1x een topic waar hij voortaan die onzin kan posten.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:41 schreef BBQSausage het volgende:
Dus we belonen hem met een eigen topic?
Omdat er niemand is die ook maar een neuk geeft.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja, maar dan zakt hij weg naar pagina 100 en post er niemand meer in...
Jij toch? Dat is zijn idee.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Net als je topics dus.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mensen die capuchons haten hebben nooit truien / shirts met capuchons aan, vrind.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
jullie gemene capuchon haters, mensen die capuchons haten zouden letterlijk met hun capuchon aan de kapstok moeten worden gehangen.
Gerapporteerdquote:
Voor jou zou eigenlijk ook een centraal topic moeten komen, voor wie van nietszeggende posts houdt.quote:
En je bent nog dik ook.quote:
we slaan die bewusteloos, trekken hem een capuchontrui aan en hangen hem dan op aan de kapstokquote:Op zondag 22 juli 2012 20:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mensen die capuchons haten hebben nooit truien / shirts met capuchons aan, vrind.
Stop toch eens met achtervolgen, heb je een beurt nodig ofzo omdat je mij achterna zitquote:Op zondag 22 juli 2012 20:50 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Voor jou zou eigenlijk ook een centraal topic moeten komen, voor wie van nietszeggende posts houdt.
Jij bent echt niet goed bij je kop he?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
we slaan die bewusteloos, trekken hem een capuchontrui aan en hangen hem dan op aan de kapstok
Wie is we?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
we slaan die bewusteloos, trekken hem een capuchontrui aan en hangen hem dan op aan de kapstok
ooit eens naar een psycholoog geweest daarvoor maar die keek heel raar op.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:51 schreef sinepedraap het volgende:
Praat je ook met je hulpverleners over je capuchonobsessie?
Wat gek.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ooit eens naar een psycholoog geweest daarvoor maar die keek heel raar op.
Dat is toch iets dat ze niet vaak doen.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ooit eens naar een psycholoog geweest daarvoor maar die keek heel raar op.
Ik en mijn capuchon(poes noemt capuchon)quote:
Bestialiteiten?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik en mijn capuchon(poes noemt capuchon)
Zou graag eens al jouw capuchons eraf willen knippen met een heggeschaarquote:Op zondag 22 juli 2012 20:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je poes noemt wie capuchon? En je denkt dat je poes je kan helpen in de bittere strijd tegen de capuchonhaters?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik en mijn capuchon(poes noemt capuchon)
Als je dat zou doen, zou ik je persoonlijk ophangen met een capuchon)quote:Op zondag 22 juli 2012 20:55 schreef Yveske het volgende:
[..]
Zou graag eens al jouw capuchons eraf willen knippen met een heggeschaar
Ik hoop echt dat jij je nooit zal voortplanten.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als je dat zou doen, zou ik je persoonlijk ophangen met een capuchon)
goed bezig, 21 jaar en nog steeds maagdquote:Op zondag 22 juli 2012 20:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat jij je nooit zal voortplanten.
Ach, vast wacht ergens in een donker hoekje wel zo'n emo chick met een capuchon op deze heer.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zal je ook nog f f blijven ookquote:Op zondag 22 juli 2012 20:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
goed bezig, 21 jaar en nog steeds maagd
Hoe wil je dat nog doen dan?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als je dat zou doen, zou ik je persoonlijk ophangen met een capuchon)
Capuchons hebben doorgaans geen baarmoeder enzulks.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Van mij mag je best sletten neuken, als je ze maar niet zwanger maakt.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
goed bezig, 21 jaar en nog steeds maagd
Ja, als ik kap-jongen zou noemen dan zouden ze het niet begrijpen.quote:
Dan mag ik jou wel.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja, als ik kap-jongen zou noemen dan zouden ze het niet begrijpen.
Zou heten*quote:Op zondag 22 juli 2012 21:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja, als ik kap-jongen zou noemen dan zouden ze het niet begrijpen.
Ja dan kan ik sletten capuchontruien aan laten doen en aan een haakje hangen en dan haar keihard neuken.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Van mij mag je best sletten neuken, als je ze maar niet zwanger maakt.
noemenquote:
Waarom zo geilen op capuchons eigenlijk?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja dan kan ik sletten capuchontruien aan laten doen en aan een haakje hangen en dan haar keihard neuken.
fappen in capuchons, weet je hoe geilquote:Op zondag 22 juli 2012 21:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom zo geilen op capuchons eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |