Jij hebt usenet hè?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb 23" maar dan nog hengel ik vaak de 1080p versie binnen.
[..]
Indd
Het is je vergevenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:14 schreef wyccie het volgende:
Oh, sorry voor mijn slowchat. Dacht dat DP-topic al voorbij was.
Dat klinkt alsof ik helemaal niets weet!quote:
Ik vind het wel leuk dubbele punten te krijgen, kan ik Sands en DF een beetje inhalen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:18 schreef Robby87 het volgende:
Het is je vergeven, van mij mogen die topics zo snel mogelijk dicht.
Usenet jaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:16 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jij hebt usenet hè?
Ik ben totaal niet bekend met zoiets... en heb ook geen glasvezelWant ik kan niet zo vaak 1080p versies vinden van de films die ik echt wil.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik weet geen antwoorden... alle namen zeggen me niets.
Ja...maar niet eens 1 film?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof ik helemaal niets weet!
"Ik weet geen antwoorden op de desbetreffende vraag". Zo.
Positief blijven denken ja.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dubbele punten te krijgen, kan ik Sands en DF een beetje inhalen.
Ik dacht dat de Huston's toch aardig bekend waren.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:23 schreef Michelangelo2 het volgende:
Ik wou er eigenlijk mee zeggen dat ik ook geen 1 film weet op te noemen.
Same.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:23 schreef Michelangelo2 het volgende:
Anjelica ja.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:25 schreef Sands het volgende:
Ik dacht dat de Huston's toch aardig bekend waren.
En Walter zit in een paar films van zoon John...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Anjelica ja.![]()
Maar eigenlijk zouden er toch wel zeker titels met John opgenoemd kunnen worden? Dat is ook een bekende naam.
die heb ik gemist. Wat voor fiasco?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:24 schreef picodealion het volgende:
Zombieland is tof. Ik blijf een liefhebber van Harrelson, ondanks zijn PR fiasco van laatst.
Dat wilde ik ook net vragen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:27 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
die heb ik gemist. Wat voor fiasco?
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:23 schreef Michelangelo2 het volgende:
What happened?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:29 schreef Michelangelo2 het volgende:
The Maltese Falcon
Treasure of the Sierra Madre
The African Queen
The Asphalt Jungle
Danny acteert nog steeds...ik plaats wel een foto...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:29 schreef DragonFodder het volgende:
Deze vraag is wel weer vintage Sands. Geen mens die ook maar een idee heeft, en geen enkele hint om ze op weg te helpen. Sands, in godsnaam!
quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:27 schreef Sands het volgende:
[..]
En Walter zit in een paar films van zoon John...
Das inderdaad een beetje...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:32 schreef picodealion het volgende:
http://www.mediaite.com/o(...)sly-wrong-on-reddit/
Meer een fail van zijn PR guy gok ik, maar het blijft sneu. Aanrader: lees de AMA van Zach Braff om te zien hoe het ook kan.
Er staan nu hints en alles...dus beantwoordenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:29 schreef DragonFodder het volgende:
Deze vraag is wel weer vintage Sands. Geen mens die ook maar een idee heeft, en geen enkele hint om ze op weg te helpen. Sands, in godsnaam!
Sir! yes sir!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:48 schreef Sands het volgende:
[..]
Er staan nu hints en alles...dus beantwoorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |