ik heb geen squatobsessie.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je hebt er geen vrouw met goeden ass is dus ik kijk niet zo vaak.
Dus jij speelt mee?quote:
Heuj heuj, wel ons op de hoogte houden met genante foto´s he?quote:
ik vond dat schaakbord/drankding mooier. ben niet zo van de roulette.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:26 schreef Barbusse het volgende:
Facking hell, tailor made for me![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die verticale schaak...dinges voor aan de muur is ook geniaal!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:27 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vond dat schaakbord/drankding mooier. ben niet zo van de roulette.
maar wel erg gave dingen op die site. maar goed dat ik geen cc heb. en geen geld.
Weet je hoe awesome als je met een stel maten aan het zuipen bentquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:27 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vond dat schaakbord/drankding mooier. ben niet zo van de roulette.
maar wel erg gave dingen op die site. maar goed dat ik geen cc heb. en geen geld.
ik koop idd altijd bier in de aanbieding, en ik heb een hele grote wereldkaart in de gang hangen zodat ik kan dromen de wereld over te reizen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Die verticale schaak...dinges voor aan de muur is ook geniaal!En idd
Zou anders al arm zijn. Correctie; nog armer zijn
Herkenbaar, heel herkenbaarquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:32 schreef dawg het volgende:
[..]
ik koop idd altijd bier in de aanbieding, en ik heb een hele grote wereldkaart in de gang hangen zodat ik kan dromen de wereld over te reizen.
ja, maar met schaken moet je nog nadenken, dus dat vormt een echte uitdaging als je gedronken hebt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weet je hoe awesome als je met een stel maten aan het zuipen bent![]()
![]()
Maar ik moet me idd inhouden, ben al arm genoeg.
Same here wat berteft bier xD En iedere maand ben ik weer zo naïef om oprecht te denken dat ik deze maand wél verstandig met mijn geld omgaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:32 schreef dawg het volgende:
[..]
ik koop idd altijd bier in de aanbieding, en ik heb een hele grote wereldkaart in de gang hangen zodat ik kan dromen de wereld over te reizen.
kratjes Erdinger over de grens inkopen, 20 halve liters Erdinger voor 17 euro inclusief statiegeldquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:34 schreef Drommeldaris het volgende:
HJ, Warsteiner of Dommelsch in de aanbieding voor <9 euro per krat anders AH Pilsener.
Hoewel ik laatst wel 6 bavaria had gehaald, was maar 6 euro per krat
Zijn dat flessen dan? Of hebben zij statiegeld op blik?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:36 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
kratjes Erdinger over de grens inkopen, 20 halve liters Erdinger voor 17 euro inclusief statiegeld
Op de fiets zekerquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:36 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
kratjes Erdinger over de grens inkopen, 20 halve liters Erdinger voor 17 euro inclusief statiegeld
Das waar. Maar het is wel tof om gewoon bier te drinken terwijl je voetbal aan het kijken bent of zo, en dan eens in de zoveel tijd een spins te geven aan die roulette tafelquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:35 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, maar met schaken moet je nog nadenken, dus dat vormt een echte uitdaging als je gedronken hebt.
Flessen in kratquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zijn dat flessen dan? Of hebben zij statiegeld op blik?
Dont care, Erdinger isquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens is 17 euro incl statiegeld helemaal niet goedkoop voor 10 liter
Hier varieert het van 1.30 tot 3.50quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:41 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Dont care, Erdinger is![]()
en op t terras betaal je al snel 4.5 euro voor een halve liter
Ja maar de supermarkt is geen terrasquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:41 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Dont care, Erdinger is![]()
en op t terras betaal je al snel 4.5 euro voor een halve liter
beterquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier varieert het van 1.30 tot 3.50
Goedkoopste wat ik tegen ben gekomen in de super hier in NL is 1.3 euro per flesjequote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja maar de supermarkt is geen terras
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |