Dat is gewoon kansloos.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:00 schreef AppleOcean het volgende:
Ik hou een lijst met namen van chicks bij.
Bangalijst?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:00 schreef AppleOcean het volgende:
Ik hou een lijst met namen van chicks bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alle drie lijsten zijn nog lang niet compleet helaasWel voor de helft.
En nog een lijstje welke films ik nog wil zien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 20:59 schreef Lithia het volgende:
anime lijst
manga lijst
aziatische series wat ik gekeken heb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alle drie lijsten zijn nog lang niet compleet helaasWel voor de helft.
En nog een lijstje welke films ik nog wil zien:Lithia, deze films uit je lijst moet je écht zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fear and Loathing in Las Vegas
Taxi Driver (1976)
Goodfellas
The Godfather
The Swashank Redemption [Hebben we op DVD] bazin
Once upon a time in the west [Hebben we op DVD] bazin
Braveheart
Green Mile
The Good, the bad and the ugly [Hebben we op DVD] bazin(mijn UI is een fragment uit deze film
)
For a few dollars more [Hebben we op DVD] bazin![]()
The shining
Rear Window
Saving Private Ryan
Donnie Darko
Forrest Gump
Schindlers List
It’s a wonderful Life
The Brotherhood of War
Eternal sunshine of the spotless mind
Edward scissorhandsGoogle | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |
Zal ik doenquote:Op maandag 23 juli 2012 21:07 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Lithia, deze films uit je lijst moet je écht zien.
Fear and Loathing in Las Vegas
Taxi Driver (1976)
Goodfellas
The Godfather
The Swashank Redemption [Hebben we op DVD] bazin
Once upon a time in the west [Hebben we op DVD] bazin
Braveheart
Green Mile
The Good, the bad and the ugly [Hebben we op DVD] bazin(mijn UI is een fragment uit deze film
)
For a few dollars more [Hebben we op DVD] bazin![]()
The shining
Rear Window
Saving Private Ryan
Donnie Darko
Forrest Gump
Schindlers List
It’s a wonderful Life
The Brotherhood of War
Eternal sunshine of the spotless mind
Edward scissorhands
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:11 schreef Zolder het volgende:
Ik hou een lijstje bij van alle autisten op FOK!
-zolder
-computerprobleem
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:11 schreef Zolder het volgende:
Ik hou een lijstje bij van alle autisten op FOK!
-zolder
-AppleOcean
Je noemt me autist maar jat wel mijn "grap"quote:
Alsof jouw grap uberhaupt origineel is.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:20 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Je noemt me autist maar jat wel mijn "grap"
Posten die hap.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Heb ook een lijstje van films inc. korte beschrijving, maar dat is eerder om mijn familie een film uit te laten kiezen.
Dat zeg ik niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:26 schreef Lithia het volgende:
[..]
Alsof jouw grap uberhaupt origineel is.
[..]
Posten die hap.
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:20 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Je noemt me autist maar jat wel mijn "grap"
zal hem wel even in een spoiler zetten dan:quote:Op maandag 23 juli 2012 21:26 schreef Lithia het volgende:
[..]
Alsof jouw grap uberhaupt origineel is.
[..]
Posten die hap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |