De echte deadline is in september. Maar had zelf de 25e afgesproken met decaan. Dan zou ik 1,5 week hebben. Maar was vorige week ziek en deze week is het mooi weerquote:Op maandag 23 juli 2012 11:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Een TT met dubbele betekenis!![]()
Billy, harde deadlines stellen (al dan niet samen met een docent) en die halen!
Maar ga je dan nooit spontaan uit eten of op stap of naar een pretpark of iets anders waardoor je planning in de war wordt geschopt?quote:Op maandag 23 juli 2012 11:42 schreef Vlierbloesem het volgende:
@ Nallie, ik eet heel netjes, maar zie veel van mijn eten ook echt als verwennerij. Geniet van vrijwel iedere maaltijd.
Afgelopen tijd niet. Plannen werden steeds vooraf gemaakt.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:45 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar ga je dan nooit spontaan uit eten of op stap of naar een pretpark of iets anders waardoor je planning in de war wordt geschopt?
Ik kan niet zo goed plannen. Eigenlijk totaal niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:04 schreef Ewelina het volgende:
Plannen Billy, plannen! En naar de biebiipv thuis werken, dat werkt voor mij goed.
Mijn ontbijt was turkse yoghurt met aalbesjes, muesli, kiwi en een beetje honing. Zo lekker
Heeft iemand suggesties voor een D met een merquezworstje?
Dikke plak waldkorn met pestoquote:
Ik moet het gewoon even doen. Maar wel eng, zelf bedenken wat ik het komende half jaar ga doen, iig de goede balans vinden tussen niet te veel werk en niet te veel koffie halen.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:12 schreef Ewelina het volgende:
Aiiii ik moet bekennen dat plannen ook niet mijn sterkste punt is. In de bieb werkte ik sowieso beter, dat wel. Heeft de decaan geen vervanger? Studieadviseur?
Het is mooi weer en de decaan met wie je de planning maakte is op vakantie en de echte deadline is in september?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:09 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed plannen. Eigenlijk totaal niet.Deed het de laatste paar weken samen met de decaan maar die is nu op vakantie/heeft een andere baan.
Ja is ook zo. Dat stageformulier moet sowieso dus dat ga ik doen. En ik moet ook nog Spaans leren maar dat kan ook buiten in het zonnetje. Voel mij alleen wel een beetje schuldig omdat ik het wel af heb gesproken.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het is mooi weer en de decaan met wie je de planning maakte is op vakantie en de echte deadline is in september?
Ik zou het wel weten..
Ik heb met de slechte zomers wel geleerd om de zonnestralen te plukken.
Dan ga je deze week iedere dag van 9-12 aan de studie (zonder fok) en daarna de zonnestralen plukken. En niet te laat naar bed 's avonds.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:46 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Dat stageformulier moet sowieso dus dat ga ik doen. En ik moet ook nog Spaans leren maar dat kan ook buiten in het zonnetje. Voel mij alleen wel een beetje schuldig omdat ik het wel af heb gesproken.
Heb gewoon het idee dat ik nog heel veel 'moet' dus luieren vind ik dan een beetje lastig. Zoals werk zoeken etc. Heb gister wel lekker gevaren dus kan natuurlijk het een en ander combineren.
goeie tussenoplossing. voor vandaag te laat maar morgen kan het. dank je.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan ga je deze week iedere dag van 9-12 aan de studie (zonder fok) en daarna de zonnestralen plukken. En niet te laat naar bed 's avonds.
Het is nog niet te laat om naar het strand te gaan vandaag.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:50 schreef Probability het volgende:
[..]
goeie tussenoplossing. voor vandaag te laat maar morgen kan het. dank je.
Meldquote:Op maandag 23 juli 2012 13:10 schreef An24 het volgende:
Bikini en strand![]()
Freud is helaas geen strandtypje, verveeld zich snel. Ik moet voor dit jaar maar eens ene strandmaatje regelen
haha, lekker met blote voetjes erin!quote:Op maandag 23 juli 2012 13:16 schreef Nallie het volgende:
Fashion flater: ballerina's met een pantykousje erin waarvan t randje dan net uitsteekt...
Waar doe je ze in dan... ik eet ze gewoon "alleen"..quote:Op maandag 23 juli 2012 13:44 schreef V1z0R het volgende:
Ik begin trouwens olijven steeds meer te waarderen, snap alleen niet dat ze altijd heel geserveerd worden, 1/4e brengt volgens mij vaak al genoeg smaak?!
quote:Op maandag 23 juli 2012 13:48 schreef Perruche het volgende:
Olijven heb je nooit genoeg, viz. je neemt toch ook geen kwart biefstuk als je een hele kan nemen!
Ik ook niet! Sommige mensen zijn stom en sommige mensen zijn lief. </Captain Obvious>quote:Op maandag 23 juli 2012 13:45 schreef Perruche het volgende:
Ik vind je sig overigens heul niet waar!
Heb ik dat even helemaal gemist dan?!quote:
Niet publiekelijk gemeld geloof ikquote:Op maandag 23 juli 2012 13:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heb ik dat even helemaal gemist dan?!
Zo beter?!quote:Op maandag 23 juli 2012 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Biefstuk
[..]
Ik ook niet! Sommige mensen zijn stom en sommige mensen zijn lief. </Captain Obvious>
Lunch was soepje, bruine pistolet met ham/kaas en een bekertje stevia-gezoete yoghurtdrink
Ik vind maxi jurken heel leuk, maar bij maxi rokken moet je volgens mij wel mee uitkijken dat je geen bible belt uitstraling krijgt.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:33 schreef Perruche het volgende:
Wat vinden wij hier van maxi-rokken (tot op de grond?)
Ok, met een bikini topje erboven hoef je niet bang te zijn voor de bible belt uitstraling.quote:
Beter dan een joggingbroek. Strak moet het al helemaal niet zitten hoor, met die blubberbillen van mij!quote:Op maandag 23 juli 2012 14:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik weet het niet perr, Denk dat ik een aan foto moet zien om te zien of het leuk staat of niet.
Ben bang dat ze weinig doen voor je figuur.
De waarheid als een koe!quote:Op maandag 23 juli 2012 14:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
Beter dan een joggingbroek. Strak moet het al helemaal niet zitten hoor, met die blubberbillen van mij!
ik lig in mijn hangmat in de tuin (:quote:Op maandag 23 juli 2012 12:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat om naar het strand te gaan vandaag.
Ik ga me maar eens in mijn bikini wurmen.
Hehehe, ik heb er ook wel eens eentje gehad in mijn hippie periode.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:01 schreef Perruche het volgende:
Overigens denk ik dat het juist wel leuk is, bedenk me nu dat ik vroegah toen ik nog hippie was ook zo'n lange rok had, in dezelfde kleuren als die met die streepjes!
* in winkelmand
Leuk!quote:Op maandag 23 juli 2012 14:33 schreef Perruche het volgende:
Wat vinden wij hier van maxi-rokken (tot op de grond?)
Neeee die vind ik echt veul te sjiek! het is voor mn vrije tijdquote:Op maandag 23 juli 2012 15:09 schreef Probability het volgende:
ze hadden een hele mooi chiffon maxi rok bij mango, zie hem nu niet maar wel andere leuke:
http://shop.mango.com/NL/mango/kledij/rokken
Met een hemdje ook? En slippertjes ?quote:Op maandag 23 juli 2012 15:11 schreef Perruche het volgende:
[..]
Neeee die vind ik echt veul te sjiek! het is voor mn vrije tijd
Ja... "Vrije Tijd". Ik loop de ganse dag in een mantelpakje! Het moet vooral nonchalant zijn, en dat vind ik die niet. Wel leuk voor naar werk eigenlijk.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:11 schreef Probability het volgende:
[..]
Met een hemdje ook? En slippertjes ?
Ik dacht een beetje aan een hippy stijtje, nonchalant maar wel mooiquote:Op maandag 23 juli 2012 15:13 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja... "Vrije Tijd". Ik loop de ganse dag in een mantelpakje! Het moet vooral nonchalant zijn, en dat vind ik die niet. Wel leuk voor naar werk eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij was Puff de bible belt ontvlucht hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op maandag 23 juli 2012 15:40 schreef V1z0R het volgende:
Ho, ho, HOOOOOOOOOOO!
Pas als je 50 bent mag je een bloemetjesrok aan!
Die regels zijn er niet voor Jan Lul he?!![]()
Nee echt! Van papier met roze en lime en hij staat me niet gereformeerd (ik doe de rand plat). Zonder hoofdbedekkibg heb ik een verbrand hoofd.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Volgens mij was Puff de bible belt ontvlucht hoor!
Beenwarmers mogen alleen als je op jazzballet zit of helegaar lijp van de xtc op een dancefeest staat en van plan bent de meest onbekende DJ backstage te plezieren in bijzijn van minimaal 5 security-medewerkers.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:41 schreef Perruche het volgende:
[..]zijn er nog meer waar ik rekening mee moet houden? Mannenregels der vrouwelijke kledij, ofzo?
Heb je het plaatje gezien wat V1z0r heeft gepost?quote:Op maandag 23 juli 2012 15:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee echt! Van papier met roze en lime en hij staat me niet gereformeerd (ik doe de rand plat). Zonder hoofdbedekkibg heb ik een verbrand hoofd.
quote:Op maandag 23 juli 2012 15:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heb je het plaatje gezien wat V1z0r heeft gepost?
Serieus?!quote:Op maandag 23 juli 2012 15:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat is het hoedje dat Puff probeerde te plaatsen....
Ja het is die in een andere kleurstellingquote:Op maandag 23 juli 2012 15:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heb je het plaatje gezien wat V1z0r heeft gepost?
Het voelt best stevigquote:Op maandag 23 juli 2012 15:53 schreef _aurum_ het volgende:
Maar als het een hoedje van papier is dan moet dus niet gaan regenen?
Ik zou het eerder te shabby vinden.quote:
Wel eens zonnebrand geprobeerd?quote:Op maandag 23 juli 2012 15:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het voelt best stevigen is om de zon tegen te houden, van regen gaat, mn huid niet zo pijn doen
Da's mij te gestyled. Ben meer van de hippiestijl. *boks* met Vaizquote:Op maandag 23 juli 2012 15:58 schreef Probability het volgende:
Ik vind de outfit rechts erg leuk, maxi rok en hoedje!
[ afbeelding ]
Op mn hoofdhuid? Nee, daar wordt mn haar zo vettig vanquote:Op maandag 23 juli 2012 15:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wel eens zonnebrand geprobeerd?
Goed punt!quote:Op maandag 23 juli 2012 15:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Op mn hoofdhuid? Nee, daar wordt mn haar zo vettig van
verbrand jij door je haar heenquote:Op maandag 23 juli 2012 15:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Op mn hoofdhuid? Nee, daar wordt mn haar zo vettig van
Oeh!quote:Op maandag 23 juli 2012 15:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Da's mij te gestyled. Ben meer van de hippiestijl. *boks* met Vaiz
Morgen is er weer een dag! Af en toe moet je ook je relaxmomenten pakken!quote:Op maandag 23 juli 2012 16:28 schreef Nallie het volgende:
Vind die rokken leuk maar wel bij anderenik heb hetzelfde als Henk, ze komen tot m'n enkels
Heb lekker de hele middag op een terras gezeten en nu weer op balkon. Bedacht me alleen net pas dat ik nog zou gaan sporten
Ik zit al de hele dag te relaxenquote:Op maandag 23 juli 2012 16:39 schreef the85mc het volgende:
[..]
Morgen is er weer een dag! Af en toe moet je ook je relaxmomenten pakken!
Zit te denken wat ik ga eten, iets gezonds en licht verteerbaars.. Denk aan broccoli met kip ofzo. In ieder geval niet te vet en gekruid.. Iemand andere lekkere tips?
Same samequote:Op maandag 23 juli 2012 17:38 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb eerder het probleem dat ik met zo'n maxi rok de grond aan het aanvegen ben of de taille zit onder mijn oksels
Ah, heldere omschrijving!quote:
Oh ja, ik had dus stilgehouden dat ik wel 17 km geklommen heb (een verbetering van 16,5 van mijn record) maar de top niet gehaald heb. Dus nu moet ik nog een keer terug, wat geen straf is want het was wel echt tof! Maar ik had mezelf volledig opgeblazen en op het laatst zat ik bijkans achterstevoren op mijn fiets om mijn moeder te roepen.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heb ik dat even helemaal gemist dan?!
Wat ging er de vorige keer mis na 500 meter?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:56 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh ja, ik had dus stilgehouden dat ik wel 17 km geklommen heb (een verbetering van 16,5 van mijn record) maar de top niet gehaald heb. Dus nu moet ik nog een keer terug, wat geen straf is want het was wel echt tof! Maar ik had mezelf volledig opgeblazen en op het laatst zat ik bijkans achterstevoren op mijn fiets om mijn moeder te roepen.
/verder bijlezen (ik typte bijkezen, ha)
Desondanks een geweldige prestatie wat mij betreft!quote:Op maandag 23 juli 2012 18:56 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh ja, ik had dus stilgehouden dat ik wel 17 km geklommen heb (een verbetering van 16,5 van mijn record) maar de top niet gehaald heb. Dus nu moet ik nog een keer terug, wat geen straf is want het was wel echt tof! Maar ik had mezelf volledig opgeblazen en op het laatst zat ik bijkans achterstevoren op mijn fiets om mijn moeder te roepen.
Klinkt goed en intensief! Iets te snel gestart dat je daarom jezelf opgeblazen hebt? Lijkt me ook wel eens mooi om zoiets te doen. Heb je nog speciale training daarvoor gedaan of is het vooral kilometers maken?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:56 schreef anna82 het volgende:
[..]
Die 500m was in Nederlandquote:Op maandag 23 juli 2012 19:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wat ging er de vorige keer mis na 500 meter?
Ik vind 17 km ook een hele prestatie, dusvoor jou!!
Ik wilde met de mannen mee omhoog...(die een trainingstochtje deden, mind you)quote:Op maandag 23 juli 2012 19:02 schreef the85mc het volgende:
[..]
Klinkt goed en intensief! Iets te snel gestart dat je daarom jezelf opgeblazen hebt? Lijkt me ook wel eens mooi om zoiets te doen. Heb je nog speciale training daarvoor gedaan of is het vooral kilometers maken?
Ja klopt, maar dat zijn klimmetjes die niet zoveel voorstellen.. Maar toch ben ik altijd blij als ik boven benquote:Op maandag 23 juli 2012 19:07 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik wilde met de mannen mee omhoog...(die een trainingstochtje deden, mind you)
Veel km's maken inderdaad en een hoogtestage in Limburg is aan te radenAl rij jij al veel Heuvelrug toch?
Als het je leuk lijkt zeker doen!
Nou ja hij was hier en nadat ik vroeg waarom het zo lang duurde was hij weg. Geen scharrel of zo haha gelukkig maar broertjequote:Op maandag 23 juli 2012 19:52 schreef Mini. het volgende:
Heeft 'ie dat gezegd, Prob? Wat lomp.
Ik heb net een Uniekje gedaan.Een hele bloemkool op!
Ineens vind ik het belangrijk om te melden dat ik eerdere opvattingen toch af en toe weer moet toetsenquote:
Hm, dat scheelt, maar ook van een broertje is het best lomp.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:59 schreef Probability het volgende:
[..]
Nou ja hij was hier en nadat ik vroeg waarom het zo lang duurde was hij weg. Geen scharrel of zo haha gelukkig maar broertje
quote:
Tssssquote:Op maandag 23 juli 2012 20:00 schreef freud het volgende:
[..]
Ineens vind ik het belangrijk om te melden dat ik eerdere opvattingen toch af en toe weer moet toetsen
quote:
Voor jou een net lijstje!quote:Op maandag 23 juli 2012 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: 200 Gr. Kwark + lijnzaad
T: witte grapefruit
L: dubbele bth kaas
T: witte grapefruit
D: 1 1/2 bord groentenlasagne
Was uit lunchenquote:Op maandag 23 juli 2012 22:03 schreef Vlierbloesem het volgende:
Jij hebt ook een lekker lijstje Nallie!Dadelcompote klinkt echt heerlijk! Zelfgemaakt of gekocht?
Indien zelfgemaakt: recept?
Indien gekocht: waar? Natuurwinkel zal het wel hebben denk ik?
Het klinkt echt heerlijkquote:Op maandag 23 juli 2012 22:04 schreef Nallie het volgende:
[..]
Was uit lunchenMaar heb het wel gezien bij de natuurwinkel. Volgens mij is t gewoon geblenderde medjooldadel trouwens
Is ook hele lekkere salade. Neem die altijd als ik daar ga lunchenquote:
Klinkt echt heerlijk!quote:Op maandag 23 juli 2012 22:09 schreef Nallie het volgende:
[..]
Is ook hele lekkere salade. Neem die altijd als ik daar ga lunchen
Of eigenlijk ga ik daarheen voor die saladeen t terras!
Ik denk dat je ze met wat water aan de kook moet brengen en dan even laten pruttelen. Dan zijn ze veel makkelijker te staafmixeren!quote:Op maandag 23 juli 2012 22:13 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Klinkt echt heerlijk!![]()
Ik zie op de site van de natuurwinkel dat ze in ieder geval dadelstroop hebben. Hoewel het waarschijnlijk inderdaad makkelijk zelf te maken is! Misschien na m'n vakantie even proberen!Zal vast ook wel lukken met een staafmixer? Heb geen blender hier namelijk.
Goed idee! Dankje!quote:Op maandag 23 juli 2012 22:17 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik denk dat je ze met wat water aan de kook moet brengen en dan even laten pruttelen. Dan zijn ze veel makkelijker te staafmixeren!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind vooral tweede shirtje kekKan ik eindelijk eens wat van die oude troep wegmikken
Als het past in ieder geval
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik zit nog op 5 km, die loop ik in 35 minuten. En dat wil ik de komende weken uit gaan bouwen naar 8 en dan begin september 10 kunnen lopen dan zit ik wel goed. Ik moet alleen een nieuw rondje gaan zoekenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nu is het nog lekker fris Aurum, dus zeker doen.
Hoe ver loop je nu? En hoe gaat het?
Dat doe je netjes! En is behoorlijk sneller dan de 7:30/km die je pas postte.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:44 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik zit nog op 5 km, die loop ik in 35 minuten. En dat wil ik de komende weken uit gaan bouwen naar 8 en dan begin september 10 kunnen lopen dan zit ik wel goed. Ik moet alleen een nieuw rondje gaan zoeken
ik vond het nu trouwens al flink warm in de zon.
V1z is een man, die kan dat wel.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:07 schreef Perruche het volgende:
Maar viz, jij loopt toch bijna nooit hard? Dan moet je niet verwachten dat je "een kutstukje van 25 minuten" ineens kan. Ik heb 10 weken (!) over de 5 km gedaan he!
Ja precies.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
V1z is een man, die kan dat wel.
Ik ging in het begin ql dood bij mijn 1 minuut hardlopen, 2 minuten wandelen schema.
Ja, vroeger was ik ook heel sportief en kon ik alles, maar niet rennen. Wel mezelf optrekken een paar keer. Nu is het andersom.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:13 schreef V1z0R het volgende:
Was 2e poging dit jaar.
Maar voor m'n knieblessure was ik altijd erg actief met sporten, geen gymles gemist op de mavo!
Dus hardlopen moet gewoon lukken vind ik
En wat HPKW zegt, ben een man, kutstukjes moeten al willen op doorzettingsvermogen
Dat laatste moet ik helaas beamenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja, vroeger was ik ook heel sportief en kon ik alles, maar niet rennen. Wel mezelf optrekken een paar keer. Nu is het andersom.
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst!
En no offence, meer als je een knieblessure hebt gehad is in 1x 25 minuten lopen gewoon niet slim.
Nee, natuurlijk niet.quote:
Wat denk je van iets zoeken wat je leuk lijkt? Verder als je Bodycombat kan doen kan je heel veel doen, is best een aanslag op je lichaam met al dat hupsen, bukken en slaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga vanavond voor het eerst wat anders proberen dan RPM. Ik kan kiezen uit Bodycombat of Bodypump. Het lijkt me beiden vreselijk. Wat zal ik doen?
pump!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga vanavond voor het eerst wat anders proberen dan RPM. Ik kan kiezen uit Bodycombat of Bodypump. Het lijkt me beiden vreselijk. Wat zal ik doen?
Dat is de allerbeste tip die er is! Zoek een sport die je leuk lijkt!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat denk je van iets zoeken wat je leuk lijkt? Verder als je Bodycombat kan doen kan je heel veel doen, is best een aanslag op je lichaam met al dat hupsen, bukken en slaan.
volgens mij hangt het er ontzettend vanaf of ik benen getraind heb of niet. Ik merkte vanmorgen ook dat mijn benen niet zo moe aanvoelden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat doe je netjes! En is behoorlijk sneller dan de 7:30/km die je pas postte.![]()
Bij mij gaat uitbouwen altijd makkelijk, hoop dat het bij jou ook zo werkt.![]()
Ga morgen denk maar niet hardlopen in mn lunchpauze.![]()
En vanavond pas om 8 uur naar de sportschool. Kan ik gelijk door naar bed als ik thuis kom.
Natuurlijk wel goed dat je het probeert!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja eh ik moet wat hoor! En dingen met pasjes zoals Zumba vallen gewoon echt af. Ik kan het toch proberen? Mijn lijf geeft snel genoeg aan of het 'm wordt of niet. En sowieso zal ik nooit *alles* mee kunnen doen.
En sporten is een moet voor mij. Ik vind het niet leuk om te doen. RPM ging, maar ja, dat valt af for now.
als ik geen Evy heb, dan loop ik gewoon niet hard. Evyquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:48 schreef Perruche het volgende:
Oh en wegens gebrek aan motivatie om zelf door te gaan, ga ik volgende week denk ik weer verder met de Evy lessen. Dat brengt structuur wat ik anders niet heb. Met vriendje lopen is heel gezellig maar hij is veel beter dan ik wat me erg demotiveert...![]()
alleen mijn computer is laatst gaan flippen en ik weet niet hoe ik itunes moet vertellen dat de muziek nu ergens ander staat, dus nog even uitzoeken
Is mij een keer gebeurd, gelukkig een wat oudere dame maar ik had zo bam die voet op mijn hoofdquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:32 schreef V1z0R het volgende:
Ik vind combat er veel leuker uitzien om eerlijk te wezen
Je zou diegene voor je maar per ongeluk knock-out hoeken!
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:35 schreef Perruche het volgende:
[..]
Is mij een keer gebeurd, gelukkig een wat oudere dame maar ik had zo bam die voet op mijn hoofdwij was verplaatst zonder dat ze het doorhad
![]()
Verder is pump ook echt lekker hoor, maar ik vind het dan ook niets om in het krachthonk te zitten. Muziek + andere mensen + sexy instructeur = goede motivatie voor mij!
pump is niet met pasjes. en ik doe altijd het mietjes gewicht dan is het heel goed vol te houden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja eh ik moet wat hoor! En dingen met pasjes zoals Zumba vallen gewoon echt af. Ik kan het toch proberen? Mijn lijf geeft snel genoeg aan of het 'm wordt of niet. En sowieso zal ik nooit *alles* mee kunnen doen.
En sporten is een moet voor mij. Ik vind het niet leuk om te doen. RPM ging, maar ja, dat valt af for now.
Mietjes gewichtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:38 schreef Probability het volgende:
[..]
pump is niet met pasjes. en ik doe altijd het mietjes gewicht dan is het heel goed vol te houden.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:35 schreef Perruche het volgende:
[..]
Is mij een keer gebeurd, gelukkig een wat oudere dame maar ik had zo bam die voet op mijn hoofdwij was verplaatst zonder dat ze het doorhad
![]()
Verder is pump ook echt lekker hoor, maar ik vind het dan ook niets om in het krachthonk te zitten. Muziek + andere mensen + sexy instructeur = goede motivatie voor mij!
Ja, dat. En je moet gewoon weten wat je wel en niet volhoud, en ik weet zeker dat als ik niemand heb die mij verteld wat ik moet doen dat ik het dan niet doe. Dan is 4x max misschien beter, maar als ik het niet doe tjah, dan zet het ook geen zoden aan de dijk!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Maar dan heb je het uitdagende van zware gewichten niet, kijk 100x squatten met 20kg is ook wel zwaar, maar vind 4x4 met 120kg veel leuker, naja iedereen z'n ding
jaquote:
Bij billy kan dat.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:49 schreef V1z0R het volgende:
Je armen gaan kapot bij been/rug-oefeningen
Ja dan moet je iets in je rug/benen voelen maar ik voel dan alleen maar m'n armen die het gewicht vast houden. Heb hele sterke benenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:49 schreef V1z0R het volgende:
Je armen gaan kapot bij been/rug-oefeningen
O was zo niet bedoeld hoor! Helemaal nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:33 schreef Perruche het volgende:
[..]
Natuurlijk wel goed dat je het probeert!
Sorry, maar ik begrijp echt niet waarom je alles omtrent sporten zo negatief benadert. Dat het jammer is dat niet alles kan en dat het aftasten is, begrijp ik. Maar een beetje positiviteit zou ook al een hoop schelen.
Nee, mijn vriend weigert een direct antwoord te geven op de vraag of ik blubberbillen heb, ondanks dat ie een heel stuk achter me aan heeft gefietst tijdens het hardlopen en ook nog eens zo lief was om filmpjes ervan te maken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:57 schreef the85mc het volgende:
Uit het niets 25 minuten hardlopen is teveel. Ik ben ook helemaal geen hardloper, maar dat komt vooral omdat ik niet rustig aan kan doen.. Te hard willen en gaan en na afloop pijnlijke scheenbenen. Qua conditie kan ik dan zelfs nog harder, maar dan sloop ik mn benen helemaal.
En Henk, je dacht dat je blubberbillen had omdat niemand reageerde? heb je nog nooit gezien natuurlijk dus ik kan er niks zinnigs over zeggen, Maar als je wat sport en gezond eet dan zal het best meevallen toch? En ik heb liever een vrouw met een beetje teveel kont dan geen kont
Mijn kont wordt niet kleiner, maar alles is wel strakker geworden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:58 schreef _aurum_ het volgende:
Wat ik trouwens wel merk met dat vaker hardlopen is dat mijn kont kleiner wordt. Ik krijg nu ook meer een zandloper figuur.
Alleen vind ik dat ik in verhouding teveel spekkies op mijn buik heb, dus dat moet ik maar wegwerken de komende tijd
Ik pak soms nog wat minder dan wat ze 'beginners gewicht' noemen. Maar goed ik moet het volhouden en ik moet het leuk vinden!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
O was zo niet bedoeld hoor! Helemaal niet. Ik ben van nature een lui wezen en uit mezelf voel ik niet de drang om te sporten. Maar ik weet dat het wel goed is voor je, dus ik zet mezelf er toe. Met RPM was ik gewoon superblij, dat kon ik goed volhouden én vond ik nog wel leuk ook! Maar ik moet nu op zoek naar iets anders en doordat zoveel afvalt, moet ik toch iets gaan doen wat ik misschien niet direct zou kiezen qua 'leukheid'. Als ik geen brak lijf had, zou ik lekker gaan tennissen en blijven fietsen. Ik denk dat ik vanaaf gewoon de pump ga proberen, met 'mietjesgewicht'
.
Die vraag valt in de categorie heb ik een dikke kont in deze broek.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nee, mijn vriend weigert een direct antwoord te geven op de vraag of ik blubberbillen heb, ondanks dat ie een heel stuk achter me aan heeft gefietst tijdens het hardlopen en ook nog eens zo lief was om filmpjes ervan te maken.
Hij klaagt niet overigens.
Wááááááárom check je je kont in die positie?quote:.
[..]
Mijn kont wordt niet kleiner, maar alles is wel strakker geworden.![]()
Was gister bij Kickfit allemaal rondjes aan het rennen en het geblubber op mn benen viel mij heel erg mee, alleen bij het rekken en strekken aan het einde, waarbij je dan voorovergebogen staat en ik natuurlijk met mn kont naar de spiegel stond, viel het mij op dat de achterkant van mijn dijen er niet zo charmant uitziet. Met mn kont in de lucht en mn hoofd naar beneden.
Buikblubber mag hier ook minder trouwens.Zoals altijd.
Buikje? Waar?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:14 schreef Ml-etje het volgende:
dillemma's!
Ik ben een stuk strakker geworden maar helemaal zal het hem niet worden en tenzij ik heel ijverig ga trainen hou ik een buikje.
hahaha.. En als je te lang twijfelt met een antwoord wordt het ook als ja gezien..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:16 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Die vraag valt in de categorie heb ik een dikke kont in deze broek.
Hehehe, hij stuurde me pas een foto met de vraag: heb ik clownsvoeten in deze schoenen?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:16 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Die vraag valt in de categorie heb ik een dikke kont in deze broek.
Damned if you do, damned if you don't. Kortom hij kan het nooit goed doen
Omdat ik stond te strechten en door mn benen heen naar mn kont keek in de spiegel.quote:[..]
Wááááááárom check je je kont in die positie?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nee, mijn vriend weigert een direct antwoord te geven op de vraag of ik blubberbillen heb, ondanks dat ie een heel stuk achter me aan heeft gefietst tijdens het hardlopen en ook nog eens zo lief was om filmpjes ervan te maken.
Hij klaagt niet overigens.
.
[..]
Mijn kont wordt niet kleiner, maar alles is wel strakker geworden.![]()
Was gister bij Kickfit allemaal rondjes aan het rennen en het geblubber op mn benen viel mij heel erg mee, alleen bij het rekken en strekken aan het einde, waarbij je dan voorovergebogen staat en ik natuurlijk met mn kont naar de spiegel stond, viel het mij op dat de achterkant van mijn dijen er niet zo charmant uitziet. Met mn kont in de lucht en mn hoofd naar beneden.
Buikblubber mag hier ook minder trouwens.Zoals altijd.
Jij kan echt geen buikje hebbenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:14 schreef Ml-etje het volgende:
dillemma's!
Ik ben een stuk strakker geworden maar helemaal zal het hem niet worden en tenzij ik heel ijverig ga trainen hou ik een buikje.
Of hele zwakke armenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:03 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja dan moet je iets in je rug/benen voelen maar ik voel dan alleen maar m'n armen die het gewicht vast houden. Heb hele sterke benen
*uittesten gaat*quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehehe, hij stuurde me pas een foto met de vraag: heb ik clownsvoeten in deze schoenen?
En daar heb ik ook eerlijk antwoord op gegeven.
Maar volgens mij valt het wel mee qua geblubber. Er zitten iig genoeg spieren daar.
[..]
Omdat ik stond te strechten en door mn benen heen naar mn kont keek in de spiegel.
Heel normaal hoor.
Net als dat je gewoon ziet dat je bij een Down Dog enorme putjes in je benen krijgt. Als je die tenminste doet met een korte broek aan/in je ondergoed.
die doe je niet met je armen toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Of hele zwakke armen
En met squats dan?
Daarom, dan kun je toch wel je been-/rugspieren zwaarder trainen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:26 schreef Probability het volgende:
[..]
die doe je niet met je armen toch?
quote:
tijdens de pump heb je bepaalde oefeningen, als ik zelf train kan ik het wel zelf aanpassen jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Daarom, dan kun je toch wel je been-/rugspieren zwaarder trainen.
40? Wtf. Ik doe 7 iedere kant en ik ga kapot.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:32 schreef V1z0R het volgende:
Ja, maar bij pump squat je toch ook? Pak je dan gewoon de barbell met 40kg...
Ah, zo ken ik Ml weer, compleet onduidelijk![]()
Vriend vriend dus? Wat tof!quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:32 schreef V1z0R het volgende:
Ja, maar bij pump squat je toch ook? Pak je dan gewoon de barbell met 40kg...
Ah, zo ken ik Ml weer, compleet onduidelijk![]()
Ja nou, een gewicht wat zwaar is met pumpquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:33 schreef Perruche het volgende:
[..]
40? Wtf. Ik doe 7 iedere kant en ik ga kapot.
Dat had ik ook gemistquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Vriend vriend dus? Wat tof!
Net thuis, zo maar eens proberen te slapen en vanmiddag stuk wandelen ofzo.
ah gewoon doorzetten dusquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:32 schreef Perruche het volgende:
Ja, ik had dat in het begin ook Billy, dat je polsen/onderarmen het gewicht niet aankunnen. Voooral bij de "clean press" of hoe dat ding ook heet.. nu geen last van gelukkig.
Ja dat bedoelde hij ook!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:45 schreef V1z0R het volgende:
da's onlogisch gedacht, Novem
Pump zou nu dezelfde uitwerking hebben als terwijl je ook KT doetmet KT werk je elkaar tegen, nu heb je alleen de uitwerking van pump. Dus waarschijnlijk spiermassa die vermindert.
Zal niet extreem zijn omdat het toch weerstandtraining is dus geen probleem als je het mij vraagt.
nice! Dat zou een mooie meevaller zijn *cola light doorschuift*quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vriend
En MI, jij hebt toch heul geen buikje![]()
Gekke mooierd
Kreeg net een brief van het ziekenhuis dat er in de gemaakte kweek van vaginale afscheiding een infectie is geconstateerdEnige dat de gyn laatst heeft gedaan is in mijn belly poken, bloeddruk meten en hartje luisteren. En daarna is er bloed afgenomen.
Blijkt verkeerde brief bij het juiste recept te zijn. Is ijzertekort geconstateerd, dus moet tabletjes gaan slikken. Ga er meteen even vanuit dat ik geen suiker heb dan, want ik zou gebeld worden als dat zo was (en aangezien uitslag van het bloed er blijkbaar is, en ik geen telefoontje heb gehad....).
Net ontbeten met twee boterhammen, zo even aan de grote schoonmaak beginnen
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:49 schreef _aurum_ het volgende:
nice! Dat zou een mooie meevaller zijn *cola light doorschuift*
quote:
Nou ja, viel me op dat t volgens mij de eerste keer is dat je gewoon zegt hoe het is, ipv eromheen lullenquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:49 schreef Novem het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde hij ook!Dat ik niet KT en pump tegelijk moet doen, want dan wordt de groei weer teniet gedaan! Dus mijn logische brein dacht toen dat ik nu ik toch niet meer zwaar train dan best wel kan gaan pumpen! Mja, als ik dan mn ass toch naar de gym sleep kan ik net zo goed echte KT doen, wil namelijk wel muscles enzo
Tis niet heul netjes of kak ofzo, maar het model van de rok vind ik ook niet echt casual/chill. Mooi, wijde hippierokkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:53 schreef Probability het volgende:
Ik moet mijn spiegel poetsen.. maar kijk perruche dit is toch best casual?
[..]
Jeetje, gaat het daar nu nog overquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:53 schreef Probability het volgende:
[..]
Ga eens studeren jij! *streng kijkt*quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:53 schreef Probability het volgende:
[..]
Vind het wel mooi!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:53 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja ik zei net, heb mijn jurk van zolder gehaald en er een rok van gemaakt. Vond het namelijk best een goed idee van je om een maxi rok te dragen. Heb dit ding nog nooit aangehad als jurk want vind hem als jurk niet mooi staan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:56 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jeetje, gaat het daar nu nog over
Ja hoor, maar niet mijn ding.
Hippiequote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Tis niet heul netjes of kak ofzo, maar het model van de rok vind ik ook niet echt casual/chill. Mooi, wijde hippierokkenDie zou ik veel leuker & meer casual vinden staan dan zo'n soort rok.
Verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:56 schreef Novem het volgende:
Ja dat zeg ik toch ook? Ik wil groei, dus dan helpt pumpen niet?
Geen suiker!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja!Hallo cola, taart, koekjes, chocolade, snoepjes
Maria, hippie indeedFoto?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dit is mijn uitzicht als ik naar links kijk:
[ afbeelding ]
En nu ga ik écht poetsen![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:07 schreef Probability het volgende:
[..]
Geen suiker!
Ik in de hippyrok van mama:Leuk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu ga jij verdikkeme studeren & ik écht poetsen. Begrepen?!![]()
Ja. Gesnopen. Ik moet dingen helder op papier zetten: uitdaging voor mij.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Leuk!!
En nu ga jij verdikkeme studeren & ik écht poetsen. Begrepen?!
Ik moet mezelf een flinke trap onder mn kont geven zodat ik mezelf uit mijn stoel gehesen krijg en aan de poets gaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:11 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja. Gesnopen. Ik moet dingen helder op papier zetten: uitdaging voor mij.
[ afbeelding ]
Geen van beiden. Groepstraining als je nog propriocepsistraining hebt, is erg slecht voor je lichaamquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
maps zegt 4km, zal dus een 3-3,5 zijn met bochtjes afsnijden en zoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, dat vond ik ook nog wel een leuke. Volgens Mapmyrun was mijn rondje 9,3 km ofzo volgens mijn Polar Footpod 10 km.
Zandloperquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:58 schreef _aurum_ het volgende:
Wat ik trouwens wel merk met dat vaker hardlopen is dat mijn kont kleiner wordt. Ik krijg nu ook meer een zandloper figuur.
Alleen vind ik dat ik in verhouding teveel spekkies op mijn buik heb, dus dat moet ik maar wegwerken de komende tijd
Hehehe, dat is wel heel erg bochtjes afsnijden hoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
maps zegt 4km, zal dus een 3-3,5 zijn met bochtjes afsnijden en zoDus veel sneller dan wandelen was het ook niet
4 crackers pindakaas zitten er in! nog steeds beetje shaky. mehquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:47 schreef V1z0R het volgende:
't is voornamelijk suiker, Billy
Lijstje:
S: prutsrondje lopen
O: melk met havermout en rozijnen, banaan
T: waldkorn smeerkaas met 2 plakken schinken
L: 2x waldkorn (denk dat ik er wat pesto voor haal straks, heb ik zin in), garnalen, stukje sockeye zalm, 2 x glas melk, 2x kiwi
T: bth kipfilet/paard
T: 1/2 grapfruit
D: zuurkoolsalade met spekjes
T: kwark
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:14 schreef Ml-etje het volgende:
dillemma's!
Ik ben al 10 dagen ziek dus ben er nu wel klaar meequote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:55 schreef the85mc het volgende:
Hoop het niet Billy, kom zelf net uit de lappenmand. Bij mij begon het met heftige buikpijn en misselijkheid. Shakerigheid kwam later.
Achja technisch gezien heeft iedereen een buik, sommige alleen meer dan anderenquote:
hahaha, geweldigquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
O dat klinkt niet echt goed. Maar ziek-ziek dat je echt niets kan? Ik kon 1 dag alleen maar liggen en toen was het weer over..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:56 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik ben al 10 dagen ziek dus ben er nu wel klaar mee
Ja heui!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Achja technisch gezien heeft iedereen een buik, sommige alleen meer dan anderenMaar verder steekt er bij Ml niks uit idd
Nee steeds net niet ziek genoeg om in bed te liggen. Beetje hooikoorts/astma ook er bij. En veeeeel hoesten. Donderdag voelde ik mij een beetje grieperig. Nu weer een beetje met pijnlijke spieren en trillerig. Slaat natuurlijk nergens op.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:58 schreef the85mc het volgende:
[..]
O dat klinkt niet echt goed. Maar ziek-ziek dat je echt niets kan? Ik kon 1 dag alleen maar liggen en toen was het weer over..
Je zegt volgens mij ook al tien dagen dat je het gekwakkel zat bent, met andere woorden niet 100% hebt toegegeven aan ziek zijn. Dan blijf je bezigquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee steeds net niet ziek genoeg om in bed te liggen. Beetje hooikoorts/astma ook er bij. En veeeeel hoesten. Donderdag voelde ik mij een beetje grieperig. Nu weer een beetje met pijnlijke spieren en trillerig. Slaat natuurlijk nergens op.
Nee heb gewoon in bed gelegen en rustig aan gedaan..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:02 schreef An24 het volgende:
[..]
Je zegt volgens mij ook al tien dagen dat je het gekwakkel zat bent, met andere woorden niet 100% hebt toegegeven aan ziek zijn. Dan blijf je bezig
Nog niet voldoende blijkbaar. En anders wat vaiz zegt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:08 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee heb gewoon in bed gelegen en rustig aan gedaan..
Voel mij niet ziek behalve trillerig en hoesten..
Oh ik zie nu de multi-interpreteerbaarheidquote:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |