abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115273965
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 00:55 schreef PennyWise84 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik de heli crash site ten zuiden van mogilevka kan vinden?
ben ten zuiden aangekomen waar die zou moeten zijn maar er is niks te vinden. :?
heli crash sites spawnen random op spawn heli crash spawn plekken.
pi_115274761
Welke opties beinvloeden je viewingdistance?
pi_115274847
viewing distance in options>graphics lijkt me.

on terug te komen op die heli crash sites.
server hoppen kan dus betekenen dat er een crash site voor je neus spawnt?
pi_115279564

Voor de zombie fans, de walking dead fans, of gewoon de gamers onder ons is er een nieuwe mod uitgekomen die het zombie genre op een totaal nieuwe manier uitvoert.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trailers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
instructies en tips
SPOILER
de map
http://dayzmap.com/
hier een map waar veel loot locaties staan aangegeven
(wie heeft die andere map waar ook voertuigen en dat soort dingetjes opstaan?)

FOK!
Teamspeakserver: kthnxbai.info
FOK!-naam -- TS-naam--skype-naam
Bozz187 -- Bozz187 --- vraag maar op teamspeak ;)
Murdera--Ukko ---

en nog een paar kleine regeltjes
1: in samenspel met andere fokkers, mekaar niet afknallen of beroven
2: probeer loot zo eerlijk mogelijk te verdelen
3:deel eten,drinken en medische vooraad met elkaar
pi_115279571
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:06 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]

Voor de zombie fans, de walking dead fans, of gewoon de gamers onder ons is er een nieuwe mod uitgekomen die het zombie genre op een totaal nieuwe manier uitvoert.
SPOILER
Trailers
SPOILER
instructies en tips
SPOILER
de map
http://dayzmap.com/
hier een map waar veel loot locaties staan aangegeven
(wie heeft die andere map waar ook voertuigen en dat soort dingetjes opstaan?)

FOK!
Teamspeakserver: kthnxbai.info
FOK!-naam -- TS-naam--skype-naam
Bozz187 -- Bozz187 --- vraag maar op teamspeak ;)
Murdera--Ukko ---

en nog een paar kleine regeltjes
1: in samenspel met andere fokkers, mekaar niet afknallen of beroven
2: probeer loot zo eerlijk mogelijk te verdelen
3:deel eten,drinken en medische vooraad met elkaar
nieuwe OP?? of zeggen jullie oprotten met die troep die ik neer heb gezet
pi_115279949
sweet, ik heb een map die aangeeft waar de heli spawnt op een server :9~
  woensdag 8 augustus 2012 @ 11:18:26 #258
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_115281602
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:07 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

Is wel makkelijk.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_115281819
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:07 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

Goede OP. _O_
Misschien nog een goede betrouwbare server om gelijk te kunnen joinen?
pi_115284577
Er zijn duizenden "betrouwbare" servers? :P
Conscience do cost.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:34:00 #261
182073 invine
blablabla etc.
pi_115288978
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:22 schreef Bozz187 het volgende:
Waar die op welk moment spawned of waar ze kunnen spawnen?
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_115289590
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:44 schreef ems. het volgende:
Er zijn duizenden "betrouwbare" servers? :P
Ik bedoel een die meestal zonder hackers enzo is, waar de meeste fokkers meestal op spelen. :P
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:49:53 #263
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_115289723
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:47 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik bedoel een die meestal zonder hackers enzo is, waar de meeste fokkers meestal op spelen. :P
LU172, het probleem is dat die GMT-0 is of iets, dus zodra de avond valt gaat iedereen op zoek daar daytime severs, GMT-9 enzo. Of we moeten 2 servers uitkiezen, 1 voor overdag en 1 voor s'avonds, waar het dan alsnog licht is. Of we wachten totdat het een standalone game is geworden om er een puik OP van te maken. :P
pi_115289832
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:49 schreef Chef_M het volgende:

[..]

LU172, het probleem is dat die GMT-0 is of iets, dus zodra de avond valt gaat iedereen op zoek daar daytime severs, GMT-9 enzo. Of we moeten 2 servers uitkiezen, 1 voor overdag en 1 voor s'avonds, waar het dan alsnog licht is. Of we wachten totdat het een standalone game is geworden om er een puik OP van te maken. :P
lu172 gaat de 11de offline, en zoals ik lees uit het bericht bij joinen is het permanent
pi_115289859
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:34 schreef invine het volgende:

[..]

Waar die op welk moment spawned of waar ze kunnen spawnen?
waar die kan spawnen maar helemaal klopt het ook niet, want was naar een heli chrashsite gelopen, kom ik daar eindelijk aan, is er niks neergestort
pi_115289881
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:49 schreef Chef_M het volgende:

[..]

2 servers lijkt me een goed idee. :)
pi_115289900
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:54 schreef Murdera het volgende:

[..]

2 servers lijkt me een goed idee. :)
roep maar ik edit ze wel ff in de post
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:56:13 #268
182073 invine
blablabla etc.
pi_115289946
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:53 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

waar die kan spawnen maar helemaal klopt het ook niet, want was naar een heli chrashsite gelopen, kom ik daar eindelijk aan, is er niks neergestort
Dacht al, ja die map(s) zijn vrij bekend hoor ;) en ze kloppen ook niet echt, je moet gewoon onthouden waar bepaalde heli's kunnen liggen en dan als je een auto hebt (te voet is het niet te doen) er rondjes rijden en looten!
pi_115290120
maar iemand atm bezig met dayz?
pi_115299148
Ik ben nog nooit een werkend voertuig tegengekomen, behalve een fiets (!) op mijn eerste dag spelen. :'(
Conscience do cost.
pi_115299183
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 18:09 schreef ems. het volgende:
Ik ben nog nooit een werkend voertuig tegengekomen, behalve een fiets (!) op mijn eerste dag spelen. :'(
haha die fiets ja, en die heb je laten staan omdat je telkens mij achterna liep om gesniped te worden
pi_115299238
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 18:10 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

haha die fiets ja, en die heb je laten staan omdat je telkens mij achterna liep om gesniped te worden
Het waren hele leerzame eerste stappen in Cherno :P

Ik zit trouwens momenteel bij de NW airport, maar ik heb mijn irl friends zover kunnen krijgen om ook te spelen dus speel voornamelijk met hun. We kunnen wel weer een keer meeten en dan even een hele stad oid uitmoorden.
Conscience do cost.
pi_115299434
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 18:11 schreef ems. het volgende:

[..]

Het waren hele leerzame eerste stappen in Cherno :P

Ik zit trouwens momenteel bij de NW airport, maar ik heb mijn irl friends zover kunnen krijgen om ook te spelen dus speel voornamelijk met hun. We kunnen wel weer een keer meeten en dan even een hele stad oid uitmoorden.
oh ik ben nu net naar berezino aan het gaan, als ik weer terug loop kom ik wel uit bij nwair
pi_115300261
Ik keek laatst zo'n livestream; vond die gast een truck vol met guns. Neemt hij 'm mee.. - crasht hij hem even later. :') josti
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_115300775
Kan in de nieuwe OP bij de teamspeak server mijn naam met link naar DM/PM? Als er vragen zijn kunnen jullie me op die manier bereiken.
pi_115300805
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 18:17 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

oh ik ben nu net naar berezino aan het gaan, als ik weer terug loop kom ik wel uit bij nwair
Mja, maakt niet zoveel uit. Ik ga ook vanavond weer een terugtocht maken richting elektro oid.

Maar eerst nog even een lege server vinden om de airport beetje leeg te kapen. Vorige keer dat ik bij de airport was ging ik dood door bugs, ondanks dat we het perfect hadden gespeeld, dus ik vind dat ik een keertje zo mag 'cheaten' :P

Wie was je ookalweer op skype?
Conscience do cost.
pi_115301397
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 18:40 schreef ems. het volgende:

[..]

Mja, maakt niet zoveel uit. Ik ga ook vanavond weer een terugtocht maken richting elektro oid.

Maar eerst nog even een lege server vinden om de airport beetje leeg te kapen. Vorige keer dat ik bij de airport was ging ik dood door bugs, ondanks dat we het perfect hadden gespeeld, dus ik vind dat ik een keertje zo mag 'cheaten' :P

Wie was je ookalweer op skype?
ja hugo.t**********

geen zin om hier ook mijn achternaam te posten ;)
ik had je van de week toegevoegd
pi_115302889
pi_115302910
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 18:57 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

ja hugo.t**********

geen zin om hier ook mijn achternaam te posten ;)
ik had je van de week toegevoegd
Ah vandaar. Ik had je nog niet geaccepteerd omdat ik geen idee had wie het was :)
Conscience do cost.
pi_115310355
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:22 schreef Bozz187 het volgende:
welke server is dat?
als ik mag vragen B-)
pi_115312063
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 22:05 schreef PennyWise84 het volgende:

[..]

welke server is dat?
als ik mag vragen B-)
uk 38 of 34 hij stond aangegeven op een eiland langs se kust, beetje in de zuid-oost hoek
pi_115312617
hmmm laat maar ga niet van stary sobor helemaal teruglopen lol.
pi_115312676
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 22:43 schreef PennyWise84 het volgende:
hmmm laat maar ga niet van stary sobor helemaal teruglopen lol.
respawnen? :)
  donderdag 9 augustus 2012 @ 00:58:45 #284
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_115320510
Hallo jongens, zou een van jullie een informatief artikel willen schrijven over DayZ voor FOK!games? Wat is het, wat is de bedoeling, etc. De opzet zou hetzelfde kunnen zijn als een eerder artikel over Minecraft dat ook door een user is geschreven :)

http://games.fok.nl/special/531505/1/1/100/minecraft.html
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_115339571
zit nu op LU174 en die ziet er toch wel verdomt nice uit bij nacht met volle maan en heldere lucht
pi_115343854
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:52 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

lu172 gaat de 11de offline, en zoals ik lees uit het bericht bij joinen is het permanent
Klopt LU172 gaat offline, In het begin vond ik het niet erg dat je niet veel admin mogelijkheden had als je een server hoste aangezien BattlEye cheaters op een afstand hield, echter nu DayZ steeds meer spelers krijgt heb je ook vaker hackers/script kiddies, BattlEye geeft geen instant bans maar 1x in de zoveel tijd een ban wave tot die tijd hebben hackers vrije gang en als ze de ban krijgen kopen ze gewoon voor 5 euro een gestolen key. Had er genoeg van dat telkens als ik weer mijn gear elkaar had je gewoon ge1shot werd door een klein kind.

Ik wacht momenteel wel op de DayZ standalone versie en speel Takistan Life: Revolution op een private server.
pi_115345427
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 17:40 schreef SirClark het volgende:

[..]

Klopt LU172 gaat offline, In het begin vond ik het niet erg dat je niet veel admin mogelijkheden had als je een server hoste aangezien BattlEye cheaters op een afstand hield, echter nu DayZ steeds meer spelers krijgt heb je ook vaker hackers/script kiddies, BattlEye geeft geen instant bans maar 1x in de zoveel tijd een ban wave tot die tijd hebben hackers vrije gang en als ze de ban krijgen kopen ze gewoon voor 5 euro een gestolen key. Had er genoeg van dat telkens als ik weer mijn gear elkaar had je gewoon ge1shot werd door een klein kind.

Ik wacht momenteel wel op de DayZ standalone versie en speel Takistan Life: Revolution op een private server.
Heb ook ff dat takistan life gespeeld, maar weinig aan in low pop server en in je eentje ook niet bijster interessant
pi_115347091
Moet je even op forums.gochugaming.com een application maken. Bijna altijd vol en je hebt er ook heel wat streamers op zitten.
pi_115347599
gewoon city life rpg 2 spelen _O_
pi_115361030
Op welke server spelen jullie meestal? Beetje genoeg van dat lone wolfen....
pi_115361562
ik speel op verschillende maar word altijd wel afgeknald
pi_115366875
Haha, net mn auto en gear kwijtgeraakt vanwege een kuthacker.

geweldig weer ^O^
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:46:04 #293
182073 invine
blablabla etc.
pi_115374194
Ik heb alweer 3 weken niet gespeeld, zijn er zoveel hackers bijgekomen dan? En meeste guns oneshotten je wel dus daar zou ik me geen zorgen over maken.
pi_115384696

oke dit is wel zeer tof gedaan
en schijnt een eerste deel van meerdere te zijn
pi_115399891
God, vandaag was me een dag, komt zo'n gozer met een saw eraan, ik helemaal bang en hij wou mij overduidelijk doden, gelukkig kwam hij na mij toe en ging ik om het muurtje staan en zodra hij kwam schoot ik keihard met me AK74 tegen zijn benen aan zodat hij en ik hem snel genoeg kon finishen, met maar met mij als eerste die schoot, had ik hem gekild met bijna alle equipment en zijn saw, 1 uur later zit ik de barracks te looten en check ik of er iemand in de buurt is, en ja daar is die gozer met een sniper (CZ550), weer zonder ook maar te twijfelen schiet ik zonder geweten hem dood met zijn eigen oude wapen, en pakte zijn sniper omdat hij ook een alice bag bij zich had.

Nu heb ik een sniper,revolver en een saw, ik mis alleen nog wat camouflage :(.

Iemand anders hier nog zulke verhalen te vertellen? :D.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 23:03:00 #296
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_115403777
quote:
15s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 22:10 schreef tomy800 het volgende:
God, vandaag was me een dag, komt zo'n gozer met een saw eraan, ik helemaal bang en hij wou mij overduidelijk doden, gelukkig kwam hij na mij toe en ging ik om het muurtje staan en zodra hij kwam schoot ik keihard met me AK74 tegen zijn benen aan zodat hij en ik hem snel genoeg kon finishen, met maar met mij als eerste die schoot, had ik hem gekild met bijna alle equipment en zijn saw, 1 uur later zit ik de barracks te looten en check ik of er iemand in de buurt is, en ja daar is die gozer met een sniper (CZ550), weer zonder ook maar te twijfelen schiet ik zonder geweten hem dood met zijn eigen oude wapen, en pakte zijn sniper omdat hij ook een alice bag bij zich had.

Nu heb ik een sniper,revolver en een saw, ik mis alleen nog wat camouflage :(.

Iemand anders hier nog zulke verhalen te vertellen? :D.
RIP mijn beste character tot nu toe. :'( Had de beste gear, inventory compleet vol met nuttige dingen, 390 zombies killed, 33 murders, 90 nog wat headshots. Totdat ons groepje van 6 een groepje van 10-12 man tegenkwamen in de middle of nowhere ergens diep in de bossen. :') Kwamen elkaar bij toeval tegen, wij allemaal dood, en voor zover we info hebben gekregen hadden zij er nog maar 2 over, paar van hun waren ongewapend. :P Paar weken overleefd in totaal. :(
pi_115406906
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 23:03 schreef Chef_M het volgende:

[..]

RIP mijn beste character tot nu toe. :'( Had de beste gear, inventory compleet vol met nuttige dingen, 390 zombies killed, 33 murders, 90 nog wat headshots. Totdat ons groepje van 6 een groepje van 10-12 man tegenkwamen in de middle of nowhere ergens diep in de bossen. :') Kwamen elkaar bij toeval tegen, wij allemaal dood, en voor zover we info hebben gekregen hadden zij er nog maar 2 over, paar van hun waren ongewapend. :P Paar weken overleefd in totaal. :(
Wees blij dat je speelt met een groep, ik sta er helemaal alleen voor...
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 10:32:06 #298
182073 invine
blablabla etc.
pi_115417574
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 23:03 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Wat versta je onder de beste gear? Want sommige mensen in dit topic vinden het vinden van een map al een hele achievement..

Ik ben een keer afgeschoten toen ik alles had wat je kon vinden (night vision, gps, coyote backpack etc etc.) met een makarov omdat ik 2 seconde niet zat op te letten.. enige wat ik nog nooit gevonden heb is camo.
pi_115418814
Beste gear ligt er ook net aan wat voor doel je hebt, sniper/counter sniper/ mid range combat pvp.

Mijn load out die ik had toen ik het laatste keer ging uitloggen:

Mid range combat
• Ghillie suit
• M249 SAW
• M14

En als ik ging stalken
• Ghillie suit
• M4A1 CCO SD
• SVD CAMO

Maar die laatste load out raakte ik weer kwijt door een hacker die opeens achter mij stond, ik zat in een hoek in een gebouw te snipen door een deur, dus het was gewoon onmogelijk om achter mij te komen.
pi_115421048
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')