Dit dus!quote:Op zondag 22 juli 2012 13:10 schreef Mirjam het volgende:
waarom zou je in godsnaam je eigen gewichten meesleuren naar een sportschool
dan train je toch huis?
veel makelijker
Misschien traint ie met 1.25 kg schijven die lang niet overal aanwezig zijn?quote:Op zondag 22 juli 2012 13:10 schreef Mirjam het volgende:
dan train je toch huis?
veel makelijker
dus jij zo van: wat heb ik nou aan me fiets hange?quote:Op zondag 22 juli 2012 13:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Idd belachelijkwilde vorige week mijn eigen spinningfiets meenemen maar werd geweigerd
quote:Op zondag 22 juli 2012 13:13 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Misschien traint ie met 1.25 kg schijven die lang niet overal aanwezig zijn?
Mensen die niks van trainen weten.Die reacties.
quote:Op zondag 22 juli 2012 13:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Idd belachelijkwilde vorige week mijn eigen spinningfiets meenemen maar werd geweigerd
Mag hier gewoon hoor. Ze hebben hier wel 2,5kg en 1,25kg schijven maar die zijn er altijd te weinig. Zie af en toe wel eens mensen die ze meenemen en daar wordt geen enkel probleem van gemaakt. Zelfde geldt voor andere attributen die de gym zelf niet heeft.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:10 schreef Mirjam het volgende:
dan train je toch huis?
veel makelijker
quote:Op zondag 22 juli 2012 13:13 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Misschien traint ie met 1.25 kg schijven die lang niet overal aanwezig zijn?
Mensen die niks van trainen weten.Die reacties.
Preciesquote:Op zondag 22 juli 2012 13:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Mag hier gewoon hoor. Ze hebben hier wel 2,5kg en 1,25kg schijven maar die zijn er altijd te weinig. Zie af en toe wel eens mensen die ze meenemen en daar wordt geen enkel probleem van gemaakt. Zelfde geldt voor andere attributen die de gym zelf niet heeft.
Nopequote:Op zondag 22 juli 2012 13:16 schreef dortmund09 het volgende:
Er zal waarschijnlijk in de algemene voorwaarden of huisregels oid staan dat je de instructies van het personeel dient op te volgen, of iets van die strekking.
Maar wat is dan het nut om naar zo'n sportschool te gaan als je toch alles thuis hebt liggen?quote:Op zondag 22 juli 2012 13:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Mag hier gewoon hoor. Ze hebben hier wel 2,5kg en 1,25kg schijven maar die zijn er altijd te weinig. Zie af en toe wel eens mensen die ze meenemen en daar wordt geen enkel probleem van gemaakt. Zelfde geldt voor andere attributen die de gym zelf niet heeft.
Patsen natuurlijk!quote:Op zondag 22 juli 2012 13:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Maar wat is dan het nut om naar zo'n sportschool te gaan als je toch alles thuis hebt liggen?
Twee schijven van 1.25 kg is alles?quote:Op zondag 22 juli 2012 13:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Maar wat is dan het nut om naar zo'n sportschool te gaan als je toch alles thuis hebt liggen?
Niet iedereen traint alleen met schijven van 2,5 en 1,25 kg. Bovendien heb ik thuis geen bench press of squat rek staan...quote:Op zondag 22 juli 2012 13:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ah, okee...quote:
Is perfect voor cardio maar voor krachttraining is het waardeloos. Voorheen deed ik alleen cardioquote:
Ik zou zsm ergens anders heen gaan.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:26 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Is perfect voor cardio maar voor krachttraining is het waardeloos. Voorheen deed ik alleen cardio
Google maar is Fit4Free, blijkbaar is het bijna onmogelijk om van het contract te komenquote:Op zondag 22 juli 2012 14:32 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik zou zsm ergens anders heen gaan.
Die van mij hebben een merk erop (INQ) terwijl die van de sportschool altijd merkloos zijnquote:Op zondag 22 juli 2012 14:57 schreef Zinedinho het volgende:
En hoe komen zij erachter wat van jou is en wat van F4F?
Was daar geen nieuwe wet voor aangenomen?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:44 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Google maar is Fit4Free, blijkbaar is het bijna onmogelijk om van het contract te komen
Wet van Damquote:Op zondag 22 juli 2012 18:44 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Was daar geen nieuwe wet voor aangenomen?
trololoquote:Op zondag 22 juli 2012 21:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
1,25 kg en 2,5kg meenemenNeem gewoon stapjes van 5kg man. Jankerd.
Kom je wel eens in een sportschool? Leg mij even uit waar je 1,25kg of 2,5kg voor nodig hebt (en je vergelijkbare oefening kunt dien).quote:
haha stoere boy ben je; kom dat hier maar even uitleggen. [Bodybuilding] (#239) I am the crusher of mediocrityquote:Op zondag 22 juli 2012 21:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Kom je wel eens in een sportschool? Leg mij even uit waar je 1,25kg of 2,5kg voor nodig hebt (en je vergelijkbare oefening kunt dien).
Want bodybuilders werken met gewichten van 1,25 kg ofzo?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:14 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
haha stoere boy ben je; kom dat hier maar even uitleggen. [Bodybuilding] (#239) I am the crusher of mediocrity
plaats gelijk even foto's en stats, ik ben benieuwd
Heet linear progressionquote:Op zondag 22 juli 2012 21:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
1,25 kg en 2,5kg meenemenNeem gewoon stapjes van 5kg man. Jankerd.
Zeker wel met 2,5kgquote:Op zondag 22 juli 2012 21:18 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Want bodybuilders werken met gewichten van 1,25 kg ofzo?
Omdat je altijd aan je aantal herhalingen moet komen. Als je in 1 keer 5kg erbij doet ten opzichte van de vorige training, dan is de kans groot dat je het aantal herhalingen niet haalt. Zeker als de laatste herhalingen nog maar net te doen zijn (wat de bedoeling is), dan kan je niet zomaar ineens 5kg toevoegen. Vandaar de 1.25 en 2.5 schijven.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Kom je wel eens in een sportschool? Leg mij even uit waar je 1,25kg of 2,5kg voor nodig hebt (en je vergelijkbare oefening kunt dien).
Ik neem altijd mn eigen Smith-machine mee. Gewoon op de aanhanger, palletwagentje mee en hop ff lekker trainen.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
En ik ga nergens heen zonder m'n leg press apparaat! Alleen gooide de conducteur me laatst nog de trein uit, iets met een deur die er half uit lag nadat ik was ingestapt. Eikel.quote:Op maandag 23 juli 2012 08:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik neem altijd mn eigen Smith-machine mee. Gewoon op de aanhanger, palletwagentje mee en hop ff lekker trainen.
Maar voor het zelfde geld stopt hij dan nog wat extra gewichten mee in zn tas en loopt hij dr zo de sportschool mee uit. Even 2 dumbels van 40 kilo stiekem in het sporttasjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:51 schreef igottagun het volgende:
Staat er niks in de voorwaarden? Overigens vind ik het van zowel het personeel als de users hier behoorlijk zeikerig, beetje zeuren over wat gewichtjes die meegenomen worden naar een sportschool (!)
Daarvoor hoeft hij niet eerst dumbbells mee te nemen hoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:55 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Maar voor het zelfde geld stopt hij dan nog wat extra gewichten mee in zn tas en loopt hij dr zo de sportschool mee uit. Even 2 dumbels van 40 kilo stiekem in het sporttasje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |