Is die Battleeye error fataal voor de game? Zoniet, gewoon negeren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:24 schreef aequus het volgende:
Ok ik heb nu combined ops; ik krijg nu alleen 2 errors:
1 Batlleye failed to initialize
2 missing dayz.code dayz. etc
ik heb al vanalles gedaan met tuts enzo maar niks werkt!!
ps niet dayz servers werken wel
Random spawns zijn random. Ik denk dat je in de supermarkt nog de meeste kans hebt, maar over het algemeen heb ik nooit een map gevonden in electro.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:57 schreef PennyWise84 het volgende:
sorry mss een n00bvraag maar waar kan je een map vinden in elektrozavodsk?
Een map is toch niet vrij zeldzaam? In de wat grotere steden vind je best snel een map, hoeft geeneens elektro ofzo te zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:00 schreef ems. het volgende:
[..]
Random spawns zijn random. Ik denk dat je in de supermarkt nog de meeste kans hebt, maar over het algemeen heb ik nooit een map gevonden in electro.
Sterker nog, ik heb pas onlangs mijn eerste map gevonden. Die dingen zijn vrij zeldzaam.
Tot die tijd:
http://dayzdb.com/map
Beste tip als je in de buurt bent, een supermarkt kan je alles in vinden als hij nog niet geraid is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:00 schreef ems. het volgende:
[..]
Random spawns zijn random. Ik denk dat je in de supermarkt nog de meeste kans hebt, maar over het algemeen heb ik nooit een map gevonden in electro.
Sterker nog, ik heb pas onlangs mijn eerste map gevonden. Die dingen zijn vrij zeldzaam.
Tot die tijd:
http://dayzdb.com/map
Oftewel je hebt wel een map nodig, jij gebruikt hem alleen niet via het spel zelf, maar via een externe manier.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:29 schreef norrie13 het volgende:
map heb je niks aan, pas als je een GPS erbij hebt.
ik gebruik altijd de map op me ipad. 50+ uur wist ik alleen de eerste 4 uur niet echt waar ik was.
voor de rest weet ik precies waar ik ben,.
ik doelde op een map vinden ingame.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:30 schreef jespertje het volgende:
[..]
Oftewel je hebt wel een map nodig, jij gebruikt hem alleen niet via het spel zelf, maar via een externe manier.
Ik ben erachter waardoor het kwam; ik moest de beta .exe uit extensions/beta halen en in de arma 2 folder zetten[ ik heb de oude .exe als backup bewaart]quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:26 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Is die Battleeye error fataal voor de game? Zoniet, gewoon negeren.
En weet je zeker dat je de setup van DayZ goed hebt afgesloten? Gebruik je ingame, Six of DayZ commander of iets?
Laatstgenoemde kan aan de servers zelf liggen. Als ik jou was zou ik DayZ Commander downloaden, en dan rechtsboven kan je op 'Versions' klikken en zien welke versies jij hebt van ARMA2 en DayZ, zonodig meteen updaten. Vaak last van gehad wat jij noemt, maar is een kwestie van verder zoeken met servers.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:38 schreef aequus het volgende:
[..]
Ik ben erachter waardoor het kwam; ik moest de beta .exe uit extensions/beta halen en in de arma 2 folder zetten[ ik heb de oude .exe als backup bewaart]
nu zit ik met het eeuwige ''loading'' screen[zonder balk]
op de server stond de versie opgeschreven en ik had dezelfde, ik wacht wel totdat arma 2 en dayz weer worden geupdate want onthoud ze zitten nog in alpha stagequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:58 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Laatstgenoemde kan aan de servers zelf liggen. Als ik jou was zou ik DayZ Commander downloaden, en dan rechtsboven kan je op 'Versions' klikken en zien welke versies jij hebt van ARMA2 en DayZ, zonodig meteen updaten. Vaak last van gehad wat jij noemt, maar is een kwestie van verder zoeken met servers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:14 schreef MaxC het volgende:
Lijkt me echt een fantastische game, ben een groot zombie-fan en dit concept is natuurlijk een natte doom. Vrees alleen dat ik hem niet kan spelen op mijn laptop. Wat denken jullie, zou het nog lukken met alles op low etc.?
Specsik denk dat hij het heel moeilijk gaat krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar probeer eerst arma2 free uit. dan weet je het wel zeker.
is gratis
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:14 schreef MaxC het volgende:
Lijkt me echt een fantastische game, ben een groot zombie-fan en dit concept is natuurlijk een natte doom. Vrees alleen dat ik hem niet kan spelen op mijn laptop. Wat denken jullie, zou het nog lukken met alles op low etc.?
SpecsZelf speel ik ook met alles op Low, want anders loopt het spel niet vloeiend genoeg. Tenzij ik maar met 20-30 fps wil spelen. Best apart, aangezien ik speel met het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i7 920 @ 3.37 GHz
GeForce GTX 570
Rampage 3 Extreme
6 GB RAM
Zal het aan de alpha van deze mod liggen, of is de engine van Arma 2 (nog) niet geoptimaliseerd?
Ik heb een monster PC en en speel DayZ op high settings, behalve shadow moet ik op low zetten anders heb ik een flinke framedrop. Dus weet niet of dat klopt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:16 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat je shadows beter op high kunt zetten omdat ze anders berekend worden door de CPU ipv de GPU.
Ligt aan je graphic settings, heb ik ook weleens gehad, alleen niet zo erg. Even verder tweaken in de opties denk ik.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:38 schreef MaxC het volgende:
Ik moet zeggen dat de performance verder prima is is maar Arma 2 en dus ook Day Z is grafisch nogal verneukt. Ik zie erg veel artifacts
[ afbeelding ]
Mijn videokaart zit boven de minimum requirements, laatste drivers geïnstalleerd en directx 11 ook. Iemand enig idee hoe je dit oplost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |