Ik zit er vrijwel altijd in, ik ben Ukko btw.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:54 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nou hopen dat de TS nog actief is hier, en anders morgen ff een topic report maken
quote:DayZ van modificatie naar volledige game
Het online zombiespel DayZ wordt uitgewerkt tot volwaardige pc-game. Gamers kunnen een vroege versie tegen gereduceerd tarief kopen. Naarmate de productie van het spel vordert gaat de prijs omhoog. Dat heeft bedenker Dean Hall dinsdag bekendgemaakt. Een reeds beschikbare versie van het spel is door een miljoen spelers gespeeld.
DayZ volgt het verdienmodel dat ook gehanteerd werd voor de bouwgame Minecraft. Nog voordat dit spel was afgerond, hadden al bijna twee miljoen gamers geld gegeven aan de makers. In samenwerking met gamebedrijf Bohemia Interactive hanteert Hall nu een zelfde model.
DayZ werd vier maanden geleden uitgegeven als gratis modificatie voor het schietspel ARMA II. Bij een dergelijke aanpassing worden de spelregels en de grafische aspecten van een game veranderd. Inmiddels heeft een miljoen spelers DayZ gespeeld en is het uitgegroeid tot een van de populairste pc-spellen van dit moment.
Leuk gedaan, maar om je filmpje interessant te maken moet je niet te lang 1 tempo muziek aanhouden. Vooral het hele 'epische' is er na een aantal seconde al af..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:03 schreef corkydiggles het volgende:
laatste deel van mijn reeks is klaar:
Goed ideequote:Op maandag 6 augustus 2012 18:55 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ik wil binnenkort ook wel ff samenspelen met een paar FOK!ers! En voor in de nieuwe OP is het misschien wel handig om playernames te zetten of een aantal goede servers en teamspeak?
Vet filmpje. Het nummer wat er inzit doet ook een beetje overkomen als een nummer dat in een andere film zit, waarbij mensen achtervolgd worden door mensen en dat je een soortgelijk nummer hoort en af en toe zo'n zombie geluid tussendoor. Nice jobquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:03 schreef corkydiggles het volgende:
laatste deel van mijn reeks is klaar:
.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Leuk gedaan, maar om je filmpje interessant te maken moet je niet te lang 1 tempo muziek aanhouden. Vooral het hele 'epische' is er na een aantal seconde al af..
heli crash sites spawnen random op spawn heli crash spawn plekken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:55 schreef PennyWise84 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik de heli crash site ten zuiden van mogilevka kan vinden?
ben ten zuiden aangekomen waar die zou moeten zijn maar er is niks te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrailersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.instructies en tipsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de map
http://dayzmap.com/
hier een map waar veel loot locaties staan aangegeven
(wie heeft die andere map waar ook voertuigen en dat soort dingetjes opstaan?)
FOK!
Teamspeakserver: kthnxbai.info
FOK!-naam -- TS-naam--skype-naam
Bozz187 -- Bozz187 --- vraag maar op teamspeak
Murdera--Ukko ---
en nog een paar kleine regeltjes
1: in samenspel met andere fokkers, mekaar niet afknallen of beroven
2: probeer loot zo eerlijk mogelijk te verdelen
3:deel eten,drinken en medische vooraad met elkaar![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:06 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de zombie fans, de walking dead fans, of gewoon de gamers onder ons is er een nieuwe mod uitgekomen die het zombie genre op een totaal nieuwe manier uitvoert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrailersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.instructies en tipsnieuwe OP?? of zeggen jullie oprotten met die troep die ik neer heb gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de map
http://dayzmap.com/
hier een map waar veel loot locaties staan aangegeven
(wie heeft die andere map waar ook voertuigen en dat soort dingetjes opstaan?)
FOK!
Teamspeakserver: kthnxbai.info
FOK!-naam -- TS-naam--skype-naam
Bozz187 -- Bozz187 --- vraag maar op teamspeak
Murdera--Ukko ---
en nog een paar kleine regeltjes
1: in samenspel met andere fokkers, mekaar niet afknallen of beroven
2: probeer loot zo eerlijk mogelijk te verdelen
3:deel eten,drinken en medische vooraad met elkaar![]()
Is wel makkelijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nieuwe OP?? of zeggen jullie oprotten met die troep die ik neer heb gezet's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Goede OP.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nieuwe OP?? of zeggen jullie oprotten met die troep die ik neer heb gezet
Misschien nog een goede betrouwbare server om gelijk te kunnen joinen?![]()
Waar die op welk moment spawned of waar ze kunnen spawnen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:22 schreef Bozz187 het volgende:
sweet, ik heb een map die aangeeft waar de heli spawnt op een serverIk drink nooit meer! maar ook niet minder.![]()
Ik bedoel een die meestal zonder hackers enzo is, waar de meeste fokkers meestal op spelen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:44 schreef ems. het volgende:
Er zijn duizenden "betrouwbare" servers?![]()
![]()
LU172, het probleem is dat die GMT-0 is of iets, dus zodra de avond valt gaat iedereen op zoek daar daytime severs, GMT-9 enzo. Of we moeten 2 servers uitkiezen, 1 voor overdag en 1 voor s'avonds, waar het dan alsnog licht is. Of we wachten totdat het een standalone game is geworden om er een puik OP van te maken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik bedoel een die meestal zonder hackers enzo is, waar de meeste fokkers meestal op spelen.![]()
![]()
lu172 gaat de 11de offline, en zoals ik lees uit het bericht bij joinen is het permanentquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:49 schreef Chef_M het volgende:
[..]
LU172, het probleem is dat die GMT-0 is of iets, dus zodra de avond valt gaat iedereen op zoek daar daytime severs, GMT-9 enzo. Of we moeten 2 servers uitkiezen, 1 voor overdag en 1 voor s'avonds, waar het dan alsnog licht is. Of we wachten totdat het een standalone game is geworden om er een puik OP van te maken.![]()
waar die kan spawnen maar helemaal klopt het ook niet, want was naar een heli chrashsite gelopen, kom ik daar eindelijk aan, is er niks neergestortquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:34 schreef invine het volgende:
[..]
Waar die op welk moment spawned of waar ze kunnen spawnen?![]()
2 servers lijkt me een goed idee.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:49 schreef Chef_M het volgende:
[..]
LU172, het probleem is dat die GMT-0 is of iets, dus zodra de avond valt gaat iedereen op zoek daar daytime severs, GMT-9 enzo. Of we moeten 2 servers uitkiezen, 1 voor overdag en 1 voor s'avonds, waar het dan alsnog licht is. Of we wachten totdat het een standalone game is geworden om er een puik OP van te maken.![]()
![]()
roep maar ik edit ze wel ff in de postquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
2 servers lijkt me een goed idee.![]()
Dacht al, ja die map(s) zijn vrij bekend hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:53 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
waar die kan spawnen maar helemaal klopt het ook niet, want was naar een heli chrashsite gelopen, kom ik daar eindelijk aan, is er niks neergestorten ze kloppen ook niet echt, je moet gewoon onthouden waar bepaalde heli's kunnen liggen en dan als je een auto hebt (te voet is het niet te doen) er rondjes rijden en looten!
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: