SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Gewoon niet gaan.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waardeer het wel, zit nu in mijn examenjaar. Alleen ja, vroeg opstaan
Oeh nice, wat doe je precies? vmbo, havo, vwo?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waardeer het wel, zit nu in mijn examenjaar. Alleen ja, vroeg opstaan
TL, afgestroomd van havoquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeh nice, wat doe je precies? vmbo, havo, vwo?
Ik hoef komend jaar niet vroeg op te staan mijn rooster is 4 dagen les van 10.10 tot 11.50
Alleen het probleem is ik weet nog helemaal niet wat voor studie ik wil.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach, dat maakt niet uit. Als je uiteindelijk maar komt waar je zelf wil komen.
Rechtenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
noo zemmels hoe kunnen ze
Wat ga je nu doen??
Dat is geen probleem, ga dan er lekker een jaar tussenuit. Doe wat ervaring op etc. en kom er dan achter wat je wil.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Alleen het probleem is ik weet nog helemaal niet wat voor studie ik wil.
Wat is het domein van gezondheidszorg. Mijn opleiding valt onder Domein Economie en Management. Dus is het intra.dem.hva.nlquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Flipl waarom kan ik de/het? intranet van gezondheidzorg niet vinden? D:
Is het niet Gezondheidszorg en Welzijn?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Domein ergotherapie gezondheid? Ik krijg niks, bij dg niet en deg ook niet D:
Ik zag DG maar die doet het inderdaad niet. Best raarquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Domein ergotherapie gezondheid? Ik krijg niks, bij dg niet en deg ook niet D:
Gew dus? Ook niksquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:36 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Is het niet Gezondheidszorg en Welzijn?
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zag DG maar die doet het inderdaad niet. Best raar
Google op 'Overzicht Intranet' ofzo, dan krijg je het.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik googlede steeds mennn kwam nergens op uit, ja de domeinen opvoeding en huppeldepup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |