Mee eensquote:
Die vond ik ook vrij teleurstellend na al de hosanna die ik erover had gehoord.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:45 schreef picodealion het volgende:
Overigens is Bergman ook niet altid even sterk vind ik. Smultronstallet was wel erg tam en voorspelbaar.
Ik vind het echt lelijk getekend...quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind het echt lelijk getekend...
Ja de animatie was niet echt geweldig.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Zo is het mooi. Maar de hele tekenfilm...
Ik denk dat ik vanavond de originele Police Story uit '85 ga kijken van Jackie Chan, beetje een aanradertje dat Dyon?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:59 schreef dyonvbaal het volgende:
ik hou het wel bij simpele Jacky chan films
Wel voor een niet Disney/Don Bluth film ja.quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:45 schreef Asap het volgende:
[..]
Mooi is anders, maar typisch voor begin jaren tachtig
Bij Heavy Metal viel me dat ook al zo op. Mooie cover art, maar de tekenfilm zelf is gewoon erg matig gedaan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Wel voor een niet Disney/Don Bluth film ja.
Ik zou niet weten of ik em gezien heb... maar ik vind eigenlijk alles wat ik tot nu toe van hem heb gezien erg vermakelijk. Dus ik ga ervan uit dat deze dat ook wel isquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:49 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanavond de originele Police Story uit '85 ga kijken van Jackie Chan, beetje een aanradertje dat Dyon?
De trailer ziet er iig lekker cult uit, beetje toen Jackie Chan alleen nog bekend was in de Aziatische landenquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zou niet weten of ik em gezien heb... maar ik vind eigenlijk alles wat ik tot nu toe van hem heb gezien erg vermakelijk. Dus ik ga ervan uit dat deze dat ook wel is
hij een achtergrondartikel aan het schrijven over FMT. Titel: Over de donkere krochten van het forum en de bleke nerds die er ronddwalenquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
hij een achtergrondartikel aan het schrijven over FMT. Titel: Over de donkere krochten van het forum en de bleke nerds die er ronddwalen
holy crap!quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
mr_anonimous heeft een keer 173 punten gehaald.
Dan heb je echt geen leven meer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Was dat degene met de nachtelijke 1 - 2 tjes tussen hem en nog een andere user?quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Vast een kloon geweest.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Was dat degene met de nachtelijke 1 - 2 tjes tussen hem en nog een andere user?
Jij bent ook een keer ruim boven de 100 uitgekomen toch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Was dat degene met de nachtelijke 1 - 2 tjes tussen hem en nog een andere user?
Ja, maar dat was ook niet bepaald de maand met de moeilijkste vragenquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:32 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jij bent ook een keer ruim boven de 100 uitgekomen toch?
Dat gold dan die maand ook voor de andere users. Maar zoiets zou je inderdaad kunnen relateren aan het totaal aantal uitgedeelde punten bijv.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ja, maar dat was ook niet bepaald de maand met de moeilijkste vragen
Goede maand was dat ja.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Zal straks eens een makkelijke vraag postenquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hier:quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat een temperatuur buiten... (en hier binnen trouwens ook)
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Binnen 28,7, buiten kan ik niet meer meten. Mijn buiten zender is een paar weken geleden kapot geregend
weet je hoe warm dat is man?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:33 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
van mij mag het weer gewoon 180 a 20 graden worden hoor, helemaal niets deze warmte....
Voel me soms net een sticker in de trein....
moet jij zeggen wanneer je denkt dat HIMYM en Star ship troopers uit de jaren 80 komenquote:
Kreta is voor mij de juiste plekquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:35 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vind de warmte niet erg. Ook niet als ik zo als nou gewoon thuis binnen zit. Ik vind het alleen jammer dat ik redelijk snel verbrand en dat het bijna altijd zo klam moet zijn hier... Geef mij maar Italië, Turkije waar het zo ontzettend droog (maar nog warmer is)
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:41 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
moet jij zeggen wanneer je denkt dat HIMYM en Star ship troopers uit de jaren 80 komen
quote:
quote:
Maar het is een klassieker....quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:44 schreef dyonvbaal het volgende:
Of beter gezegd, helemaal niet... heb em 1 keer gezien en das meer dan genoeg. Te veel zelfs...
En ik kan zeggen dat ik hem heb gezien. En ook het on-officiele vervolg erop...quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:45 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Maar het is een klassieker....
Hoewel dat niets zegt: Ik heb Scarface niet gezien bijvoorbeeld
ik ook nog niet, komt nog wel een keer. zelfde als Godfather 3, maar ik kan me er niet toe aanzetten..quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:45 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Maar het is een klassieker....
Hoewel dat niets zegt: Ik heb Scarface niet gezien bijvoorbeeld
Heb echt zoveel 'klassiekers' nog niet gezien...quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En ik kan zeggen dat ik hem heb gezien. En ook het on-officiele vervolg erop...
Heb deel 1 van Godfather proberen te zien maar na 45 min was het nog steeds in het kamertje aan het afspelen....quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik ook nog niet, komt nog wel een keer. zelfde als Godfather 3, maar ik kan me er niet toe aanzetten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |