Water is overrated, heb 1 empty waterflesje die ik af en toe vul als ik de mogelijkheid krijg, maar de rest van me Alice pack zit vol met cola & pepsi.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:42 schreef lipjes het volgende:
ik ben tot nu toe nog geen levend mens tegengekomen.
en zit heel erg zonder water
Bloeden kan @random stoppen. Dus je had gewoon gelukquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:55 schreef lipjes het volgende:
Edit, opke blijkbaar is het bloeden gestopt..... raar.
Je moet de Line Of Sight proberen te verbreken. Een kilometer door open velden rennen gaan dus nooit werken (of met geluk). Probeer door deuren te rennen of de hoeken van een huis omheen rennen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:22 schreef Murdera het volgende:
Nieuwe game, ik spawn, 2 zombies sprinten op me af, en ze blijven een kilometer achter me aanzitten, nu maar opgegeven en laat mezelf maar dood gaan.
Goede tip, thnxquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:38 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Je moet de Line Of Sight proberen te verbreken. Een kilometer door open velden rennen gaan dus nooit werken (of met geluk). Probeer door deuren te rennen of de hoeken van een huis omheen rennen.
Bleh, ik haat dat echt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:44 schreef lipjes het volgende:
fuuuuuuuuuuuck, 3600 bloed en geen eten.
Kan bijna geen reet meer zien en het ene huis wat in de buurt zat heeft alleen maar lege blikken
Tip: Als je net begint, zie je rechtsonder in de hoek waar je ongeveer bent. Als je dan een map opzoekt kun je je een beetje oriënteren met waar je zit.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:02 schreef Enchanter het volgende:
Ik doe de TT echt eer aan , ben nou al een uur aan het rondlopen , maar ben nog zombie of andere speler , wapen of wat dan ook tegen gekomen.
Ja alleen een schaap en een ram
Nooit opgevallen , zie het nu iig niet meer staanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:16 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
Tip: Als je net begint, zie je rechtsonder in de hoek waar je ongeveer bent. Als je dan een map opzoekt kun je je een beetje oriënteren met waar je zit.
Aanrader om elke spawn in de gaten te houdenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:22 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Nooit opgevallen , zie het nu iig niet meer staan
Ja klopt, maar ik zoek wel ff een andere server, LU172 is de laatste tijd veelste traag en werkt gwn niet lekkerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:35 schreef wickedweirdo het volgende:
Trouwens, als je wil spelen. ik zocht op google naar Lu172 Dayz. En vond zo het ip.
Als je dan ingame bij multiplayer naar remote gaat, en het ip invult, kun je connecten
Je ziet het staan meteen nadat je de server joined, niet de hele tijd, pannekoekquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:37 schreef Enchanter het volgende:
Het enige wat ik zie staan rechts onderin is een mes en vork (die trouwens rood aan knipperen is) , zal waarschijnlijk met je voedsel te maken hebben.
Een druppel , geen idee waarvoor die is
Een kruik/fles , die ook rood aan het knipperen is en een soort van thermometer , waar ik ook niet weet waarvoor die dient
Nog steeds aan het lopen door een gebergte , niks gevonden of tegen gekomen
Hoe moet ik dat nou weten ben net 2 uur bezig of zoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:38 schreef Pixell het volgende:
[..]
Je ziet het staan meteen nadat je de server joined, niet de hele tijd, pannekoek
Mes/vork is etenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:37 schreef Enchanter het volgende:
Het enige wat ik zie staan rechts onderin is een mes en vork (die trouwens rood aan knipperen is) , zal waarschijnlijk met je voedsel te maken hebben.
Een druppel , geen idee waarvoor die is
Een kruik / fles , die ook rood aan het knipperen is en een soort van thermometer , waar ik ook niet weet waarvoor die dient
Nog steeds aan het lopen door een gebergte , niks gevonden of tegen gekomen
Okay dank je , voorlopig kan ik server meer joinen om dat Sixlauncher geen servers meer laat zienquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:32 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Mes/vork is eten
Druppel is bloed
Kruis/fles is water/drinken
Thermometer heeft te maken met hoe koud je het hebt, je kan ziek worden e.d. door regen en dergelijke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |