abonnement Unibet Coolblue
pi_116127989
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:28 schreef quasimax het volgende:
Hey allemaal,

Ik ben al best lang opzoek naar een specifieke soort riem.
Hij is van (donker)bruin leer en heeft dan een grote zilveren gesp. Hier hebben jullie niet echt veel aan dus hier volgen wat plaatjes van de riem die ik zoek:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

Ik hoop dat deze foto's het een beetje hebben verduidelijkt omdat ik deze riem al heel lang wil hebben!
Al gekeken naar riemen van Petrol?
pi_116128556
Ben ik nu aan het doen! Ty alvast.
Ik heb wel een riem gevonden met de soort gesp die ik wil:

Nu nog alleen een bruine leren band..
pi_116129841
En deze van Chasin?
Deze heb ik laatst gekocht in een Chasin' winkel. Goed kwaliteit en erg mooi kleurtje (wat roder dan dat doffe bruine). Kost 20 of 25 euro, weet niet meer precies
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:14:51 #79
149959 SQ
snelle trees
pi_116129944
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:28 schreef quasimax het volgende:
Hey allemaal,

Ik ben al best lang opzoek naar een specifieke soort riem.
Hij is van (donker)bruin leer en heeft dan een grote zilveren gesp. Hier hebben jullie niet echt veel aan dus hier volgen wat plaatjes van de riem die ik zoek:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

Ik hoop dat deze foto's het een beetje hebben verduidelijkt omdat ik deze riem al heel lang wil hebben!
ga ik toch weer OCHO aanraden :D
disclaimer
pi_116131288
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 23:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ga ik toch weer OCHO aanraden :D
Je bent me heldin! Omg!

Heel, heel, heel erg bedankt! Je weet niet hoelang ik hier al naar opzoek was! :D
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:38:41 #81
149959 SQ
snelle trees
pi_116131350
:D You're very welcome!
disclaimer
pi_116131413
Morgen even me taille enzo opmeten en meteen bestellen! Can't wait :D
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:40:38 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_116131449
ik koop nooit meer ergens anders riemen sinds ik die winkel ken :D
disclaimer
pi_116131538
Ik waarschijnlijk ook niet meer dankzij jou :D
pi_116134011
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:57 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

afgeprijsd, en besteld! :9
lekker pikkesteijn ;)
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 11:25:11 #86
240618 Micson
The lonely stoner
pi_116181254
Ik wil een jas voor mijn vriendin kopen, ze heeft namelijk erg lelijke jassen. Nu heb ik een paar chicks gezien in een jas met body van zwart leer, en de mouwen een subtiel groene kleur hebben.

Het is een redelijk vaakgeziene jas in het straatbeeld, heb hem al een stuk of 5 keer gezien. Weet iemand waar ik heb kan kopen, want dan loopt mijn vriendin er ook weer eens sexy bij :)
pi_116183669
Penfield ofzo?
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
pi_116184326
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:28 schreef quasimax het volgende:
Hey allemaal,

Ik ben al best lang opzoek naar een specifieke soort riem.
Hij is van (donker)bruin leer en heeft dan een grote zilveren gesp. Hier hebben jullie niet echt veel aan dus hier volgen wat plaatjes van de riem die ik zoek:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

Ik hoop dat deze foto's het een beetje hebben verduidelijkt omdat ik deze riem al heel lang wil hebben!
Bij de wat betere kledingwinkels ( waar ze de wat duurdere, maar geen designermerken verkopen) heb je vaak heel veel van dit soort riemen. Waar ergens woon je?
pi_116190141
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 11:25 schreef Micson het volgende:
Ik wil een jas voor mijn vriendin kopen, ze heeft namelijk erg lelijke jassen. Nu heb ik een paar chicks gezien in een jas met body van zwart leer, en de mouwen een subtiel groene kleur hebben.

Het is een redelijk vaakgeziene jas in het straatbeeld, heb hem al een stuk of 5 keer gezien. Weet iemand waar ik heb kan kopen, want dan loopt mijn vriendin er ook weer eens sexy bij :)
heb je dat ook tegen haar gezegd? :P

en nu wil je dus een of andere standaard-iedereen-heeft-hem-al jas voor dr kopen? :D
pi_116197919
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 21:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]

iemand enig idee waar je zoiets vergelijkbaars in het rood kan kopen? en ik bedoel het bloesje

edit:
zoiets dus
[ afbeelding ]
http://www.zalando.nl/mor(...)d-m5821e00n-305.html

Zoiets?
pi_116217078
Ik zoek een vest van BOSS Green Label. Zit niet meer in de collectie dit jaar.. maar misschien is hij nog wel ergens anders te verkrijgen? Outlet ga ik checken, maar misschien hebben jullie tips met betrekking tot websites?
Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
pi_116321472
Ik zoek een (half) wollen herfstjas voor vrouwen. Dit idee (is mijn oude jas, maar die is nu op :'()



Met de volgende eisen:
-knopen=leuk en sjiek maar er MOET een rits onder (al dan niet zichtbaar)
-fatsoenlijke kraag, beetje comfortabel en warm ook zonder sjaal
-fatsoenlijke voorzakken om sowieso handen en het liefst nog telefoon/sleutels in te doen
-grijs of zwart
-moet taille hebben al dan niet middels een riem (hoeft niet perse maar wel perse taille)
-geen honderden euro's :P

Lijkt een 100 in een dozijn jas maar ik kan het dit jaar toch echt nergens vinden :{

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2012 20:53:48 ]
  zondag 2 september 2012 @ 22:11:12 #94
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_116326898
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 20:52 schreef heaven7 het volgende:
Ik zoek een (half) wollen herfstjas voor vrouwen. Dit idee (is mijn oude jas, maar die is nu op :'()

[ afbeelding ]

Met de volgende eisen:
-knopen=leuk en sjiek maar er MOET een rits onder (al dan niet zichtbaar)
-fatsoenlijke kraag, beetje comfortabel en warm ook zonder sjaal
-fatsoenlijke voorzakken om sowieso handen en het liefst nog telefoon/sleutels in te doen
-grijs of zwart
-moet taille hebben al dan niet middels een riem (hoeft niet perse maar wel perse taille)
-geen honderden euro's :P

Lijkt een 100 in een dozijn jas maar ik kan het dit jaar toch echt nergens vinden :{
Ik zit nu mobiel en kan niet de goede link vinden, maar anders moet je eens zoeken op de bestseller webshop. Daar heb je kleding van de merken only, vero moda, pieces, Vila en andere. Daar staat miss iets vergelijkbaars tussen.
All she wants and needs is just a little taste..
  zondag 2 september 2012 @ 22:15:27 #95
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_116327145
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 20:52 schreef heaven7 het volgende:
Ik zoek een (half) wollen herfstjas voor vrouwen. Dit idee (is mijn oude jas, maar die is nu op :'()

[ afbeelding ]

Met de volgende eisen:
-knopen=leuk en sjiek maar er MOET een rits onder (al dan niet zichtbaar)
-fatsoenlijke kraag, beetje comfortabel en warm ook zonder sjaal
-fatsoenlijke voorzakken om sowieso handen en het liefst nog telefoon/sleutels in te doen
-grijs of zwart
-moet taille hebben al dan niet middels een riem (hoeft niet perse maar wel perse taille)
-geen honderden euro's :P

Lijkt een 100 in een dozijn jas maar ik kan het dit jaar toch echt nergens vinden :{
Ik kom deze trouwens tegen:
http://nl.bestseller.com/(...)ttern=10080400_BLACK
All she wants and needs is just a little taste..
pi_116338999
He grappig! Dat was inderdaad de enige die ik zelf ook al had gevonden die me wel oke lijkt! :) Dankje voor het meezoeken. Helaas woon ik in Zweden en kost het bestellen en retourneren al 8 euro :{ Dus als ie niet goed zit is het meteen zonde geld maar ik onthou em zeker :)

edit- niet helemaal waar, ik had deze gevonden, iets langer model: http://se.bestseller.com/(...)STLEROCK&forceScope=

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2012 10:59:37 ]
  maandag 3 september 2012 @ 11:04:06 #97
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_116339161
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 10:55 schreef heaven7 het volgende:
He grappig! Dat was inderdaad de enige die ik zelf ook al had gevonden die me wel oke lijkt! :) Dankje voor het meezoeken. Helaas woon ik in Zweden en kost het bestellen en retourneren al 8 euro :{ Dus als ie niet goed zit is het meteen zonde geld maar ik onthou em zeker :)

edit- niet helemaal waar, ik had deze gevonden, iets langer model: http://se.bestseller.com/(...)STLEROCK&forceScope=
Dat is idd wat lastiger als je in Zweden woont.
Die jij hebt gevonden is ook leuk!

Misschien een domme vraag, maar heb je daar ook kledingwinkels die je in Nederland ook hebt, zoals de H&M bijv.? Of echt alleen maar totaal andere?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_116339543
H&M is Zweeds, in Stockholm zitten er 35 geloof ik :P Verder veel dezelfde winkels en een paar anderen (ginatricot, bikbok, cubus) maar ik heb al een aantal rondjes gemaakt en nog niks gevonden wat me aanspreekt :( Helaas heb ik deze jas in de Vero Moda winkels zelf niet zien hangen..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2012 11:20:43 ]
  maandag 3 september 2012 @ 16:06:30 #99
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_116347563
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 11:20 schreef heaven7 het volgende:
H&M is Zweeds, in Stockholm zitten er 35 geloof ik :P Verder veel dezelfde winkels en een paar anderen (ginatricot, bikbok, cubus) maar ik heb al een aantal rondjes gemaakt en nog niks gevonden wat me aanspreekt :( Helaas heb ik deze jas in de Vero Moda winkels zelf niet zien hangen..
Wow 35, dat moet een vriendin van mij niet horen :P
Echt zo shit he, moet je iets hebben, kom je zoiets niet tegen! Gaat bij mij ook vaak zo }:|
All she wants and needs is just a little taste..
pi_116382990
Was laatst in de Zara, wel in Luxemburg maar ik denk dat de collectie grotendeels wel hetzelfde is. Had daar een Jack gevonden die heel erg leuk was, deed me een beetje denken aan de jas die de zanger van MCR vaak draagt, maar dan minder emo. Ik zoek dus zo'n jas, maar bij de Zara zat hij niet lekker. Weet iemand hoe zoiets heet/waar ik het kan vinden?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')