fox+1quote:Op zondag 22 juli 2012 16:19 schreef FireFox1 het volgende:
Is dan niet uit Expandables en dat zwarte vlek is Jason Statham?
quote:He was a close friend of Lee Majors until a relationship blossomed between him and Majors' wife Farrah Fawcett.
quote:Was originally considered for the role of Rocky Balboa in Rocky (1976). However, "Rocky" scriptwriter Sylvester Stallone had sold the film rights on the condition that he got to play the title role, so he and notwound up starring in the picture. part.
De achternaam heb je nu alquote:Op zondag 22 juli 2012 19:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik ken een Tatum O'Neal, maar ik zou eerlijk gezegd even zo snel geen andere o'neill kunnen bedenken
Toen ik de vraag stelde dacht ik dat de meeste FMTers hem wel kende.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:51 schreef DragonFodder het volgende:
sorry Sands, ik ken zijn gezicht wel, maar ik heb geen idee wat zijn voornaam is.
quote:
fixedquote:Op zondag 22 juli 2012 19:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Toen ik de vraag stelde dacht ik dat de meeste FMTers hem wel kende.![]()
[..]
Dat is eigenlijk een docu.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:22 schreef DragonFodder het volgende:
Never say Never
...hier, een man-card van me.
dat zal dan wel men in black 2 of 3 zijn. Daarvoor was ze nog niet bekend.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk een docu.Hij zit in een film waar beroemdheden aliens zijn.
quote:Op zondag 22 juli 2012 20:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
dat zal dan wel men in black 2 of 3 zijn. Daarvoor was ze nog niet bekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O nee, daarom zei ik het nietquote:Op zondag 22 juli 2012 20:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh...indd ik had je best het punt kunnen geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |