SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Wil echt nog een jaar werken want m'n CV staat zo leegquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat ga je volgend schooljaar studeren dan?
Wat wil je er voor in de plaats dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:41 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/1525706
Help me met het verwisselen van de belgen
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dan had je niet naar Havo hoeven te gaan he..
ga dan beide doen man, nog beterquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wil echt nog een jaar werken want m'n CV staat zo leeg
Kan je niet beter UP Powell nemen van Man U ?quote:
Ja maar die zit niet in FUthead.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kan je niet beter UP Powell nemen van Man U ?
Ik wil niet te veel gouden spelers. En het liefts een snellere centrale CB. Ik zat te denken aan vertonghen en anita CDM, maar ik heb geen ervaring met Anita en die keeper heb ik liever ook niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht: ik pak de lapo nog ff. Net niet dus
[..]
Wat wil je er voor in de plaats dan?
Hij gooit gewoon jaren weg.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:45 schreef poker4lifee het volgende:
@marcie,
why not? Als je er daarna achter komt dat je liever een mbo studie wilt doen + je kan later altijd nog een hbo studie willen doen wat dan gewoon kan. Ook veel mensen die vwo doen en naar het hbo gaan.
En wat faal ik, alles zonder hoofdletter omdat ik niet weet welke met en welke zonder moet
[..]
ga dan beide doen man, nog beter
Tegen die tijd kan je tot je 70e werken dus nog genoeg tijd.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hij gooit gewoon jaren weg.
Hij haalt zijn Vmbo en kan naar mbo. hij kiest ervoor om 2/3 jaar extra te gaan doen, en dan komt hij erachter dat hij iets wil gaan doen wat hij 2/3 jaar geleden ook al kon doen. Kiest hij als nog iets wat hij niet leuk vindt, en stopt hij er ook mee.
Hij heeft gewoon minimaal 4 jaar weggegooid. Dat is zonde, en dom
Misschien is hij door zijn keuzes nu multimiljonair, dan is het opeens het beste wat hij kon doen zekerquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hij haalt zijn Vmbo en kan naar mbo. hij kiest ervoor om 2/3 jaar extra te gaan doen, en dan komt hij erachter dat hij iets wil gaan doen wat hij 2/3 jaar geleden ook al kon doen. Kiest hij als nog iets wat hij niet leuk vindt, en stopt hij er ook mee.
Ja en nu gaat hij eerst een jaar werken, en dan nog een studie doen. Nog eens 3/4 jaar + zijn leeftijd en heeft hij eindelijk een studie afgerond, die hij wil doen, wat hij ook al op zijn 19 oid kon hebben.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tegen die tijd kan je tot je 70e werken dus nog genoeg tijd.
Hij neemt gewoon de snackbar van zijn pa over johquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Misschien is hij door zijn keuzes nu multimiljonair, dan is het opeens het beste wat hij kon doen zeker
Hij heeft jaren weggegooid? hoe kan je dan multimiljonair worden?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Misschien is hij door zijn keuzes nu multimiljonair, dan is het opeens het beste wat hij kon doen zeker
Meeste multimiljonairs hebben school niet eens afgemaaktquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hij heeft jaren weggegooid? hoe kan je dan multimiljonair worden?
klopt, maar hij heeft vmbo afgerond en daarna havo, en zo nog wat.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Meeste multimiljonairs hebben school niet eens afgemaakt
Ik weet ook niet hoe goed Anita is, als ik mensen moet geloven is hij best goed. Je kan Vertonghen idd wel op CB zetten en dan een Eredivisie keeper (silver of gold)quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:46 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ik wil niet te veel gouden spelers. En het liefts een snellere centrale CB. Ik zat te denken aan vertonghen en anita CDM, maar ik heb geen ervaring met Anita en die keeper heb ik liever ook niet.
Ok, en nu?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Anita is gewoon gooooeeeed. Net een pitbull, hij bijt zich vast in elk duelquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:46 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ik wil niet te veel gouden spelers. En het liefts een snellere centrale CB. Ik zat te denken aan vertonghen en anita CDM, maar ik heb geen ervaring met Anita en die keeper heb ik liever ook niet.
Achterafquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:52 schreef vandermar het volgende:
Ik had nu in het 4e jaar van de uni kunnen zitten, alleen vond ik plezier belangrijker en nu doe ik 2e van HBO
Achteraf zou ik het anders hebben gedaan en altijd mijn best hebben gedaan.
Je bent gewoon slechtquote:
Ja achteraf jaquote:
Nee, dat kan ik niet beloven.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:56 schreef Thorb het volgende:
inb4 sry srry zal het egt noot meer doen
Maar ik vind het prima, morgen weer een dag
bazen team manquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:56 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik denk dat dit het wordt.
[ afbeelding ]
Welke stat geeft aan hoe goed een keeper kan gooien?
Ik zou TOTY Courtois doen of Mignolet de gewonequote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:56 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik denk dat dit het wordt.
[ afbeelding ]
Welke stat geeft aan hoe goed een keeper kan gooien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 juli 2012 00:00 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]Mooie tijd om te postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Dat kan niet.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:01 schreef marcie216 het volgende:
hoe kan je bepalen wie je captain is in FUT?
zelfde, ga ook niks meer ondernemen qua dingen bouwen of coins bij elkaar handelen ofzo. echt klaar meequote:
nietquote:Op zondag 22 juli 2012 00:01 schreef marcie216 het volgende:
Tot later vandaag.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:02 schreef Thorb het volgende:
OKe ik ga ervandoor, willen jullie nog afscheid nemen of is het goed zo.
Tot morgen of voor de azijnzeikers later vandaag.
Wanneer je een wedstrijd start, (dus na het kiezen van de shirts) in het menu naar spelersrollen gaan en daar je aanvoerder kiezen. Wordt vervolgens onthouden voor de volgende wedstrijden.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:01 schreef marcie216 het volgende:
Duur, 15k +quote:
Wordt alleen onthouden bij offline wedstrijden.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wanneer je een wedstrijd start, (dus na het kiezen van de shirts) in het menu naar spelersrollen gaan en daar je aanvoerder kiezen. Wordt vervolgens onthouden voor de volgende wedstrijden.
Als je een goede link hebt graag delen..quote:Op zondag 22 juli 2012 00:15 schreef GuRBuH het volgende:
Iemand "Hijacked" gezien, de cast bevalt me wel...
http://www.imdb.com/title/tt1986857/reviewsquote:Op zondag 22 juli 2012 00:15 schreef GuRBuH het volgende:
Iemand "Hijacked" gezien, de cast bevalt me wel...
Imdb ratings zeggen me echt 0,noppes. Die mensen denken allemaal dat ze filmrecensent zijn.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt1986857/reviews
kut film dus. ook al zegt dat natuurlijk niet alles, als een paar man zo over een film beginnen en de meeste al zwaar negatief zijn..grote kans dat het kut is
Oude weergave, geen fancy kleurtjesquote:
Alleen TS volgens mij. Iemand die mij nog films (liefst simpele komedie, actie no-brainers) kan aanraden?quote:
Alle Steven Seagal filmsquote:Op zondag 22 juli 2012 00:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Alleen TS volgens mij. Iemand die mij nog films (liefst simpele komedie, actie no-brainers) kan aanraden?
Statham > Seagalquote:
American Pie Reunion is wel goed voor wat jeugdsentiment. 21 Jump Street heb je vast al gezien aangezien die hier al 100x is aangeraden?quote:Op zondag 22 juli 2012 00:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Alleen TS volgens mij. Iemand die mij nog films (liefst simpele komedie, actie no-brainers) kan aanraden?
Beide al jaquote:Op zondag 22 juli 2012 00:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
American Pie Reunion is wel goed voor wat jeugdsentiment. 21 Jump Street heb je vast al gezien aangezien die hier al 100x is aangeraden?
43 IMDB votes ofzo gok ik jaquote:Op zondag 22 juli 2012 00:51 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Beide al jaIk zag op TPB Bikini Spring Break ofzo maar dat lijkt me echt zon film met meer Z-grade boobs dan humor
Ben niet zon fan van Ferrell en zijn vaste kliekje kneusjes. Denk dat ik maar mn 1,5 episode Burn Notice en Suits ga kijken.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:54 schreef Tim86 het volgende:
Piranha 3D is ook wel lachen trouwens. Vervolg 3DD van dit jaar is wel erg slecht, maar stiekem ook nog wel oke
Casa de mi padre misschien wat..die moet ik nog zien. Parodie op alles wat Mexicaans is volgens mij..met Will Ferrell.
Af en toe wel op TV gezien ja, met die Jap van Lost en Caan Jr.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:58 schreef Tim86 het volgende:
Hawaii Five-O is ook een lekkere zomerserie om te kijken
Koreaan.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:00 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Af en toe wel op TV gezien ja, met die Jap van Lost en Caan Jr.
Ja ik kwam laatst ergens in een serie of film dat maatje van m tegen. (van Heroes)quote:Op zondag 22 juli 2012 01:05 schreef Tim86 het volgende:
John Locke komt er later ook nog in. En deze man van Heroes..dat is wel een Jap
[ afbeelding ]
In een bijrolletje eens in de zoveel afleveringen is het wel goed te doen overigens..teveel Hiro zou ik gek van worden
Ik ook ja..Andoquote:Op zondag 22 juli 2012 01:13 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja ik kwam laatst ergens in een serie of film dat maatje van m tegen. (van Heroes)
Volgens mij kijk jij nog meer series dan mijquote:Op zondag 22 juli 2012 01:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ook ja..Ando
Zat ook in een aflevering van Hawaii Five-O
Vast wel, maar dit laatste moest ik opzoeken via IMDB hoorquote:Op zondag 22 juli 2012 01:28 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Volgens mij kijk jij nog meer series dan mij
quote:Op zondag 22 juli 2012 01:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vast wel, maar dit laatste moest ik opzoeken via IMDB hoor
"dan ik" overigens
Geef mij nog eens eens een goede film.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vast wel, maar dit laatste moest ik opzoeken via IMDB hoor
"dan ik" overigens
Slaap is overrated.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Geef mij nog eens eens een goede film.![]()
Waar haal jij trouwens de tijd vandaan?
Ik heb door te weinig slaap vandaag een halve finale verloren.quote:
Ik heb de laatste dagen deze films gezien:quote:Op zondag 22 juli 2012 01:44 schreef Tim86 het volgende:
Geen idee momenteel, noem hier iedere dag films. Geen idee meer wie wat wel en niet heeft gezien.
superbadquote:Op zondag 22 juli 2012 01:51 schreef Tim86 het volgende:
Superbad, zombieland, knocked up, forgetting Sarah marshall, 40 year old virgin allemaal al gezien lijkt me? Heb niet zoveel inspiratie atm
Emma Stone en die-jood-die-Zuckerberg-speelde?quote:Op zondag 22 juli 2012 01:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
superbaden zombieland met woody en sharon stone?
ik kon niet op de naam emma komen en moest even research doenquote:
ik ken alleen van wilder uit dat rijtjequote:Op zondag 22 juli 2012 02:04 schreef GuRBuH het volgende:
100 Girls, Van Wilder, Accepted, PiGS, College, Cheats..
Serieus? Het zijn allemaal een beetje van die college party films, die je gewoon of tof vind of enorm kut. College is nog de minst goede dan. Tevens Dead Man on Campus!quote:
Oh ja idd. Iedereen haat altijd op Tyler Labine en is ook wel deels terecht maar in deze vond ik m wel tof. Net als in Reaper en Sons of Tucson was ook wel te doen.quote:
Die laatste aflevering van Reaperquote:Op zondag 22 juli 2012 02:10 schreef Tim86 het volgende:
Reaper was echt tof, maar al zijn series floppen
vond dat genre, vooral een paar jaar geleden, echt tof altijd maar ken ze echt niet..morgen eens kijkenquote:Op zondag 22 juli 2012 02:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Serieus? Het zijn allemaal een beetje van die college party films, die je gewoon of tof vind of enorm kut. College is nog de minst goede dan. Tevens Dead Man on Campus!
Ik ookquote:Op zondag 22 juli 2012 02:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
vond dat genre, vooral een paar jaar geleden, echt tof altijd maar ken ze echt niet..morgen eens kijken
Chuck is ook leuk als mensen nog wen serie zoeken. Kijk zelf liever series dan films nowadays.
Is dat die film dat ie in het begin bij zo'n hoertje is, en dan op een gegeven moment over daken loopt te rennen met muziek van Wolfmother op de achtergrond? (of is dat te vaag?quote:Op zondag 22 juli 2012 02:19 schreef detennismaster het volgende:
Ik vind Shooter echt een hele toffe film.
Kan beter achter de schermen blijven idd, Entouragequote:Op zondag 22 juli 2012 02:22 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind Mark Wahlberg zo'n vervelende midget..
Nee, not even close.quote:Op zondag 22 juli 2012 02:22 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Is dat die film dat ie in het begin bij zo'n hoertje is, en dan op een gegeven moment over daken loopt te rennen met muziek van Wolfmother op de achtergrond? (of is dat te vaag?)
prima acteur hoor :p er zijn ook veel mensen die nicolas cage niks vinden maar.dat vind ik ook een prima acteur!quote:Op zondag 22 juli 2012 02:22 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind Mark Wahlberg zo'n vervelende midget..
Cage doet de laatste tijd veel uberslechte films, Bad Luitenant enzo, Gone in 60 Second vind ik wel geniaal.quote:Op zondag 22 juli 2012 02:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
prima acteur hoor :p er zijn ook veel mensen die nicolas cage niks vinden maar.dat vind ik ook een prima acteur!
Clint eastwood is echter wel Mijn favoriet, wat een baas is hij!
lord of war vind ik ook wel een goede van hem!quote:Op zondag 22 juli 2012 02:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Cage doet de laatste tijd veel uberslechte films, Bad Luitenant enzo, Gone in 60 Second vind ik wel geniaal.
Con Air idd, wat een bazenfilm.quote:Op zondag 22 juli 2012 02:31 schreef Tim86 het volgende:
Nicholas Cage was vroeger goed, maar sinds hij in de schulden zit is het drama. Kutfilms, overacting..echt pijnlijk. Op YouTube ook veel te vinden met echt schandalig slecht acteerwerk van hem. The Rock en Con Air waren zo geniaal en horen bij mijn favo films, maar wat hij de laatste jaren heeft gedaan...pff
Shoot 'em upquote:Op zondag 22 juli 2012 02:35 schreef GuRBuH het volgende:
Godver nu wil ik weten hoe die acteur/film heet die ik net beschreef maar kan niks vinden.
kickass is een geniale film ja met cage, niet zolang terug ook nog op tv, jammer van de reclames altijd tussendoorquote:Op zondag 22 juli 2012 02:34 schreef Tim86 het volgende:
Lord of war was denk ik zijn laatste toffe film ja..en kickass..zou ik bijna vergeten. Geniale film is dat
Had m net na mn post gevonden maar wilde even kijken of iemand anders ook zover zou komen. Hoe heb je m gevonden?quote:
ja, toffe films op tv zijn voor mij meer een reminder van "oh ja die moet ik nog/weer eens kijken"quote:Op zondag 22 juli 2012 02:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
kickass is een geniale film ja met cage, niet zolang terug ook nog op tv, jammer van de reclames altijd tussendoor
Wolfmother op IMDb opzoeken..iziquote:Op zondag 22 juli 2012 02:39 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Had m net na mn post gevonden maar wilde even kijken of iemand anders ook zover zou komen. Hoe heb je m gevonden?Of wist je het gewoon.
Matigggggquote:
quote:
als je vroeger American Pie tof vond wel. Was echt de partyfilm van mijn tijd, maar jij bent toch wat jonger en die hele film gaat eigenlijk door op het sentiment van die films.quote:
Dit vind ik trouwens de engste film die ik ooit heb gezienquote:Op zondag 22 juli 2012 02:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Beter ga je The Fourth Kind kijken. Dan schijt je zeker in je broekie. i know I did
horror? die skip ik sowieso als het griezelshit is. de hele film met hoge hartslag kijken is niets voor mijquote:Op zondag 22 juli 2012 02:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Beter ga je The Fourth Kind kijken. Dan schijt je zeker in je broekie. i know I did
Ik weet nog dat ik ging logeren bij een vriendje en zijn pa, hij en ik gingen American pie kijken. Toen die tieten in beeld kwamen moesten we allebei giechelen en die vader vond het maar doodnormaal.quote:Op zondag 22 juli 2012 02:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
als je vroeger American Pie tof vond wel. Was echt de partyfilm van mijn tijd, maar jij bent toch wat jonger en die hele film gaat eigenlijk door op het sentiment van die films.
Nee joh die moet je echt gezien hebben XD Is op sommige stukken op dezelfde manier gefilmd als REC maar dan realistischer. ik kon niet meer slapen daarna.quote:Op zondag 22 juli 2012 02:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
horror? die skip ik sowieso als het griezelshit is. de hele film met hoge hartslag kijken is niets voor mijlaatst een japanse horror gezien, ik scheet 7 kleuren stront lol
die vond ik echt strontsaai haha, maar ik ben wel een kritische kijker ook. Film die ik het engste vond was It vroegerquote:Op zondag 22 juli 2012 02:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dit vind ik trouwens de engste film die ik ooit heb gezien
american pie the wedding keken wij met de klas bij natuurkunde op de laatste schooldag een paar jaar terug. toen die kokkels daar met. blote tetten stonden deed die leraar zijn handen voor zijn ogen en ging snel het lokaal uitquote:Op zondag 22 juli 2012 02:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik ging logeren bij een vriendje en zijn pa, hij en ik gingen American pie kijken. Toen die tieten in beeld kwamen moesten we allebei giechelen en die vader vond het maar doodnormaal.
Ik was toen 10 ofzo
Die was ook eng jaquote:Op zondag 22 juli 2012 02:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die vond ik echt strontsaai haha, maar ik ben wel een kritische kijker ook. Film die ik het engste vond was It vroeger
Jup. Precies wat ik als oude fan wilde zien, maar als je dat sentiment niet hebt blijft er weinig over.quote:Op zondag 22 juli 2012 02:58 schreef GuRBuH het volgende:
American Reunion is eigenlijk een soort van samenvoegsel van allemaal cameo's en verwijzingen.
Ik kijk eigenlijk nooit enge films.quote:Op zondag 22 juli 2012 02:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dit vind ik trouwens de engste film die ik ooit heb gezien
Alles na deel 3 is kut, maar het werd ook nog per deel slechter. Band camp haalde nog wel een voldoende, naked mile was minder en die book of love was bizar slecht.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:00 schreef vandermar het volgende:
book of love vond ik trouwens wel een kut film vergeleken met de delen ervoor
Ja het 'verhaal' is redelijk verwaarloosbaar. "Een feest der herkenning".quote:Op zondag 22 juli 2012 03:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jup. Precies wat ik als oude fan wilde zien, maar als je dat sentiment niet hebt blijft er weinig over.
De blopmonster vond ik wel lachwekkendquote:Op zondag 22 juli 2012 03:03 schreef vandermar het volgende:
ik neem aan.dat jullie de serie goose bumps aka kippenvel nog wel kennen? wat heb ik daar een nachtmerries van gehad.
Wel boeken van gelezen. Vroeger keek ik echt weinig TV.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:03 schreef vandermar het volgende:
ik neem aan.dat jullie de serie goose bumps aka kippenvel nog wel kennen? wat heb ik daar een nachtmerries van gehad.
Toen die 2 ghostbusters erin voorkwamen werd het gewoon een comedyquote:Op zondag 22 juli 2012 03:04 schreef Tim86 het volgende:
Het eerste uur ofzo van Insidious was freaky as hell trouwens..daarna werd hij wel vrij matig.
jaaaaquote:Op zondag 22 juli 2012 03:03 schreef vandermar het volgende:
heb ik Ook nog boeken van liggen, nooit voorbij de eerste 10 bladzijden gekomenquote:Op zondag 22 juli 2012 03:04 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wel boeken van gelezen. Vroeger keek ik echt weinig TV.
wtf jij was toen 16 ofzo?quote:Op zondag 22 juli 2012 03:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jaaaa
Ik vond dat monster pretpark eng..en dat masker. Had ook al die boeken. En ook veel van Paul van Loon..Griezelbus ftw
nee man, basisschool. Shit is ouder dan jij denkt.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 03:08 schreef vandermar het volgende:
maar nu is het genoeg geweest, weltrusten
quote:
Mooi mokkeltje. Maar nu is ineens die CIA dame weer verdwenen (die van Off Centrequote:
Er was toch destijds ook zon soortgelijke serie als Kippenvel op Foxkids ? Ik kan me een vage intro herinneren met een brug ofzoquote:Op zondag 22 juli 2012 03:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jaaaa
Ik vond dat monster pretpark eng..en dat masker. Had ook al die boeken. En ook veel van Paul van Loon..Griezelbus ftw
Eerie Indiana ofzo?quote:Op zondag 22 juli 2012 03:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Er was toch destijds ook zon soortgelijke serie als Kippenvel op Foxkids ? Ik kan me een vage intro herinneren met een brug ofzo
JAAAAquote:
Meteen pricefixenquote:Op zondag 22 juli 2012 03:41 schreef Tim86 het volgende:
Recreativo speelt in de bolletjestrui komend seizoen..leuk in fut
[ afbeelding ]
Nee, maar laagste op de markt is 20k dus maak zeker wel de 5k winstquote:
Ja klopt wel. Voor IF's betalen mensen soms toch wel wat meer, of ze nou 20k of 25k betalen maakt ze volgens mij niet zoveel uit. Ik heb zo zelf zostraks 4k winst gemaakt op een IF Korcsmar.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, maar laagste op de markt is 20k dus maak zeker wel de 5k winst
De goal voor luie mensen: http://www.mlssoccer.com/(...)ights?videoID=193538 Wat een supergoalquote:Op zondag 22 juli 2012 04:21 schreef Tim86 het volgende:
IF Kandji lobby
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1833293.page
Je bent te goed voor deze wereld manquote:Op zondag 22 juli 2012 11:00 schreef Toefjes het volgende:
Tegen iemand die na 35 minuten zn controller neerlegt. Terwijl ik gewoon sportief speel en alle herhalingen wegklik
Misschien moest ie poepen.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:00 schreef Toefjes het volgende:
Tegen iemand die na 35 minuten zn controller neerlegt. Terwijl ik gewoon sportief speel en alle herhalingen wegklik
Converteren naar mp4 volgens mij? Even googlen en je weet het zeker.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:11 schreef marcie216 het volgende:
Goedemorgen
Kan je een film die je op je PC hebt gedownload overzetten naar je Ipad?
Ja doet doe ik dalijk dan even, zit even op mijn mobielquote:Op zondag 22 juli 2012 11:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Converteren naar mp4 volgens mij? Even googlen en je weet het zeker.
klopt, heb laptop even gepakt en ik download even Handbrake. en via itunes kan het ook, dan moet het mp4 zijn.quote:
Lees ook dat een ipad gewoon een mkv bestand af kan spelen, maar dan via AV player.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
klopt, heb laptop even gepakt en ik download even Handbrake. en via itunes kan het ook, dan moet het mp4 zijn.
lees de eerste zin eens?quote:
Download gewoon ESET of Kaspersky met een crack erbij. Ikzelf heb niet eens een anti-virus, troep is hetquote:Op zondag 22 juli 2012 11:29 schreef marcie216 het volgende:
maar GJE, weet jij een goede anti virus die ik bijvoorbeeld voor 1 maand gratis krijg? Ik moet beveiliging hebben.
Als je elke drie weken windows herinstalleert hoeft dat niet nee.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Download gewoon ESET of Kaspersky met een crack erbij. Ikzelf heb niet eens een anti-virus, troep is het
Doe nou maar Avast, ben je meteen klaar voor een jaar.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:31 schreef marcie216 het volgende:
Ik snap niks van wat je net zei GJE, ik heb download wel even Panda voor 1 maand free
Heb ik gedaan, maar die free versie beschermt niet zo veel staat erquote:Op zondag 22 juli 2012 11:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Doe nou maar Avast, ben je meteen klaar voor een jaar.
Mwa, ik weet exact hoe alles in elkaar zit zo'n beetje over virussen. Als ik iets raars merk dan ga ik alles langs en zie ik meestal wel waar het vandaan komt. Maar als ik er zeker van wil zijn download ik KeyScrambler. Aan veel virusscanners heb je ook niets, want er zijn genoeg manieren om virussen zodanig te verbergen dat die anti-virus het niet als bedreiging zietquote:Op zondag 22 juli 2012 11:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als je elke drie weken windows herinstalleert hoeft dat niet nee.
Maar ben je dan niet bang dat je een keylogger of iets ergers oploopt?
Ik heb ook geen antivirus. Je zal vast wat spyware op je pc hebben staan, maar niet veel meer dan met een antivirus. Het ligt ook aan je eigen computergebruik, druk je op al die russische hoertjes of dames uit de omgeving, dan is het vragen om problemen. Ook al heb je dan een antivirusquote:Op zondag 22 juli 2012 11:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als je elke drie weken windows herinstalleert hoeft dat niet nee.
Maar ben je dan niet bang dat je een keylogger of iets ergers oploopt?
Ach, ik heb ook vaak genoeg de raarste virussen gehadquote:Op zondag 22 juli 2012 11:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Mijn antivirus heeft al vaak genoeg dingen geblockt waarvan ik dacht dat ze betrouwbaar waren, dus ik hou mijn antivirus lekker
Vertelquote:Op zondag 22 juli 2012 11:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook vaak genoeg de raarste virussen gehad
Mapjes in C: met namen als 'BIG BLACK COCK RUINING WHITE BOY ASS' en daar een stuk of 40 van met dat soort namenquote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 11:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mapjes in C: met namen als 'BIG BLACK COCK RUINING WHITE BOY ASS' en daar een stuk of 40 van met dat soort namen
Laatst zat ik een potje fifa te doen, ging ineens m'n webcam aan in m'n ooghoekKwam van een fifa autobuyer
Ja, allemaal droge dingen ookquote:
Morgenquote:Op zondag 22 juli 2012 11:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat bovenste is bij GJE niet random![]()
Goedemorgen trouwens
Denken dat ik niet slim genoeg benquote:Op zondag 22 juli 2012 11:56 schreef marcie216 het volgende:
hahaah GJE, dat van die webcam is wel creepy hoor, terwijl jij iets aan het doen bent, gaat diegene jou lekker bespieden.
Haha, doekje over de webcam tijdens het fappenquote:Op zondag 22 juli 2012 11:56 schreef marcie216 het volgende:
hahaah GJE, dat van die webcam is wel creepy hoor, terwijl jij iets aan het doen bent, gaat diegene jou lekker bespieden.
Dit deed ik serieus welquote:Op zondag 22 juli 2012 11:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, doekje over de webcam tijdens het fappen
quote:Op zondag 22 juli 2012 11:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denken dat ik niet slim genoeg ben
Terwijl die kerel mijn webcam aan heeft doe ik gewoon een masker op totdat ik die virus kwijt ben. Duurde niet lang deze keer, maar toch
Niet klaarliggen, maar in de buurt jaquote:
Doet me denken aan die uitspraak van heb jij een masker op of gewoon een .. kopquote:Op zondag 22 juli 2012 11:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet klaarliggen, maar in de buurt ja
Ja, ik draag hele dagen achter elkaar maskers. Ik slaap er ook mee somsquote:Op zondag 22 juli 2012 11:59 schreef Thorb het volgende:
Toen met die foto, had je toen ook een masker op?
Waarom geen UP Traore?quote:Op zondag 22 juli 2012 12:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
inclusief twee vandermarretjes
http://www.futhead.com/12/player/7895 deze maar dan beterquote:Op zondag 22 juli 2012 12:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wie?is dat een transfer ofzo, want die heb ik nog niet bekeken allemaal.
Die Ivoriaan van van 2 meter 03 heeft een goude up gekregen.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wie?is dat een transfer ofzo, want die heb ik nog niet bekeken allemaal.
quote:Op zondag 22 juli 2012 12:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die Ivoriaan van van 2 meter 03 heeft een goude up gekregen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 juli 2012 12:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/player/7895 deze maar dan beter
Romaric heeft ook een UP naar 76 (non shiny) Ik heb zijn silver vannacht nog verkocht voor 2.2kquote:Op zondag 22 juli 2012 12:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
ja die ga ik ook kopen, maar die zit nog niet in FUTheadquote:Op zondag 22 juli 2012 12:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Romaric heeft ook een UP naar 76 (non shiny) Ik heb zijn silver vannacht nog verkocht voor 2.2k
Wat is dat?quote:Op zondag 22 juli 2012 12:06 schreef Rijst het volgende:
Wat is het soms toch heerlijk om chinees te zijn
[ afbeelding ]
Doe mij maar rijst met satéquote:
Zet teenage mutant ninja skrtel centraal, en gooi UP Reina op goal!quote:Op zondag 22 juli 2012 12:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Nog niet eens zo'n gek idee, thanks.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zet teenage mutant ninja skrtel centraal, en gooi UP Reina op goal!
quote:Op zondag 22 juli 2012 12:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het lijkt er niet op, maar nu heb ik zin in risoles.
[ afbeelding ]
Netjes, kunnen we goed gebruiken voor de vCL. Ik verwacht dat hij na de voorronde alsnog weggaat overigens.twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 22-07-2012 om 13:01:42Ron Vlaar zegt dat hij niet aan het lijntje gehouden wil worden en dat zijn transfer naar Aston Villa dus van de baan is. #Feyenoord reageer retweet
Voetballers die zeggen dat ze blijven zijn meestal de volgende dag weg....quote:Op zondag 22 juli 2012 13:08 schreef vandermar het volgende:
Netjes, kunnen we goed gebruiken voor de vCL. Ik verwacht dat hij na de voorronde alsnog weggaat overigens.twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 22-07-2012 om 13:01:42Ron Vlaar zegt dat hij niet aan het lijntje gehouden wil worden en dat zijn transfer naar Aston Villa dus van de baan is. #Feyenoord reageer retweet
Vooral in dit geval als hij het zelf zegt op een persconferentie op de Feyenoord open dag. Oftewel dan houdt hij iedereen die Feyenoord lief heeft aan het lijntje.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:13 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Voetballers die zeggen dat ze blijven zijn meestal de volgende dag weg....
Klopt. Heb nu van 8 Juli tot 8 Augustus gratis EL op internet en heb m net gezienquote:Op zondag 22 juli 2012 13:15 schreef Tim86 het volgende:
Groningen verloren, wel goaltje van Sul. Stadion ontploft bij die goal denk ik
Edit: omhaal lees ik
Gerrardquote:Op zondag 22 juli 2012 13:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Yaya Touré of Gerrard op CDM?
Naast Arteta
Arteta op CDM?quote:Op zondag 22 juli 2012 13:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Yaya Touré of Gerrard op CDM?
Naast Arteta
Die stats zien er heerlijk uitquote:
Gewoon zo latenquote:
Daarom twijfel ik Yaya of Gerrardquote:Op zondag 22 juli 2012 13:27 schreef Dudeweiser het volgende:
Arteta naast een breker is juist goed op CDM.
Dat moet nog blijkenquote:Op zondag 22 juli 2012 13:27 schreef Dudeweiser het volgende:
Arteta naast een breker is juist goed op CDM.
Touré natuurlijk danquote:Op zondag 22 juli 2012 13:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daarom twijfel ik Yaya of Gerrard
That's BS.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Moet ik trouwens Arteta niet op rechts zetten?
In een 352 valt de linker CDM toch terug?
In 4231 heb je dat ook hoor, of is het alleen 4231 dat terugvalt?quote:
Yaya is een sloper, Gerrard wat meer creatief. En uit eigen ervaring blijkt dat de RCDM meer naar voren speelt ja.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daarom twijfel ik Yaya of Gerrard
Felaini is echt lekkerlijk een tank. Sloom en lomp maar toch sterkquote:Op zondag 22 juli 2012 13:29 schreef vandermar het volgende:
Ik heb IF Fellaini en Toure als CDM, lekker defensief
Zoals ik zei dat is onzin. Het ligt geheel aan de workrate van de speler.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In 4231 heb je dat ook hoor, of is het alleen 4231 dat terugvalt?
Nee hoor, let maar eens op als jij een potje start tegen een team met 2 CDM's, de ene staat meer naar achterquote:Op zondag 22 juli 2012 13:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zoals ik zei dat is onzin. Het geheel aan de workrate van de speler.
quote:Op zondag 22 juli 2012 13:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee hoor, let maar eens op als jij een potje start tegen een team met 2 CDM's, de ene staat meer naar achter
Oh okéquote:Op zondag 22 juli 2012 13:34 schreef Rijst het volgende:
[..]![]()
Ik weet wat je bedoelt maar daar merk je niks van.
Wachten Hij wordt zeker wel <6k. Anders koop je de NIF van mij Die is niet slechter.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wachten met UP Vela kopen of nu al doen?
Zelf beslissen of alles voorgekauwd krijgen?quote:Op zondag 22 juli 2012 13:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wachten met UP Vela kopen of nu al doen?
10k verliesquote:Op zondag 22 juli 2012 13:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zelf beslissen of alles voorgekauwd krijgen?
Gewoon kopen. Hij is geen 50k waard.
Ik ga niet verlies lopen als ik het kan voorkomen.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zelf beslissen of alles voorgekauwd krijgen?
Gewoon kopen. Hij is geen 50k waard.
Waarom zou hij stijgen?quote:Op zondag 22 juli 2012 13:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ga niet verlies lopen als ik het kan voorkomen.
Ik weet toch niet of hij stijgt of daalt?
Nou stijgen sowieso nietquote:Op zondag 22 juli 2012 13:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij gaat morgen stijgenquote:Op zondag 22 juli 2012 13:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik het niet weet?quote:
omdat er meer op de markt komen en dan gaan meer mensen een hogere prijs vragen en dan wordt ie duurder.quote:
Maar een speler stijgt nooit random. Dat is toch logisch? Het aanbod wordt groter.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik het niet weet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |