RLY? Jij vindt het heel normaal dat een huisbaas aan persoonlijke spullen zit van een bewoner?quote:Op maandag 23 juli 2012 08:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Is dat alles? Dus hij zet spullen terug in de kast?
Niet moeilijk over doen en blij zijn dat je een fatsoenlijke huisbaas hebt die klust in huis.
Als hij een snijplank van een aanrecht in de kast zet kan ik me daar niet druk om maken nee. Heb wel wat beters te doen.quote:Op maandag 23 juli 2012 08:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
RLY? Jij vindt het heel normaal dat een huisbaas aan persoonlijke spullen zit van een bewoner?
Als mijn verhuurder ongevraagd mijn huis binnenwandelt krijgt ie een klap in de nek. Heb wel wat beters te doen dan me druk te maken of mijn huisbaas ongevraagd binnenkomt.quote:Op maandag 23 juli 2012 08:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Als hij een snijplank van een aanrecht in de kast zet kan ik me daar niet druk om maken nee. Heb wel wat beters te doen.
Het gaat om de gezamelijke ruimtes in een studentenhuis, daar mag een een huisbaas gewoon komen.quote:Op maandag 23 juli 2012 08:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als mijn verhuurder ongevraagd mijn huis binnenwandelt krijgt ie een klap in de nek. Heb wel wat beters te doen dan me druk te maken of mijn huisbaas ongevraagd binnenkomt.
Hij komt toch niet ongevraagd binnen? Hij zet wat spullen in een gezamenlijke ruimte in de kast tijdens zijn kluswerkzaamheden.quote:Op maandag 23 juli 2012 08:48 schreef Kreator het volgende:
Als mijn verhuurder ongevraagd mijn huis binnenwandelt krijgt ie een klap in de nek. Heb wel wat beters te doen dan me druk te maken of mijn huisbaas ongevraagd binnenkomt.
Wanneer ik aan het klussen ben en de rotzooi in de keuken staat me in de weg zou ik dat doen.quote:Op maandag 23 juli 2012 08:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
RLY? Jij vindt het heel normaal dat een huisbaas aan persoonlijke spullen zit van een bewoner?
Dat staat nergens.quote:Op maandag 23 juli 2012 08:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wanneer ik aan het klussen ben en de rotzooi in de keuken staat me in de weg
Onzin. Ook omdat een aanrecht iets is waar bij normaal gebruik dingen op staan. En als beide huurders er geen probleem mee hebben, dan heeft de huisbaas daar helemaal niks mee te maken.quote:Op maandag 23 juli 2012 08:49 schreef Deetch het volgende:
Hij is de (huis)baas dus mag hij je inderdaad verwachten dat je het aanrecht leeg houdt als hij dat wil.
Hij is klaar in de keukenquote:Op maandag 23 juli 2012 08:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wanneer ik aan het klussen ben en de rotzooi in de keuken staat me in de weg zou ik dat doen.
Misschien dat het in een studentenhuis net ff anders is, met zo'n hoerkeuken, maar de inhoud van mijn huis is van mijn eigen persoontje. Daar blijft iedereen met de tengels vanaf, lijkt me niet meer dan normaal.quote:Op maandag 23 juli 2012 08:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij komt toch niet ongevraagd binnen? Hij zet wat spullen in een gezamenlijke ruimte in de kast tijdens zijn kluswerkzaamheden.
Klap in je nek!
Dus de verfmengen of andere werkzaamheden waarbij een spoelbak wel verstandig is om te gebruiken heeft hij niet nodig?quote:Op maandag 23 juli 2012 08:54 schreef Laptophoes het volgende:
[..]
Hij is klaar in de keuken
Die rotzooi zal hem dus niet in de weg staan
Als in het huishoudelijk reglement staat dat je dit niet zou mogen doen, tsja dan heb je er zelf voor getekend, en zou het "mogen". Als dat niet zo is, heeft hij in de basis niks te zeggen over de gemeenschappelijke ruimten, tenzij de hygiëne, bouw- of brandveiligheid in het geding is.quote:Op maandag 23 juli 2012 08:40 schreef Laptophoes het volgende:
Hallo,
Ik heb een hele aardige huisbaas. Maar...
Hij is nog heel hard aan het klussen hier in huis en daarom is hij hier regelmatig.
Ik heb een gedeelde keuken.
Hij vind dat ik geen dingen op het aanrecht mag plaatsen, maar mijn huisgenootje (zijn dochter) heeft hier volgens mij geen problemen mee.
Hij zet/dumpt mijn spullen die op het aanrecht staan gewoon terug in mijn aanrechtkastje (b.v. een snijplankenset in een houder en 2 pannenzetters).
Is het zo dat de huisbaas invloed mag hebben op de gezamenlijke ruimtes?
Alvast bedankt voor jullie reacties
Waarom is TS nu weer een zeikerd?quote:Op maandag 23 juli 2012 08:55 schreef Kreator het volgende:
Misschien dat het in een studentenhuis net ff anders is, met zo'n hoerkeuken, maar de inhoud van mijn huis is van mijn eigen persoontje. Daar blijft iedereen met de tengels vanaf, lijkt me niet meer dan normaal.
Het gaat me meer om het principe en de laconieke reactie net. TS is een beetje een zeikerd.
Omdat je beter met je huisbaas in discussie kunt gaan, dan er hier een topic over openen.quote:Op maandag 23 juli 2012 08:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom is TS nu weer een zeikerd?
En zo te lezen gaat het idd om een soort van studentenhuis. Geen ervaring mee?
Omdat hij het graag netjes wil houden.quote:Op maandag 23 juli 2012 08:59 schreef fruityloop het volgende:
Misschien trap ik een open deur in, maar wat zei hij toen je hem vroeg naar de reden van het verplaatsen van je spullen?
Wow, wat een goed idee. Dat ga ik gelijk doenquote:Op maandag 23 juli 2012 09:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wijs hem waar de stofzuiger enzo staat.
Misschien maakt hij wel even voor je schoon.
quote:Op maandag 23 juli 2012 09:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wijs hem waar de stofzuiger enzo staat.
Misschien maakt hij wel even voor je schoon.
Als ik terugdenk aan sommige studentenhuizen waar ik vroeger wel es kwam, is zijn zorg wel een legitieme te noemen natuurlijk. Dat soort zwijneketen waren echt een waardevermindering voor de investering van een huisbaas te noemen. Maar als hij hier een gewoonte van maakt, of met 2 maten gaat meten tussen jou en zijn dochter, zou ik het toch eens bespreken, aangezien hij als verhuurder zeker niet het recht heeft om in jullie persoonlijke levenssfeer te gaan rommelen, hoe goed bedoelt het ook is.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:04 schreef Laptophoes het volgende:
[..]
Omdat hij het graag netjes wil houden.
Zoals ik al zei ik ga hier geen punt van maken maar ik vroeg het me gewoon af. Maar noem me gerust een zeikerd hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |