Jaquote:
Volgens mij staat mijn overall score ongeveer gelijk aan het aantal klachten.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Valt wel mee laatste tijd toch? of begin ik al selectief blind te worden?
En terecht!!quote:Op zondag 22 juli 2012 15:35 schreef Sands het volgende:
[..]
De meeste klachten hier hebben betrekking op mij
Ja, goed punt. Wat was de reden van je afwezigheid Sands, een aantal maanden terug?quote:Op zondag 22 juli 2012 15:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zeg, willen jullie Sands weleens niet opnieuw proberen weg te jagen
Mwoah, hij is net als onkruid: blijft gewoon terugkomen.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zeg, willen jullie Sands weleens niet opnieuw proberen weg te jagen
Bezig met andere dingen.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:42 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, goed punt. Wat was de reden van je afwezigheid Sands, een aantal maanden terug?
quote:Op zondag 22 juli 2012 15:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mwoah, hij is net als onkruid: blijft gewoon terugkomen.
Je weet dat ik van je houquote:
Omdat je kut-vragen steltquote:
Helemaal niet....noem er 3 met goede redenquote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 16:19 schreef Desunoto het volgende:
Ik laat mijn kloon allerlei kutvragen stellen zodat de aandacht van mijn kutvragen afgeleid wordt.
Animatie, Musical, zwart/witquote:Op zondag 22 juli 2012 16:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Helemaal niet....noem er 3 met goede reden
[..]
Wat dat betreft, zullen wij nooit vriendjes worden.quote:
Jongeh, die ken ík zelfs nog!quote:
1 van de mooiste nummers ooit gemaakt. En ja dat meen ik!quote:
BBC zend het nu uit maat...quote:Op zondag 22 juli 2012 18:44 schreef dyonvbaal het volgende:
Verdomme! Wilde ik de GP van duitsland opnemen heb ik de recorder verkeerd ingesteld moet ik wachten op een download...
senna wint, nipt voor d.hill. r.schumacher crasht ..quote:Op zondag 22 juli 2012 19:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Samenvatting, ik wacht nog wel ff een half uurtje en dan download ik de hele race(hopelijk spoiled niemand de uitslag voor die tijd
)
quote:Op zondag 22 juli 2012 19:04 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
senna wint, nipt voor d.hill. r.schumacher crasht ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |