Ik vond 2008 zo vreemd... was al blij dat ik er 1tje gevonden had tot ik dus beter naar dat jaartal keek... maar ja dan maar de Duitse... dan zal die wel verliezen in het tournamentquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:50 schreef Asap het volgende:
[..]
Die had ik ook meteen gepakt, echt te triest...
kijk gewoon de tv serie van dungeons and dragons... ben je ook klaar en heb je wellicht een beter niveauquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vond 2008 zo vreemd... was al blij dat ik er 1tje gevonden had tot ik dus beter naar dat jaartal keek... maar ja dan maar de Duitse... dan zal die wel verliezen in het tournament
Die doet niet mee in het animatie tournament...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:56 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
kijk gewoon de tv serie van dungeons and dragons... ben je ook klaar en heb je wellicht een beter niveau
iedereen die daar in post kan ik in t echt niet met een strak gezicht aankijkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die doet niet mee in het animatie tournament...
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:58 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
iedereen die daar in post kan ik in t echt niet met een strak gezicht aankijken
Waarom niet?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:58 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
iedereen die daar in post kan ik in t echt niet met een strak gezicht aankijken
af en toe een tekenfilm kijken kan prima, maar wanneer je er 128 hebt gezien en daarin ook nog differentiatie in kunt aanbrengen.. tsja ieder zijn eigen denk ikquote:
Tis niet dat ik ze gister allemaal gekeken heb...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:22 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
af en toe een tekenfilm kijken kan prima, maar wanneer je er 128 hebt gezien en daarin ook nog differentiatie in kunt aanbrengen.. tsja ieder zijn eigen denk ik
Bijna niemand die daar post heeft ze alle 128 gezien. Als er überhaupt al iemand is.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:22 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
af en toe een tekenfilm kijken kan prima, maar wanneer je er 128 hebt gezien en daarin ook nog differentiatie in kunt aanbrengen.. tsja ieder zijn eigen denk ik
precies, viel me nog tegen hoeveel ik er niet gezien had.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:23 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Bijna niemand die daar post heeft ze alle 128 gezien. Als er überhaupt al iemand is.
Ik heb er maar +- 10 niet gezienquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:23 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Bijna niemand die daar post heeft ze alle 128 gezien. Als er überhaupt al iemand is.
42. Niet onlogisch, aangezien ik zelden bewust een animatiefilm uitkies om te kijken.quote:
Je hebt gewoon geen fantasie.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:37 schreef RanTheMan het volgende:
Wellicht sta ik wat dichter bij de realiteit dan de gemiddelde fmt-er![]()
ik heb gewoon een vrouw dus niet nodigquote:
De Gulliver uit de titel die je noemt is een naam, de gulliver uit de quote is een zelfstandig naamwoord.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:00 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Er stond Gulliver in de text
Leek me een logische conclusie
Hmm... te snel gelezen wellichtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:03 schreef Gillingham het volgende:
[..]
De Gulliver uit de titel die je noemt is een naam, de gulliver uit de quote is een zelfstandig naamwoord.
Aparte logica heb jij...
Een filmmaker die je helpt bij het slapengaan.quote:
Daar heb ik over het algemeen geen hulp bij nodig, Daarom zal ik em wel niet kennen...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:51 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Een filmmaker die je helpt bij het slapengaan.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:51 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:51 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee dat is Bergmanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:51 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal een Sands achtige smaak hebben...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:55 schreef Robby87 het volgende:
Wat een lolbroeken hier. Stelletje cultuurbarbaren.
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal een Sands achtige smaak hebben...
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal een Sands achtige smaak hebben...
Sands spoort ook nietquote:
En jij wel met je Tarkovsky?quote:
Zijn oude films zijn dan ook erg leukquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:59 schreef dyonvbaal het volgende:
ik hou het wel bij simpele Jacky chan films
Ik zou beginnen met Solyaris voordat je aan iets anders van hem begintquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Nog nooit een film van Tarkovsky gezien![]()
Welke raad je aan?
Dat is dan de enige Bergman bij welke ik me dat net niet kan voorstellenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik kijk liever een film met Woody Allen dan ooit nog Persona te kijken.
Sands, ga je mond spoelen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik kijk liever een film met Woody Allen dan ooit nog Persona te kijken.
Dat is die ja. Ik ben eh... in slaap gevallen bij de Clooney versie dus misschien moet je dat aan iemand anders vragenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Solyaris, das toch waar een remake van is met Clooney? Welke is beter?
Hmm.. ik ook. Maar je bent niet bij de oude versie in slaap gevallen? Dan misschien die maar eens kijkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat is die ja. Ik ben eh... in slaap gevallen bij de Clooney versie dus misschien moet je dat aan iemand anders vragen
Nope, dat vind ik zelfs de op een na beste Tarkovsky film en is denk ik iets makkelijker in te komen dan een Stalkerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hmm.. ik ook. Maar je bent niet bij de oude versie in slaap gevallen? Dan misschien die maar eens kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |