Nee nee dat is geen antwoord. Jij gelooft toch dat al die shit in de koran waar is? Nou, dan moet je ook dat verhaal voor waar aannemen DUS jouw god heeft de hele wereld uitgeroeid op 2 mensen na. Wie is er nu de grootste massamoordenaar aller tijden?quote:
Ik ga niet met mensen discussiėren die mij keer op keer proberen te beledigen. Doeiquote:Op maandag 23 juli 2012 16:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee nee dat is geen antwoord. Jij gelooft toch dat al die shit in de koran waar is? Nou, dan moet je ook dat verhaal voor waar aannemen DUS jouw god heeft de hele wereld uitgeroeid op 2 mensen na. Wie is er nu de grootste massamoordenaar aller tijden?
Je bent vastgeluld dus en zoekt een uitweg. Ok manquote:Op maandag 23 juli 2012 16:53 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ik ga niet met mensen discussiėren die mij keer op keer proberen te beledigen. Doei
Godwins law ten voeten uit. Lees de geschiedenisboeken nog eens door, hoeveel mensen zijn er al gedood door de aanhangers van religie? Veel heel veel, niet alleen door moslims, ik heb het over alle religies.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:48 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Want Hitler, Mussolini & co waren zo gelovig
Ja, als jij met een fatsoenlijke bron komt die jouw (in mijn ogen) onzin bevestigd en niet geschreven is door een islamiet ben ik best bereid om je gelijk te geven. Mits jij natuurlijk ook bereid bent om mijn weerleggingen inhoudelijk te beantwoorden en ontkrachten.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:54 schreef tintenkiller het volgende:
Judgejuly ; soort van jij luistert naar mij als ik hier aankom met bronnen?! Jij wilt toch alleen maar dat horen wat je wilt horen.
Jij hebt het over shit als je praat over de Koran.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je bent vastgeluld dus en zoekt een uitweg. Ok man
haha .. ik vraag me af waar jij je hersens hebt gelaten .quote:Op maandag 23 juli 2012 16:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee nee dat is geen antwoord. Jij gelooft toch dat al die shit in de koran waar is? Nou, dan moet je ook dat verhaal voor waar aannemen DUS jouw god heeft de hele wereld uitgeroeid op 2 mensen na. Wie is er nu de grootste massamoordenaar aller tijden?
Ach lieve schat, kijk om je heen. Kijk/lees het nieuws.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:55 schreef JudgeJudy het volgende:
[..]
Ja, als jij met een fatsoenlijke bron komt die jouw (in mijn ogen) onzin bevestigd en niet geschreven is door een islamiet ben ik best bereid om je gelijk te geven. Mits jij natuurlijk ook bereid bent om mijn weerleggingen inhoudelijk te beantwoorden en ontkrachten.
Wederom een non-argument/dooddoener. En dan zeg je tegen mij dat ik alleen lees wat ik wil horen. Ik wacht nog steeds op je bron.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:57 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Ach lieve schat, kijk om je heen. Kijk/lees het nieuws.
Ja want een verzonnen boek bekritiseren is hetzelfde als iemand moeder een hoer noemenquote:Op maandag 23 juli 2012 16:56 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Jij hebt het over shit als je praat over de Koran.
Dat is hetzelfde als ik over je moeder praat en haar een hoer noem
Voor sommige figuren ligt dat even gevoelig. En daar gaat het fout.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:59 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ja want een verzonnen boek bekritiseren is hetzelfde als iemand moeder een hoer noemen
Jij snapt het blijkbaar ook niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:59 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ja want een verzonnen boek bekritiseren is hetzelfde als iemand moeder een hoer noemen
quote:Op maandag 23 juli 2012 16:56 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Jij hebt het over shit als je praat over de Koran.
Dat is hetzelfde als ik over je moeder praat en haar een hoer noem
Dat denk ik nou ook altijd als mensen een boek geloven dat zegt dat sperma rond je nieren gemaakt wordt, de maan aan elkaar vastgeplakt is, de aarde plat, dat de bergen bedoeld zijn om te zorgen dat er geen aardbevingen plaatsvinden en dat er onzichtbare boze geesten bestaan die je het leven zuur proberen te maken.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:56 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
haha .. ik vraag me af waar jij je hersens hebt gelaten .
Pas op er staan djinns achter je.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:03 schreef De_Ilias het volgende:
Negeer die hofstadgozer, als we inhoudelijk gaan discusseren gaat die veel zweten.
Ik voel mij prima. Dus jammer voor jequote:Op maandag 23 juli 2012 17:06 schreef stroopdoosch het volgende:
Dat ze maar mogen creperen van de honger en dorst.
quote:Op maandag 23 juli 2012 17:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Pas op er staan djinns achter je.
Wat?quote:Op maandag 23 juli 2012 16:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jouw god heeft de hele wereld uitgeroeid op 2 mensen na. Jij wint
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |