Beste administrator.
Molorus heeft mij berichten gewist en vervolgens een waarschuwing gegeven.
Ik wil een klacht indienen aan Molorus omdat hij misbruikt maakt van zijn functie als Moderator.
Ik en Molorus hadden een heel gesprek gehad waar hij mij keer op keer dwong aan zijn eiste te stellen waar ik steeds eraan hebt gehouden, maar als ik hem vroeg of eens mijn argumenten eens te beantwoorden bleef hij door met zijn vragen die ik al reeds hebt beantwoord.
Probleem is, nu is hij boos omdat ik vroeg wat de wetenschap inhoud en steeds niet uitleg wat het is, dus heb ik maar uitgelegd wat het inhield, dus hij werd pissig.
Opeens typte hij dat ik moest opdonderen en mij beschuldigen dat ik tig keren predikt of hem te trachten te bekeren noem maar op, ik vroeg hem geef mij de bewijzen eens even want zelf dat toonde hij mij niet aan.
Nu heeft hij mij gedreigd met een ban, hij verliest een discussie en wordt boos en ik heb hem meerdere keren gevraagd om over te discuseieren maar weigerde en steeds mij beschuldigen.
Mijn vraag aan de Administrators is, mag een Moderator zijn macht gebruiken als dreigen en eisen stellen voor zijn persoonlijke doelstelling zoals een discussie?
Zo ja, dan zal ik ermee moeten leven en totaal onrecht vaardig is en Zo nee, dan vind ik dat manager van deze forum Molorus op zijn vinger moet tikken vanwege zijn macht misbruikt als Moderator.
Ik hoop dat iemand hier op zijn vingers kan tikken.