abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115197503
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:54 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

nou hopen dat de TS nog actief is hier, en anders morgen ff een topic report maken ;)
Ik zit er vrijwel altijd in, ik ben Ukko btw. :P
pi_115198720
Ik wil binnenkort ook wel ff samenspelen met een paar FOK!ers! En voor in de nieuwe OP is het misschien wel handig om playernames te zetten of een aantal goede servers en teamspeak?
pi_115248691
laatste deel van mijn reeks is klaar:
pi_115249403
Vandaag ook moest ik me broertje redden van zombies, nadat ik een raam kapot geschoten had werd ik gechased door 3 zombies, ik was al low blood en ging van 4K na 700 blood, lig nu met bloodbags en medical shit zowat nou aan de kust hopen dat een van me vrienden daar langs komt :(
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 18:24:52 #245
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_115249560
quote:
DayZ van modificatie naar volledige game

Het online zombiespel DayZ wordt uitgewerkt tot volwaardige pc-game. Gamers kunnen een vroege versie tegen gereduceerd tarief kopen. Naarmate de productie van het spel vordert gaat de prijs omhoog. Dat heeft bedenker Dean Hall dinsdag bekendgemaakt. Een reeds beschikbare versie van het spel is door een miljoen spelers gespeeld.

DayZ volgt het verdienmodel dat ook gehanteerd werd voor de bouwgame Minecraft. Nog voordat dit spel was afgerond, hadden al bijna twee miljoen gamers geld gegeven aan de makers. In samenwerking met gamebedrijf Bohemia Interactive hanteert Hall nu een zelfde model.

DayZ werd vier maanden geleden uitgegeven als gratis modificatie voor het schietspel ARMA II. Bij een dergelijke aanpassing worden de spelregels en de grafische aspecten van een game veranderd. Inmiddels heeft een miljoen spelers DayZ gespeeld en is het uitgegroeid tot een van de populairste pc-spellen van dit moment.
:7
pi_115263138
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 18:03 schreef corkydiggles het volgende:
Leuk gedaan, maar om je filmpje interessant te maken moet je niet te lang 1 tempo muziek aanhouden. Vooral het hele 'epische' is er na een aantal seconde al af..
pi_115263379
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:55 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ik wil binnenkort ook wel ff samenspelen met een paar FOK!ers! En voor in de nieuwe OP is het misschien wel handig om playernames te zetten of een aantal goede servers en teamspeak?
Goed idee
pi_115264409
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 18:03 schreef corkydiggles het volgende:
Vet filmpje. Het nummer wat er inzit doet ook een beetje overkomen als een nummer dat in een andere film zit, waarbij mensen achtervolgd worden door mensen en dat je een soortgelijk nummer hoort en af en toe zo'n zombie geluid tussendoor. Nice job
pi_115266522
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 22:19 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Leuk gedaan, maar om je filmpje interessant te maken moet je niet te lang 1 tempo muziek aanhouden. Vooral het hele 'epische' is er na een aantal seconde al af..
.

True, mee eens.
Alleen is bij mijn serie meer combo van een lekker downtempo epische nummer met een combo van mooi (panoramische) shots en klein beetje verhaal.
Als meer storytelling type film was geef ik je zeker gelijk.
Maar dat was niet mijn bedoeling met deze reeks.
pi_115273541
Kan iemand mij vertellen waar ik de heli crash site ten zuiden van mogilevka kan vinden?
ben ten zuiden aangekomen waar die zou moeten zijn maar er is niks te vinden. :?
pi_115273965
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 00:55 schreef PennyWise84 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik de heli crash site ten zuiden van mogilevka kan vinden?
ben ten zuiden aangekomen waar die zou moeten zijn maar er is niks te vinden. :?
heli crash sites spawnen random op spawn heli crash spawn plekken.
pi_115274761
Welke opties beinvloeden je viewingdistance?
pi_115274847
viewing distance in options>graphics lijkt me.

on terug te komen op die heli crash sites.
server hoppen kan dus betekenen dat er een crash site voor je neus spawnt?
pi_115279564

Voor de zombie fans, de walking dead fans, of gewoon de gamers onder ons is er een nieuwe mod uitgekomen die het zombie genre op een totaal nieuwe manier uitvoert.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trailers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
instructies en tips
SPOILER
de map
http://dayzmap.com/
hier een map waar veel loot locaties staan aangegeven
(wie heeft die andere map waar ook voertuigen en dat soort dingetjes opstaan?)

FOK!
Teamspeakserver: kthnxbai.info
FOK!-naam -- TS-naam--skype-naam
Bozz187 -- Bozz187 --- vraag maar op teamspeak ;)
Murdera--Ukko ---

en nog een paar kleine regeltjes
1: in samenspel met andere fokkers, mekaar niet afknallen of beroven
2: probeer loot zo eerlijk mogelijk te verdelen
3:deel eten,drinken en medische vooraad met elkaar
pi_115279571
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:06 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]

Voor de zombie fans, de walking dead fans, of gewoon de gamers onder ons is er een nieuwe mod uitgekomen die het zombie genre op een totaal nieuwe manier uitvoert.
SPOILER
Trailers
SPOILER
instructies en tips
SPOILER
de map
http://dayzmap.com/
hier een map waar veel loot locaties staan aangegeven
(wie heeft die andere map waar ook voertuigen en dat soort dingetjes opstaan?)

FOK!
Teamspeakserver: kthnxbai.info
FOK!-naam -- TS-naam--skype-naam
Bozz187 -- Bozz187 --- vraag maar op teamspeak ;)
Murdera--Ukko ---

en nog een paar kleine regeltjes
1: in samenspel met andere fokkers, mekaar niet afknallen of beroven
2: probeer loot zo eerlijk mogelijk te verdelen
3:deel eten,drinken en medische vooraad met elkaar
nieuwe OP?? of zeggen jullie oprotten met die troep die ik neer heb gezet
pi_115279949
sweet, ik heb een map die aangeeft waar de heli spawnt op een server :9~
  woensdag 8 augustus 2012 @ 11:18:26 #258
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_115281602
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:07 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

Is wel makkelijk.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_115281819
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:07 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

Goede OP. _O_
Misschien nog een goede betrouwbare server om gelijk te kunnen joinen?
pi_115284577
Er zijn duizenden "betrouwbare" servers? :P
Conscience do cost.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:34:00 #261
182073 invine
blablabla etc.
pi_115288978
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:22 schreef Bozz187 het volgende:
sweet, ik heb een map die aangeeft waar de heli spawnt op een server :9~
Waar die op welk moment spawned of waar ze kunnen spawnen?
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_115289590
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:44 schreef ems. het volgende:
Er zijn duizenden "betrouwbare" servers? :P
Ik bedoel een die meestal zonder hackers enzo is, waar de meeste fokkers meestal op spelen. :P
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:49:53 #263
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_115289723
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:47 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik bedoel een die meestal zonder hackers enzo is, waar de meeste fokkers meestal op spelen. :P
LU172, het probleem is dat die GMT-0 is of iets, dus zodra de avond valt gaat iedereen op zoek daar daytime severs, GMT-9 enzo. Of we moeten 2 servers uitkiezen, 1 voor overdag en 1 voor s'avonds, waar het dan alsnog licht is. Of we wachten totdat het een standalone game is geworden om er een puik OP van te maken. :P
pi_115289832
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:49 schreef Chef_M het volgende:

[..]

LU172, het probleem is dat die GMT-0 is of iets, dus zodra de avond valt gaat iedereen op zoek daar daytime severs, GMT-9 enzo. Of we moeten 2 servers uitkiezen, 1 voor overdag en 1 voor s'avonds, waar het dan alsnog licht is. Of we wachten totdat het een standalone game is geworden om er een puik OP van te maken. :P
lu172 gaat de 11de offline, en zoals ik lees uit het bericht bij joinen is het permanent
pi_115289859
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:34 schreef invine het volgende:

[..]

Waar die op welk moment spawned of waar ze kunnen spawnen?
waar die kan spawnen maar helemaal klopt het ook niet, want was naar een heli chrashsite gelopen, kom ik daar eindelijk aan, is er niks neergestort
pi_115289881
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:49 schreef Chef_M het volgende:

[..]

2 servers lijkt me een goed idee. :)
pi_115289900
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:54 schreef Murdera het volgende:

[..]

2 servers lijkt me een goed idee. :)
roep maar ik edit ze wel ff in de post
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:56:13 #268
182073 invine
blablabla etc.
pi_115289946
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:53 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

waar die kan spawnen maar helemaal klopt het ook niet, want was naar een heli chrashsite gelopen, kom ik daar eindelijk aan, is er niks neergestort
Dacht al, ja die map(s) zijn vrij bekend hoor ;) en ze kloppen ook niet echt, je moet gewoon onthouden waar bepaalde heli's kunnen liggen en dan als je een auto hebt (te voet is het niet te doen) er rondjes rijden en looten!
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_115290120
maar iemand atm bezig met dayz?
pi_115299148
Ik ben nog nooit een werkend voertuig tegengekomen, behalve een fiets (!) op mijn eerste dag spelen. :'(
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')