quote:Op maandag 23 juli 2012 01:19 schreef Franknfurter het volgende:
Kunnen ze niet gewoon net als de christenen een week feesten en daarna dat hele vasten gewoon laten?
quote:Op maandag 23 juli 2012 01:19 schreef Franknfurter het volgende:
Kunnen ze niet gewoon net als de christenen katholieken een week feesten en daarna dat hele vasten gewoon laten?
Gelukkig kun jij wel een beetje tussen de regels doorlezen en pik je niet alles letterlijk op, dat scheelt.quote:
Gelukkig merk ik er verder ook in de omgeving niks van.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:21 schreef JudgeJudy het volgende:
[..]
Gelukkig kun jij wel een beetje tussen de regels doorlezen en pik je niet alles letterlijk op, dat scheelt.
Wat is dat? \rwina?quote:Op maandag 23 juli 2012 01:28 schreef Plantagehouder het volgende:
ik doe ook aan ramadan en 's avonds is het harde rwina
Wat een onzin. Ze kiezen er zelf voor.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:27 schreef AndreaW het volgende:
Ik werk ook met mensen die aan de ramadan doen, ik zie dat het het moeilijk hebben soms maar ik hoor nooit een klacht. Bikkels zijn het ik doe het ze niet na.
Nee, valt best mee na een paar dagen. De eerste paar dagen is het alleen wennen. Het wordt pas lastig als het kwik de 30 graden aantikt.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:30 schreef glaba het volgende:
Komende week 26 graden, is lastig zonder drinken overdag.
Je doet zelf mee aan de ramadan?quote:Op maandag 23 juli 2012 01:32 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, valt best mee na een paar dagen. Het wordt pas lastig als het kwik de 30 graden aantikt.
Dan ben ik toch wel benieuwd wat jij van je klagende medemoslims vindt (zoals aangegeven in de OP).quote:
Fixed.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:35 schreef Schpast het volgende:
En TS stopt zich lekker de hele dag vol met paprikachips Doritos en kindercola Fristi. Ieder zijn meug.
Mwah, het is niet mijn ding om erover te pochen, een mens is gebouwd om een tijdje zonder eten te kunnen, vocht is veel belangrijker. Vindt het zelf belachelijk dat ze op social media hun beklag doen, maar ieder zijn ding, zal er niet minder om slapen.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:34 schreef JudgeJudy het volgende:
[..]
Dan ben ik toch wel benieuwd wat jij van je klagende medemoslims vindt (zoals aangegeven in de OP).
....Zo kan het dus ook.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:37 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mwah, het is niet mijn ding om erover te pochen, een mens is gebouwd om een tijdje zonder eten te kunnen, vocht is veel belangrijker. Vindt het zelf belachelijk dat ze op social media hun beklag doen, maar ieder zijn ding, zal er niet minder om slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't pee on my leg and tell me it's raining!
Moet wel te kennen geven dat je pas beseft wat je mist als je een dag niet eet of drinkt.quote:
....Het blijft natuurlijk wel ongezond.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:40 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Moet wel te kennen geven dat je pas beseft wat je mist als je een dag niet eet of drinkt.Ik drink makkelijk 3 liter spa rood weg op een nacht.
quote:Op maandag 23 juli 2012 01:38 schreef JudgeJudy het volgende:
[..]
....Zo kan het dus ook.Nee, kan geen durum maken, dat is toch wat meer voorbehouden aan de Turken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het inderdaad niet. Niet zozeer het eten, maar vocht is het belangrijkste, als je je lichaam daarvan onthoudt, dan ben je na 24 uur waarschijnlijk al halfdood.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:43 schreef JudgeJudy het volgende:
[..]
....Het blijft natuurlijk wel ongezond.
Dat is dan weer jammer. En wat is dan een Marokkaanse specialiteit die de Turkse overtreft?quote:Op maandag 23 juli 2012 01:43 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, kan geen durum maken, dat is toch wat meer voorbehouden aan de Turken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't pee on my leg and tell me it's raining!
quote:Op maandag 23 juli 2012 01:47 schreef JudgeJudy het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer. En wat is dan een Marokkaanse specialiteit die de Turkse overtreft?Er zijn een aantal recepten. Brouats, harira, mrouzia, zoet-hartige kip, lamspiesjes, mrouzia, merquez etcetera.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kent mij !quote:Op maandag 23 juli 2012 01:42 schreef krullenbolletje het volgende:
Gelukkig ken ik niemand die meedoet
Het is minstens 18 uur per dag vasten en uit de rest van je post is op te maken dat je geen ene fuck begrijpt wat de essentie van de ramadan is.quote:Op maandag 23 juli 2012 02:52 schreef Drinky het volgende:
Boeiend, mensen met ramadan die doen alsof het stoer is![]()
Ik word meestal rond een uur of 2~3 's middags wakker, en begin pas iets te eten rond 4~5 uur. Daarna weer niks tot een uurtje of 8 en dan gewoon volschranzen. Komt in grote lijnen overeen met ramadan maar is niks bijzonders. Sowieso gelovigen die zich verheven voelen omdat ze iets doen.
Mooiste is wel dat ze het alleen doen omdat hun geloof het voorschrijft, niet omdat ze zelf vinden dat het zielig is voor arme mensen dat ze niks kunnen eten.
Zie ook niet in wat het ze moet leren of hoe het de mensen zonder eten moet helpen? Beetje egocentrisch gebeuren eerlijk gezegd, zeker met dat hele suikerfeest nog erna, gewoon even de armen en mensen zonder eten natrappen van: "kijk mij, toen at ik alleen 's avonds maar nu eet ik ook nog kankerveel snoepgoed hahahaha gr ali"
Beter delen ze tijdens de ramadan eten aan daklozen uit, en in plaats van suikerfeest te vieren naderhand het niet te doen en ook in hun normale leven weinig eten verspillen.
Maar, de meeste mensen zijn daar te dom voor, daarom zijn ze gelovig.
Zijn overigens genoeg atheisten die zich verheven voelen om de meest belachelijke redenen terwijl het gewoon net zulke mongolen zijn.
Nuchtere mensen kom je zelden nog tegen. een 9611 hier, skylark daar, ricko boven, adelante beneden.Jahr00n in elke hoek hij slaat zwemmels in elkaar.
De islamisering is nog erger dan ik dacht.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:14 schreef JudgeJudy het volgende:
half Nederland is in de ban van de Ramadan.
Dus jij drink ook niets tot 5 uurquote:Op maandag 23 juli 2012 02:52 schreef Drinky het volgende:
Boeiend, mensen met ramadan die doen alsof het stoer is![]()
Ik word meestal rond een uur of 2~3 's middags wakker, en begin pas iets te eten rond 4~5 uur. Daarna weer niks tot een uurtje of 8 en dan gewoon volschranzen. Komt in grote lijnen overeen met ramadan maar is niks bijzonders. Sowieso gelovigen die zich verheven voelen omdat ze iets doen.
Mooiste is wel dat ze het alleen doen omdat hun geloof het voorschrijft, niet omdat ze zelf vinden dat het zielig is voor arme mensen dat ze niks kunnen eten.
Zie ook niet in wat het ze moet leren of hoe het de mensen zonder eten moet helpen? Beetje egocentrisch gebeuren eerlijk gezegd, zeker met dat hele suikerfeest nog erna, gewoon even de armen en mensen zonder eten natrappen van: "kijk mij, toen at ik alleen 's avonds maar nu eet ik ook nog kankerveel snoepgoed hahahaha gr ali"
Beter delen ze tijdens de ramadan eten aan daklozen uit, en in plaats van suikerfeest te vieren naderhand het niet te doen en ook in hun normale leven weinig eten verspillen.
Maar, de meeste mensen zijn daar te dom voor, daarom zijn ze gelovig.
Zijn overigens genoeg atheisten die zich verheven voelen om de meest belachelijke redenen terwijl het gewoon net zulke mongolen zijn.
Nuchtere mensen kom je zelden nog tegen. een 9611 hier, skylark daar, ricko boven, adelante beneden.Jahr00n in elke hoek hij slaat zwemmels in elkaar.
Och jee ik begrijp een verzonnen iets van een verzonnen persoon in de wolken niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 06:08 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Het is minstens 18 uur per dag vasten en uit de rest van je post is op te maken dat je geen ene fuck begrijpt wat de essentie van de ramadan is.
jaquote:
De hele dag niets drinken, dat is pas ongezond.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:02 schreef Henno het volgende:
Jezelf helemaal volstoppen na lang niet gegeten te hebben is heel erg ongezond. Als je gewoon normaal blijft eten op de tijden dat het mag, dan kan je niets gebeuren... sterker nog, de hoeveelheid slechte cholesterol schijnt af te nemen tijdens zo'n vastenperiode.
Er wordt moeilijk "volgestopt"quote:Op maandag 23 juli 2012 16:02 schreef Henno het volgende:
Jezelf helemaal volstoppen na lang niet gegeten te hebben is heel erg ongezond. Als je gewoon normaal blijft eten op de tijden dat het mag, dan kan je niets gebeuren... sterker nog, de hoeveelheid slechte cholesterol schijnt af te nemen tijdens zo'n vastenperiode.
En t suikerfeest dan? Dan gaat het vol gas.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Er wordt moeilijk "volgestopt"
Meestal zit je na een beetje rijst/soep/vlees al vol. Er wordt minder gegeten dan er wordt gedacht.
Daarnaast is het ook niet de bedoeling om jezelf vol te stoppen.
Bioscopen vernielen wollaquote:Op maandag 23 juli 2012 16:25 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
En t suikerfeest dan? Dan gaat het vol gas.
Ja want op die dag hebben alle moslims een maag waar de gemiddelde koe jaloers op kan zijn.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:25 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
En t suikerfeest dan? Dan gaat het vol gas.
Want Hitler, Mussolini & co waren zo gelovigquote:Op maandag 23 juli 2012 16:42 schreef Andribbel het volgende:
Ik ben sowieso tegen welke uiting van geloof in de wereld. Komen alleen oorlogen van. Dus iedereen die wil geloven doet dat lekker thuis, zonder het uit te dragen. Maakt niet uit welke religie men aanhangt.
Wat is daar mis mee dan? Dafuq het is hier NEDERLAND hoor! En je hebt het over een set regels die door een verzonnen opperwezen bedacht zouden zijn!quote:Op maandag 23 juli 2012 16:35 schreef .Masturbatron. het volgende:
ik at vroeger op de middelbare school altijd in mensen hun gezicht tijdens ramadan
sorry ik was jong
Jouw god heeft de hele wereld uitgeroeid op 2 mensen na. Jij wintquote:Op maandag 23 juli 2012 16:48 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Want Hitler, Mussolini & co waren zo gelovig
Juist ja. Je eet een stukje brood en je kunt al niks meer op. Maar mensen die hier NIKS van weten moeten het altijd weer beter weten.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:31 schreef Peunage het volgende:
Ik snap waar iedereen het vandaan haalt dat mensen zich na zonsondergang helemaal volproppen maar dat kan helemaal niet. Je hebt de hele dag niks gegeten, je maag kan niet in 1 keer heel veel eten aan.
Het is niet zo dat mensen ontbijt, lunch en avondeten in 1 gerecht proppen.
Sorry, voor "ik heb gehoord" doe ik het niet. Kom dan in elk geval met één geloofwaardige bron die niet vanuit een islamiet afkomstig is.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:47 schreef tintenkiller het volgende:
Ts, je zeurt. En ik heb gehoord dat het juist hardstikke gezond is.
Normale mensen slapen 's nachts.quote:
Dooddoener/non-argument.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:47 schreef tintenkiller het volgende:nou en tijdens de ramadan geef je je lichaam 'Rust' door een maand weiniger te eten.
Met bullshit uitkramen kom jij vast heel ver in je leven. Succesquote:Op maandag 23 juli 2012 16:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jouw god heeft de hele wereld uitgeroeid op 2 mensen na. Jij wint
Het niet-drinken de hele dag is heel erg ongezond plus het 's avonds weer inhalen qua eten ook. Als je wilt vasten drink dan de hele dag voldoende water en eet heel erg beperkt. Dat kan gezond zijn.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:47 schreef tintenkiller het volgende:
Ts, je zeurt. En ik heb gehoord dat het juist hardstikke gezond is. Je eet het hele jaar dag en nacht, nou en tijdens de ramadan geef je je lichaam 'Rust' door een maand weiniger te eten.
Oh niet waar dan?quote:Op maandag 23 juli 2012 16:49 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Met bullshit uitkramen kom jij vast heel ver in je leven. Succes
Nee nee dat is geen antwoord. Jij gelooft toch dat al die shit in de koran waar is? Nou, dan moet je ook dat verhaal voor waar aannemen DUS jouw god heeft de hele wereld uitgeroeid op 2 mensen na. Wie is er nu de grootste massamoordenaar aller tijden?quote:
Ik ga niet met mensen discussiëren die mij keer op keer proberen te beledigen. Doeiquote:Op maandag 23 juli 2012 16:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee nee dat is geen antwoord. Jij gelooft toch dat al die shit in de koran waar is? Nou, dan moet je ook dat verhaal voor waar aannemen DUS jouw god heeft de hele wereld uitgeroeid op 2 mensen na. Wie is er nu de grootste massamoordenaar aller tijden?
Je bent vastgeluld dus en zoekt een uitweg. Ok manquote:Op maandag 23 juli 2012 16:53 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ik ga niet met mensen discussiëren die mij keer op keer proberen te beledigen. Doei
Godwins law ten voeten uit. Lees de geschiedenisboeken nog eens door, hoeveel mensen zijn er al gedood door de aanhangers van religie? Veel heel veel, niet alleen door moslims, ik heb het over alle religies.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:48 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Want Hitler, Mussolini & co waren zo gelovig
Ja, als jij met een fatsoenlijke bron komt die jouw (in mijn ogen) onzin bevestigd en niet geschreven is door een islamiet ben ik best bereid om je gelijk te geven. Mits jij natuurlijk ook bereid bent om mijn weerleggingen inhoudelijk te beantwoorden en ontkrachten.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:54 schreef tintenkiller het volgende:
Judgejuly ; soort van jij luistert naar mij als ik hier aankom met bronnen?! Jij wilt toch alleen maar dat horen wat je wilt horen.
Jij hebt het over shit als je praat over de Koran.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je bent vastgeluld dus en zoekt een uitweg. Ok man
haha .. ik vraag me af waar jij je hersens hebt gelaten .quote:Op maandag 23 juli 2012 16:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee nee dat is geen antwoord. Jij gelooft toch dat al die shit in de koran waar is? Nou, dan moet je ook dat verhaal voor waar aannemen DUS jouw god heeft de hele wereld uitgeroeid op 2 mensen na. Wie is er nu de grootste massamoordenaar aller tijden?
Ach lieve schat, kijk om je heen. Kijk/lees het nieuws.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:55 schreef JudgeJudy het volgende:
[..]
Ja, als jij met een fatsoenlijke bron komt die jouw (in mijn ogen) onzin bevestigd en niet geschreven is door een islamiet ben ik best bereid om je gelijk te geven. Mits jij natuurlijk ook bereid bent om mijn weerleggingen inhoudelijk te beantwoorden en ontkrachten.
Wederom een non-argument/dooddoener. En dan zeg je tegen mij dat ik alleen lees wat ik wil horen. Ik wacht nog steeds op je bron.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:57 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Ach lieve schat, kijk om je heen. Kijk/lees het nieuws.
Ja want een verzonnen boek bekritiseren is hetzelfde als iemand moeder een hoer noemenquote:Op maandag 23 juli 2012 16:56 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Jij hebt het over shit als je praat over de Koran.
Dat is hetzelfde als ik over je moeder praat en haar een hoer noem
Voor sommige figuren ligt dat even gevoelig. En daar gaat het fout.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:59 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ja want een verzonnen boek bekritiseren is hetzelfde als iemand moeder een hoer noemen
Jij snapt het blijkbaar ook niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:59 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ja want een verzonnen boek bekritiseren is hetzelfde als iemand moeder een hoer noemen
quote:Op maandag 23 juli 2012 16:56 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Jij hebt het over shit als je praat over de Koran.
Dat is hetzelfde als ik over je moeder praat en haar een hoer noem
Dat denk ik nou ook altijd als mensen een boek geloven dat zegt dat sperma rond je nieren gemaakt wordt, de maan aan elkaar vastgeplakt is, de aarde plat, dat de bergen bedoeld zijn om te zorgen dat er geen aardbevingen plaatsvinden en dat er onzichtbare boze geesten bestaan die je het leven zuur proberen te maken.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:56 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
haha .. ik vraag me af waar jij je hersens hebt gelaten .
Pas op er staan djinns achter je.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:03 schreef De_Ilias het volgende:
Negeer die hofstadgozer, als we inhoudelijk gaan discusseren gaat die veel zweten.
Ik voel mij prima. Dus jammer voor jequote:Op maandag 23 juli 2012 17:06 schreef stroopdoosch het volgende:
Dat ze maar mogen creperen van de honger en dorst.
quote:Op maandag 23 juli 2012 17:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Pas op er staan djinns achter je.
Wat?quote:Op maandag 23 juli 2012 16:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jouw god heeft de hele wereld uitgeroeid op 2 mensen na. Jij wint
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |