Zij ligt te slapen nu, dude. Ik weet niet wat voor een vête jij denkt uit te vechten op jouw leeftijd met haar?quote:Op maandag 23 juli 2012 01:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Staal/Stali wat leuk dat je nu ook al post onder het account van je vriendje.
Gaat het verder wel goed met jullie en al jullie persoonlijkheden?
Wat heeft leeftijd er mee te maken? Heb jij ook al iets tegen babyboomers?quote:Op maandag 23 juli 2012 01:09 schreef Ryan3 het volgende:
Zij ligt te slapen nu, dude. Ik weet niet wat voor een vête jij denkt uit te vechten op jouw leeftijd met haar?
Nee, ik heb niets tegen babyboomers nee. Maar dat meideke van mij is 20 jaar jonger dan jij dus, trek het even in perspectief. Ik weet ook verder niet wat jullie beef is, maar ik ben iig niet haar. En, ja ik vind dit programma een hoog snobisme gehalte hebben. Het heeft zijn tijd voorbij gestreefd. Iedereen kan nu zelf zijn eigen zomergastenavond invullen. Dankzij internet (je kunt alles opzoeken nl..) En waarom is zo'n lutser die ze uitnodigen zoveel interessanter dan jij bijv.? Ze zijn niet interessanter dan jij, golfer...quote:Op maandag 23 juli 2012 01:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat heeft leeftijd er mee te maken? Heb jij ook al iets tegen babyboomers?
Meeste wel, hoe vaak kijk je er nog naar?quote:Op maandag 23 juli 2012 01:22 schreef sig000 het volgende:
TV gewoon helemaal stoppen, allemaal ouwe koeien uit de sloot gedoe.
Bij mij is BBC2 al weg & andere zenders ook, maar ik gebruik tv doorgaans alleen om naar journaal te kijken en er gedownloade films en series mee af te spelen.quote:
Van die hanggordijnen heb we in de keuken.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bij ons hangen alleen de ondergordijnen.
Ik ben ook de baas niet hè.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Van die hanggordijnen heb we in de keuken.
Precies, dan kunnen wij nu even vrij-FOK!ken, zo is het ook.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je moet een vrouw de ruimte geven daar waar het kan.
Kut,daar gaan de kijkcijfersquote:Op maandag 23 juli 2012 00:59 schreef Ryan3 het volgende:
Na 24 jaar ben ik ik er mee gestopt, met zomergasten, het is alleen nog maar puur snobisme om dit te volgen.
En Sesamstraat ?quote:Op maandag 23 juli 2012 01:18 schreef Ryan3 het volgende:
Net zoals ze trouwens moeten stoppen met DWDD
En P&W.
Ik kijk Zomergasten voornamelijk om getipt te worden over toffe films, series, documentaires en muziek. Zoals gisteren Quest For Fire, ik had nooit geweten dat die film bestond als ik alleen maar m'n eigen favoriete clipjes op YouTube was blijven bekijken.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En, ja ik vind dit programma een hoog snobisme gehalte hebben. Het heeft zijn tijd voorbij gestreefd. Iedereen kan nu zelf zijn eigen zomergastenavond invullen. Dankzij internet (je kunt alles opzoeken nl..) En waarom is zo'n lutser die ze uitnodigen zoveel interessanter dan jij bijv.?
Wat een onzinargument. Volgens mij gaat het om de combinatie van fragmenten en gesprek met een gast die daar een verhaal bij te vertellen heeft. Het feit dat je op internet alles kunt opzoeken doet daar geen enkele afbreuk aan.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
ik vind dit programma een hoog snobisme gehalte hebben. Het heeft zijn tijd voorbij gestreefd. Iedereen kan nu zelf zijn eigen zomergastenavond invullen. Dankzij internet (je kunt alles opzoeken nl..) En P&W.
En eentje met een heel hoog snobgehalte ook nog eens.quote:
Er was sowieso nog teveel concurrentie op andere zenders denk ik.quote:
Vorig jaar was Marc Marie Huijbrechts de eerste gast ...toen keken 803.000 kijkers.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:48 schreef Mike het volgende:
603.000 kijkers is best aardig. Het is sowieso een stuk beter dan de twee laatste afleveringen (de laatste van de vorige zomer scoorde zelfs maar 285.000 kijkers).
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:51 schreef Weltschmerz het volgende:
Positief vond ik de interviewer, dat is gewoon een vakman en dat merk je, hoeft niet per se maar het heeft wel voordelen. De richting die het programma op lijkt te willen spreekt me ook wel aan, het was niet al te introspectief en voor zover het dat was was het veel in relatie to zijn vak en zijn en blik op de wereld. Ook mag het weer een beetje elitair zijn en ze spotten met zijn tweeen enigzins met de vervlakking van de laatste jaren.
Maar ik vond de fragmenten best leuk maar ook weer niet heel leuk. En de gast sprak me niet zo aan. Ik heb heel veel respect voor Vrienten hoor, het is ook zeker iemand die nadenkt. Maar het is een erg zachtaardige man met wie je volgens mij alleen maar een vriendelijk gesprek kunt hebben. Persoonlijk kijk ik liever naar een provocateur, een branieschopper, een rebel, een haantje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |