SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)![]()
Moneyball is wel goedquote:
Harold & Kumar Go To White Castlequote:
Safehouse vond ik ook niet zo super.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Harold & Kumar Go To White CastleVanmiddag begonnen aan Safehouse maar het kon me echt niet boeien.
Alsof ik die niet gezien hebquote:Op maandag 23 juli 2012 00:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Harold & Kumar Go To White CastleVanmiddag begonnen aan Safehouse maar het kon me echt niet boeien.
Baseballquote:
Ook als je niks met baseball hebt ga je de film alsnog vet vinden.. zo was het bij mij tenminstequote:Op maandag 23 juli 2012 00:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Baseball![]()
Ik wil The Departed kijken maar lijkt me ook wel saai aangezien ik al weet wat er gaat gebeuren omdat ik de orginele chinese versie al heb gezien.
Goed ritmequote:
Ik maakte maar een grapquote:Op maandag 23 juli 2012 01:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Was een grapje voor de andere xboxers![]()
Ik was een dikzak volgens hun
Ach joh, gekkie's doen gek. Altijd al zo geweest.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapMaar Geluidsysteem ging vandaag wel heel ver
twitter:mkandji10 twitterde op zondag 22-07-2012 om 22:42:57“@c0sm0fifa: @mkandji10 Congratulations with your terrific display yesterday!
” Thank you sir reageer retweet
Nice! Daten die gast!quote:Op maandag 23 juli 2012 01:09 schreef GuRBuH het volgende:
My new best friend:twitter:mkandji10 twitterde op zondag 22-07-2012 om 22:42:57“@c0sm0fifa: @mkandji10 Congratulations with your terrific display yesterday!
” Thank you sir reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |