Is ook animatie.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
ik zal waarschijnlijk dan ook wel met afstand de allergrootste hater van team america op fok zijn, elke film in het toernooi verkies ik erboven
buiten dat, hoeveel procent van die film is uberhaupt getekend? het waren toch poppen ofzo?
Ik ben nog 24quote:Op maandag 23 juli 2012 00:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je bent pas 25 je mag tekenfilms nog best leuk vinden hoor
quote:Op maandag 23 juli 2012 00:13 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ben nog 24![]()
Black Lagoon en Death Note vond ik erg tof... maar als ik dan dat plaatje zie wat Sands een tijd terug postte... zo'n 'naakte' robot...
[ afbeelding ]
... óf uberhaupt het feit dat sommige volwassen kerels enorme waslijsten aan inzendingen posten voor animaties dan moet er toch iets met je aan de hand zijn.
Mis je ondertitels?quote:Op maandag 23 juli 2012 00:14 schreef RanTheMan het volgende:
zit er iemand toevallug nl2 te kijken?!!
en bedankt...quote:Op maandag 23 juli 2012 00:13 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ben nog 24![]()
Black Lagoon en Death Note vond ik erg tof... maar als ik dan dat plaatje zie wat Sands een tijd terug postte... zo'n 'naakte' robot...
[ afbeelding ]
... óf uberhaupt het feit dat sommige volwassen kerels enorme waslijsten aan inzendingen posten voor animaties dan moet er toch iets met je aan de hand zijn.
nee, wat is er op/mis?quote:Op maandag 23 juli 2012 00:14 schreef RanTheMan het volgende:
zit er iemand toevallug nl2 te kijken?!!
Dan ben ik nummer twee.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
ik zal waarschijnlijk dan ook wel met afstand de allergrootste hater van team america op fok zijn
Gewoon al die andere klassiekers van de new wave figuren afgaan?quote:Op maandag 23 juli 2012 00:26 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb vanavond À bout de souffle (1960) gekeken, in dikke kwaliteit natuurlijk.
Volgens mij heb ik mijn niche gevonden als het om favoriete films gaat... wát een topfilm dit! De sfeer, het Frans, de dialogen...![]()
Iemand die deze mening deelt en me wat soortgelijks kan aanbevelen?
haha zoiets.. @dyon quest for fire... zie net dat ron perlman dr in zit.. waarom had ie dan n kostuum nodig??quote:
Geef het antwoord want dan kan ik gaan slapen.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:35 schreef Borizzz het volgende:
Hmm dilemma
ik weet het antwoord, maar ik ga zo slapen, dus geen vraag meer stellen.
Gedaan, maar kat was eerder.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Geef het antwoord want dan kan ik gaan slapen.
Eén week.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:35 schreef Waaghals het volgende:
ik baal van dit onderwerp, mijn vakantie gaat de laatste week in
quote:
Terecht, ik net ook. Ook maar eens een koffie doenquote:Op maandag 23 juli 2012 10:07 schreef Borizzz het volgende:
Jah, ik zit ook achter een bakkie. Zo met zoontje (2jr) naar de dierentuin.
Maar die gast ligt nog te maffen boven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |