De echte deadline is in september. Maar had zelf de 25e afgesproken met decaan. Dan zou ik 1,5 week hebben. Maar was vorige week ziek en deze week is het mooi weerquote:Op maandag 23 juli 2012 11:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Een TT met dubbele betekenis!![]()
Billy, harde deadlines stellen (al dan niet samen met een docent) en die halen!
Maar ga je dan nooit spontaan uit eten of op stap of naar een pretpark of iets anders waardoor je planning in de war wordt geschopt?quote:Op maandag 23 juli 2012 11:42 schreef Vlierbloesem het volgende:
@ Nallie, ik eet heel netjes, maar zie veel van mijn eten ook echt als verwennerij. Geniet van vrijwel iedere maaltijd.
Afgelopen tijd niet. Plannen werden steeds vooraf gemaakt.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:45 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar ga je dan nooit spontaan uit eten of op stap of naar een pretpark of iets anders waardoor je planning in de war wordt geschopt?
Ik kan niet zo goed plannen. Eigenlijk totaal niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:04 schreef Ewelina het volgende:
Plannen Billy, plannen! En naar de biebiipv thuis werken, dat werkt voor mij goed.
Mijn ontbijt was turkse yoghurt met aalbesjes, muesli, kiwi en een beetje honing. Zo lekker
Heeft iemand suggesties voor een D met een merquezworstje?
Dikke plak waldkorn met pestoquote:
Ik moet het gewoon even doen. Maar wel eng, zelf bedenken wat ik het komende half jaar ga doen, iig de goede balans vinden tussen niet te veel werk en niet te veel koffie halen.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:12 schreef Ewelina het volgende:
Aiiii ik moet bekennen dat plannen ook niet mijn sterkste punt is. In de bieb werkte ik sowieso beter, dat wel. Heeft de decaan geen vervanger? Studieadviseur?
Het is mooi weer en de decaan met wie je de planning maakte is op vakantie en de echte deadline is in september?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:09 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed plannen. Eigenlijk totaal niet.Deed het de laatste paar weken samen met de decaan maar die is nu op vakantie/heeft een andere baan.
Ja is ook zo. Dat stageformulier moet sowieso dus dat ga ik doen. En ik moet ook nog Spaans leren maar dat kan ook buiten in het zonnetje. Voel mij alleen wel een beetje schuldig omdat ik het wel af heb gesproken.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het is mooi weer en de decaan met wie je de planning maakte is op vakantie en de echte deadline is in september?
Ik zou het wel weten..
Ik heb met de slechte zomers wel geleerd om de zonnestralen te plukken.
Dan ga je deze week iedere dag van 9-12 aan de studie (zonder fok) en daarna de zonnestralen plukken. En niet te laat naar bed 's avonds.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:46 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Dat stageformulier moet sowieso dus dat ga ik doen. En ik moet ook nog Spaans leren maar dat kan ook buiten in het zonnetje. Voel mij alleen wel een beetje schuldig omdat ik het wel af heb gesproken.
Heb gewoon het idee dat ik nog heel veel 'moet' dus luieren vind ik dan een beetje lastig. Zoals werk zoeken etc. Heb gister wel lekker gevaren dus kan natuurlijk het een en ander combineren.
goeie tussenoplossing. voor vandaag te laat maar morgen kan het. dank je.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan ga je deze week iedere dag van 9-12 aan de studie (zonder fok) en daarna de zonnestralen plukken. En niet te laat naar bed 's avonds.
Het is nog niet te laat om naar het strand te gaan vandaag.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:50 schreef Probability het volgende:
[..]
goeie tussenoplossing. voor vandaag te laat maar morgen kan het. dank je.
Meldquote:Op maandag 23 juli 2012 13:10 schreef An24 het volgende:
Bikini en strand![]()
Freud is helaas geen strandtypje, verveeld zich snel. Ik moet voor dit jaar maar eens ene strandmaatje regelen
haha, lekker met blote voetjes erin!quote:Op maandag 23 juli 2012 13:16 schreef Nallie het volgende:
Fashion flater: ballerina's met een pantykousje erin waarvan t randje dan net uitsteekt...
Waar doe je ze in dan... ik eet ze gewoon "alleen"..quote:Op maandag 23 juli 2012 13:44 schreef V1z0R het volgende:
Ik begin trouwens olijven steeds meer te waarderen, snap alleen niet dat ze altijd heel geserveerd worden, 1/4e brengt volgens mij vaak al genoeg smaak?!
quote:Op maandag 23 juli 2012 13:48 schreef Perruche het volgende:
Olijven heb je nooit genoeg, viz. je neemt toch ook geen kwart biefstuk als je een hele kan nemen!
Ik ook niet! Sommige mensen zijn stom en sommige mensen zijn lief. </Captain Obvious>quote:Op maandag 23 juli 2012 13:45 schreef Perruche het volgende:
Ik vind je sig overigens heul niet waar!
Heb ik dat even helemaal gemist dan?!quote:
Niet publiekelijk gemeld geloof ikquote:Op maandag 23 juli 2012 13:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heb ik dat even helemaal gemist dan?!
Zo beter?!quote:Op maandag 23 juli 2012 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Biefstuk
[..]
Ik ook niet! Sommige mensen zijn stom en sommige mensen zijn lief. </Captain Obvious>
Lunch was soepje, bruine pistolet met ham/kaas en een bekertje stevia-gezoete yoghurtdrink
Ik vind maxi jurken heel leuk, maar bij maxi rokken moet je volgens mij wel mee uitkijken dat je geen bible belt uitstraling krijgt.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:33 schreef Perruche het volgende:
Wat vinden wij hier van maxi-rokken (tot op de grond?)
Ok, met een bikini topje erboven hoef je niet bang te zijn voor de bible belt uitstraling.quote:
Beter dan een joggingbroek. Strak moet het al helemaal niet zitten hoor, met die blubberbillen van mij!quote:Op maandag 23 juli 2012 14:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik weet het niet perr, Denk dat ik een aan foto moet zien om te zien of het leuk staat of niet.
Ben bang dat ze weinig doen voor je figuur.
De waarheid als een koe!quote:Op maandag 23 juli 2012 14:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
Beter dan een joggingbroek. Strak moet het al helemaal niet zitten hoor, met die blubberbillen van mij!
ik lig in mijn hangmat in de tuin (:quote:Op maandag 23 juli 2012 12:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat om naar het strand te gaan vandaag.
Ik ga me maar eens in mijn bikini wurmen.
Hehehe, ik heb er ook wel eens eentje gehad in mijn hippie periode.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:01 schreef Perruche het volgende:
Overigens denk ik dat het juist wel leuk is, bedenk me nu dat ik vroegah toen ik nog hippie was ook zo'n lange rok had, in dezelfde kleuren als die met die streepjes!
* in winkelmand
Leuk!quote:Op maandag 23 juli 2012 14:33 schreef Perruche het volgende:
Wat vinden wij hier van maxi-rokken (tot op de grond?)
Neeee die vind ik echt veul te sjiek! het is voor mn vrije tijdquote:Op maandag 23 juli 2012 15:09 schreef Probability het volgende:
ze hadden een hele mooi chiffon maxi rok bij mango, zie hem nu niet maar wel andere leuke:
http://shop.mango.com/NL/mango/kledij/rokken
Met een hemdje ook? En slippertjes ?quote:Op maandag 23 juli 2012 15:11 schreef Perruche het volgende:
[..]
Neeee die vind ik echt veul te sjiek! het is voor mn vrije tijd
Ja... "Vrije Tijd". Ik loop de ganse dag in een mantelpakje! Het moet vooral nonchalant zijn, en dat vind ik die niet. Wel leuk voor naar werk eigenlijk.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:11 schreef Probability het volgende:
[..]
Met een hemdje ook? En slippertjes ?
Ik dacht een beetje aan een hippy stijtje, nonchalant maar wel mooiquote:Op maandag 23 juli 2012 15:13 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja... "Vrije Tijd". Ik loop de ganse dag in een mantelpakje! Het moet vooral nonchalant zijn, en dat vind ik die niet. Wel leuk voor naar werk eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij was Puff de bible belt ontvlucht hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op maandag 23 juli 2012 15:40 schreef V1z0R het volgende:
Ho, ho, HOOOOOOOOOOO!
Pas als je 50 bent mag je een bloemetjesrok aan!
Die regels zijn er niet voor Jan Lul he?!![]()
Nee echt! Van papier met roze en lime en hij staat me niet gereformeerd (ik doe de rand plat). Zonder hoofdbedekkibg heb ik een verbrand hoofd.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Volgens mij was Puff de bible belt ontvlucht hoor!
Beenwarmers mogen alleen als je op jazzballet zit of helegaar lijp van de xtc op een dancefeest staat en van plan bent de meest onbekende DJ backstage te plezieren in bijzijn van minimaal 5 security-medewerkers.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:41 schreef Perruche het volgende:
[..]zijn er nog meer waar ik rekening mee moet houden? Mannenregels der vrouwelijke kledij, ofzo?
Heb je het plaatje gezien wat V1z0r heeft gepost?quote:Op maandag 23 juli 2012 15:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee echt! Van papier met roze en lime en hij staat me niet gereformeerd (ik doe de rand plat). Zonder hoofdbedekkibg heb ik een verbrand hoofd.
quote:Op maandag 23 juli 2012 15:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heb je het plaatje gezien wat V1z0r heeft gepost?
Serieus?!quote:Op maandag 23 juli 2012 15:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat is het hoedje dat Puff probeerde te plaatsen....
Ja het is die in een andere kleurstellingquote:Op maandag 23 juli 2012 15:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heb je het plaatje gezien wat V1z0r heeft gepost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |