Ik vind de openinsscene zo ontroerendquote:Op maandag 23 juli 2012 21:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Erg vermakelijke film, die honden, geweldig!
Daar hadden ze de film al kunnen stoppen.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind de openinsscene zo ontroerend
Want de rest vond je slecht?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Daar hadden ze de film al kunnen stoppen.
Nu al terug uit de dierentuin...quote:
Zou ik inderdaad niet doenquote:Op maandag 23 juli 2012 21:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik wilde een flauwe opmerking maken, maar ik doe het niet...
Nee, want je gaat 'm niet in de bioscoop kijken, toch? Dan heeft de marketing weinig nut gehad.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Enorme neuroot. Ontzettend irritante vent.
Anyway, ik verveelde me, dus stiekem toch maar eens kijken of TDKR wat is. Ik verwacht er niet teveel van. Weer in de marketingmachine getrapt.
Ik heb gisteren The Dark Knight gezien. Blijft een fantastische film!quote:Op maandag 23 juli 2012 21:22 schreef Borizzz het volgende:
Welke film vanavond:
-The Dark Knight
-Donnie Darko
-The Mist
-Nordwand
-The Boy in the Striped Pyjamas
Dat is 't 'm juist. En elke keer weer. Kan 'm meestal wel waarderen.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Enorme neuroot. Ontzettend irritante vent.
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:22 schreef Borizzz het volgende:
Welke film vanavond:
-The Dark Knight
-Donnie Darko
-The Mist
-Nordwand
-The Boy in the Striped Pyjamas
Inderdaad... deed me vrij weinig.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:33 schreef Gillingham het volgende:
The Mist staat er niet meer bij, terecht. The Boy is trouwens ook een wat vervelende, melodramatische film.
Ik vind die over the top scene met die vrachtwagen ook leukquote:Op maandag 23 juli 2012 21:35 schreef Robby87 het volgende:
Die openingsscène van TDN is trouwens wel heel erg vet Borizzz. Kijk die openingsscène, en dan sluit je de boel en zet je DD op. Goeie compromis zou ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |