abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117607178
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:12 schreef Barbapapamama het volgende:

[..]

wat maakt het uit man dan blokkeer je ze en ga je verder met je facebook-leven

maarja de meeste mensen blokkeren het niet maar gaan er gewoon over zeiken maar eigenlijk willen ze het eigenlijk toch zien

mensen :')
Daarom KLB.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 22:13:34 #102
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_117607229
quote:
14s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:12 schreef Oerbeer het volgende:

[..]

Daarom KLB.
daarom reageer ik erop omdat het klb zit en ze mogen klagen van mij maar ik mag er een reactie opgeven

dat heb ik zojuist gedaan

het was me een genoegen , herr oerbeertje.
pi_117607301
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:58 schreef Spies het volgende:
Ik vind je een beetje verzuurd TS.
Ik vind TS helder van geest en realistisch ingesteld.

Leven is niet altijd even gezellig. De geforceerde mededelingen op Facebook worden veroorzaakt door het "ik moet laten zien dat ik spontaan, gezellig ben en veel vrienden heb" motief.

Lekker alles op Facebook zetten en daarna geen gesprekstof meer hebben als je elkaar in het echt tegenkomt. Als je elkaar in het echt ziet natuurlijk, maar als dat gebeurt zitten ze alsnog allemaal in hun telefoon.

Laatste verjaardag ben ik na een 15 minuten weggegaan omdat iedereen op de BB en iPhone bezig was en er geen normaal gesprek meer gevoerd kan worden.. dan is iedereen ineens selectief verontwaardigd en ben ik degene die niet spoort.

Wat mij betreft krijgen de servers van elk Facebook-achtig ding terminale kanker en hoop dat binnen korte tijd die teringzooi verdwijnt.
pi_117607538
Terechte klacht, dat soort mensen mogen een voorbeeld nemen aan KLB'ers.
Niet zomaar een schaap, nee, een FOK!-schaap
pi_117607660
Al die autisten die Facebook te serieus nemen. Je MOET er niet op kijken wat anderen doen, als je klaagt over wat andere op FB zetten heb je zelf geen leven. Ik kan me er echt niet druk over maken.

Facebook is niet meer dan showbizz voor de common folks, en entertainment als je een dood uurtje hebt. Onderweg bent, wilt Soggen etc etc. Tot slot gebruiken veel het als online dagboek en omdat het nou eenmaal je virtuele visitekaartje is.

Heb er plezier mee maar neem het niet te serieus :)
pi_117607723
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:13 schreef Barbapapamama het volgende:

[..]

daarom reageer ik erop omdat het klb zit en ze mogen klagen van mij maar ik mag er een reactie opgeven

dat heb ik zojuist gedaan

het was me een genoegen , herr oerbeertje.
Ja. Oké man.
pi_117607790
quote:
13s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:20 schreef LethalNinja het volgende:
Al die autisten die Facebook te serieus nemen. Je MOET er niet op kijken wat anderen doen, als je klaagt over wat andere op FB zetten heb je zelf geen leven. Ik kan me er echt niet druk over maken.

Facebook is niet meer dan showbizz voor de common folks, en entertainment als je een dood uurtje hebt. Onderweg bent, wilt Soggen etc etc. Tot slot gebruiken veel het als online dagboek en omdat het nou eenmaal je virtuele visitekaartje is.

Heb er plezier mee maar neem het niet te serieus :)
Mensen die op Facebook zitten zijn juist de autisten. Enig normale vorm van communicatie is in de fanatieke gebruikersgroep compleet verstoord.

Edit;

Een kleine uitleg omtrent autisme,

Een autist is niet in staat normaal contact met mensen te maken en reageert niet op sociale signalen. (Alles buiten Facebook om op een sociale communiceren is eng) Hij of zij is sterk op zichzelf gericht en afgesloten voor de buitenwereld. (Ikke, ikke, ikke en verder alleen alles laten zien op Facebook, like my status etc.) Bezigheden en interesses zijn beperkt, motorische handelingen worden vaak herhaald, zoals het fladderen met de handen. (Of Duckfaces maken) Het denken is weinig creatief en het lukt slecht problemen op te lossen. (Allemaal dezelfde bagger rondspammen en problemen worden niet opgelost, alleen medegedeeld)

[ Bericht 12% gewijzigd door LangeJan op 04-10-2012 22:29:09 ]
pi_117608511
Facebook :')

Ik ben 21, 90% van de mensen die ik ken heeft Facebook, ik val dan ook onder die 10% die het niet heeft.

Zegt iemand tegen je: ''Ik voeg je wel toe op Facebook''
Vertel je ze dat je geen Facebook hebt, dan wordt je aangekeken net of je een zolderautist eersteklas bent, en gewoon afgemaakt moet worden. :')
Putin for President _O_
pi_117611299
quote:
14s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:22 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Mensen die op Facebook zitten zijn juist de autisten. Enig normale vorm van communicatie is in de fanatieke gebruikersgroep compleet verstoord.

Edit;

Een kleine uitleg omtrent autisme,

Een autist is niet in staat normaal contact met mensen te maken en reageert niet op sociale signalen. (Alles buiten Facebook om op een sociale communiceren is eng) Hij of zij is sterk op zichzelf gericht en afgesloten voor de buitenwereld. (Ikke, ikke, ikke en verder alleen alles laten zien op Facebook, like my status etc.) Bezigheden en interesses zijn beperkt, motorische handelingen worden vaak herhaald, zoals het fladderen met de handen. (Of Duckfaces maken) Het denken is weinig creatief en het lukt slecht problemen op te lossen. (Allemaal dezelfde bagger rondspammen en problemen worden niet opgelost, alleen medegedeeld)

Als je iemand wilt corrigeren, doe het dan goed. In het autisme spectrum zijn verschillende vormen, van klassiek autisme (komt met vlagen in de buurt van je beschrijving) tot asperger (hoogbegaafden die vaak een goede baan hebben). Het ikke, ikke, ikke is eerder vooral narcistisch dan autistisch. Narcisme is trouwens ook het beste synoniem voor Facebook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')