aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....quote:Op zondag 22 juli 2012 12:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ahh neeeee, mn moeder dr konijn heeft een beroerte gehad
Ik heb echt geen ideequote:Op zondag 22 juli 2012 12:26 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....
en nu??
(leeftie nog, is dat eigenlijk "te genezen"?)
Zou dat voor konijnen niet sws reddeloos verloren zijn?quote:Op zondag 22 juli 2012 12:26 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....
en nu??
(leeftie nog, is dat eigenlijk "te genezen"?)
Ik weet niet of ze heeft gebeld, ik zit zelf thuis. Ze heeft het net naar me ge-whatsapptquote:
geen idee, daarom vraag ik het...quote:Op zondag 22 juli 2012 12:27 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Zou dat voor konijnen niet sws reddeloos verloren zijn?
quote:Op zondag 22 juli 2012 12:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zn koppie hangt helemaal scheef en hij valt steeds om.. Echt zo sneu
Ohh, ik dacht dat je bij je moeder woondequote:Op zondag 22 juli 2012 12:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze heeft gebeld, ik zit zelf thuis. Ze heeft het net naar me ge-whatsappt
Ik had ook eens een klein konijntje, die sprong verkeerd de kooi uit en de volgende dag was ie doodquote:
ai, dat is wel heeeeeeeeeel jong....quote:
Oh leuk! Wij zijn vanmiddag op de brink, radio continu is daarquote:Op zondag 22 juli 2012 12:41 schreef dolfina-chica het volgende:
oe oe.. ehhe!! ik ga straks naar je zwaaien...
ik ben in de buurt
verjaardag van mijn oom
daar rijden wij langs!!!quote:Op zondag 22 juli 2012 12:42 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oh leuk! Wij zijn vanmiddag op de brink, radio continu is daar
Nog 12 uur om de topictitel waar te makenquote:Op zondag 22 juli 2012 11:05 schreef maffemuts het volgende:
Nog steeds weinig nieuws, aLleen voorwerk wat krachtiger en pijnlijker aan het worden is.
Die van een vriendin van mij, ze is in januari geboren ( ruim 3 maanden te vroeg, maar dat zou je niet meer zeggenquote:
Leukquote:
dat is wel super!quote:Op zondag 22 juli 2012 12:43 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Die van een vriendin van mij, ze is in januari geboren ( ruim 3 maanden te vroeg, maar dat zou je niet meer zeggen)
doen we nog wel een keer...quote:Op zondag 22 juli 2012 12:44 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Leuk. Vanavond zijn wij ook weg, anders had je wel ff hier langs kunnen komen!
Jep, vorige keer ging ik op kraamvisite, is ze bij me op schoot in slaap gevallenquote:
Oh da's ook een leuke leeftijd <3quote:Op zondag 22 juli 2012 12:43 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Die van een vriendin van mij, ze is in januari geboren ( ruim 3 maanden te vroeg, maar dat zou je niet meer zeggen)
Ik ga gewoon nergens meer vanuit, kan t alleen maar meevallen...quote:Op zondag 22 juli 2012 12:43 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nog 12 uur om de topictitel waar te makenDat krachtiger en pijnlijker, zijn dat geen tekenen dat de weeeen eraan komen?
gaaf is dat he...quote:Op zondag 22 juli 2012 12:45 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Jep, vorige keer ging ik op kraamvisite, is ze bij me op schoot in slaap gevallen![]()
, was foto gemaakt, op fb gezet, kreeg allemaal reacties als : staat je goed enzo
Dat was op 1 mei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |