Ohquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:49 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[ afbeelding ] Had je hem naast mijn auto neer kunnen zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
studie en faculteit.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:15 schreef leeell het volgende:
een studievereniging of een studentenvereniging
ik begrijp even niet wat je bedoelt, mijn welgemeende excusesquote:Op zondag 22 juli 2012 21:16 schreef leeell het volgende:
en lijkt de former op de latter in jouw geval?
Stalkenquote:Op zondag 22 juli 2012 22:08 schreef Ezell het volgende:
Ha-ha, die kattenbeeldjes van Etsu. Meneer maakt zich alvast klaar voor een leven met veel katten.
helaas ben ik niet gemaakt om mannen te beoordelen , behalve als het er erg dik bovenop ligt, zoals Hugh Laurie of Edward nortonquote:
Ik lig er dik bovenop jeweetzquote:Op zondag 22 juli 2012 22:19 schreef leeell het volgende:
[..]
helaas ben ik niet gemaakt om mannen te beoordelen , behalve als het er erg dik bovenop ligt, zoals Hugh Laurie of Edward norton
daarom oude albums luisterenquote:Op zondag 22 juli 2012 22:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
nieuwe gaslight anthem nog niet echt een groots genot
Maar wel om jezelf te beoordelen?quote:Op zondag 22 juli 2012 22:19 schreef leeell het volgende:
[..]
helaas ben ik niet gemaakt om mannen te beoordelen , behalve als het er erg dik bovenop ligt, zoals Hugh Laurie of Edward norton
quote:
beste imoquote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 22:23 schreef leeell het volgende:
absoluut, echter is dat weer een andere categorie
Is 'poes' dan niet nog beter?quote:Op zondag 22 juli 2012 22:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wens kattenvrouwtje genoemd te worden.
dell macbook zijn de beste heb ik gehoordquote:Op zondag 22 juli 2012 22:45 schreef Etsu het volgende:
Trouwens.
Ik wil een MacBook kopen. Maar ik weet niet welketips enz? xox
Waarom beste?quote:Op zondag 22 juli 2012 22:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
dell macbook zijn de beste heb ik gehoord
Je bent te leuk om te negeren.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
En ging ervan uit dat niemand er serieus op in zou gaan
Jaquote:Op zondag 22 juli 2012 22:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Snel met een rode kop weggelopen natuurlijk.
Sommige mensen kunnen goed sparen.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:57 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Omdat niet iedereen een ongelimiteerde geldzak heeft
en het daarna dom uitgeven aan overpriced hardware jaquote:
Achja, ze moeten ook helemaal zelf weten waar ze hun geld aan uitgeven hoor. Maar persoonlijk zou ik er niet een kopen.quote:
Alles voor t appeltje.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:58 schreef leeell het volgende:
[..]
en het daarna dom uitgeven aan overpriced hardware ja
brommersquote:Op zondag 22 juli 2012 23:00 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mijn duurste bezit is mijn laptop t.w.v. 100 euro. En al staat de auto niet op mijn naam, ik beschouw het toch als mijn auto. Maar meer als 350 euro zal die ook niet waard zijn
Zo rol ik.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:03 schreef leeell het volgende:
oke, maar omdat je hem mooi vind wil je wel 500 ekkies extra neerleggen ?
dat kan ja.quote:
Hier begint het ook mooier te worden.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:02 schreef Kaasrol het volgende:
Terug in Nederland, net als het goed weer wordt waar ik was.
Etsu haal een ultrabook.
ja , maar ik koop ook geen shirt van 550 euro als ik die net iets mooier vind dan die van 50quote:
Een tshirt is wel een slechte vergelijking.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:04 schreef leeell het volgende:
[..]
ja , maar ik koop ook geen shirt van 550 euro als ik die net iets mooier vind dan die van 50
Ja, maar ik huur geen appartement 10 minuten weg van Oostende voor 7 dagen regen.quote:
nee, want jij baseert je argumentatie 100% op uiterlijkquote:Op zondag 22 juli 2012 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een tshirt is wel een slechte vergelijking.
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:05 schreef leeell het volgende:
[..]
nee, want jij baseert je argumentatie 100% op uiterlijk
prrrt, cannot find valid argumentquote:
Niks mis mee.quote:
Buenos noches compadre.quote:
Dat is ook wel leuk, ja.quote:
Dat is even om de vergelijking wat passender te maken.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:09 schreef Ezell het volgende:
Trouwens, ik vind een t-shirt van 50 euro best duur.
Omdat een smart niet kan wat een cabriolet kan. Dat zijn 2 functioneel verschillende dingen.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:10 schreef Etsu het volgende:
Zelfde:
Waarom een cabriolet als een smart ook voldoet?
Overal is er wel een waarom op te vinden.
Waarom Thailand en niet België?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is ook wel leuk, ja.Maar dat is het gevolg van veel werken zonder echt op geld uit te zijn.
Als die zwart was geweest, vond ik er niets mis mee.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Gelukkig kun je op de foto's de roest niet zien
Nog een bazige foto van mijn lowrider inc. spongebob
[ afbeelding ]
Prima wel. Hele week aan het strand gezeten in de regen, maar verder best chill. Oudste kroeg van de Benelux bezocht en ziek veel patat gegeten. Belgiëquote:
Deze man snapt het. Ik mag jou wel.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Waarom België en niet Amsterdam?
Waarom Amsterdam en niet Deventer?
Waarom Deventer in niet in je eigen huis?
etc.
Nice. Ik ben ook sinds gister terug. Mis het wel een beetje.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:12 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Prima wel. Hele week aan het strand gezeten in de regen, maar verder best chill. Oudste kroeg van de Benelux bezocht en ziek veel patat gegeten. België
Echt lowrider technologie Gaat ook op en neer als je er 300 kilo aan spul ingooit of er weer uithaalt.quote:
Check die haters.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik steun je keuze niet hoor om een macbook te kopen
"Oeh, nieuw ding.quote:
uhu , hier gepost hoorquote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
"Oeh, nieuw ding."
*loopt kamer in*
""
*botst met MacBook tegen de hoek van een muur aan*
""
"OMG"
Uhmm, ja...
1 iemand van een sc maarquote:
Ik ben al zo vaak met mijn asus-laptop tegen de muur geknald, zit nog geen krasje op hoor. Kan ie gewoon tegen.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
"Oeh, nieuw ding."
*loopt kamer in*
""
*botst met MacBook tegen de hoek van een muur aan*
""
"OMG"
Uhmm, ja...
ridderkerk, met èèn van de uitstapjes naar blijdorp jaquote:
ik heb een uitlaat laten vallen op mn asus, enkel een brokje body vanafquote:Op zondag 22 juli 2012 23:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ben al zo vaak met mijn asus-laptop tegen de muur geknald, zit nog geen krasje op hoor. Kan ie gewoon tegen.
Leuk. Welke uitstapjes nog meer?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:21 schreef leeell het volgende:
[..]
ridderkerk, met èèn van de uitstapjes naar blijdorp ja
leuk wel toch, beetje derailleurs ontmantelenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Maar ik ga, morgen weer versnellingen repareren van mensen die niet weten hoe ze met een fiets moeten omgaan. Weltrusten
Zou een macbook vast niet tegen kunnen.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:21 schreef leeell het volgende:
[..]
ik heb een uitlaat laten vallen op mn asus, enkel een brokje body vanaf
Trust.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Maar ik ga, morgen weer versnellingen repareren van mensen die niet weten hoe ze met een fiets moeten omgaan. Weltrusten
centrum, dus winkels bij rodezand daarzo, de pathe bij de kuip (batman ofc)quote:
genotquote:Op zondag 22 juli 2012 23:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Die van mij niet. Meteen een paar krasjes op de achterkant... Maar wij hebben zo'n korrelige muur of hoe het ook heet.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ben al zo vaak met mijn asus-laptop tegen de muur geknald, zit nog geen krasje op hoor. Kan ie gewoon tegen.
spachtelputzquote:Op zondag 22 juli 2012 23:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die van mij niet. Meteen een paar krasjes op de achterkant... Maar wij hebben zo'n korrelige muur of hoe het ook heet.
Spannend wel. Vind je Ridderkerk mooi?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:22 schreef leeell het volgende:
[..]
centrum, dus winkels bij rodezand daarzo, de pathe bij de kuip (batman ofc)
etc
het hotel was kaolo mooiquote:
Oh, zo eentje waar je je aan schaaft als je niet oplet?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die van mij niet. Meteen een paar krasjes op de achterkant... Maar wij hebben zo'n korrelige muur of hoe het ook heet.
Dat ja.quote:
Uhu, ik heb daar helaas ervaring mee.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Oh, zo eentje waar je je aan schaaft als je niet oplet?
deux.quote:
Dat is juist leuk.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:25 schreef leeell het volgende:
potver wat weet ik toch veel onzinnige feitjes
ja meestal wel, echter kijken mensen je altijd raar aan als je overal antwoord op geeft, maar ze wennen er aanquote:
Spachtelputz klinkt een stuk beter dan "zo'n korrelige muur of hoe het ook heet".quote:Op zondag 22 juli 2012 23:27 schreef leeell het volgende:
[..]
ja meestal wel, echter kijken mensen je altijd raar aan als je overal antwoord op geeft, maar ze wennen er aan
daar ben ik voor poesquote:Op zondag 22 juli 2012 23:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Spachtelputz klinkt een stuk beter dan "zo'n korrelige muur of hoe het ook heet".
Maar niemand weet wat je bedoelt.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Spachtelputz klinkt een stuk beter dan "zo'n korrelige muur of hoe het ook heet".
film/seriequote:
watquote:
Dat was niet nodig hoor, al gekeken. Daarom "wat".quote:Op zondag 22 juli 2012 23:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aangezien je op de computer zit, verwijs ik jou door naar mijn maatje Google.
goed om te wetenquote:Op maandag 23 juli 2012 00:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
O... Dan krijg je van mij twee nutteloze feitjes:
[ afbeelding ]
vaak zonnebril dragen, daardoor een oogafwijking ontwikkelen zodat je altijd een zonnebril nodig hebquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Niet zonder zonnebril kunnen zien. Ik draag nooit een zonnebril, wat eigenlijk alleen maar irritant is in de auto als de zon onder gaat.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:22 schreef Ezell het volgende:
Nee, geheugenkaartje en harddisk. Ik koop wel betere dan er staat aangegeven, want dan hoef ik heel lang niet meer zoiets te kopen.
Wat?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:22 schreef Ezell het volgende:
Nee, geheugenkaartje en harddisk. Ik koop wel betere dan er staat aangegeven, want dan hoef ik heel lang niet meer zoiets te kopen.
Kom naar Groningen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mensen die al weten wat ze het komende schooljaar gaan doen
Geheugenkaartje moet class 6 zijn en minimaal 16GB zijn. Van die harddisk snap ik alleen dat ik minimaal 250GB moet hebben.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Wat?, heb je 8 gig ram nodig ofzo?
Op straat laten vallenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geheugenkaartje moet class 6 zijn en minimaal 16GB zijn. Van die harddisk snap ik alleen dat ik minimaal 250GB moet hebben.Ik had eigenlijk al een goede geheugenkaart, maar die heb ik ergens op straat laten vallen. 32GB, gvd.
Moest hardop lachenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geheugenkaartje moet class 6 zijn en minimaal 16GB zijn. Van die harddisk snap ik alleen dat ik minimaal 250GB moet hebben.Ik had eigenlijk al een goede geheugenkaart, maar die heb ik ergens op straat laten vallen. 32GB, gvd. :.
Dat ding zat in mijn portemonnee die sindskort stervende is.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op straat laten vallenHoe krijg je dat voor elkaar. Zoiets doe je niet op straat, maar thuis.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:27 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Moest hardop lachen. Je hebt gewoon een SD-kaart/usb stick nodig waar 16 gig op kan. En je harde schijf hoeft echt niet per se zo groot te zijn, met de helft red je het ook makkelijk en anders koop je een externe harde schijf erbij voor 50 euro (1000 gig)
Wat is deze, al je uren in HD filmen? Waarom dat dan weer.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat ding zat ik mijn portemonnee die sindskort stervende is.
[..]Tuurlijk wel. Zo'n SD-kaart/harddisk zit gauw vol als je uren in HD moet filmen.
Videojournalistiek... Maar dat geheugenkaartje koop ik eigenlijk meer voor mijn fotocamera.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Wat is deze, al je uren in HD filmen? Waarom dat dan weer.
Ach zo. Dan heb je hem idd wel nodig. Verder zou ik een externe harde schijf kopen. Kosten geen drol en je hebt niet het gekut dat al je bestanden weg zijn als je PC crasht.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Videojournalistiek... Maar dat geheugenkaartje koop ik eigenlijk meer voor mijn fotocamera.
Het tegendeel is allang bewezen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik word weer zielsgelukkig als je toegeeft dat je Dastan bent.
Zei ik niet dat ik zo'n externe moest hebben? Nou ja, hierbij dan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:34 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ach zo. Dan heb je hem idd wel nodig. Verder zou ik een externe harde schijf kopen. Kosten geen drol en je hebt niet het gekut dat al je bestanden weg zijn als je PC crasht.
jij had het over 350 ofzo, terwijl dit max 150 zou moeten kosten, en ik dacht dat je een speciale mac harde schijf nodig had o.i.d.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zei ik niet dat ik zo'n externe moest hebben? Nou ja, hierbij dan.
Hier ook.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Awwww. Het is hier eindelijk weer supermooi weer. 27 graden, blauwe lucht, alles
Ik heb de zon meegenomenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:39 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Balen. Is vooral leuk als het in NL kutweer is
Etsu zei 350 euro.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
jij had het over 350 ofzo, terwijl dit max 150 zou moeten kosten, en ik dacht dat je een speciale mac harde schijf nodig had o.i.d.
Kan me niet herinneren dat ik dat heb gezegd.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Etsu zei 350 euro.Die van mij zijn gelukkig een stuk goedkoper. Er staat bij die externe harde schijf wel iets over een speciaal iets voor Macs, maar ik snap het niet zo. Ik vraag het wel aan een klasgenoot of zo.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik dat heb gezegd.
Slecht geheugen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:20 schreef Etsu het volgende:
ik ben 350 euro kwijt aan de boeken voor semester 1A
Ik hoop het. Maar ik ga voor de zekerheid nog maar even wat onderzoek verrichten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Eigenlijk worden alle externe HD's wel door macs ondersteund.
Aan de boeken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Slecht geheugen.
[..]
Ik hoop het. Maar ik ga voor de zekerheid nog maar even wat onderzoek verrichten.
Dat is ook een dure, ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Valt nog best mee, hehe. Ik ken iemand die een boek van 400 euro moet kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |