Doet ie beter dan zijn vader dan... maarrequote:Op maandag 23 juli 2012 10:07 schreef Borizzz het volgende:
Jah, ik zit ook achter een bakkie. Zo met zoontje (2jr) naar de dierentuin.
Maar die gast ligt nog te maffen boven
Zo lastig zijn mijn vragen toch nietquote:Op maandag 23 juli 2012 10:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Doet ie beter dan zijn vader dan... maarrejij de hele dag weg, dus makkelijke vragen
Ik heb nog geen enkele vraag van jou kunnen beantwoorden volgens mij...quote:Op maandag 23 juli 2012 10:11 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Oke die eerste van Strickland in BTTF was pittig
Wat klopt hier niet aan?quote:
Houdt dat dan niet in dat je over een maand weer vakantie hebt? Als het contract alsnog afloopt?quote:Op maandag 23 juli 2012 10:17 schreef Waaghals het volgende:
Ik had gehoopt dat mijn vakantie nog verlenging zou krijgen. Maar de klant heeft het contract weer een maand verlengd, dus moet volgende week weer echt aan het werk.
Ik had de indruk dat jij nog studeerde..quote:Op maandag 23 juli 2012 10:17 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik had 1 week vakantie - 2 weken werken - 2 weken vakantie
Kut je geld verdienenquote:Op maandag 23 juli 2012 10:17 schreef Waaghals het volgende:
Ik had gehoopt dat mijn vakantie nog verlenging zou krijgen. Maar de klant heeft het contract weer een maand verlengd, dus moet volgende week weer echt aan het werk.
Ik werk gewoon 40 uur hoor.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:20 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik had de indruk dat jij nog studeerde..
[..]
Kut je geld verdienen
en dan nog thuis wonen en elke dag minimaal 1 film kijken? Ik twijfel of "respect"op zn plaats isquote:
En daarnaast ook nog studerenquote:
Misschienquote:Op maandag 23 juli 2012 10:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Houdt dat dan niet in dat je over een maand weer vakantie hebt? Als het contract alsnog afloopt?
Dat verdien ik ook als ik op de bank zit, alleen geen bonus danquote:
Detachering dus?quote:Op maandag 23 juli 2012 10:23 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Misschien
[..]
Dat verdien ik ook als ik op de bank zit, alleen geen bonus dan
Het gaat nu juist lekker weer wordenquote:
Thuis wonen omdat ik dan kan sparen en niet hoef te kijken of ik elke maand wel geld heb.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:22 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
en dan nog thuis wonen en elke dag minimaal 1 film kijken? Ik twijfel of "respect"op zn plaats isMaar mag ik vragen wat ge doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |