatie, dus *O* voor jou!!
Die 500m was in Nederland :D
pi_114573672
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 19:02 schreef the85mc het volgende:

[..]

Klinkt goed en intensief! Iets te snel gestart dat je daarom jezelf opgeblazen hebt? Lijkt me ook wel eens mooi om zoiets te doen. Heb je nog speciale training daarvoor gedaan of is het vooral kilometers maken?
Ik wilde met de mannen mee omhoog...(die een trainingstochtje deden, mind you)

Veel km's maken inderdaad en een hoogtestage in Limburg is aan te raden ;) Al rij jij al veel Heuvelrug toch?

Als het je leuk lijkt zeker doen!
pi_114573675
Ik zou leuk gaan eten. Voorstel: 6 uur. Nou zou net gered worden. Toen half 7. Toen nog later. Nu is het dus 1 uur en 10 minuten later dan de oorspronkelijke afspraak en dat vind ik dan niet zo leuk eigenlijk :o

O, hij had er sowieso geen zin in. Nou ja ik eet wel allein.

[ Bericht 34% gewijzigd door Probability op 23-07-2012 19:33:50 ]
pi_114573818
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 19:07 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik wilde met de mannen mee omhoog...(die een trainingstochtje deden, mind you)

Veel km's maken inderdaad en een hoogtestage in Limburg is aan te raden ;) Al rij jij al veel Heuvelrug toch?

Als het je leuk lijkt zeker doen!
Ja klopt, maar dat zijn klimmetjes die niet zoveel voorstellen.. Maar toch ben ik altijd blij als ik boven ben :D Ik merk dat ik teveel tempo wil vasthouden en dat schijn je juist niet te moeten doen. Je moet blijkbaar op souplesse en vaste hoeveelheid trapkracht naar boven. Maar daar weet jij waarschijnlijk meer van dan ik. Misschien volgende zomer, misschien ga ik in de herfst nog wel een weekendje naar de ardennen. Lijkt me ook mooi.
pi_114575337
Heeft 'ie dat gezegd, Prob? Wat lomp. :{

Ik heb net een Uniekje gedaan. :o Een hele bloemkool op!
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_114575571
quote:
12s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:12 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

*O*
pi_114575590
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 19:52 schreef Mini. het volgende:
Heeft 'ie dat gezegd, Prob? Wat lomp. :{

Ik heb net een Uniekje gedaan. :o Een hele bloemkool op!
Nou ja hij was hier en nadat ik vroeg waarom het zo lang duurde was hij weg. Geen scharrel of zo haha gelukkig maar broertje
  FOK!fotograaf maandag 23 juli 2012 @ 20:00:16 #143
18921 freud
Who's John Galt?
pi_114575640
quote:
12s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:12 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ineens vind ik het belangrijk om te melden dat ik eerdere opvattingen toch af en toe weer moet toetsen *)
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_114576251
Anna, wat een prestatie!

Ik vind lange rokken niet zo mooi :@

En een *O* voor Mar met mooi weer!
pi_114576342
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 19:59 schreef Probability het volgende:

[..]

Nou ja hij was hier en nadat ik vroeg waarom het zo lang duurde was hij weg. Geen scharrel of zo haha gelukkig maar broertje
Hm, dat scheelt, maar ook van een broertje is het best lomp. :P
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_114577933
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 19:58 schreef An24 het volgende:

[..]

*O*
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 20:00 schreef freud het volgende:

[..]

Ineens vind ik het belangrijk om te melden dat ik eerdere opvattingen toch af en toe weer moet toetsen *)
Tssss :D
  FOK!fotograaf maandag 23 juli 2012 @ 21:00:05 #147
18921 freud
Who's John Galt?
pi_114578516
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 20:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]

Tssss :D
Je mag mee hoor O-)
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_114578740
quote:
6s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:00 schreef freud het volgende:

[..]

Je mag mee hoor O-)
_O- twee blondjes? Kun je dat wel aan? :+
pi_114579002
Terug van fietsen.. Ging voor geen meter. Toch nog geen kracht kwam ik achter. Misschien moet ik iets langer uitzieken.
  maandag 23 juli 2012 @ 21:46:13 #150
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114580630
O: 200 Gr. Kwark + lijnzaad
T: witte grapefruit
L: dubbele bth kaas
D: 1 1/2 bord groentenlasagne
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_114580928
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: 200 Gr. Kwark + lijnzaad
L: dubbele bth kaas
D: 1 1/2 bord groentenlasagne
Voor jou een net lijstje! ^O^

Mijn eindstand:
O: Yoghurt met een appel ,twee volkoren beschuiten met geitenkaas/honing en vega-gehakt, mueslicracker met vega-gehakt(en komkommer)
T: Appel
L: Drie waldkorn boterhammen met runderpastrami (en komkommer)
T: Salade van gemengde sla, grapefruit en een dressing van yoghurt/hüttenkäse/honing
D: Aardappelsalade gemaakt van stoomaardappeltjes, mayonaise, bieslook, knoflook en zongedroogde tomaten met daarbij spruiten/hamblokjes/rozijnen
T: Halve bak ‘volle kwark citroen’ optimel kwark met een doosje zomerfruit
pi_114581318
Lekker weer Vlier! En inderdaad goed XM lijstje!

Mijne:

O: overnight oats met banaan en perzik
T: appel, koffie verkeerd, kokoskoekje
L: salade met schapenkaas, hazelnoten en dadelcompote met een dikke snee brood
T: rijstwafel pindakaas, gele paprika met hummusdip
S: uurtje sportschool
D: zelfgemaakte pizza met gegrilde aubergine/courgette/paprika, cherrytomaatjes en chorizo
T: bakje yoghurt met perzik, havermout en wat bruine suiker :9
pi_114581439
Jij hebt ook een lekker lijstje Nallie! :9 Dadelcompote klinkt echt heerlijk! Zelfgemaakt of gekocht?

Indien zelfgemaakt: recept?
Indien gekocht: waar? Natuurwinkel zal het wel hebben denk ik?
pi_114581499
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:03 schreef Vlierbloesem het volgende:
Jij hebt ook een lekker lijstje Nallie! :9 Dadelcompote klinkt echt heerlijk! Zelfgemaakt of gekocht?

Indien zelfgemaakt: recept?
Indien gekocht: waar? Natuurwinkel zal het wel hebben denk ik?
Was uit lunchen :P Maar heb het wel gezien bij de natuurwinkel. Volgens mij is t gewoon geblenderde medjooldadel trouwens :+
pi_114581616
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:04 schreef Nallie het volgende:

[..]

Was uit lunchen :P Maar heb het wel gezien bij de natuurwinkel. Volgens mij is t gewoon geblenderde medjooldadel trouwens :+
Het klinkt echt heerlijk :9~.
pi_114581709
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:07 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Het klinkt echt heerlijk :9~.
Is ook hele lekkere salade. Neem die altijd als ik daar ga lunchen :Y
Of eigenlijk ga ik daarheen voor die salade :P en t terras!
pi_114581953
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:09 schreef Nallie het volgende:

[..]

Is ook hele lekkere salade. Neem die altijd als ik daar ga lunchen :Y
Of eigenlijk ga ik daarheen voor die salade :P en t terras!
Klinkt echt heerlijk! :9

Ik zie op de site van de natuurwinkel dat ze in ieder geval dadelstroop hebben. Hoewel het waarschijnlijk inderdaad makkelijk zelf te maken is! Misschien na m'n vakantie even proberen! :9 Zal vast ook wel lukken met een staafmixer? Heb geen blender hier namelijk.
pi_114582183
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:13 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Klinkt echt heerlijk! :9

Ik zie op de site van de natuurwinkel dat ze in ieder geval dadelstroop hebben. Hoewel het waarschijnlijk inderdaad makkelijk zelf te maken is! Misschien na m'n vakantie even proberen! :9 Zal vast ook wel lukken met een staafmixer? Heb geen blender hier namelijk.
Ik denk dat je ze met wat water aan de kook moet brengen en dan even laten pruttelen. Dan zijn ze veel makkelijker te staafmixeren!
pi_114582334
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:17 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik denk dat je ze met wat water aan de kook moet brengen en dan even laten pruttelen. Dan zijn ze veel makkelijker te staafmixeren!
Goed idee! Dankje!
  FOK!fotograaf maandag 23 juli 2012 @ 22:20:59 #160
18921 freud
Who's John Galt?
pi_114582373
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:04 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- twee blondjes? Kun je dat wel aan? :+
Verbaal niet, dat weet ik nu al!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_114582558
quote:
6s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:20 schreef freud het volgende:

[..]

Verbaal niet, dat weet ik nu al!
:P we moeten nog wat cursus.
  maandag 23 juli 2012 @ 22:37:05 #162
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114583385
Jeuh, met dank aan tip van Aurum nieuwe sportkleertjes besteld :7 Met een boel korting *O*

SPOILER
Vind vooral tweede shirtje kek :7 Kan ik eindelijk eens wat van die oude troep wegmikken :+ Als het past in ieder geval :P
pi_114585175
Leuk maria!
pi_114593960
Mogge!
De eerste nacht redelijk overleefd en geen spannende dingen, al ben ik wel wat brak met thuis 2+ zkh 3 uur slaap.

Leuke shirtjes idd!
pi_114593969
Goedemorgen :W.

Planning:
O: Activia,volkoren beschuit met hüttenkäse/bieslook, drie mueslicracker met biefstukworst/runderpastrami(en komkommer)
T: Halve bak verse aardbeien
L: Drie waldkorn boterhammen met runderpastrami (en komkommer)
T: Salade van gemengde sla, grapefruit en een dressing van yoghurt/hüttenkäse/honing
D: Aardappelsalade gemaakt van stoomaardappeltjes, pesto, zongedroogde tomaten en salami met daarbij een tomatensalade
T: Bak fruityoghurt met een doosje blauwe bessen
pi_114594005
Goedenmorgen! De bbq eindigde laat :') dus zo maar een rondje rennen :Y
pi_114594087
Nu is het nog lekker fris Aurum, dus zeker doen. :)
Hoe ver loop je nu? En hoe gaat het?
Doe wat je niet durft.
pi_114594411
Leuke sportkleren inderdaad Maria ^O^

Morgen slankies!

Lijstje gisteren:

O: volkorenbrood met gekookt ei, tomaat, boter en thee met melk
B: yoga
L: verse courgette/ spinaziesoep met een beetje kaas en cracottes met paturain
T: om mee te nemen naar nicht: shake van ananas, aardbeien, kokosmelk en sinaasappelsap
D: geen idee, Freud zal koken denk ik Salade van verschillende sla, komkommer, ananas en gerookte kip. Krieltjes en kerrie ananassaus.
T: Griekse yoghurt met een beetje appelmoes.
pi_114594606
Morgen!

Leuke topjes Maria!

Klinkt vermoeiend Puff! Misschien lekker in het zonnetje relaxen vanmiddag?

Ik ga om 3 uur naar huis vandaag :9 lekker buiten zitten.

Hardlopen ging waardeloos gisteren, moest na 10 minuten gaan lopen door spierpijn en de hitte.
pi_114594798
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 07:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nu is het nog lekker fris Aurum, dus zeker doen. :)
Hoe ver loop je nu? En hoe gaat het?
Ik zit nog op 5 km, die loop ik in 35 minuten. En dat wil ik de komende weken uit gaan bouwen naar 8 en dan begin september 10 kunnen lopen dan zit ik wel goed. Ik moet alleen een nieuw rondje gaan zoeken :+

ik vond het nu trouwens al flink warm in de zon.
pi_114594828
Morning!
Ik heb gisteren niet meer hardgelopen, heb mijn kont in het park geparkeerd met rose en hapjes. Het is niet elke dag zulk weer, daar moet een mens van genieten!

Lijstje gisteren, best prima:
O: griekse yoghurt (150 ml) met blauwe bessen & kokos, 1 kiwi
T: nectarine en banaan
L: triangelbroodje met geitenkaas en honing, 200 gr salade (sla, paprika, komkommer, courgette, mozzarella)
T: stuk of wat zoute stokjes + een bekertje kippenbouillon
B: 3x20 minuten fietsen
D: een ciabatta (van de hema, zijn lekker!) met kaas/ tapenade/ chorizo, tomaat/komkommer salade, couscous.
T: 3 glaasjes rose

Vandaag:
O: kwart galia meloen, 150 ml griekse yoghurt met kokos
T: banaan of appel
L: grote salade + een pistoletje
T: handje nootjes
B: 2x20 minuten fietsen
D: curry van garnalen, broccoli en tauge met witte rijst
S: 30 minuten hardlopen + bodybalance
pi_114594866
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 08:44 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ik zit nog op 5 km, die loop ik in 35 minuten. En dat wil ik de komende weken uit gaan bouwen naar 8 en dan begin september 10 kunnen lopen dan zit ik wel goed. Ik moet alleen een nieuw rondje gaan zoeken :+

ik vond het nu trouwens al flink warm in de zon.
Dat doe je netjes! En is behoorlijk sneller dan de 7:30/km die je pas postte. :)
Bij mij gaat uitbouwen altijd makkelijk, hoop dat het bij jou ook zo werkt. :)

Ga morgen denk maar niet hardlopen in mn lunchpauze. :P
En vanavond pas om 8 uur naar de sportschool. Kan ik gelijk door naar bed als ik thuis kom. O+
Doe wat je niet durft.
pi_114594877
Oh en wegens gebrek aan motivatie om zelf door te gaan, ga ik volgende week denk ik weer verder met de Evy lessen. Dat brengt structuur wat ik anders niet heb. Met vriendje lopen is heel gezellig maar hij is veel beter dan ik wat me erg demotiveert... :@
alleen mijn computer is laatst gaan flippen en ik weet niet hoe ik itunes moet vertellen dat de muziek nu ergens ander staat, dus nog even uitzoeken :D
pi_114594961
Oh en voor coco: goedkope robotstofzuiger!!
pi_114595114
Kan het me voorstellen Perr, het is helemaal niet leuk om hard te lopen met iemand die veel sneller of langzamer is dan jij zelf.
Is het geen oplossing om tegelijk te vertrekken, maar allebei je eigen tempo te lopen of allebei je eigen rondje te doen? :)

Overigens durft "iemand" geen duidelijk antwoord te geven op de vraag of ik blubberbillen heb.
Eigenlijk is dat al het antwoord toch? :P
Doe wat je niet durft.
pi_114595168
:') ik weet niet of ik het moet blijven proberen, maar volgens mij is mijn lichaam niet gemaakt om hard te lopen...
Geen tijd of afstand bijgehouden maar klein kutstukje in iets van 25min. vanmorgen. Volgende keer maar eens over een zachte ondergrond, denk dat het toch iets fijner is voor m'n knie.

Je hebt blubberbillen en blubberbillen, HPKW.
Als het je spieren zijn die bewegen is wat anders dan een beste laag spek die loopt te drillen :P
pi_114595182
Mogge!

Goed bezig Aurum!
Novem, kan me voorstellen dat t na die vakantie en met dit weer geen ideale omstandigheden zijn :')
Perr, goede keus :P
Ik ga zo lekker ff varen met de familie :D vanavond boksen als t goed is!
pi_114595197
Maar viz, jij loopt toch bijna nooit hard? Dan moet je niet verwachten dat je "een kutstukje van 25 minuten" ineens kan. Ik heb 10 weken (!) over de 5 km gedaan he!
pi_114595292
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:07 schreef Perruche het volgende:
Maar viz, jij loopt toch bijna nooit hard? Dan moet je niet verwachten dat je "een kutstukje van 25 minuten" ineens kan. Ik heb 10 weken (!) over de 5 km gedaan he!
V1z is een man, die kan dat wel. B-)
Ik ging in het begin ql dood bij mijn 1 minuut hardlopen, 2 minuten wandelen schema. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_114595336
Was 2e poging dit jaar.
Maar voor m'n knieblessure was ik altijd erg actief met sporten, geen gymles gemist op de mavo! :7
Dus hardlopen moet gewoon lukken vind ik :')

En wat HPKW zegt, ben een man, kutstukjes moeten al willen op doorzettingsvermogen :P
pi_114595350
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

V1z is een man, die kan dat wel. B-)
Ik ging in het begin ql dood bij mijn 1 minuut hardlopen, 2 minuten wandelen schema. B-)
Ja precies.
Het enige wat ik wil zeggen is dat je gewoon (man of vrouw, beetje vreemd om daar een verschil in te maken... :? ) is dat een "kutrondje van 25 minuten" echt niet z omakkelijk is als je echt geen loper bent.
pi_114595363
Haha, vaiz....je hoort het jezelf zeggen he! ;) Doe maar rustig opbouwen :*
pi_114595372
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:13 schreef V1z0R het volgende:
Was 2e poging dit jaar.
Maar voor m'n knieblessure was ik altijd erg actief met sporten, geen gymles gemist op de mavo! :7
Dus hardlopen moet gewoon lukken vind ik :')

En wat HPKW zegt, ben een man, kutstukjes moeten al willen op doorzettingsvermogen :P
Ja, vroeger was ik ook heel sportief en kon ik alles, maar niet rennen. Wel mezelf optrekken een paar keer. Nu is het andersom.
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst! :P

En no offence, meer als je een knieblessure hebt gehad is in 1x 25 minuten lopen gewoon niet slim.
pi_114595391
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:14 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja, vroeger was ik ook heel sportief en kon ik alles, maar niet rennen. Wel mezelf optrekken een paar keer. Nu is het andersom.
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst! :P

En no offence, meer als je een knieblessure hebt gehad is in 1x 25 minuten lopen gewoon niet slim.
Dat laatste moet ik helaas beamen :')
pi_114595501
Nou idd Viz, man of niet, ongetraind en met een oude blessure 25 min gaan rennen is niet zo slim, en helemaal niet vanzelfsprekend, weet zeker dat veel mannen dat niet ineens kunnen.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 09:21:01 #186
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114595504
Ik ga vanavond voor het eerst wat anders proberen dan RPM. Ik kan kiezen uit Bodycombat of Bodypump. Het lijkt me beiden vreselijk :'). Wat zal ik doen? :D
pi_114595541
Ik ben gewoon expert in heel rustig rennen.
Verbaas me dan wel weer heel erg over wat mijn lichaam allemaal aankan qua afstanden. Vooral na kansloze blessures (de enige 10 EM die ik ooit heb gelopen, was 3 weken na een verzwikte enkel en die halve marathon was natuurlijk al helemaal een vrij kansloze onderneming dankzij een zeker tuinhekjes incident).

Maar na blessures moet je altijd wel uitkijken hoor, want juist dan ga je onbewust je blessure kant ontlasten en loop je fijn een blessure op aan je andere been.

Merkte gister bij kickfit wel dat mijn linkervoet/enkel toch echt nog zwakker is dan mijn rechtervoet/enkel. Vooral bij het hinkelen enzo.

Verder nog een leuk muziekje voor vandaag:
Krijg de neiging om op een kleedje in het park te gaan liggen met een gitaar erbij enzo. :P
Doe wat je niet durft.
pi_114595552
Kan je ook gitaarspelen dan? :D
pi_114595573
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:23 schreef Novem het volgende:
Kan je ook gitaarspelen dan? :D
Nee, natuurlijk niet.
Maar dan moeten we nog even een mooie man erbij regelen die dat wel kan. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_114595589
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga vanavond voor het eerst wat anders proberen dan RPM. Ik kan kiezen uit Bodycombat of Bodypump. Het lijkt me beiden vreselijk :'). Wat zal ik doen? :D
Wat denk je van iets zoeken wat je leuk lijkt? Verder als je Bodycombat kan doen kan je heel veel doen, is best een aanslag op je lichaam met al dat hupsen, bukken en slaan.
pi_114595600
quote:
pump!
pi_114595658
Heb technisch gezien geen blessure meer he?! Mis gewoon wat onderdeeltjes...
Voelt ook gewoon als onwennig voor m'n knie, dus van 't weekend even stukje lopen in het bos, kijken hoe dat gaat :)
En pas heus wel op mezelf hoor, dames ;)
pi_114595659
XM, je mag toch niet krachttrainen? Dan is pump toch niet echt een plan lijkt me? En combat waarschijnlijk ook niet als je push-ups en lunges enzo moet doen?
pi_114595690
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:25 schreef Perruche het volgende:

[..]

Wat denk je van iets zoeken wat je leuk lijkt? Verder als je Bodycombat kan doen kan je heel veel doen, is best een aanslag op je lichaam met al dat hupsen, bukken en slaan.
Dat is de allerbeste tip die er is! Zoek een sport die je leuk lijkt!
En in het geval van XM: overleg met je fysio over wat wel en wat niet kan. Ga onder begeleiding sporten en sloop je lichaam niet verder!
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 09:30:25 #195
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114595695
Ja eh ik moet wat hoor! En dingen met pasjes zoals Zumba vallen gewoon echt af. Ik kan het toch proberen? Mijn lijf geeft snel genoeg aan of het 'm wordt of niet. En sowieso zal ik nooit *alles* mee kunnen doen.

En sporten is een moet voor mij. Ik vind het niet leuk om te doen. RPM ging, maar ja, dat valt af for now.
pi_114595740
Ik vind combat er veel leuker uitzien om eerlijk te wezen :@
Je zou diegene voor je maar per ongeluk knock-out hoeken! _O-
pi_114595765
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 08:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat doe je netjes! En is behoorlijk sneller dan de 7:30/km die je pas postte. :)
Bij mij gaat uitbouwen altijd makkelijk, hoop dat het bij jou ook zo werkt. :)

Ga morgen denk maar niet hardlopen in mn lunchpauze. :P
En vanavond pas om 8 uur naar de sportschool. Kan ik gelijk door naar bed als ik thuis kom. O+
volgens mij hangt het er ontzettend vanaf of ik benen getraind heb of niet. Ik merkte vanmorgen ook dat mijn benen niet zo moe aanvoelden.

Ik ga even zoeken naar een schemaatje om uit te bouwen :Y
pi_114595768
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja eh ik moet wat hoor! En dingen met pasjes zoals Zumba vallen gewoon echt af. Ik kan het toch proberen? Mijn lijf geeft snel genoeg aan of het 'm wordt of niet. En sowieso zal ik nooit *alles* mee kunnen doen.

En sporten is een moet voor mij. Ik vind het niet leuk om te doen. RPM ging, maar ja, dat valt af for now.
Natuurlijk wel goed dat je het probeert!

Sorry, maar ik begrijp echt niet waarom je alles omtrent sporten zo negatief benadert. Dat het jammer is dat niet alles kan en dat het aftasten is, begrijp ik. Maar een beetje positiviteit zou ook al een hoop schelen.
pi_114595783
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 08:48 schreef Perruche het volgende:
Oh en wegens gebrek aan motivatie om zelf door te gaan, ga ik volgende week denk ik weer verder met de Evy lessen. Dat brengt structuur wat ik anders niet heb. Met vriendje lopen is heel gezellig maar hij is veel beter dan ik wat me erg demotiveert... :@
alleen mijn computer is laatst gaan flippen en ik weet niet hoe ik itunes moet vertellen dat de muziek nu ergens ander staat, dus nog even uitzoeken :D
als ik geen Evy heb, dan loop ik gewoon niet hard. Evy O+

Ik moet mijn lief trouwens ook wat actiever gaan schoppen om te gaan lopen :X Hij heeft tot nu toe maar 2 keer gelopen ofzo :')
pi_114595805
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:32 schreef V1z0R het volgende:
Ik vind combat er veel leuker uitzien om eerlijk te wezen :@
Je zou diegene voor je maar per ongeluk knock-out hoeken! _O-
Is mij een keer gebeurd, gelukkig een wat oudere dame maar ik had zo bam die voet op mijn hoofd :') zij was verplaatst zonder dat ze het doorhad :D

Verder is pump ook echt lekker hoor, maar ik vind het dan ook niets om in het krachthonk te zitten. Muziek + andere mensen + sexy instructeur = goede motivatie voor mij!
pi_114595833
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:35 schreef Perruche het volgende:

[..]

Is mij een keer gebeurd, gelukkig een wat oudere dame maar ik had zo bam die voet op mijn hoofd :') wij was verplaatst zonder dat ze het doorhad :D

Verder is pump ook echt lekker hoor, maar ik vind het dan ook niets om in het krachthonk te zitten. Muziek + andere mensen + sexy instructeur = goede motivatie voor mij!
_O- :')
pi_114595855
Kan je niet gewoon buiten een stuk gaan fietsen XM of met Duvel een stuk gaan wandelen?

Ik zou noch bodypump noch combat aanraden met jouw lijf, maar hee, zoals mijn vader zou zeggen: moet je zelf weten :Y)
pi_114595869
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:30 schreef XcUZ_Me het volgende:

pump is niet met pasjes. en ik doe altijd het mietjes gewicht dan is het heel goed vol te houden.
pi_114595876
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:38 schreef Probability het volgende:

[..]

pump is niet met pasjes. en ik doe altijd het mietjes gewicht dan is het heel goed vol te houden.
Mietjes gewicht :D
pi_114595884
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:35 schreef Perruche het volgende:

[..]

Is mij een keer gebeurd, gelukkig een wat oudere dame maar ik had zo bam die voet op mijn hoofd :') wij was verplaatst zonder dat ze het doorhad :D

:') :D

Maar dan heb je het uitdagende van zware gewichten niet, kijk 100x squatten met 20kg is ook wel zwaar, maar vind 4x4 met 120kg veel leuker, naja iedereen z'n ding B-)
pi_114595909
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:38 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:') :D

Maar dan heb je het uitdagende van zware gewichten niet, kijk 100x squatten met 20kg is ook wel zwaar, maar vind 4x4 met 120kg veel leuker, naja iedereen z'n ding B-)
Ja, dat. En je moet gewoon weten wat je wel en niet volhoud, en ik weet zeker dat als ik niemand heb die mij verteld wat ik moet doen dat ik het dan niet doe. Dan is 4x max misschien beter, maar als ik het niet doe tjah, dan zet het ook geen zoden aan de dijk!
pi_114595915
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:38 schreef Perruche het volgende:

[..]

Mietjes gewicht :D
ja :P mijn armen gaan altijd kapot bij de rug/been oefeningen. Dus die hebben een kleine achterstand gok ik :')
pi_114596100
En ik ga vandaag chillen op een boot _O_ Dus nu moet ik nu wel hard aan het werk maar de motivatie is er nog niet helemaal :')
pi_114596113
Je armen gaan kapot bij been/rug-oefeningen :?
pi_114596165
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:49 schreef V1z0R het volgende:
Bij billy kan dat. :P
Doe wat je niet durft.
pi_114596326
Uit het niets 25 minuten hardlopen is teveel. Ik ben ook helemaal geen hardloper, maar dat komt vooral omdat ik niet rustig aan kan doen.. Te hard willen en gaan en na afloop pijnlijke scheenbenen. Qua conditie kan ik dan zelfs nog harder, maar dan sloop ik mn benen helemaal..
En Henk, je dacht dat je blubberbillen had omdat niemand reageerde? heb je nog nooit gezien natuurlijk dus ik kan er niks zinnigs over zeggen, Maar als je wat sport en gezond eet dan zal het best meevallen toch? En ik heb liever een vrouw met een beetje teveel kont dan geen kont ;)
pi_114596340
Wat ik trouwens wel merk met dat vaker hardlopen is dat mijn kont kleiner wordt. Ik krijg nu ook meer een zandloper figuur.

Alleen vind ik dat ik in verhouding teveel spekkies op mijn buik heb, dus dat moet ik maar wegwerken de komende tijd :P
pi_114596436
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:49 schreef V1z0R het volgende:
Ja dan moet je iets in je rug/benen voelen maar ik voel dan alleen maar m'n armen die het gewicht vast houden. Heb hele sterke benen :P
  dinsdag 24 juli 2012 @ 10:04:54 #214
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114596479
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:33 schreef Perruche het volgende:

[..]

Natuurlijk wel goed dat je het probeert!

Sorry, maar ik begrijp echt niet waarom je alles omtrent sporten zo negatief benadert. Dat het jammer is dat niet alles kan en dat het aftasten is, begrijp ik. Maar een beetje positiviteit zou ook al een hoop schelen.
O was zo niet bedoeld hoor! Helemaal niet :). Ik ben van nature een lui wezen en uit mezelf voel ik niet de drang om te sporten. Maar ik weet dat het wel goed is voor je, dus ik zet mezelf er toe. Met RPM was ik gewoon superblij, dat kon ik goed volhouden én vond ik nog wel leuk ook! Maar ik moet nu op zoek naar iets anders en doordat zoveel afvalt, moet ik toch iets gaan doen wat ik misschien niet direct zou kiezen qua 'leukheid'. Als ik geen brak lijf had, zou ik lekker gaan tennissen en blijven fietsen. Ik denk dat ik vanaaf gewoon de pump ga proberen, met 'mietjesgewicht' :7.
pi_114596483
Ik probeer te werken maar hoor de hele tijd van die stomme papegaaien/groene halsband parkiet/andere stomme vogels. Ik woon in de stad ja hou je snavel :D
pi_114596518
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:57 schreef the85mc het volgende:
Uit het niets 25 minuten hardlopen is teveel. Ik ben ook helemaal geen hardloper, maar dat komt vooral omdat ik niet rustig aan kan doen.. Te hard willen en gaan en na afloop pijnlijke scheenbenen. Qua conditie kan ik dan zelfs nog harder, maar dan sloop ik mn benen helemaal.

En Henk, je dacht dat je blubberbillen had omdat niemand reageerde? heb je nog nooit gezien natuurlijk dus ik kan er niks zinnigs over zeggen, Maar als je wat sport en gezond eet dan zal het best meevallen toch? En ik heb liever een vrouw met een beetje teveel kont dan geen kont ;)
Nee, mijn vriend weigert een direct antwoord te geven op de vraag of ik blubberbillen heb, ondanks dat ie een heel stuk achter me aan heeft gefietst tijdens het hardlopen en ook nog eens zo lief was om filmpjes ervan te maken. :D
Hij klaagt niet overigens. :P
.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:58 schreef _aurum_ het volgende:
Wat ik trouwens wel merk met dat vaker hardlopen is dat mijn kont kleiner wordt. Ik krijg nu ook meer een zandloper figuur.

Alleen vind ik dat ik in verhouding teveel spekkies op mijn buik heb, dus dat moet ik maar wegwerken de komende tijd :P
Mijn kont wordt niet kleiner, maar alles is wel strakker geworden. :)
Was gister bij Kickfit allemaal rondjes aan het rennen en het geblubber op mn benen viel mij heel erg mee, alleen bij het rekken en strekken aan het einde, waarbij je dan voorovergebogen staat en ik natuurlijk met mn kont naar de spiegel stond, viel het mij op dat de achterkant van mijn dijen er niet zo charmant uitziet. Met mn kont in de lucht en mn hoofd naar beneden. :P
Buikblubber mag hier ook minder trouwens. :P Zoals altijd. :P
Doe wat je niet durft.
pi_114596554
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

O was zo niet bedoeld hoor! Helemaal niet :). Ik ben van nature een lui wezen en uit mezelf voel ik niet de drang om te sporten. Maar ik weet dat het wel goed is voor je, dus ik zet mezelf er toe. Met RPM was ik gewoon superblij, dat kon ik goed volhouden én vond ik nog wel leuk ook! Maar ik moet nu op zoek naar iets anders en doordat zoveel afvalt, moet ik toch iets gaan doen wat ik misschien niet direct zou kiezen qua 'leukheid'. Als ik geen brak lijf had, zou ik lekker gaan tennissen en blijven fietsen. Ik denk dat ik vanaaf gewoon de pump ga proberen, met 'mietjesgewicht' :7.
Ik pak soms nog wat minder dan wat ze 'beginners gewicht' noemen. Maar goed ik moet het volhouden en ik moet het leuk vinden!
  dinsdag 24 juli 2012 @ 10:09:10 #218
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114596563
XMert, wat vindt jouw fysio van pump voor mensen met wat jij hebt eigenlijk? Misschien even checken voor de zekerheid?

Ik vind pump best tof maar ook wel heavy :+
pi_114596621
Het is trouwens echt waar wat ze zeggen: na je 20e blijf je niet meer vanzelf strak. Heb nu al even niet echt goed gesport en je ziet het gewoon. Dat dacht het een fabeltje was! Huid/vlees is echt minder strak. Stom :D
Straks kan ik ook al geen witte wijn/suiker meer eten omdat ik dan meer cellulitis krijg :D O nee :D
pi_114596694
_O- dillemma's!
Ik ben een stuk strakker geworden maar helemaal zal het hem niet worden en tenzij ik heel ijverig ga trainen hou ik een buikje.
pi_114596743
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Nee, mijn vriend weigert een direct antwoord te geven op de vraag of ik blubberbillen heb, ondanks dat ie een heel stuk achter me aan heeft gefietst tijdens het hardlopen en ook nog eens zo lief was om filmpjes ervan te maken. :D
Die vraag valt in de categorie heb ik een dikke kont in deze broek.

Damned if you do, damned if you don't. Kortom hij kan het nooit goed doen :P
quote:
.

[..]

Was gister bij Kickfit allemaal rondjes aan het rennen en het geblubber op mn benen viel mij heel erg mee, alleen bij het rekken en strekken aan het einde, waarbij je dan voorovergebogen staat en ik natuurlijk met mn kont naar de spiegel stond, viel het mij op dat de achterkant van mijn dijen er niet zo charmant uitziet. Met mn kont in de lucht en mn hoofd naar beneden. :P
Wááááááárom check je je kont in die positie? :D :D :D
pi_114596748
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:14 schreef Ml-etje het volgende:
_O- dillemma's!
Ik ben een stuk strakker geworden maar helemaal zal het hem niet worden en tenzij ik heel ijverig ga trainen hou ik een buikje.
Buikje? Waar?
Doe wat je niet durft.
pi_114596774
:{w normaal doen Ml }:|
pi_114596843
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:16 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

hahaha.. En als je te lang twijfelt met een antwoord wordt het ook als ja gezien..
pi_114596846
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:16 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Damned if you do, damned if you don't. Kortom hij kan het nooit goed doen :P
Hehehe, hij stuurde me pas een foto met de vraag: heb ik clownsvoeten in deze schoenen? :P
En daar heb ik ook eerlijk antwoord op gegeven.
Maar volgens mij valt het wel mee qua geblubber. Er zitten iig genoeg spieren daar. :)
quote:
[..]

Wááááááárom check je je kont in die positie? :D :D :D
Omdat ik stond te strechten en door mn benen heen naar mn kont keek in de spiegel.
Heel normaal hoor. :P
Net als dat je gewoon ziet dat je bij een Down Dog enorme putjes in je benen krijgt. Als je die tenminste doet met een korte broek aan/in je ondergoed. :P
Doe wat je niet durft.
pi_114596878
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

.

[..]

O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_114596906
quote:
_O- dillemma's!
Jij kan echt geen buikje hebben :o
pi_114596937
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:03 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja dan moet je iets in je rug/benen voelen maar ik voel dan alleen maar m'n armen die het gewicht vast houden. Heb hele sterke benen :P
Of hele zwakke armen :P
En met squats dan?
pi_114596940
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hehehe, hij stuurde me pas een foto met de vraag: heb ik clownsvoeten in deze schoenen? :P
En daar heb ik ook eerlijk antwoord op gegeven.
Maar volgens mij valt het wel mee qua geblubber. Er zitten iig genoeg spieren daar. :)

[..]

Omdat ik stond te strechten en door mn benen heen naar mn kont keek in de spiegel.
Heel normaal hoor. :P
Net als dat je gewoon ziet dat je bij een Down Dog enorme putjes in je benen krijgt. Als je die tenminste doet met een korte broek aan/in je ondergoed. :P
*uittesten gaat*
pi_114596959
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:25 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Of hele zwakke armen :P
En met squats dan?
die doe je niet met je armen toch?
pi_114596961
_O- dat krijg je al ik te mager ben.
Het deel boven mn buik (maag dus) is wat meer ingevallen.
Vind het niet mooi *boterham gaat pakken.
pi_114596999
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:26 schreef Probability het volgende:

[..]

die doe je niet met je armen toch?
Daarom, dan kun je toch wel je been-/rugspieren zwaarder trainen.
pi_114597007
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:22 schreef Phaidra het volgende:

[..]

O+
Doe wat je niet durft.
pi_114597066
Goffer leg iemand maar eens uit dat je het ontzetten k*t vind hoe er met je omgegaan wordt bij vlagen zonder bonje te krijgen.

Succes ermee ML :P
pi_114597072
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:28 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Daarom, dan kun je toch wel je been-/rugspieren zwaarder trainen.
tijdens de pump heb je bepaalde oefeningen, als ik zelf train kan ik het wel zelf aanpassen ja :P
pi_114597093
Ja, maar bij pump squat je toch ook? Pak je dan gewoon de barbell met 40kg...

Ah, zo ken ik Ml weer, compleet onduidelijk :D :P
pi_114597115
Ja, ik had dat in het begin ook Billy, dat je polsen/onderarmen het gewicht niet aankunnen. Voooral bij de "clean press" of hoe dat ding ook heet.. nu geen last van gelukkig.
pi_114597123
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:32 schreef V1z0R het volgende:

40? Wtf. Ik doe 7 iedere kant en ik ga kapot.
pi_114597142
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Vriend vriend dus? Wat tof! :s)

Net thuis, zo maar eens proberen te slapen en vanmiddag stuk wandelen ofzo.
pi_114597148
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:32 schreef V1z0R het volgende:

Ja ik wist het al toen ik het typte.
Naja vriend die het ene moment poeslief doet en het andere zijn eigen wereld opzoekt.
Beetje lastig mee om te gaan.
pi_114597150
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:33 schreef Perruche het volgende:

[..]

40? Wtf. Ik doe 7 iedere kant en ik ga kapot.
Ja nou, een gewicht wat zwaar is met pump :P Ik doe geen lesjes, Perr, weet niet hoe het daar aan toe gaat...
pi_114597208
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:34 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Vriend vriend dus? Wat tof! :s)

Net thuis, zo maar eens proberen te slapen en vanmiddag stuk wandelen ofzo.
Dat had ik ook gemist :) Zit ik hier een beetje mijn belevenissen te posten, dan verwacht ik natuurlijk ook een beetje sappige verhalen van jullie kant ;)
pi_114597253
Nou 60-80 herhalingen met 40kg lijkt me vrij pijnlijk :')

Deed er 3*10/12 en dan ging ik al dood :P

Van m'n trainer mag ik niet pumpen, hij zegt dat de vele herhalingen de groei/kracht van normale KT weer teniet doen. Ik doe alleen niet echt veel KT meer met zware gewichten, dus dan kan ik ook vast wel een keer pumpen...hmmm
pi_114597407
Vriend O+

En MI, jij hebt toch heul geen buikje :D :D Gekke mooierd O+

Kreeg net een brief van het ziekenhuis dat er in de gemaakte kweek van vaginale afscheiding een infectie is geconstateerd :') Enige dat de gyn laatst heeft gedaan is in mijn belly poken, bloeddruk meten en hartje luisteren. En daarna is er bloed afgenomen.

Blijkt verkeerde brief bij het juiste recept te zijn. Is ijzertekort geconstateerd, dus moet tabletjes gaan slikken. Ga er meteen even vanuit dat ik geen suiker heb dan, want ik zou gebeld worden als dat zo was (en aangezien uitslag van het bloed er blijkbaar is, en ik geen telefoontje heb gehad....).

:)

Net ontbeten met twee boterhammen, zo even aan de grote schoonmaak beginnen :7
pi_114597419
Na al dat gepraat over maxi rokken heb ik mijn jurk er bij gehaald en er een rok van gemaakt!
pi_114597435
:D da's onlogisch gedacht, Novem :P
Pump zou nu dezelfde uitwerking hebben als terwijl je ook KT doet ;) met KT werk je elkaar tegen, nu heb je alleen de uitwerking van pump. Dus waarschijnlijk spiermassa die vermindert.
Zal niet extreem zijn omdat het toch weerstandtraining is dus geen probleem als je het mij vraagt.
pi_114597473
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:32 schreef Perruche het volgende:
Ja, ik had dat in het begin ook Billy, dat je polsen/onderarmen het gewicht niet aankunnen. Voooral bij de "clean press" of hoe dat ding ook heet.. nu geen last van gelukkig.
ah gewoon doorzetten dus :+
pi_114597527
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:45 schreef V1z0R het volgende:
:D da's onlogisch gedacht, Novem :P
Pump zou nu dezelfde uitwerking hebben als terwijl je ook KT doet ;) met KT werk je elkaar tegen, nu heb je alleen de uitwerking van pump. Dus waarschijnlijk spiermassa die vermindert.
Zal niet extreem zijn omdat het toch weerstandtraining is dus geen probleem als je het mij vraagt.
Ja dat bedoelde hij ook! :D Dat ik niet KT en pump tegelijk moet doen, want dan wordt de groei weer teniet gedaan! Dus mijn logische brein dacht toen dat ik nu ik toch niet meer zwaar train dan best wel kan gaan pumpen! Mja, als ik dan mn ass toch naar de gym sleep kan ik net zo goed echte KT doen, wil namelijk wel muscles enzo :9
pi_114597533
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vriend O+

En MI, jij hebt toch heul geen buikje :D :D Gekke mooierd O+

Kreeg net een brief van het ziekenhuis dat er in de gemaakte kweek van vaginale afscheiding een infectie is geconstateerd :') Enige dat de gyn laatst heeft gedaan is in mijn belly poken, bloeddruk meten en hartje luisteren. En daarna is er bloed afgenomen.

Blijkt verkeerde brief bij het juiste recept te zijn. Is ijzertekort geconstateerd, dus moet tabletjes gaan slikken. Ga er meteen even vanuit dat ik geen suiker heb dan, want ik zou gebeld worden als dat zo was (en aangezien uitslag van het bloed er blijkbaar is, en ik geen telefoontje heb gehad....).

:)

Net ontbeten met twee boterhammen, zo even aan de grote schoonmaak beginnen :7
nice! Dat zou een mooie meevaller zijn *cola light doorschuift* :7
pi_114597586
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:49 schreef _aurum_ het volgende:
nice! Dat zou een mooie meevaller zijn *cola light doorschuift* :7
:D Thanks :+ O+
pi_114597654
Ik moet mijn spiegel poetsen.. maar kijk perruche dit is toch best casual?

quote:
foto00..jpg
pi_114597659
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Nou ja, viel me op dat t volgens mij de eerste keer is dat je gewoon zegt hoe het is, ipv eromheen lullen ;)
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 24 juli 2012 @ 10:54:23 #253
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114597674
Jeuh Coco *O* Tabletjes zijn te overzien :7

Henk aan de man :7

Zon hier! Dus ik denk vandaag bbq voor burpday van mister vriendje O+
pi_114597701
Goed nieuws dus, Cococakeje :) Tenminste als je geen suiker hebt ^O^
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:49 schreef Novem het volgende:

[..]

Ja dat bedoelde hij ook! :D Dat ik niet KT en pump tegelijk moet doen, want dan wordt de groei weer teniet gedaan! Dus mijn logische brein dacht toen dat ik nu ik toch niet meer zwaar train dan best wel kan gaan pumpen! Mja, als ik dan mn ass toch naar de gym sleep kan ik net zo goed echte KT doen, wil namelijk wel muscles enzo :9
:?

KT + pump = gelijk blijven in massa
Pump = waarschijnlijk verminderen in massa

Als je wilt groeien in massa moet je geen pump doen inderdaad. (of zo zien te plannen dat het elkaar niet in de weg zit)

Meer massa -> hogere verbranding alom.
Meer conditie -> meer vermogen kcal's te verbranden tijdens het sporten.
pi_114597711
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:53 schreef Probability het volgende:

[..]

Tis niet heul netjes of kak ofzo, maar het model van de rok vind ik ook niet echt casual/chill. Mooi, wijde hippierokken O+ Die zou ik veel leuker & meer casual vinden staan dan zo'n soort rok.
pi_114597723
Ja dat zeg ik toch ook? Ik wil groei, dus dan helpt pumpen niet?
pi_114597726
quote:

[..]

Jeetje, gaat het daar nu nog over :P

Ja hoor, maar niet mijn ding.
pi_114597733
quote:

[..]

Ga eens studeren jij! *streng kijkt* }:| ~O>
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_114597756
quote:

[..]

Vind het wel mooi!

Hangt van de stof af of het casual is denk ik, jersey is wel relaxed, als het zijde ofzo is al wat minder.
pi_114597791
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:56 schreef Perruche het volgende:

[..]

Jeetje, gaat het daar nu nog over :P

Ja hoor, maar niet mijn ding.
Ja ik zei net, heb mijn jurk van zolder gehaald en er een rok van gemaakt. Vond het namelijk best een goed idee van je om een maxi rok te dragen. Heb dit ding nog nooit aangehad als jurk want vind hem als jurk niet mooi staan.

Zit heel chill doordat het een zacht stofje is, hij is helemaal van viscose.
pi_114597807
quote:
12s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:56 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ga eens studeren jij! *streng kijkt* }:| ~O>
oké ik ga nu :+! studeren!
pi_114597828
Coco, geen suiker *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 24 juli 2012 @ 11:00:26 #263
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114597858
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:55 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Tis niet heul netjes of kak ofzo, maar het model van de rok vind ik ook niet echt casual/chill. Mooi, wijde hippierokken O+ Die zou ik veel leuker & meer casual vinden staan dan zo'n soort rok.
Hippie O+

Ik heb een heuuul wijd rokje met hippiepatroon aan vandaag! :9 Alleen niet maxi want dan word ik een brede smurf :') Dus heb tot over de knie ende vladderig.
pi_114597902
Ik heb honger aargh. Honger in een bagel, ofzo.
pi_114597910
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:59 schreef Phaidra het volgende:
Coco, geen suiker *O*
Ja! *O* Hallo cola, taart, koekjes, chocolade, snoepjes O+

;)

Maria, hippie indeed O+ Foto? O-)
pi_114597948
Ik heb een hele lekkere salade van quinoa, feta, rozijntjes, amandelen en groenten voor de lunch bij me :9

Edit: en geen suiker voor Coco! *O*
pi_114598002
Dit is mijn uitzicht als ik naar links kijk:

En nu ga ik écht poetsen :+ :D
pi_114598014
Fluff O+
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:56 schreef Novem het volgende:
Ja dat zeg ik toch ook? Ik wil groei, dus dan helpt pumpen niet?
Verkeerd gelezen 8)7

Maar zou er niet teveel over inzitten, bij 2x KT en 1x pump in de week zul je vast nog wel groei hebben.
Meer kunnen eten met precies hetzelfde doen 8-)

Krijg je jaloerse gezichten van :D Gisteren BBQ gehad, dus ik zit aan m'n 4e speklap terwijl de rest al zo'n beetje uitgegeten was, "Waarom kun jij zo vreten en niet meer zo dik worden? }:| " aldus een gefrustreerde alleen-maar-cardio-er :D
pi_114598041
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 11:02 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja! *O* Hallo cola, taart, koekjes, chocolade, snoepjes O+

;)

Maria, hippie indeed O+ Foto? O-)
Geen suiker!

Ik in de hippyrok van mama:
SPOILER
pi_114598053
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 11:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ] :')

O+!!
pi_114598070
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 11:07 schreef Probability het volgende:

[..]

Geen suiker!

Ik in de hippyrok van mama:
SPOILER
Leuk!! O+

En nu ga jij verdikkeme studeren & ik écht poetsen. Begrepen?! }:|
pi_114598132
quote:
12s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 11:08 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Leuk!! O+

En nu ga jij verdikkeme studeren & ik écht poetsen. Begrepen?! }:|
Ja. Gesnopen. Ik moet dingen helder op papier zetten: uitdaging voor mij. :D
pi_114598160
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 11:11 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja. Gesnopen. Ik moet dingen helder op papier zetten: uitdaging voor mij. :D
Ik moet mezelf een flinke trap onder mn kont geven zodat ik mezelf uit mijn stoel gehesen krijg en aan de poets ga :+

Succes met jouw werk! :)
pi_114598171
Wat een heerlijke fluffbal coco O+ Morgen zie ik mijn katjes ook weer *O*
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_114598768
lijstjesplanningshizzle:

O: geroosterde boterham met boter en kalkoen
S: rondje rennen (met dit tempo mag ik het rennen gaan noemen :D )
T: handje noten
L: stukje gegrilde kip en pico de gallo en guacamole
T: stukjes kaas en chorizo
D: lamskoteletje gemarineerd en sperzieboontjes
S: fitness
T: havermout,whey en rozijnen.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 11:39:04 #276
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114598869
quote:

:D O+
pi_114598959
Ik ging net douchen maar werd helemaal shaky onder de douche :o
Ontbijt was een mango en een halve bak alpro soya yoghurt. Lijkt mij niet extreem weinig.

Zit nu aan de crackers met pindakaas in de hoop dat ik shaky ben door te weinig eten en niet omdat ik echt ziek ben.
pi_114599190
't is voornamelijk suiker, Billy :{

Lijstje:
S: prutsrondje lopen :P
O: melk met havermout en rozijnen, banaan
T: waldkorn smeerkaas met 2 plakken schinken
L: 2x waldkorn (denk dat ik er wat pesto voor haal straks, heb ik zin in :9), garnalen, stukje sockeye zalm, 2 x glas melk, 2x kiwi
T: bth kipfilet/paard
T: 1/2 grapfruit
D: zuurkoolsalade met spekjes
T: kwark
pi_114599244
Hoe ver heb je eigenlijk gelopen in dat prutsrondje van je V1z? :P
Doe wat je niet durft.
pi_114599260
Geen flauw idee, zal zo eens even kijken bij maps hoever die het inschat.
pi_114599296
Owja, dat vond ik ook nog wel een leuke. Volgens Mapmyrun was mijn rondje 9,3 km ofzo volgens mijn Polar Footpod 10 km. >:O
Doe wat je niet durft.
pi_114599304
quote:
Geen van beiden. Groepstraining als je nog propriocepsistraining hebt, is erg slecht voor je lichaam
pi_114599354
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 11:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, dat vond ik ook nog wel een leuke. Volgens Mapmyrun was mijn rondje 9,3 km ofzo volgens mijn Polar Footpod 10 km. >:O
maps zegt 4km, zal dus een 3-3,5 zijn met bochtjes afsnijden en zo :) Dus veel sneller dan wandelen was het ook niet :')
pi_114599371
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:58 schreef _aurum_ het volgende:

Zandloper O+ En je bent al zo mooi O+
pi_114599378
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 11:53 schreef V1z0R het volgende:

[..]

maps zegt 4km, zal dus een 3-3,5 zijn met bochtjes afsnijden en zo :) Dus veel sneller dan wandelen was het ook niet :')
Hehehe, dat is wel heel erg bochtjes afsnijden hoor. :D
Zal wel meevallen met je. :)
Doe wat je niet durft.
pi_114599397
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 11:47 schreef V1z0R het volgende:
't is voornamelijk suiker, Billy :{

Lijstje:
S: prutsrondje lopen :P
O: melk met havermout en rozijnen, banaan
T: waldkorn smeerkaas met 2 plakken schinken
L: 2x waldkorn (denk dat ik er wat pesto voor haal straks, heb ik zin in :9), garnalen, stukje sockeye zalm, 2 x glas melk, 2x kiwi
T: bth kipfilet/paard
T: 1/2 grapfruit
D: zuurkoolsalade met spekjes
T: kwark
4 crackers pindakaas zitten er in! nog steeds beetje shaky. meh
pi_114599429
Hoop het niet Billy, kom zelf net uit de lappenmand. Bij mij begon het met heftige buikpijn en misselijkheid. Shakerigheid kwam later.
pi_114599430
quote:
_O- dillemma's!
:') buikje :')
pi_114599459
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 11:55 schreef the85mc het volgende:
Hoop het niet Billy, kom zelf net uit de lappenmand. Bij mij begon het met heftige buikpijn en misselijkheid. Shakerigheid kwam later.
Ik ben al 10 dagen ziek dus ben er nu wel klaar mee :D
  dinsdag 24 juli 2012 @ 11:57:10 #290
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114599471
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 11:55 schreef An24 het volgende:

[..]

:') buikje :')
Achja technisch gezien heeft iedereen een buik, sommige alleen meer dan anderen :+ Maar verder steekt er bij Ml niks uit idd :D
pi_114599480
quote:

hahaha, geweldig :') En fijn dat je waarschijnlijk geen suiker hebt :*
pi_114599497
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 11:56 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik ben al 10 dagen ziek dus ben er nu wel klaar mee :D
O dat klinkt niet echt goed. Maar ziek-ziek dat je echt niets kan? Ik kon 1 dag alleen maar liggen en toen was het weer over..
pi_114599503
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 11:57 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Achja technisch gezien heeft iedereen een buik, sommige alleen meer dan anderen :+ Maar verder steekt er bij Ml niks uit idd :D
Ja heui!
pi_114599596
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 11:58 schreef the85mc het volgende:

[..]

O dat klinkt niet echt goed. Maar ziek-ziek dat je echt niets kan? Ik kon 1 dag alleen maar liggen en toen was het weer over..
Nee steeds net niet ziek genoeg om in bed te liggen. Beetje hooikoorts/astma ook er bij. En veeeeel hoesten. Donderdag voelde ik mij een beetje grieperig. Nu weer een beetje met pijnlijke spieren en trillerig. Slaat natuurlijk nergens op.
pi_114599638
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:01 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee steeds net niet ziek genoeg om in bed te liggen. Beetje hooikoorts/astma ook er bij. En veeeeel hoesten. Donderdag voelde ik mij een beetje grieperig. Nu weer een beetje met pijnlijke spieren en trillerig. Slaat natuurlijk nergens op.
Je zegt volgens mij ook al tien dagen dat je het gekwakkel zat bent, met andere woorden niet 100% hebt toegegeven aan ziek zijn. Dan blijf je bezig :*
pi_114599746
10 dagen ziek is niet gezond! 2-3 dagen, een week max... Daarna zou ik toch echt langs de dokter gaan :Y
pi_114599823
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:02 schreef An24 het volgende:

[..]

Je zegt volgens mij ook al tien dagen dat je het gekwakkel zat bent, met andere woorden niet 100% hebt toegegeven aan ziek zijn. Dan blijf je bezig :*
Nee heb gewoon in bed gelegen en rustig aan gedaan..

Voel mij niet ziek behalve trillerig en hoesten..
pi_114599904
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:08 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee heb gewoon in bed gelegen en rustig aan gedaan..

Voel mij niet ziek behalve trillerig en hoesten..
Nog niet voldoende blijkbaar. En anders wat vaiz zegt.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 12:15:08 #299
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114599987
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 11:58 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ja heui!
Oh ik zie nu de multi-interpreteerbaarheid _O- Ik bedoelde buik-wise :+
  dinsdag 24 juli 2012 @ 12:40:37 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114600665
quote:

_O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_114600710
Billy is ook vegetariër he? Dus qua ijzer en zo toch sneller kans op zulke dingen als trillerig en zo, maar toch vind ik 10 dagen ziek zijn enorm veel.

Waarom thuiswerken niet werkt :')

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')