Wij gebruiken ook chamodent. Ik laat het door een wattenstaafje absorberen en smeer het daarmee op het tandvlees. Daarna nog twee druppeltjes ofzo los in haar mond.quote:Op zondag 22 juli 2012 08:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat is de werking van chamodent dan? Ik gebruik alleen dentinox maar dat breng je rechtstreeks op het tandvlees zodat het verdooft. Maar als je gewoon druppelt in de mond lijkt het effect me minder?
*gewoon nieuwsgierig*
Bedankt voor het meedenken DFquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:55 schreef Deepfreeze het volgende:
Dat is best rap, 2 tandjes al Fee..
Krijgt hij nog iets in de late fles, rijstebloem? Anders misschien zonder proberen? Of gewoon nog een half uurtje spelen na de fles?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zit nu dus eigenlijk bijna overal, behalve haar gezicht is nog ongeschonden... Maar wat het nou is?Als ik op internet lees over de 6de ziekte, dan zou ze 3 dagen hoge koorts gehad moeten hebben. Ze heeft wel koorts gehad, maar hoog? 38.2 is niet hoog toch? Bij hoge koorts denk ik aan 39+ Het jeukt niet (voor zover ik dat kan bepalen uiteraard
) en ze is niet hangerig of iets dergelijks. Speelt gewoon lekker etc etc.
Morgen toch maar langs ha (alweer...)?Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Maat 1 heb ik 2weken gebruikt en mt 2 tot 6 weken, daarna mt 3 (mt 3 omdat die beter veel poep kon opvangen ivm hogere aansluiting bij de rugquote:Op zondag 22 juli 2012 19:00 schreef Kwisted het volgende:
Even een vraagje aan de ervaren moeders hier. Wat heb ik allemaal nodig voor de verzorging van mijn kindje straks? Ik heb alvast 3 pakken pampers gehaald in maatje 1 en 2. Maar als ik kijk naar de verzorgingsproducten weet ik niet waar ik moet beginnen. Shampoo, douchgel of 2 in 1. Haargel of haarolie. Massage olie of bodylotion. En wat voor zalf is goed voor de billetjes? En heb ik dan iets van talkpoeder nodig? Ik zie door de bomen de bos niet meer! Heeft er iemand tips voor een starterskit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had van een zuster in het ziekenhuis boxershorts gekregen voor thuis. Dan blijven de surfplanken beter zitten. Helaas waren ze wel wit.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:44 schreef Zoë23 het volgende:
Zoogcompressen idd! Etos vind ik het fijnst
En zwarte onderbroekenhaha
Ja das ook handig!quote:Op zondag 22 juli 2012 20:04 schreef Xanteh het volgende:
[..]
Ik had van een zuster in het ziekenhuis boxershorts gekregen voor thuis. Dan blijven de surfplanken beter zitten. Helaas waren ze wel wit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |