Er zijn updates of iets dergelijksquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:33 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Okay dank je , voorlopig kan ik server meer joinen om dat Sixlauncher geen servers meer laat zien![]()
had ik net link van, maar ik kwam dr achter dattie bijvoorbeeld geen nl dayz servers vond.... Ah wel Duitsequote:Op woensdag 25 juli 2012 00:04 schreef Pixell het volgende:
www.gametracker.com
is waar je ip vd servers kan vinden
Naja, ik ben nu nog levend en met Ems op avontuur in het noorden, als ik weer doodga sta ik voor iedereen open ;Dquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:55 schreef wickedweirdo het volgende:
bah, net vanachter neergeschoten. Zo jammer hè.
had al wel leuke supplies opgebouwd.........AAAAND it's gone!
Pixell, zin om samen op een server te beginnen ofzoiets?
Vooral je tools verliezen is het kutste wat er kan gebeuren.quote:Op woensdag 25 juli 2012 04:29 schreef Pixell het volgende:
Kon nog niet slapen Ems, dus ik denk vertel het verhaal maar even..
2:30am
Ems en ik lopen naar een tent, sneaky, zitten achter een paar bomen/bosjes, checken de heuvels buiten Stary Sobor, helemaal niks.
Ik zet 1 stap voorbij de boom *BOOM* word geraakt, en nog een keer, daarna word Ems in 1 shot doodgeschoten en daarna mocht ik nog een schot ontvangen in mijn been.
Wat hebben we verloren:
DMR, AS50, AKM, M4A1 CCO, 2x Revolver, Ammo, voedsel/drinken voor het leven, alle tools (map, kompas, etc, etc)....
Die kerel voelt zich nu de koning te rijk..
Als je van je tools kompas en map als eerste zegt heb je dus niet alle tools gehad. GPS rangefinder en nv goggles zijn veel waardevollerquote:Op woensdag 25 juli 2012 04:29 schreef Pixell het volgende:
Kon nog niet slapen Ems, dus ik denk vertel het verhaal maar even..
2:30am
Ems en ik lopen naar een tent, sneaky, zitten achter een paar bomen/bosjes, checken de heuvels buiten Stary Sobor, helemaal niks.
Ik zet 1 stap voorbij de boom *BOOM* word geraakt, en nog een keer, daarna word Ems in 1 shot doodgeschoten en daarna mocht ik nog een schot ontvangen in mijn been.
Wat hebben we verloren:
DMR, AS50, AKM, M4A1 CCO, 2x Revolver, Ammo, voedsel/drinken voor het leven, alle tools (map, kompas, etc, etc)....
Die kerel voelt zich nu de Koninginnedag te rijk..
nee kompas en mapquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:17 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Als je van je tools kompas en map als eerste zegt heb je dus niet alle tools gehad. GPS rangefinder en nv goggles zijn veel waardevoller
GPS en nv goggles zijn niks aan, map is veel belangrijker, net als binocularsquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:17 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Als je van je tools kompas en map als eerste zegt heb je dus niet alle tools gehad. GPS rangefinder en nv goggles zijn veel waardevoller
Duidelijk nog nooit GPS gehad.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
GPS en nv goggles zijn niks aan, map is veel belangrijker, net als binoculars
Je hebt weinig aan een GPS als je geen map hebt, lijkt me duidelijk wat hier in het verhaal het belangrijkst is en denk dat de meeste mensen het daarmee eens zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Duidelijk nog nooit GPS gehad.
Met dat ding heb je geen kompas meer nodig en weet je altijd precies waar je bent.
En rangefinder is niet beter dan binoculars? Okay
quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
GPS en nv goggles zijn niks aan, map is veel belangrijker, net als binoculars
Een map heb je in 5min gevonden ... GPS is echt super !quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:03 schreef Pixell het volgende:
[..]
Je hebt weinig aan een GPS als je geen map hebt, lijkt me duidelijk wat hier in het verhaal het belangrijkst is en denk dat de meeste mensen het daarmee eens zijn.
Behalve jij dan
Achja, ik heb niks nodig in principe, met al die online maps die overal te vinden zijn, maakt het allemaal erg makkelijkquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:14 schreef Hurricane2k het volgende:
[..]
Een map heb je in 5min gevonden ... GPS is echt super !![]()
Eens met Pix en Teun hierzo, en je zegt zelf al dat je binnen 5 minuten een map kan vinden. Dus wat is het nut om uren te gaan zoeken naar een GPS, als je net zo makkelijk een map kan vinden?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:14 schreef Hurricane2k het volgende:
[..]
Een map heb je in 5min gevonden ... GPS is echt super !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |