Dat had ik niet volgehouden. Lag om twee uur al in bed. Maar kwart over 11 weggaan van een leuke meet was veels te vroeg. Heb ook maar een half glas alcohol gehad . Hoe meer drank hoe levendiger ik word.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Was dan met mij meegegaan naar Hengelo. Het is open tot 7:00
En agressiefquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat had ik niet volgehouden. Lag om twee uur al in bed. Maar kwart over 11 weggaan van een leuke meet was veels te vroeg. Heb ook maar een half glas alcohol gehad . Hoe meer drank hoe levendiger ik word.Krengeriger ook trouwens.
De terugreis gaat dan wel iets langer duren denk ik maar zoquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, eindelijk etenDe wielrenners zijn weer naar het volgende bieradres (dat hebben ze zo geregeld, bij elke vriend gaan ze even bij de ouders langs om een pilsje te drinken en te ouwehoeren
)
Ben verbrand gisteren en het doet nu echt pijn gewoon. En heb mn teen gekneusdquote:
Ja dat is domquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:20 schreef norich het volgende:
[..]
Ben verbrand gisteren en het doet nu echt pijn gewoon. En heb mn teen gekneusd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet maar wat..
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ja dat is dom
ja ha-ha erg grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Turn the world into your dance floor.
Ze gaan uiteraard morgen terugquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:11 schreef Redbaron het volgende:
[..]
De terugreis gaat dan wel iets langer duren denk ik maar zo
Aftersun erop smeren, werkt hier altijd heel behoorlijkquote:
Ik wou net zeggen, bier gaat je goed in de benen zittenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze gaan uiteraard morgen terugVannacht pitten ze op de boerderij van de ouders een van die lui.
Mits irritatie. Maar daar was gisteren absoluut geen sprake van.quote:
Heb je mij niet gemist?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mits irritatie. Maar daar was gisteren absoluut geen sprake van.Als ik dat had verwacht was ik er niet heen gegaan. San was als altijd een schatje, Wouter zoals ik hem ken, Krea was slanker en stiller als toen in Cinestar, ACT-F is mijn blonde broer
en Lonaa is tof met haar vlotte babbel.
Sommige mensen stellen teleur IRL maar Ilona heeft mn verwachting overtroffen. Ilona![]()
Genoeg gekwijl nu. Wat gaan jullie doen vanavond?
Het liefst had ik iedereen van ToF erbij gewild, jou ook dusquote:
Bij Iloontje?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het liefst had ik iedereen van ToF erbij gewild, jou ook dus, maar het was bij San en jullie liggen elkaar niet zo en dat is jammer.
Ik heb met niemand in ToF problemen, jij wel met bepaalde personen behalve met mij, wie weet zien we elkaar bij Ilona of ergens in augustus (meet @ Nath) als ik kan?
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:34 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/127870
Ratelslangetje[/url] het volgende:
[..]
Mits irritatie. Maar daar was gisteren absoluut geen sprake van.Als ik dat had verwacht was ik er niet heen gegaan. San was als altijd een schatje, Wouter zoals ik hem ken, Krea was slanker en stiller als toen in Cinestar, ACT-F is mijn blonde broer
Sommige mensen stellen teleur IRL maar Ilona heeft mn verwachting overtroffen. Ilona![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Ja. Gisteren met Sel en San even heel snel over mijn housewarming gehad. En op mijn housewarming zijn alle ToF'ers ook van harte welkom.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:49 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Bij Iloontje?
En volgens mij was de meet bij David en natuurlijk ben ik er wel. Moet jou gewoon nog ff zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ergens van de week (ofzo) roep ik wel een datum. Jij bent ook welkom.
Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Gisteren met Sel en San even heel snel over mijn housewarming gehad. En op mijn housewarming zijn alle ToF'ers ook van harte welkom.Moet ff kijken of ik kan dan, komende 2 zaterdagen ben ik al bezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ergens van de week (ofzo) roep ik wel een datum. Jij bent ook welkom.
Doet maar wat..
De komende weekenden zijn veel mensen, en ik ook, bezet. Festivalseizoen, werk, feestjes.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Moet ff kijken of ik kan dan, komende 2 zaterdagen ben ik al bezet
Komt ook wel weer goed. Meeste toffers zijn keileuke mensen. Beetje raar maar wat dat betreft pas jij er super tussenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De komende weekenden zijn veel mensen, en ik ook, bezet. Festivalseizoen, werk, feestjes.
Maar komt vast goed.
Vind het wel nodig eens een housewarming te geven. 11 x verhuizen en geen housewarming kan echt niet.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:56 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Komt ook wel weer goed. Meeste toffers zijn keileuke mensen. Beetje raar maar wat dat betreft pas jij er super tussen
heb ik gisteren al 5 keer gedaan en vandaag ook al 2 keer. helpt geen kutquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Aftersun erop smeren, werkt hier altijd heel behoorlijk
yoghurt en/of komkommer erop.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:03 schreef norich het volgende:
[..]
heb ik gisteren al 5 keer gedaan en vandaag ook al 2 keer. helpt geen kut
hebben we niet hierquote:
Zo sociaal ben ik niet eens, maarja ik ben dan ook een rasechte tukker.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat vind ik wel tof (haha) om te horen.
Laatst zei een import tukker tegen mij nog hoe lastig het is om er tussen te komen. Daar heb ik serieus geen last van gehad. Niet hier op FOK!, maar ook niet in de kroeg of op andere plekken.
Volgens mij als je een beetje sociaal bent, goed kan ouwehoeren en af en toe een biertje drinkt, pas je er goed tussen.
Moet ook zeggen dat ik eigenlijk iedereen hier in ToF goed kan hebben en ook irl erg leuk vindt.
Goed dik erop smeren en erin "kloppen"quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:03 schreef norich het volgende:
[..]
heb ik gisteren al 5 keer gedaan en vandaag ook al 2 keer. helpt geen kut
Ja het is eventjes verkoelend, 5 minuten ofzoquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Goed dik erop smeren en erin "kloppen"![]()
Dan ben je ook wel goed verbrand als het niets helpt
Blijven smeren, het helpt uiteindelijk wel. En dat "kloppen" werkt heel wat beter dan smeren.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:06 schreef norich het volgende:
[..]
Ja het is eventjes verkoelend, 5 minuten ofzo
Zal ik ze nog even waarschuwen omtrent je geur?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:04 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zo sociaal ben ik niet eens, maarja ik ben dan ook een rasechte tukker.
En jij bent idd ook wel een figuur.
Ik ben nogal direct als iets me niet aanstaat. Blijkbaar kunnen bepaalde mensen dat niet hebben..
Maar bij je housewarming zal ik bij proberen te zijn
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:04 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zo sociaal ben ik niet eens, maarja ik ben dan ook een rasechte tukker.
En jij bent idd ook wel een figuur.
Ik ben nogal direct als iets me niet aanstaat. Blijkbaar kunnen bepaalde mensen dat niet hebben..
Maar bij je housewarming zal ik bij proberen te zijn
Zal ik doenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:08 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Blijven smeren, het helpt uiteindelijk wel. En dat "kloppen" werkt heel wat beter dan smeren.
En ja ik heb ervaring
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zal ik ze nog even waarschuwen omtrent je geur?
Smeren doet sowieso zeer, want verbrand.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:08 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Blijven smeren, het helpt uiteindelijk wel. En dat "kloppen" werkt heel wat beter dan smeren.
En ja ik heb ervaring
Thanksquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Smeren doet sowieso zeer, want verbrand.
Hoop dat je er morgne minder last van hebt Hen.
En anders morgen yoghurt kopen. Hoe dikker (dus van die griekse yoghurt ofzo) hoe fijner.quote:
Idd ik ken jou ook nog nietquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:16 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ken nog niet heel veel mensen van hier IRL, maar zoals ik toen op de meet in Enschede was is hoe ik ben
Daar was ik niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:16 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ken nog niet heel veel mensen van hier IRL, maar zoals ik toen op de meet in Enschede was is hoe ik ben
Wacht maar... (insert evil smiley)quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat vind ik wel tof (haha) om te horen.
Laatst zei een import tukker tegen mij nog hoe lastig het is om er tussen te komen. Daar heb ik serieus geen last van gehad. Niet hier op FOK!, maar ook niet in de kroeg of op andere plekken.
Volgens mij als je een beetje sociaal bent, goed kan ouwehoeren en af en toe een biertje drinkt, pas je er goed tussen.
Moet ook zeggen dat ik eigenlijk iedereen hier in ToF goed kan hebben en ook irl erg leuk vindt.
Ik kan me serieus niet voorstellen dat wij elkaar niet liggen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wacht maar... (insert evil smiley)
hai, Remco; aangenaamquote:
ik wacht de datum wel af...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Daar was ik niet.
Desalniettemin ben je welkom op mijn housewarming
Ik denk dat wij elkaar heel goed liggen. Vooral 69. Nee geintje. Je kunt me er wel bij hebben.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kan me serieus niet voorstellen dat wij elkaar niet liggen.
Of dat naief?
Dit is precies waarom ik dat denk.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik denk dat wij elkaar heel goed liggen. Vooral 69. Nee geintje. Je kunt me er wel bij hebben.
Hoi Remcoquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hai, Remco; aangenaam
[..]
ik wacht de datum wel af...
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hai, Remco; aangenaam
[..]
ik wacht de datum wel af...
jup, ben een leuke kreeft/tomaat/paprika (you get the pointquote:
Jij bent leuk jaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:26 schreef norich het volgende:
[..]
jup, ben een leuke kreeft/tomaat/paprika (you get the point)
Ik ken jou alleen van Twente tegen... Quarabagh?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:16 schreef ReMcOrE het volgende:
Hier, sloaperdquote:
toen ik een kaartje voor jou regelde?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ken jou alleen van Twente tegen... Quarabagh?5 min proatn en ajuu
quote:
begint dat geslijm nu weer?quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toen ik een kaartje voor jou regelde?
[..]
[..]
begint dat geslijm nu weer?
Uhu, en ik vanuit Capelle a/d IJssel aan kwam skeurnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toen ik een kaartje voor jou regelde?
[..]
[..]
begint dat geslijm nu weer?
toen moest je nog pinnen en wees ik je naar Cinestarquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, en ik vanuit Capelle a/d IJssel aan kwam skeurn
Hoeveel werd die pot ookalweer, 3-1?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toen moest je nog pinnen en wees ik je naar Cinestar
Okquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit is precies waarom ik dat denk.
Je bent welkom.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoeveel werd die pot ookalweer, 3-1?
edit: yup, http://fctwente.blog.nl/e(...)st-tegen-fk-qarabagh
Wel mooi, ik pikte je er zo uit in die groep, ie hebt zo'n echte Twentse kopquote:
Dan ben jij geen tukker, ie hebt n rotkopquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wel mooi, ik pikte je er zo uit in die groep, ie hebt zo'n echte Twentse kop
scheelt dat ik ook de enige Tukker was die toen rond de Veste liepquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wel mooi, ik pikte je er zo uit in die groep, ie hebt zo'n echte Twentse kop
Vanaf het moment dat Loela vorig jaar februari overleed heb ik geen foto van haar meer willen zien. Te pijnlijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:35 schreef Samzz het volgende:
Werken. Meet was leuk
.
Sel, ik zal je katten voor je tekenen.
Godverdommequote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dan ben jij geen tukker, ie hebt n rotkop
Gewoon in slaap gevallen op de bank?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had het nodig denk ikstond ook ineens 5-0 achter
Is goedquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat Loela vorig jaar februari overleed heb ik geen foto van haar meer willen zien. Te pijnlijk.![]()
Ooit mag je een prachtige tekening van haar maken.
Ik stuur je binnenkort een foto van Geo, mijn andere kat. Foto's genoeg, en ik heb er al één in gedachte maar voor een paint van jou wil ik een betere.
Een paint moet spreken. Details en karakter. Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen.![]()
Teken je nog veel?quote:
Ben nu vooral voor mezelf bezig. Ik heb bijna geen eigen werk en in oktober heb ik een stand op de open dag in het asiel.quote:
Ja, met m'n controller in de handquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gewoon in slaap gevallen op de bank?
Whehequote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, met m'n controller in de hand
MarkoHengeloquote:
Was moe. Had 9 uur vergaderd.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja echt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Echt? Was niet aan je gezicht af te lezen.
Wel tof dat je er was.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja echt.. Dus ik had al genoeg geluld.
Oh blauwbroek. Ik verwarde Markooo ff met Rooiebaron.quote:
Ghehehehequote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oh blauwbroek. Ik verwarde Markooo ff met Rooiebaron.
MarkooCharmeurelo.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
GheheheheDie post was serieus grappig
De boerenklomp kruipt waar ie niet gaan kan. Ofzoeits.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:43 schreef Samzz het volgende:
Zit eraan te denken om morgen na het werk even naar de ZC te gaan....
Oorverkrachting.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:22 schreef Daywalk3r het volgende:
Jimi Hendrix - The cry of love elpee erop. Heerlijk.
quote:
Ja, zoietsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
De boerenklomp kruipt waar ie niet gaan kan. Ofzoeits..
Amoi. Hoe wast?quote:
dat kloptquote:Op zondag 22 juli 2012 08:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar je hebt mij wel live on stage gezien..
piemel in je oor?quote:
Aii das niet fijn..quote:Op zondag 22 juli 2012 13:04 schreef norich het volgende:
[..]
Bas
Het begint enorm te jeuken
Hoe ist met jou?
Formule 1quote:Op zondag 22 juli 2012 13:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Aii das niet fijn..
Hier wel lekker, gister gelachen weer bij Ice Age met leuk gezelschap..
Vandaag lekker de hele dag rtl7
quote:Op zondag 22 juli 2012 13:46 schreef Kreator het volgende:
Ja vorig jaar was ik in Monza. Dst was wel tof. Dit jaar misschien nog naar het midden oosten. Abu dabi ofzo.
mangsquote:
Ben je naar Dominator geweest? Nice! Mooi feest gehad?quote:Op maandag 23 juli 2012 10:45 schreef haakon het volgende:
Zooo, Dominator en de Zwarte Cross ook overleefd
Ja man. Dikke setjes gehoord zeg!quote:Op maandag 23 juli 2012 12:01 schreef De_Sosjaalist het volgende:
Goedemor... middag.
[..]
Ben je naar Dominator geweest? Nice! Mooi feest gehad?
quote:Op maandag 23 juli 2012 13:39 schreef Lonaa het volgende:
Alles verhuist.d
Verzonden vanuit het zonnetje in mijn achtertuin.
Vervelend gedoe allemaal... ik bel je baas wel even of e niet toch nog werk voor je heeft.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zeg dat wel
Nu moet ik weer afspraken maken met vrouwleu enzo..
Zou je dat voor me willen doen?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vervelend gedoe allemaal... ik bel je baas wel even of e niet toch nog werk voor je heeft.
Doe me 't telefoonnummer van Bolke dan even.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
quote:Op maandag 23 juli 2012 16:26 schreef sjoemie1985 het volgende:
Had ik hier eigenlijk al gepost dat ik een eigen huisje heb gekochtHOUSEWARMING!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd, kerelWaar woon je?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
ik heb nog bij de mannen met snorren gestaanquote:Op maandag 23 juli 2012 19:38 schreef ReMcOrE het volgende:
yoyoZwarte Cross was weer geweldig
![]()
![]()
![]()
kwam er op het laatst nog achter dat er een dance-tent was, dus ff 10 minuutjes van Boem Klatsch meegepakt; geluid was een hele dikke prima
waar was dat dan?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb nog bij de mannen met snorren gestaan
op de dansvloerquote:
Zoeperdquote:Op maandag 23 juli 2012 21:40 schreef Samzz het volgende:
Ik ben de wijn die over is van vrijdag aan het opdrinken.
Twee flessen rosé en een fles tequila?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:40 schreef Samzz het volgende:
Ik ben de wijn die over is van vrijdag aan het opdrinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Nee.quote:
Tequila is toch geen wijn, grapjasquote:Op maandag 23 juli 2012 21:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Twee flessen rosé en een fles tequila?
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ben blijen doe ff copy/paste uit het TRU SC topic:
dat is heel, heel erg mooi om te horen SelmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
mooi om te horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Twee flessen rosé dan. (kutpipo smiley)quote:Op maandag 23 juli 2012 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Tequila is toch geen wijn, grapjas.
Nee, eentje. Die andere staat er nog (wel).quote:Op maandag 23 juli 2012 21:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Twee flessen rosé dan. (kutpipo smiley)
Laten we t hopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet maar wat..
Oh, SelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wat een goed nieuws
. Ik kan wel huilen
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
ik kan het me voorstellenquote:Op maandag 23 juli 2012 22:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ Remco en Wouter: tijdens de terugreis had ik constant een smile op mn gezicht en viel het me op hoeveel zonniger alles ineens leek. Letterlijk.
Tuurlijk hou ik er rekening mee dat de kans op finito einde verhaal groter is dan de kans op succes, maar het is er wel!
Ben er zo blij mee he. En Kim helemaal.
x2!!quote:Op maandag 23 juli 2012 22:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan het me voorstellen
alles pakken wat je pakken kan
Curryworstquote:Op maandag 23 juli 2012 22:35 schreef Redbaron het volgende:
Donderdag naar deutschland.. maar nu in vrije tijd
Ah dat is heel goed om te horen, Ratel. Goed nieuws dat er nog een mogelijkheid is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Zal wel een hele opluchting zijn.
Justin \m/quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meuh, slecht geslapen maar wel gedroomd dat ik een piratenkapitein was
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Justin \m/
Mager speenvarkentje van me
Even after a dark night, there's a bright day after it. Laten we hopen dat het goed gaat. Super om te horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Frankrijk
[..]
Heerlijk, die jaloezie
Ohjah..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Frankrijk
[..]
Heerlijk, die jaloezie
dat heeft ie mooi gedaan hebben ze mooi gedaanquote:
En ik vind het fijn om te lezen dat het settelen naar wens loopt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:15 schreef Lonaa het volgende:
Sel, wat fijn om te lezen.
Verder, pfff, wat geniet ik van mijn huis joh! en de hond ook. En ik ben verliefd, en en en...
Ik heb warm water! En een gasfornuis! En morgen een wasmachine!
Dat gepriegel met een klein toetsenbordje is vervelender dan het scherm formaat.quote:maar nog steeds geen internet. Nu eem ergens anders op n groot scherm ipv kleine kut telefoon. Wat n luxe.
Oehh Lonaa is verliehiehiefd!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:15 schreef Lonaa het volgende:
Sel, wat fijn om te lezen.
Verder, pfff, wat geniet ik van mijn huis joh! en de hond ook. En ik ben verliefd, en en en...
Ik heb warm water! En een gasfornuis! En morgen een wasmachine!
maar nog steeds geen internet. Nu eem ergens anders op n groot scherm ipv kleine kut telefoon. Wat n luxe.
Al wel een klein tijdje. Per ongeluk zoals dat gebeurd. Maar het is fijn. Voel me zo,n verliefde puber. En hij ook. Het is zo fijn!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En ik vind het fijn om te lezen dat het settelen naar wens loopt.![]()
Maar vertel....verliefd? Hoe, wat, waar en sinds wanneer?
[..]
Dat gepriegel met een klein toetsenbordje is vervelender dan het scherm formaat.
Ik zat de afgelopen dagen in de lik. Heb je het spul al gekocht?quote:Op maandag 23 juli 2012 10:09 schreef Kreator het volgende:
Tukker, ik weet dat je me hierom haat, maar als ik dan tóch persé een nep-dslr wil kopen, wat vind je dan van de Sony Nex-5N ?
Ik wil er een 55-210mm en een 16mm lens bij.
[ afbeelding ]
Nee, ik vond het te duur.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zat de afgelopen dagen in de lik. Heb je het spul al gekocht?
Dat is niet niks.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, ik vond het te duur.. Alles bij elkaar inclusief tasje, statief, geheugenkaartje, extra batterij en lenzen kwam ik op 1150 euro.
Hier een overzichtje van de Nikon-modellen:quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:43 schreef Kreator het volgende:
Misschien ergens een tweedehands DSLR opduikelen van marktplaats... heb je nog tips qua modelletjes? Mag niet meer dan 5/600 euro kosten.
Er zijn zoveel modellen dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik zal eens kijken naar de D90.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hier een overzichtje van de Nikon-modellen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_Nikon_DSLR_cameras
Een D90 of zo zou je wel bevallen. Niet te duur en prima specs.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er zijn zoveel modellen dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik zal eens kijken naar de D90..
-edit- daar vraagt men op marktplaats ook nog rustig 750 tot 1250 euro voor.afhankelijk van de lenzenset dan.
Ik heb een D40 en ik ben er heel blij meequote:Op woensdag 25 juli 2012 12:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is niet niks. Maar ja, die D40 en D50 zijn dan weer my-first-camera DSLR's voor butty-boys.
Misschien ACT-F eens vragen. Dat is zo'n Canon-homo. Wellicht heeft hij een Canon-alternatief dat beter betaalbaar is.
Dat stel ik ook niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een D40 en ik ben er heel blij mee.
Hmmm... Ik kan er prima foto's mee maken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat stel ik ook niet.Ik persoonlijk zou gewoon (cruciale) opties missen op zo'n goedkopere DSLR.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Mooi toch!quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Ik kan er prima foto's mee maken.
Je verwart me met Assiej. Ik ontvang alleen in de darkroom van het Bölke.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:29 schreef 100% Tukker het volgende:
Wanneer gaan we weer eens kontneuken, Krea?
STFU. Ik zit hier te stinken en te zweten op het werk. En ik heb een kansloze discussie met Tong, dat is het hoogtepunt tot zover.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:48 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, wat een weer! Ik houd ervan. Straks nog maar eens met 't hondje naar het natuurgebied
.
Vanmiddag heerlijk overleggen met een biertje erbij hoelaat we morgen gaan chillen in giethoornquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
STFU. Ik zit hier te stinken en te zweten op het werk. En ik heb een kansloze discussie met Tong, dat is het hoogtepunt tot zover.
Kusje op je stinken en zweten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
STFU. Ik zit hier te stinken en te zweten op het werk. En ik heb een kansloze discussie met Tong, dat is het hoogtepunt tot zover.
Ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
mIJN hONGAARSE WORST RUIKT WEL FRIS.
Ik weet niet, hoor. Een duurdere camera betekent niet automatisch mooiere of betere foto'squote:
Een DB9 betekent niet automatisch snellere rondetijden dan een Yeti, maar meestal wel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet, hoor. Een duurdere camera betekent niet automatisch mooiere of betere foto's.
Neuken jullie weer of zo?quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
mIJN hONGAARSE WORST RUIKT WEL FRIS.
Assiej neemt hem niet in de poeperd. Schijnt. Van horen zeggen...quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je verwart me met Assiej. Ik ontvang alleen in de darkroom van het Bölke.
Leuk toch!quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
We vinden elkaar weer aardig. Dat is al heel wat.
Je snapt best wat ik bedoel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een DB9 betekent niet automatisch snellere rondetijden dan een Yeti, maar meestal wel.
Omdat we weer normaal met elkaar omgaanquote:
Stellen mag altijd, of ik antwoord geef is een andere.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:32 schreef 100% Tukker het volgende:
Samzz mag ik jou een persoonlijke vraag stellen?
Ja hoor.quote:
Ja.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat we weer normaal met elkaar omgaan?
Ik zie er toch even vanaf.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stellen mag altijd, of ik antwoord geef is een andere.
Jawel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja hoor.En jij snapt wel wat ik bedoel.
[..]
Ja.Ik vind het oprecht leuk!
Dat schept hoop voor As en mij.
Misschien even wachten tot m'n ballen nóg groter zijn dan nu en haar weer toevoegen op Facebook.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel.
Nah, overdrijven is een vak he. En of het tussen jou en As ooit goed komt ligt aan jullie twee.
Ja, dat zou je kunnen proberen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Misschien even wachten tot m'n ballen nóg groter zijn dan nu en haar weer toevoegen op Facebook.
Dat hield je ook niet tegen toen je As weg pestte.quote:
Waar? Hier in ToF? Dat was ik niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat hield je ook niet tegen toen je As weg pestte.
Nee, vast niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Waar? Hier in ToF? Dat was ik niet.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat hield je ook niet tegen toen je As weg pestte.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, vast niet.
Nou ja, je kan altijd proberen weer contact met haar op te nemen. Je merkt vanzelf wel of ze het waardeert of niet.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]![]()
Niemand pestte dat mens weg.. ze verdween zelf
Ja, dat was nav de befaamde 'er zit ijzer in bloed'-discussie.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]![]()
Niemand pestte dat mens weg.. ze verdween zelf
Ze zegt zelf wat anders. Maar het boeit mij eigenlijk niet zo. Ik heb nog goed contact met haar en ze mist hier niks.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Toen ze hier vertrok had ik nog prima contact met haar.
God jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, dat was nav de befaamde 'er zit ijzer in bloed'-discussie.
Daarom, dat is toch geen wegpesten?quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, dat was nav de befaamde 'er zit ijzer in bloed'-discussie.
Jij moet helemaal je bek houden over kronkels in de kopquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:50 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Daarom, dat is toch geen wegpesten?
Ze had zelf een kronkel in de kop
Jij blijkbaar wel, anders bleef jij ook wel weg...quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zegt zelf wat anders. Maar het boeit mij eigenlijk niet zo. Ik heb nog goed contact met haar en ze mist hier niks.
Ik ook van jouquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je bek houden over kronkels in de kop.
Rot toch op man, mongool. Waarom negeer je mij niet gewoon? Dat doe je zo graag.quote:
Bas is anders een stuk toffer dan Assie.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je bek houden over kronkels in de kop.
Dat vind jij. En dat mag.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bas is anders een stuk toffer dan Assie.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bas is anders een stuk toffer dan Assie.
Dat ligt eraan wat je wil bereiken. Maar als ik moet gokken, zou ik zeggen: Doen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:46 schreef 100% Tukker het volgende:
Jij zit wat meer in de vrouwelijke psyche, Krea. Wat zeg jij? Doen of niet doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |