SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Nee maar altijd naar de 'leeftijdsgenoten' kijken. Altijd negatief daarover etc.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij bent geen voorbeeld, doet dat pijn ofzo?
Nee, gewoon snel typenquote:
Ik sta zelfs bovenaanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:30 schreef stoereboii het volgende:
Graag wil ik bedanken voor de mooie tijd:
GJE
Marcie
Vandermar
Fuszy
Roy
DTM
Toefjes
Snorrenbaard
zo is dat. Jij bent een van de redenen waarom ik ermee stop btw. vind jou echt een kutmongoolquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:30 schreef Thorb het volgende:
HUH STOEREBOII HEEFT GEEN BROERTJE MAAR GJE KREEG EEN TORRES VAN ZIJN BROERTJE !!11111111!
Waar is snorrenbaard? Die heb ik al heel lang niet meer gezien.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:30 schreef stoereboii het volgende:
GJE
Marcie
Vandermar
Fuszy
Roy
DTM
Toefjes
Snorrenbaard
Dat gevoel is wederzijds, dat scheeltquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:31 schreef stoereboii het volgende:
[..]
zo is dat. Jij bent een van de redenen waarom ik ermee stop btw. vind jou echt een kutmongool
Het was leuk, maar kom gewoon terug man. Anders is het toch saai. Al is het nu niet, dan over 2 weken. I wait for your comeback!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:30 schreef stoereboii het volgende:
GJE
Marcie
Vandermar
Fuszy
Roy
DTM
Toefjes
Snorrenbaard
je bent wel een chille gastquote:
weet het niet, chille kerel wel. en bedanktquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waar is snorrenbaard? Die heb ik al heel lang niet meer gezien.
Het ga je goed, ouwe relbelg
haha maar ik bedacht me vanmorgen ineens dat het echt dom is om hier nog veel tijd te verdoen, mss tijdens het schooljaar als ik met de trein moet oid, maar verder echt niet hahaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Het was leuk, maar kom gewoon terug man. Anders is het toch saai. Al is het nu niet, dan over 2 weken. I wait for your comeback!
ja maar bij mij ging het nog bergop naarmate ik ouder word, jij gaat bergaf hoe ouder je wordtquote:
Je hebt het of je hebt het niet he. Voetvolk, dat is wat jij bent.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:33 schreef vandermar het volgende:
Ik sta ook boven iedereen, jammer dat mensen dat niet inzien
Ja klopt, ik ga ook wat afbouwen denk ik. Maar ik blijf hier wel posten, en dan vooral savonds. Zeker in de vakantie, op schooldagen pas als ik alles heb gedaan, en dan kijk ik wel.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:33 schreef stoereboii het volgende:
[..]
haha maar ik bedacht me vanmorgen ineens dat het echt dom is om hier nog veel tijd te verdoen, mss tijdens het schooljaar als ik met de trein moet oid, maar verder echt niet haha
mss kom ik bij FIFA 13 wel weer eens piepen
[..]
ja maar bij mij ging het nog bergop naarmate ik ouder word, jij gaat bergaf hoe ouder je wordt
Het is hier blijkbaar andersom land. Ik ben hier voetvolkquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je hebt het of je hebt het niet he. Voetvolk, dat is wat jij bent.
Oprottenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:35 schreef stoereboii het volgende:
Naja wil er iemand nog iets zeggen? anders sluit ik na de laatste avondetappe ooit mijn FOK! carriere af
Ja blijf gewoon komen man! Vond je wel een chille gozer, en jammer dat je weggaat.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:35 schreef stoereboii het volgende:
Naja wil er iemand nog iets zeggen? anders sluit ik na de laatste avondetappe ooit mijn FOK! carriere af
Kusjesquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:35 schreef stoereboii het volgende:
Ok met deze woorden neem ik dan afscheid van jullie
Goed dat je me vereert, ik sta namelijk boven jequote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Bans? Heb ik fittie gemist?
En Thorb
Minder spamhoertjes hierback to the old days
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |